Uitstekend

Zoover award

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Titanic Beach Lara***** bij :

2225 reviews over Hotel Titanic Beach Lara in het Nederlands

Wederom perfect

astrid_barends, 21-8-2017

Weer een heerlijke vakantie gehad. Personeel doet er alles aan om je een heerlijke vakantie te bieden. Het enige wat ons opviel was dat er minder shows waren maar meer livemuziek. Eten was heel goed. Mensen die klagen over weinig keus en weinig afwisseling, die zeuren. Schoonmaak prima. Ook de toiletten bij het strand werden prima schoon gehouden. 2x een erg smerig toilet aangetroffen. Maar dit ligt toch echt aan de gasten! Iemand van het personeel gewaarschuwd en er werd gelijk actie ondernomen. Inderdaad meer Russen. Wij hebben ons hier niet aan gestoord. Ook het gedrag van de Europeanen en hun kinderen laat vaak te wensen over! Speciale dank aan Leonie (Guest Relations), Mutalib (restaurant), Murat en zijn jongens van het cabanateam. Maar in het bijzonder Ali van de cabana's. Wat zijn we weer verwend! Wij hebben weer 2 fantastische weken gehad. Hopen volgend jaar weer terug te komen.

super!

tils, 19-8-2017

Heel mooi en groot resort. Heel veel keuze in het restaurant. Persooneel is heel vriendelijk loopt de benen onder hun kont vanaan om alles schoon te houden en je te bedienen. Animantie is heel goed en proberen je te vermaken, maar zijn niet opdringerig! Wij hebben ons prima vermaakt! Echt een aanrader.1 minpuntje waren de vele (brutale) kinderen.
Gereisd met partner in augustus 2017

Beste tils,

Graag willen we U bedanken voor Uw tijd om Uw persoonlijke beoordeling over Uw vakantie in Titanic Beach Lara te delen. Het is voor ons een genoegen om te lezen dat U genoten heeft van Uw welverdiende vakantie en we hopen U dan ook no veel vaker te mogen verwelkomen!

gewoon fantastisch

teunie, 18-8-2017

Alles was prima eten,verzorging,zwembaden,bars,restaurants, strand enz...en jahoor ook hier mensen die het eten wat minder vinden,onwerkelijk.....

Beste Teunie,

Dank U wel voor Uw tijd om hierbij Uw persoonlijke vakantie beoordeling te delen, het is voor ons een genoegen dat U met alle aspecten van ons hotel tevreden bent en we hopen U nog veel vaker te mogen verwelkomen!

CRM Management

zeer goed perfect voor families

jan kappers, 18-8-2017

Zwembad magwat koeler maar de restis perfect bovenverwachting

Beste Jan Kappers,

Graag willen we U bedanken voor Uw beknopte maar positieve beoordeling, we zijn blij dat aan al Uw verwachtingen is voldaan, en we hopen U nog veel vaker te mogen verwelkomen!

CRM Management

Zinkt de Titanic? Of verbetering?

Vakan Tieganger, 16-8-2017

Ligging en entree zijn prachtig! Zwembaden ook en gelukkig om 9:30 bedjes genoeg bij het zwembad. Het eten is elke dag hetzelfde, er is ruime keuze maar niet gevarieerd! A la carte Italiaan dat is een aanrader! De kamers zijn wat gedateerd maar wel ruim. Voor 2 volw. & 2 kids te klein. Kids 9&4 liggen op een slaapbank van 1.40 mtr.

De housekeeping maakt de bedden op verschoond handdoeken maar daar blijft t ook bij! Avondprogramma valt ons tegen. Veel dans en muziek. Geen nederlandse animatie. Weinig nederlanders btw dit jaar. Jammer genoeg veel andere nationaliteiten die zich onbeschoft gedragen. In het algemeen, tegen de werknemers maar ook de kinderen kennen geen manieren! We kijken onze ogen uit! Titanic mag er zijn als hotel. Minpuntjes: gevarieerder buffet, shows in de avond, gedateerde kamers, nederlandse animatie.

Beste Vakantieganger,

Graag willen we U bedanken voor het de tijd nemen om Uw persoonlijke vakantie beoordeling hierbij te delen.

We zijn blij dat U over het algemeen met het hotel tevreden was maar we betreuren het dat niet aan al Uw verwachtingen is voldaan. We willen U graag mededelen dat we al Uw feedback hebben doorgegeven aan de desbetreffende managers, en dit zal worden gebruikt in de personeels meetings. Ook willen we U graag mededelen dat U ook tijdens Uw verblijf, direct contact kunt opnemen met de Guest Relations, Receptie en / of Call Center, om zo op een zo snel mogelijke manier evt. problemen te verhelpen, zodat U Uw vakantie onbezorgd kunt voorzetten.

We hopen wel dat U desondanks een leuke vakantie heeft gehad, en we hopen U graag nogmaals te mogen verwelkomen!

Prima vertoeven

Jozien, 13-8-2017

Zijn nu nog daar. Is prima verzorgd. Alleen wat minpuntjes bij het eten. Het mocht allemaal warmer zijn en het brood dat er ligt is jammer genoeg niet lekker. Heel jammer want het Turkse platbrood is heerlijk om te eten alleen ligt dat er helaas niet bij. Verder had ik wat meer keuze en showcooking verwacht zeker met 5 sterren! Wel nog lekker een week te gaan. Of ik nog terug kom weet ik nog niet

Beste Jozien,

Allereerst willen we U bedanken voor het verkiezen van Titanic Beach Lara voor Uw welverdiende vakantie en voor het delen van Uw persoonlijke ervaringen.

We zijn blij om te lezen dat U over het algemeen tevreden bent met ons hotel, voor eventuele vragen, wensen en feedback kunt U altijd terecht bij de Guest Relations in het hotel!

We wensen U nog een prettig verblijf met veel plezier!

Wederom top!

Natasja, 9-8-2017

Wij hebben voor de 4e keer in Titanic Beach een topvakantie gehad. Leuk om ieder jaar gastvrij ontvangen te worden door de vaste mensen van de crew. Barpersoneel, animatieteam en het personeel in het restaurant zijn erg vriendelijk en servicegericht.

Puntjes van kritiek:

- voor de 4e keer op rij hebben wij niet meteen de kamer gekregen die wij geboekt hebben. Vorig jaar overboekt en een nacht in de personeelskamer moeten verblijven en dit jaar in eerste instantie een veel te kleine kamer aan de verkeerde kant van het hotel. Dit zorgt ervoor dat wij de 1e dag steeds geen fijn begin van de vakantie hebben.

- het eten was dit jaar in tegenstelling tot de andere jaren beduidend minder!! Wel lekker, maar de diversiteit per dag een héél stuk minder.

- er mag best wat onderhoud gepleegd worden.

Volgend jaar gaan wij zeker voor de 5e keer terug en hopelijk zijn dan de puntjes weer op de i gezet.

Gereisd familie in juli 2017

Beste Natasja,

Graag willen we U bedanken voor Uw loyaliteit naar Titanic Beach Lara, en voor Uw tijd om hierbij Uw persoonlijke vakantie ervaringen te delen.

We zijn erg blij dat U over het algemeen weer een fijne vakantie heeft beleefd. Wel betreuren we het dat U niet tevreden was met uw kamer. Helaas komt het wel eens voor de kamerwensen van gasten via de reisorganisatie niet bij ons doorgegeven worden. Natuurlijk hopen we U hier volgend jaar wederom te mogen verwelkomen, aarzelt U dan alstublieft niet van tevoren ons direct te contacteren per e-mail, als U eventuele vragen en of wensen heeft, we zullen ons uiterste best doen!

Zeer goed

Therese, 9-8-2017

Net terug van Titanic! Geweldige vakantie gehad en heerlijk gebruik gemaakt van de Cabana op de pier (130 euro per dag)! Dat is echt een aanrader. Als je het over vakantie heb dan is dat vakantie. Ali die je hele dag perfect verzorgd!

Wat ik jammer vond is dat er geen tienerclub is voor de tieners. Onze zonen zijn 15 en die vielen beetje tussen wal en schip.

Het eten is perfect elke avond ander thema. Wat wel opviel was dat er weinig personeel liep om af te ruimen en drinken op te nemen.

Onze enige echte ergernis waren de liften! Duurde lang voordat ze kwamen en zaten vaak vol! Dus soms stond je echt wel even te wachten.

De shows waren top in de avond!

Als er iets is en je belde receptie werd het direct opgelost.

En heel belangrijk als je om 10 uur aan zwembad kwam dan waren er nog genoeg bedjes zelfs met een groep van 7 man kon je nog gewoon bedje naast elkaar krijgen in de schaduw aan het 50 meter zwembad.

De winkel in het hotel is echt niet normaal duur. Dus als je iets wil ga het dorpje in scheelt minimaal de helft.

Komen zeker nog eens terug

Gereisd met vrienden in juli 2017

Beste Therese,

Graag willen we U bedanken voor Uw uitgebreide en positieve vakantie beoordeling. We zijn blij dat U voor Titanic Beach Lara heeft gekozen voor Uw vakantie en dat U genoten heeft en over het algemeen tevreden was met ons Hotel en alle services en facilitieten.

We hopen U natuurlijk nog veel vaker te mogen verwelkomen!

Jan verhagen, 5-8-2017

Wij waren daar met het hele gezin het was geweldig voor alle leeftijden wel iets te doen in een woord geweldig
Gereisd met partner in augustus 2016

Beste Jan verhagen,

Dank U wel voor Uw beknopte maar zeer positieve beoordeling, we zijn erg blij dat U genoten heeft van Uw welverdiende vakantie in Titanic Beach Lara en we hopen U nog veel vaker te mogen verwelkomen!

Natalie, 5-8-2017

Dit hotel is het beste wat turkije te bieden heeft

Bedden top animatie top eten top en een keuze fantastisch gaan volgende week weer voor de zoveelste keer 11 augustus voor 2 weken weer te genieten

Gereisd familie in juli 2016

Beste Natalie,

Dank U wel voor Uw tijd Uw positieve beoordeling hierbij te delen. We waarderen Uw loyaliteit naar Titanic Hotels toe zeer en we kijken ernaar uit U hier binnenkort weer te mogen verwelkomen!

Bij eventuele vragen of wensen aarzel niet om het hotel van tevoren een mailtje te sturen!

CRM Management

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Titanic Beach Lara in Antalya / Lara / Kundu, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Titanic Beach Lara zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Titanic Beach Lara scoort een 9 uit 10 op basis van 2454 reviews.