Hotel The Marmara

Airport hotel, Hotel aan zee, Zorghotel, Designhotel, Boutique hotelWeer vandaag20°10°
Hotel The Marmara
9,3

9 reviews over Hotel The Marmara in het Nederlands

Heerlijk hotel

Bert Kruis
13-8-2015

Een erg fijn hotel, heerlijk rustig gelegen in de wijk Lara. Super schoon en erg behulpzaam personeel. Het ontbijt buffet was heel erg goed verzorgd en voor elk wat wils.

Ik had een kamer in het ronddraaiend gedeelte, wat een joekel van een kamer zeg!!! Heerlijk bed. Als je in de ochtend de airco zachtjes aan zet blijft deze de hele dag werken, zo kom je altijd in een koele kamer.

Gereisd alleenreizend in augustus 2015

Heel goed

Wil
16-10-2013

Het hotel heeft super grote en goed verzorgde kamers de service van het personeel is SUPER zeker van de receptie .Ook het ontbijt is goed maar het diner is minder weinig keus in warm eten. het grootste min punt is de prijs van de drank 3,60 voor een blikje cola en 5,60 voor flesje effes bier en je mag niets mee naar binnen nemen controle aan de deur

Gereisd met vrienden in september 2013

na eerste dag heel goed bevallen

Luc
16-6-2012

Bij het binnenkomen voor de eerste keer in de kamer heeft het iets onpersoonlijks,hoe langer je blijft hoe meer dit hotel gaat bevallen,prachtige ligging,kalm aan het zwembad,weinig of géén kinderen,mogelijkheid aan de zee te gaan liggen,snelle en goede verbinding met bus of dolmus naar het centrum van Antalya.Vriendelijke service...is een aanrader

Gereisd met partner in juni 2012

We hebben een aantal aanbieders voor The Marmara voor je op een rij gezet:

Echt een goed 5* stadshotel!

Funda
29-7-2009

Voor mij is dit echt een top hotel! Echt vriendelijk personeel goed service...

Kamer waren echt super moderne ingericht. Als je van rust en kwaliteit houd en snel in het centrum wilt zijn is dit zeker een aanrader.

Gereisd met partner in Wed Jul 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
2008

Jammer dat je dure water moet kopen van het Hotel dat je willt meenemen naar je kamer en dat het eigenlijk niet is toegestaan om water mee te brengen vanuit een winkel. Zwembad werd volledig schoongemaakt op de voorlaatste dag van ons vertrek dat was niet tactisch

Gereisd familie in april 2008

Wij zijn net terug van ons huwelijksreisje in dit hotel! Het is een absolute aanrader voor mensen die van design houden. Een heel apart hotel waar rust meteen te voelen is!

Wij verbleven in het draaiend deel van het hotel, wat erg leuk was. Ieder moment van de dag een ander uitzicht. Er is geen strand, maar een stenen plateau waar je je midden in de natuur voelt, dankzij de rotsen om je heen.

Service was geweldig! Personeel heeft ons wegwijs gemaakt in Antalya en waren zeer vriendelijk.

Een aanrader voor mensen die graag willen rusten en binnen mum van tijd in het centrum willen zijn. (10 min)

Gereisd met partner in maart 2008

2007

wij brachten een weekje in maart door in dit hotel. Als locatie en faciliteiten : ongelooflijk. Alles pico bello in orde : proper, op het maniakale af. Ook een heel mooie grote tuin, die eindigt op de zee, weerom : geen onkruidje te bespeuren. In de tuin is een lift die naar een ligplateau tussen de rotsen voert. prachtig gewoon !! Ook de inrichting : kamers van 12 op 6 meter. waar vindt ge dat nog !!!

Gereisd met partner in maart 2007
2006

Prachtig designhotel met een eigen (kunstmatige) rafting baan Supermoderne lobby inclusief klimmuur Een deel van het hotel (het ronde gebouw op de foto) draait 24 uur rond zijn as dus iedereen heeft een bepaalde tijd zeezicht ! Geen balkons in het andere hoofdgebouw Ideale ligging voor mensen die ´s avonds naar de stad Antalya willen, centrale ligging in een residentiele buurt.

Gereisd anders in juli 2006

Echt een design zakenhotel

Marian Groenenboom
14-6-2006

Echt een design zakenhotel. Voor mij perfect daar ik niet voor vakantie doch vriendenbezoek in Antalya was. Service was perfect. ontbijt goed maar verwacht absoluut geen buffetten zoals in de all-inclusive hotels normaal zijn. Lag als ik een uurtje tijd had altijd alleen aan het zwembad. Verder was de service perfect. Als je ooit in The Marmara Istanbul geweest ben : absoluut niet te vergelijken. Antalya is supermodern!! Ligging in Lara verschrikkelijk: een grote bouwput. Zal over 2 jaar wel geweldig zijn. Hou ook rekening met pittige prijzen als je iets wilt eten of drinken

Gereisd anders in juni 2006

• Soort strandRotsen
  • Afstand tot strand200 m, < 5 minuten met de auto, > 20 minuten lopen
  • Privé strandAanwezig
  • Strand faciliteitenGratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenLunchpakketten, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Ventilator
  • JacuzziAanwezig
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesGeld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Autoverhuur, Concierge, Dokter, Informatie voor trips, Kantoor service, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats, Valet parking

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Surfen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenPaardrijden
  • BalsportenSquash, Volleybal
  • FitnessAerobics, Fitness
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel The Marmara in Antalya / Lara / Kundu, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel The Marmara zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.