Hotel WOW Topkapi Palace *****

8,2

508 reviews over Hotel WOW Topkapi Palace in het Nederlands

Nooit meer

Mx-Cdh, 19-8-2017

Op zich, voor 1 week goed, maar het hotel is echt verouderd en toe aan renovatie...

De kamers zijn inderdaad ook verouderd, bedden hard,... MAAR waren altijd heel proper, dank aan Dilek hiervoor...

Qua eten kunnen we ook niet klagen, er was elke dag wel iets anders en het was lekker.

Het zwembad, eum, 2 personen van onze groep hebben zich verwond aan-in het zwembad... ook was dit niet steeds proper (hebben hier foto's van)

Het animatieteam, die hebben we helaas niet vaak gezien, en er werd ook niet echt gemeld wanneer er iets te doen was.

Discotheek, dan kom je daar toe en is het dicht omdat er gevochten was geweest...

Het hotel is inderdaad gericht op Turken en eerlijk gezegd Engelsmannen voelen zich daar ook goed thuis en denken dat alles toegestaan is voor hun. (rust aan het zwembad was er niet, ook niet aan de relaxpool)

En nog 1 laatste tip, heb je dorst, ga er dan zelf om, want anders heb je na een halfuur nog geen drinken...

Gereisd met vrienden in augustus 2017

Helaas

Lvs, 29-4-2017

Mooi groots goed onderhouden hotel.

Een nadeel voor ons met drie puber meiden het hotel zat helemaal vol met de Turkse bevolking waardoor onze meiden zich niet op hun gemak voelde.

Dit hotel is helemaal op de turken gericht.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2017
Elif Körük, Customers Relation Manager, 12-7-2017
Geachte onze gast, ontzettend bedankt voor al uw complimenten over ons. We zijn erg blij dat u zo’n memorabele vakantie heeft gehad bij ons. Het zal voor ons een groot plezier zijn om u te verwelkomen voor een memorabele vakantie in het WOW Bodrum Resort. Aarzelt u alstublieft niet om contact met mij op te nemen voor hulp bij het verzorgen van toekomstige vakanties. Met Vriendelijke Groet Elif Körük Customer Relations Manager WOW Resort Hotels

Zeer goed te doen..

Leon de Wintrr, 24-4-2017

Zoals wij gelezen hebben zijn de kamers idd aan wat vervangende onderdelen toe.

Maar om mij nu te gaan storen aan een kit randje waar overheen is geschilderd, of een kastje wat niet goed sluit,, nee!! Dit doe ik thuis wel.

Bedden zijn hard!!! verwacht geen waterbed, toch slapen wij er zeer prettig op.

Kamers zijn ruim, en onze familie kamer heeft 2 etages en alles dubbel, zoals koelkast wc douche /bad en tv.

Elke dag worden de kamers bezocht door de schoonmaakploeg en ook voorzien van schone handdoeken.

Hotel /complex is groot, en alles is toch wel op geruime loop afstand.

Wij zelf zijn kleinere hotels gewend en dan is dit toch wel behoorlijk groot net als het naastgelegen hotel WoW Kremlin waar wij als gast ook gebruik van

Mogen maken. Dus alles is dubbel!!

Het eten is ruim en gevarieerd, vis,vlees, gevogelte ,, en veel toetjes waaronder Baklava zijn voldoende aanwezig om jezelf zwaarder te maken dan bij aankomst.

Personeel is vriendelijk en behulpzaam.

Gereisd met jonge kinderen in april 2017
Elif Körük, Customers Relation Manager, 12-7-2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel WOW Topkapi Palace bij:

Eens maar helaas nooit meer.....

Peet, 31-8-2016

De kamers waren erg gedateerd en aan een opknapbeurt toe, het eten was veelal hetzelfde, stond mega veel maar weinig dagelijkse variatie. Personeel was ook niet erg vriendelijk, eigen volk werd wel goed geholpen. Zwembaden waren top, zee prima, ligging tot luchthaven ook perfect. Wij hebben ons goed vermaakt met helaas wel wat ergernissen.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

dit hotel krijgt van ons een mager zesje !!!!

familie de jong., 27-7-2016

vrij groot, vrij veel te doen voor de kinderen alleen de glijbanen zijn helaas maar 2x 2uur open per dag.

miniclub voor de kinderen is erg leuk en de ze doen veel verschillende dingen met ze.

voor de rest is het complex een beetje smoezelig, zowel op de kamers als daar buiten, beetje vies hier en een beetje vies daar.

restaurant is beperkt in vergelijking met andere hotel in de buurt waar we eerder geweest zijn.

het personeel is onvriendelijk ( kan geen lachje vanaf, op een enkeling na ) en spreek zeer slecht duits of engels.

de kids hebben het naar hun zin gehad, dat is voor ons het belangrijkste.

( maar volgend jaar willen we met zijn allen een top vakantie, dus geen topaki palace meer voor ons )

groetjes

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Genoten

Ron Bakker, 8-6-2016

Een geweldige week mee gemaakt. We hebben hier geboekt omdat onze dochter en haar vriend bij het animatieteam werken. Heel veel respect voor de medewerkers van de animatieteams wat een inzet, gewoon topsport. Tot 2 maal toe een schaal fruit en een flesje wijn aangeboden op de kamer door het manegment van het hotel. Deelgenomen aan diverse activiteiten en genoten van geweldige shows. Tevens uitgeroepen tot Mister WoW.

Zeker voor herhaling vatbaar

Gereisd met partner in mei 2016

Geweldig

xxxxlindaa, 16-5-2016

Men, wat kunnen mensen verschrikkelijk zeuren, nee er wordt geen stamppot geserveerd, daarvoor moet je thuisblijven. Personeel is vriendelijk en doet vreselijk hun best, wat je maar wilt, het wordt voor je geregeld. Eten is perfect, genoeg keuze en heeerlijk gemaakt. Zwembad en strand zijn geweldig. Oké, het hotel ligt zeker niet perfect als je de stad in wilt. Dit weet je echter al voordat je het hotel boekt!! Zo niet, dan heb je jezelf niet genoeg geïnformeerd. Wij gaan dit jaar weer voor de derde keer. Zware aanrader!
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

Lekker om een week te verblijven

Patrick, 5-5-2016

Het Topkapi Palace is gewoon goed en netjes onderhouden. Van de faciliteiten van Kremlin Palace mag je ook gebruik maken, maar dit vonden wij een stukje minder.

De kamers zijn netjes en ruim (duplex kamer 5 personen), de faciliteiten zoals zwembaden, glijbanen, restaurants, strand en sportmogelijkheden waren zeer ruim voldoende. De kinderen hebben zich er super vermaakt.

Ook is er gratis Wifi in de lobby, en kun je eten op een overdekt terras, wat wij zeer aangenaam vonden. Aan het strand kun je ook gebruik maken van de beachbar voor de dranken en snacks.

Binnen een kwartiertje loop je naar Lara (langs het strand of langs de straat) voor de gezellige bazaars.

Het enige minpuntje vonden wij dat er wat meer afwisseling in het dinerbuffet zou mogen zitten

Al met al een super week, met mooi weer en een uitstekend verblijf

Gereisd met oudere kinderen in april 2016

Geweldig hotel. Alles erop en eraan.

Eugenie, 11-11-2015

Wij hebben een geweldig verblijf gehad op Top Kapi. Het zwembad is geweldig, groot, schoon. Genoeg plaats om te liggen (we waren er wel in oktober)Ook de glijbanen die erbij waren zijn zeker de moeite waard.

Het eten in Top Kapi is gewoon goed. Volop keuzes. Wel veel hetzelfde, maar de keuze is zo groot dat je al veel moet eten wil je het allemaal geproefd hebben. Hier hoor je ons niet over klagen. De hotel kamer is wat verouderd, maar schoon. Iedere dag schonen handdoeken en je koelkast werd iedere dag bijgevuld. Je mocht ook gebruik maken van het naast gelegen hotel.Kremlinhotel Zelf vond ik dat Top Kapi meer uitstraald. Ook de eetzaal, bij top kapi kon je heerlijk buiten zitten met uitzicht op het zwembad. Er is vanalles te doen. Leuke game ruimte met pooltafels, tafeltennis, game. kegelen. Leuk strand met kussens en hangmatten. Voetbalveld, waar iedere dag voor de jeugd voetballen was. Wij hebben de tijd van ons leven gehad en de kinderen ook. Zeker een aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2015

Leuk voor een keer

Leonie, 9-9-2015

Topkapi Palace is op zich een mooi hotel. Je mag ook gebruik maken van het naastgelegen hotel Kremlin. Dit hotel is mooier, vooral het main-restaurant, er is meer keuze dan in Topkapi. De shows in de Amphi theaters zijn niet zoveel. We hebben lekker gegeten in de à la carte restaurant. De bedden waren wat hard. Ik heb dunne huid rondom mijn heupbotten. Kamermeisjes zijn best vriendelijk. Sommige obers zijn erg vriendelijk, maar lang niet allemaal. Bij de receptie is het soms lastig communiceren, terwijl ik toch eigenlijk wel verwacht dat hun klantvriendelijker zouden moeten zijn en goed Engels horen te spreken. Er waren wel Russen, maar niet opvallend storend veel. Alle zwembaden waren erg mooi en werden goed schoon gemaakt. Alleen jammer dat de glijbanen maar 2x2 uur op een dag open waren. Helaas moesten wij ook met de meute meedoen om 3 bedjes bij het zwembad te krijgen. In de omgeving is niets te bekennen. Met de dolmus 10 minuten rijden heb je winkeltjes.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015
Wow Topkapi Palace, Customers Relation Manager, 29-10-2015

Geachte gast,

Bedankt voor uw beoordeling op deze site.

Wij verzekeren u dat wij onze uiterste best zullen doen om de kwaliteit van onze service te verhogen.

Graag zien we u volgend jaar weer terug, mocht u vragen of voorkeuren hebben, dan kunt u ons altijd mailen naar info@wowtopkapi.com

Met vriendelijke groet,

Wow Topkapi palace

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel WOW Topkapi Palace bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel WOW Topkapi Palace in Antalya / Lara / Kundu, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel WOW Topkapi Palace zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel WOW Topkapi Palace scoort een 8.17 uit 10 op basis van 515 reviews.