Hotel Sun Tower *****

Onvoldoende

40 reviews over Hotel Sun Tower in het Nederlands

Nieuwe naam

gilbert, 15-8-2010

Hotel OFO noemt nu "Sun Tower".Wij waren in augustus 2008 met een rondreis in dit hotel dat nu "Sun Tower" noemt.De kamer was netjes en het eten goed,niemand van de groep horen klagen en er was niemand ziek geworden.Voor mij een 4 sterren waard.
Gereisd met vrienden in augustus 2008

"Zeker en vast nooit meer"

Verloo, 14-8-2010

Ook wij verbleven enkele jaren geleden in dit "hol".Afschuwelijk eten, vuile kamer waar nog ontlasting van de vorige vakantieganger in de toiletpot lag.

Mijn man 2 dagen in bed gelegen met diaree en overgeven.

Na 2 dagen onderhandelen eindelijk een ander (veel beter) hotel gekregen.

Voor ons: "sluiten die boel!"

Gereisd met partner in september 2005

Jansen, 24-8-2007

Beneden Europese maatstaven. Misschien dat de Russen dit kunnen waarderen maar ik niet. Ik hoef voorlopig niet meer naar dit land.
Gereisd familie in augustus 2007

joyce, 16-7-2007

de service was slecht ook het eten en de kamers waren klein en vuil het personeel werkte percies niet met volle goesting ,al bij al is het zeker geen aanrader
Gereisd met vrienden in juli 2007

Strand is niks aan

Best wel kleine kamer...

Gereisd anders in juli 2007

styla_lady, 26-9-2006

Ik ben er in 2002 ook geweest, maar ik vond het er op het eerste gezicht wel netjes uitzien. Maar zoals ik al las in andere stukjes hier onder wij werden ook gewoon in de kelder gezet tijdens het ontbijt,ronduit schandalig als je na gaat wat je er voor betaald en dat het 5* moet zijn!!!Het eten was ook nog niet eens te eten, want wij zijn ook ziek nar huis gegaan.Vond het personeel ook niet aardig, en opdringerig.

De ligging was ook niet mooi, veel te ver van het centrum. en het strand was ook waardeloos, met al die stenen want op het laatst hartstikke pijn aan je voeten deed en vermoeiend was om in te lopen in die hitte.

GEEN aanrader dus het ofo hotel!!

Gereisd anders in september 2006

Murat B., 27-4-2006

VERBLIJF 22/04/2006 via Hotelopia.

Zeker geen 5* waard. 4* is meer dan genoeg maar kamers zijn oke en buffet was ook tip top oke en zeer uitgebreid.

Sauna, zwembad en hamam 100%.

Zeer slechte ligging, ver van centrum.

In de nabijheid is er praktisch niets te bezien.

Makkelijk te bereiken met taxi maar wel voor 30 Euro.

Met openbaar vervoer kost je dat bijna niets maar je moet wel ongeveer 45 minuten over hebben.

Over de service mag ik niet klagen, personeel was vriendelijk en de buffetten waren hygienisch.

Prijs/Kwaliteit 10/10 (Enfin, wat krijg je nog voor 12,00 Euro de man)

Gereisd anders in april 2006

Bart Luyckx, 28-3-2006

Wij zijn hier jaren geleden via een 5* Bingo van Corendon terechtgekomen. Een regelrechte ramp!! Op foto ziet het er nog wel ok uit maar de voorkant van het hotel is nooit afgewerkt, een betonnen bunker zonder ramen of deuren, net een bouwwerf. Een schande dat dit hotel op de markt is en voor ons dan ook nooit meer Corendon. Heb hen na aankomst overigens tot 3maal toe gebeld maar er werd veel beloofd maar niks gedaan, Corendon Sucks!!

Bij het ontbijt waren oa de botertjes en melk over datum. Bij de taxichauffeurs is het hotel bekend (berucht). De kamers zijn oubollig en stoffig en ik voelde me niet veilig op het balkon. Wat de prijs betreft, die was idd laag maar dat vind ik GEEN excuus. Ik reis bijna altijd via last minutes en ben voor die prijs voordien nog nooit slecht gevaren, ook niet als me een 2* beloofd wordt.

Mensen, NIET DOEN!! Wegblijven is de boodschap.

Gereisd met partner in maart 2006

Ann, 8-2-2006

Mensen blijf hier toch aub weg! we zijn hier 3 jaar geleden geweest en blijkbaar is er nog steeds niks veranderd, het lijkt nog erger geworden!

wij hadden ook een bingo geboekt via xeniatours. We hebben wel ons geld via geschillencommissie reizen grotendeels terug gekregen! Het kost wel wat tijd en moeite maar ze mogen er toch zo niet vanaf komen! Toen wij daar waren is de ziekenwagen verschillende keren moeten langskomen om mensen die ziek geworden waren van het eten te komen halen! RONDUIT SCHANDALIG!

Gereisd anders in februari 2006

Herald & Carina, 28-11-2005

Wij zijn er in 2003 geweest. Het eten was goed. Bediening en zwembad waren ok.

Niks gezien, nachtclub was dicht.

Wel verhalen gehoord over massages waarbij meer gemasseerd werd dan van tevoren afgesproken was. Wel leuke trip gehad vanuit correndon (kamelenrit enz)

Badkamer: Badkuip lekte. positief aspect: extra handdoeken om te dweilen!

kwaliteit versus prijs was ok.

Gereisd anders in november 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sun Tower in Antalya / Lara / Kundu, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sun Tower zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Sun Tower scoort een 3.55 uit 10 op basis van 40 reviews.