Hotel Trendy Lara

Trendy Lara
7,8

18 reviews over Hotel Trendy Lara in het Nederlands

Wat een luxe, wat een service

Patricia, 16-9-2017

Luxe, zoveel eetgelegenheiden, drankjes alles originele merken, heerlijke slush puppies, geweldig aquapark en ontzettend vriendelijk personeel! Wel afgelegen maar de bus naar centrum lara en antalya stopt voor de deur. Geweldige boot naar het strand en leuke entertainment s avonds. Ik stoor mij niet aan mensen uit andere landen, ik lach er altijd om, zij zullen nederlanders ook apart vinden. Er ging iets kapot in de kamer dat niet gerepareerd kon worden. Hotel heeft ons toen een upgrade gegeven naar een kamer met zeezicht, service en vriendelijkheid helemaal top. En ik vond het heerlijk om bij het zwembad bediend te worden de obers op skates...heel bijzonder en ook de wafels om 16.00 uur waren heerlijk net als de kfc kip op het strand. Wil je echt genieten van luxe, goed eten en drinken...twijfel niet!

top hotel

marcel, 26-8-2017

Nadat het hotel vorig jaar is geopend en na horen van goede verhalen dit jaar zelf maar gaan kijken.

Het hotel ligt aan het einde van Lara, tevens een klein minpuntje want buiten het hotel is niets te doen. (taxi en bus wel voor de deur)

Het hotel is groot, toen wij er waren dik 2000 gasten. in het Hotel,zwembaden merk je daar weinig van.

Kamers zijn echt top, groot mooi, goede bedden, grote inloopdouche. We hadden een familiekamer wat eigenlijk 2 kamers waren met een eigen gangetje.

Hotel ademt luxe, alles is mooi, schoon en over nagedacht.

Eten kan in het buffetrestaurant met echt iedere avond andere gerechten. Wel door de vele gasten was het tijdens spitsuur echt te druk.

Tevens kun je naar all la carte restaurants waar je heerlijk bediend wordt.

Zwembaden top, glijparadijs voor de kinderen en ook het kinderbad is een waar speelparadijs. Bediening aan de bedjes en na geven van fooitje zijn de mensen bereid nog harder te lopen.

Enige minpuntje is dat de Russische gasten weer terug zijn, ze hebben toch echt andere eetgewoontes dan wij.

Tijdens ons verblijf een aantal leuke feestjes gehad zoals poolparty met live zangers, schuimparty en een feest met top DJ.

Al met al een top hotel wat tijdens het hoogseizoen vol geboekt is.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Super nieuw hotel

Eric, 5-8-2017

Na een kort verblijf in een ander hotel ongeboekt naar dit nieuwe hotel. Bij aankomst viel ons op dat personeel Engels en/of Duits sprak, goed opgeleid en ervaren was. Inchecken en uitleg verliep dan ook erg vriendelijk en duidelijk. Onze koffers werden keurig naar de familie kamer gebracht. Dit hotel beschikt over ruime familie kamers. Geen slaapkamer met aansluitend een klein slaapkamertje voor de kids maar ook voor hen een meer dan ruime slaapkamer met eigen sanitair etc. Onze kinderen vonden het prettig om even rustig op hun kamer met de iPad te spelen. WiFi is overigens overal goed en inbegrepen. Het buffet was bijzonder goed en veel wordt vers voor je bereid. Op het terrein staan ook diverse thema restaurants. Animatieteam was erg leuk, spontaan en vriendelijk. Onze kids van 9 en 11 jaar werden keurig en enthousiast gevraagd om mee te doen met allerlei activiteiten. Ober komt rondom het prachtig zwembad op rolschaatsen je drankje brengen. Iedere avond entertainment op niveau.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Heel goed familiehotel

De Jonghe, 25-7-2017

Zijn hier 2 weken in juli 2017 geweest. Na vorig jaar Barut Acanthus zijn we met een bang hartje vertrokken. Voor de prijs die we betaalden (€6500) kunnen we hier zeker niet klagen. Het is inderdaad een druk hotel maar je vindt wel altijd een rustiger plaatsje. Je moet ook rekening houden dat het juli is en bijna iedereen in verlof is en ook de Russen zijn terug, die er vorig jaar niet waren. Als dit echt zo een probleem is om aan te schuiven bij het buffet vermijdt dan de piekuren en kom wat later. A la carte reserveren is inderdaad een beetje aanschuiven maar hebben steeds kunnen reserveren in het restaurant dat we wouden. (zelfs 2 maal in Turquoise) Kamers waren ook steeds proper gepoetst en steeds voor 14 uur. Kregen een upgrade naar een familiesuite op de zesde verdieping met prachtig zeezicht.

Middelmatig

Nuyts, 14-7-2017

Veel meer negatief dan positief
Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Prachtig hotel wel stil en ver weg van vermaak

Peter keijzer, 17-6-2017

Het hotel is een echt 5 sterren hotel en het eten is meer dan prima evenals de kamers.

Je ligt alleen niet direkt aan het strand maar je kan wel een pendel boot gebruiken

Het vermaak is onder niveau en dan is het eenzaam als het hotel ook maar half vol is.

Gereisd met partner in september 2016

Fantastisch resort! Beste service ooit!

Erik, 24-10-2016

Wij gaan al jaren naar Turkije, dit was ons 59-ste 5 sterren resort en zijn ook luxe gewent(o.a.ela quality,rixos,delphin). Dit hotel kost in October met 2 volwassen en 2 kids (7/10) 115,- euro per nacht. Voor dit geld krijg je nergens in europa/Turkije de service/eten/drinken die wij hier hebben mogen ontvangen. Werkelijk grandioos!! Hotel was kwart vol, maar zelfs als het hier vol is heb je denk ik nog geen klagen. Overal a-la carte eten/drinken(lunch,6! a la carte restaurants van goed nivo(Jappaner was de highlight of the week!) Wat een service en lekker eten, buffet ook prima!!! Alle merkdranken, Werkelijk geniaal vriendelijk personeel, van schoonmaakster tot kok nog nergens zo net personeel gehad!! Prachtige kamer(super douche!), Patteserie van zeer hoogstaand nivo!! Bistro 24!! uur per dag open met a la carte gerechten(Uniek voor dit geld!). Verse smooties bij ontbijt!! Alles open eind Oktober (Hulde!!!, zeker met deze bezetting!!).Minpunten- wij miste toch onze verse jus bij ontbijt, geen bioscoop en zwembaden binnen en buiten te koud!!!! Verder Top!! Super concept ons zien ze 100% zeker terug!!!(en dat is de eerste keer dat wij ergens naar terug gaan)!!! Mits prijs zo blijft!!!
Gereisd met jonge kinderen in oktober 2016

nooit meer

erwin, 17-10-2016

Erg groot hotel , eten was vaak niet erg warm meer ,

zwembad was behoorlijk koud , strand erg afgelegen en saai , heel veel puinzooi op het strand ,

wel fijne kamers met heerlijke douche erin ,

vriendelijk personeel en behulpzaam ,

buiten het resort niets te doen , moet wel met de bus of taxi naar het stadje ,

Veel aso volk met volgeladen tafels met eten en alles laten staan , voordringen in de rij bij het eten , bij het zwembad net zolang blijven wringen dat ze met hun bedje er tussen lagen , s'nachts op de bel drukken ,

voor ons geen tweede keer meer

Gereisd met partner in oktober 2016

Top hotel

Ina, 16-10-2016

Trendy Lara is een heel fijn hotel, de service en vriendelijkheid is enorm! Het eten is heel lekker, voor ieder wat wils. In het buffetrestaurant staan altijd koks vers voor je te koken. In de vijf a la carte restaurants kun je terecht voor een heerlijk diner, geweldig! Daarnaast zijn er nog "tentjes" voor een snelle lunch o.i.d. Zelfs in het snackrestaurant kun de van de kaart kiezen.

De kamers zijn heel ruim en mooi ingericht, met een luxe badkamer.

Het prima strand is bereikbaar met een kort boottochtje, heel leuk. Daar zijn ook alle faciliteiten aanwezig. Rond het zwembad werd je zelfs aan je bedje bediend.

Elke avond is er een dansshow o.i.d., daarna muziek op het terras. Twee keer per week livemuziek. Toen wij er waren was het hotel maar gedeeltelijk bezet, daardoor was het rustig in het hotel.

Door het animatieteam werden een aantal activiteiten georganiseerd.

Het hotel is rustig gelegen, maar voor het hotel staan de taxi's en kun je de bus nemen. Wij zijn met de bus naar Lara gegaan, nog geen €.5.-- voor z'n tweeën.

We hebben gezien dat er voor de kinderen heel mooie speeltoestellen zijn en een heel leuke kinderopvang. Genoeg te doen voor hen.

Gereisd met partner in oktober 2016

Totaal geen vermaak

Peter, 7-10-2016

Het hotel heeft geen enkele vorm van vermaak.

Buiten het hotel is ook niets.

Het animatieteam staat bij de muziekinstallatie keiharde muziek te draaien.

Tevens erg stil.

Na meer dan 20 keer turkije is dit de grootste afknapper.

Je zit gewoon opgesloten op een half verlaten park.

Gereisd met partner in september 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Trendy Lara bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Trendy Lara in Antalya / Lara / Kundu, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Trendy Lara zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Trendy Lara scoort een 7.82 uit 10 op basis van 19 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: