Hotel Titanic Beach Lara *****

Titanic Beach Lara

Zoover award

68 tips over Titanic Beach Lara

jurgen-melissa, 4-8-2016
geef een kleine fooi aan de kamermeiden want die doen echt wel zeer veel moeite om alles perfect te poetsen
Fam Visser, 8-7-2015

De prijzen voor het huren van een cabana lagen zeer hoog!

Iets wat in andere hotels veel lager ligt.

Een Nederlands sprekend vrouw/man in de kidsclub zal een meerwaarde zijn.

En de glijbanen bij het piratenschip sluiten nu om 17.00 uur,terwijl er nog zoveel kinderen in het bad aan het spelen waren, omdat moment was het soms best gevaarlijk met kinderen die op de glijbanen gingen klimmen.

Wij komen zeker terug!

Tom Berendsen, 3-7-2015
De meerprijs van zijzeezicht is het geld waard, geluid valt mee door goede isolatie. In de middag is het goed lunchen in het restaurant bij strand, de rechtse kant zelfbediening en linkse kant bediend worden met ook daar goed eten.

Fer, 29-6-2015
Kamers aan de kant van de ingang zijn zeer rustig, uitzicht daar in tegen is wat minder.
vd heerik, 27-5-2015
Een cabana huren is echt de moeite waard!
Riet , 20-1-2015

Restaurant is top, en zeer vriendelijk en behulpzaam.

We huren ook weer een cabana dat is fantastisch. Die obers zijn zo leuk en gezellig spelen er helemaal op in...wat hebben we gelachen...ook de mensen van de entertainment zijn top mooie shows

valenticat, 3-12-2014
we waren op het 7de verdiep-heel mooi uitzicht.antalya kan me bezoeken met de bus of taxi. er zijn winkels in de nabije omgeving.
Melissa, 30-9-2014
Vraag om een kamer aan de kant van het zwembad en dan zover mogelijk naar de punt. Hier heb je het mooiste uitzicht. Volgens mij dien je dan sowieso zijzeezicht te boeken. Wees snel met reserveren voor a la carte. Dit is maar twee dagen in de week. Als je bereid bent een hele lange dag in te leveren zou ik zeker aanraden naar Pamukkale te gaan, dit is heel mooi! Hou er rekening mee dat de lunch en het zwemmen in de Cleopatra pool niet inbegrepen is. Lunch € 7,50 en Cleopatra pool € 15 p.p
Riet Bolleboom, 5-9-2014

We hebben een boottocht gemaakt...besteld bij Erol en Monika...je stapt bij de stijger op de boot om 10.30 uur Monika was onze reisleidster wat een heerlijk mens en kon het goed verwoorden...onderweg tijd om te zwemmen ook heel leuk...met een klein bootje onder de waterval geweest zo gaaf!!!

Leuke mensen aan boord allemaal van ons hotel,.. Heerlijk gegeten was goed verzorgd!!! Om 15 uur waren we in de haven van Antalya zijn toen op een terras wat gaan drinken..Monika bleef daar zitten.

Manon van Bakel, 24-8-2014
Glijbanen open van 9-18 uur. Ook vroegontbijt en lunchpakketten mogelijk maken. Minimaal 1 Nederlander in animatieteam. Persoonlijkere aanpak en meer aandacht voor de gast.

Onze bezoekers bekeken ook: