Hotel Wind of Lara

7,4

24 reviews over Hotel Wind of Lara in het Nederlands

Nooit meer

Onbekend, 30-9-2017

Wind of lara is 1 van de Slechtse hotels in antalya bij aankomst moesten wij twee uurtjes wachten voordat wij onze kamer in mochten we mochten in die tijd gaan lunchen eenmaal 14:00 uur liepen wij weer terug naar de receptie en werden wij naar een ander hotel gestuurd omdat deze vol zat waar wij natuurlijk niet mee eens waren met een beetje ophef hebben we alsnog een kamer gekregen maar de volgende gasten zouden worden gestuurd naar de andere hotel de meiden die achter de receptie stonden weten zeker niks van klantvriendelijk en Voor het zelfde geldt ook voor de manager als je langs hun liep keken ze of scheef na je of helemaal niet. De eten zoals ontbijt,lunch & avond eten waren zeker geen 5sterren waard elke dag het zelfde en de koks als je ze wat vraagt is het altijd nee en ze begrijpen geen Engels of Duits. De zwembad is te koud om in te zwemmen in raad dit hotel niemand aan.
Gereisd met partner in september 2017

Mooie vakantie

Christine, 17-9-2017

Animatie was heel goed kamers mooi eten in orde 👍🏼👍🏼👍🏼
Gereisd met partner in september 2017

Voor de prijs een redelijk hotel

Marij, 8-9-2017

Wat achterstallig onderhoud, zowel bij zwembad als kamer, wij hadden geen douchescherm kamer 4101, na douchen dan ook een jacuzzi, dit 3x doorgegeven, werd niets aan gedaan, daarbij veel personeel van omringende landen die nauwelijks een taal spraken, ga gelijk eten zodra het restaurant open is, anders loopt men het risico dat het eten koud is, weinig personeel in het restaurant, wij stonden met onze borden te wachten tot er een tafeltje schoon gemaakt werd.Hygiene in hotel wel goed, er werd constant schoon gemaakt.
Gereisd met partner in augustus 2017

Hotel is nieuw modern

Nederlandse gast, 16-8-2017

Schoonmaken viel erg tegen. Eten telkens het zelfde tevens georiënteerd naar de smaak van Arabieren. Die er overigens in overvloed waren. Meeste personeel spreekt geen Duits en bijna geen Engels. Zwembad waar de glijbanen staan niet goed gezuiverd mijn zoon had binnen 2 uur een heftige uitslag gekregen. Strand en bus erheen was prima. Van al het personeel waren er 3 tal die ook aandacht gaven aan de West Europees gasten. Eten vaak lauw bijna koud. Zeker niet 5 sterren waard. Ik zal dit hotel zeker niet verder adviseren voor West Europeanen.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Geen Nederlanders

Antoinet, 19-7-2017

Wij zitten hier nu maar we zijn helaas de enige Nederlanders. Heel jammer voor onze dochter van 17. Veel Russen en Turken.

Verder heel mooi hotel. Genoeg bedjes bij zwembad. Schoonmaak kan beter.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

goed hotel schone kamer vriendelijk personeel.

spydie, 30-6-2017

Het hotel is erg geschikt voor mensen met een rollator je kan overal komen .Eten goed en gevarieerd ga er zo weer heen.
Gereisd met partner in juni 2017

nooit meer

geert, 13-10-2016

bij problemen komt reisleiding touroperator niet nesrin.

Touroperator is heel erg achteruit aan het gaan.

hotel. Kamer wordt niet gepoetst, eten is gewoon alles in ene bak gekapt.

Service laat wensen over, betaal voor dit hotel geen 500 euro, is het niet waard!!!

Gereisd met partner in oktober 2016

nooit meer in dit hotel en met touroperator

van de kuinder, 12-10-2016

eten vriendelijk, service kwaliteit eten kamers en de reisadviseuse van touroperator in Antalya en in wind of lara zeer slecht touroperator wat een schande, doet niks bij een klacht komt haast nooit in het hotel en komt afspraken niet na en laat mensen aan hun lot over schanden touroperator

Goed maar nooit meer

Cor, 12-10-2016

Je gaat met een grote verwachting hier naar toe,maar in werkelijkheid ben je als vakantieganger niet belangrijk wij hebben helaas van de 15 dagen met 2 congressen te maken gehad wat resulteerde dat je geen of weinig plek had om te eten.

Je werd gewoon weg gedouwd als je bij het eten stond hele lang rijen bij het eten dit was niet leuk het eten is wel goed maar weinig variatie in en helaas koud

Kamers worden slecht schoongemaakt zeker de wc en douche verdienen meer aandacht hier zatten de hand afdrukken van de vorige eigenaar nog op het glas nu gaan we weg weet zeker dat deze er nog op staan

Kamer zelf ziet er mooi uit

Zwembad water is erg koud helaas

En als je met touroperator vliegt en je treft een dame als hostess (Nesrin) kan ik u al vertellen dat zij de afspraken niet na komt en niet komt opdagen zoals afgesproken met problemen die zij moet behartigen

Een geweldig Hotel

Catharina Verboeket, 26-9-2016

Alles was super de aankomst heel vriendelijk ontvangen.

Komen op de kamer ik heb mijn ogen uitgekeken zoiets mooi ben ik in die tien jaar Turkije nog niet tegen gekomen .

Geweldige inloopdouche .

Iedere dag heel mooi schoon gemaakt .en even vriendelijk .

Ik kan echt geen min puntje zeggen .

En er liggen heel veel winkels in de buurt .

Kortom het was een geweldige vakantie

Gereisd met oudere kinderen in september 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Wind of Lara bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Wind of Lara in Antalya / Lara / Kundu, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Wind of Lara zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Wind of Lara scoort een 7.4 uit 10 op basis van 25 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: