Beoordelingen Hotel WOW Topkapi Palace*****

WOW Topkapi Palace*****
485 beoordelingen
Beoordelingen Hotel WOW Topkapi Palace*****
Kundu Köyü, TR-07110, Antalya / Lara / Kundu

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel WOW Topkapi Palace***** in Antalya / Lara / Kundu, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel WOW Topkapi Palace***** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel WOW Topkapi Palace scoort een 8,2 uit 10, op basis van 485 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel WOW Topkapi Palace***** in Antalya / Lara / Kundu, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel WOW Topkapi Palace*****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel WOW Topkapi Palace***** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 273 vakantiefoto's van Hotel WOW Topkapi Palace***** vinden. Je kunt 1 video van Hotel WOW Topkapi Palace***** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Turkije. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Mediterraan. Vergelijk Hotel WOW Topkapi Palace***** met andere accommodaties in Antalya / Lara / Kundu.
Even geduld a.u.b.

7,4
7,8
8,4
9,0
Toon score en beoordelingen van:
met jonge kinderen, Okt. 2013
"Top hotel voor kinderen"vertalen
geert maas
9,0

4-11-2013 prima hotel om met kindern naar toe te gaan. prima prijs/kwaliteit verhouding (alle wat wij betaald hebben -> via Maastricht gevolgen)
ze mogen het hotel wel eens opsmukken. Bouwen prachtige hotels daar in Turkeije maar onderhouden ze niet zoals het moett!! jammer
wow Kremlin zit vol russen (wegblijven)

met oudere kinderen, Juli 2013
"LM dan is het zn prijs waard om nog eens te gaan"vertalen
Veronique
8,0

23-7-2013 Na het lezen vd beoord schrik. Eens aangekomen, ok hotel is niet meer nieuw maar qua accomodatie kan je echt niet klagen. Ik geef eerlijk toe volle prijs zou ik er nooit voor betalen maar in LM (699€p/p) vind ik dat men niet mag klagen en bijna alle belgen waren er in LM. Russen geen last van gehad ook al zijn ze er met velen. Touroperators deden wel alles voor hun vakantiegangers. Wij zijn aangekomen 8/7 en speciaal voor deze touroperators een nieuw restaurant geopend waar geen russen toegelaten werden. Dus qua service van het hotel naar welbepaalde gasten toe kan dit tellen vind ik. Personeel enorm vriendelijk in dit restaurant en ze spreken wel degelijk Engels missch zelf meer moeite doen. Ik heb geen onvriendelijk personeel gezien. Kamer was verouderd maar proper. Alles netjes en denk eraan die mensen verdienen ginder weinig missch af en toe eens drinkgeld geven kan ook helpen of gewoon zelf vriendelijk zijn. In LM ga ik hier zeker terug.

met vrienden, Juni 2013
"Laat je betoveren!"vertalen
Nicolaas Hazen
10,0

7-7-2013 Terug van 10 dagen Topkapi!
Perfecte vakantie en ik kan iedereen aanraden om hier naartoe te gaan!
Vriendelijk personeel! Mooie Russische dames!
Met de ALL Inclusief formule ga je hier zekert genieten!

met partner, Juni 2013
"Sleet in de vijf sterren van WOW Topkapi"vertalen
Johan
7,0

11-6-2013 De locatie Lara is prachtig. Als je geluk hebt doet de transfer er 20-25 minuten over. Ben je eenmaal op het park, dan is er bijna geen reden meer het park te verlaten. Als je dat wilt althans. Het park is zeer rijk aan faciliteiten en de ligging aan het strand met een eigen pier de zee in, is fantastisch. Je kan goed zien dat het ooit 5 sterren heeft gekregen, maar de sleet is er ingekomen. De kamers zijn verouderd, de schoonmaak heeft twee keer vergeten schone handdoeken neer te leggen en de dagelijkse wissel van hoofdkussens heeft nooit plaats gevonden.
De gasten zijn overwegen Oost-Europees. Erg veel Russen en ander voormalige SU-staten en veel Turken. Nederlanders zijn er bijna niet te vinden. Vrijwel geen van de personeelsleden sprak een West-Europese taal. Uitzondering was de receptie, daar konden ze zich redelijk in het Engels verstaanbaar maken.

met partner, Mei 2013
"Mooi hotel"vertalen
Suusberg
7,0

22-5-2013 Net terug van 9 dagen Topkapi. Ik was bang dat door de hoeveelheid Russen, het niet zo leuk zou zijn, maar van die Russen heb je geen last. Die vermaken zich prima met elkaar en wodka. Hamsteren doet iedereen in het restaurant, helemaal irritant als andere mensen zich met je gaan bemoeien. Eten op zich goed, wel fijn dat er ook restaurantjes zijn (kost 5 euro pp), maar is zeker aan te raden, lekker eten en bediend worden. Zwembaden genoeg plek, strand in de middag heerlijk rustig en zodra je maar een beetje Turks kunt (bijv. gedag zeggen) klaar het personeel gelijk op. Ze lachen en zijn blij dat je geen Rus bent. Mooi hotel verder, misschien soms een beetje verouderd, maar de service was prima. Winkeltje in de lobby is zo duur... die zijn gek, maar verder heerlijke vakantie gehad.

met een groep, Mei 2013
"Mooi hotel maar verouderd en eentonig eten"vertalen
nvk
5,0
7,0

14-5-2013 mooie zwembaden, leuke glijbanen, goed entertainment overdag en s'avonds, goede massages
eten matig, iedere dag hetzelfde en smakeloos, onvriendelijk personeel(vooral horeca + receptie), teveel russen ( luidruchtig, acociaal, verpesten het voor de "normale" mensen), kamers toe aan renovatie. hotel niet voor herhaling vatbaar

met vrienden, 2013
"Fijn hotel"vertalen
Marielle
7,0

8-5-2013 Goed hotel, eten mag wat gevarieerder zijn maar wat er is is ook echt lekker en ook mag er overdag wel wat meer snacks aangeboden worden, fijn zwembad met inlooptrap. personeel is wel wat opdringerig

met partner, Mei 2013
"Een goed hotel voor de prijs/kwaliteit."vertalen
meneer Zwinkels
7,0

27-7-2013 Het is een mooi groot hotel waar je ondanks de grote en drukte altijd overal plaats hebt zowel bij het zwembad als in het restaurant.Met vriendelijk personeel en heerlijk eten.

met jonge kinderen, Mei 2013
"Leuk hotel met goed entertainment team!"vertalen
Dick Vanderzaken
9,0

12-5-2013 Hebben met onze dochters (10/13jr.) prima naar ons zin gehad. Leuk hotel met goed entertainment team en in de avond mooie shows. Minder was het eten vergeleken met andere Turkse 5-sterren ressorts. Ongeveer 70% van gasten zijn Russen, maar weinig last van gehad. Je moet voor 12.00 uur uit checken en hebben geen kamer die je kunt gebruiken voor verkleden als je later vertrekt. Omkleden kan in de fitness.

met jonge kinderen, Apr. 2013
"Super goed hotel"vertalen
Saskia
9,0

13-5-2013 Na alle negatieve reacties gelezen te hebben zijn we toch naar dit hotel gegaan, dit is qua service, vriendelijkheid, ruimte en eten toch echt een goed hotel. We hadden een standaard kamer ( met stapelbed)geboekt voor 4 personen bij aankomst een kamer met extra etage gekregen, de kamers zijn welk wat verouderd maar wel schoon.
We konden tijdens het eten ook buiten zitten, de tafels werden netjes opnieuw opgemaakt, borden snel weggehaald. Het eten is net zoals in alle andere 5* hotels gewoon goed er is elke dag wel wat anders bij. Bij het zwembad en strand waren iedere dag genoeg vrije bedjes. 's avonds op het terras was ook altijd een tafel vrij, je merkt niet dat het hotel zo groot is omdat het ruim opgezet is.
En inderdaad er zijn heel veel russen maar daar heb je totaal geen last van, de meeste zijn er ook met hun gezin, het enige wat ze doen is "hamsteren"in de eetzaal maar ja zolang je je daar niet aan stoort is dit een prima hotel.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Wat ga jij doen met Pasen?

Bent u de eigenaar?