Hotel Sherwood Breezes Resort *****

Sherwood Breezes Resort
8,8

21 tips over Sherwood Breezes Resort

Gerjo van Berlo, 13-6-2015
Een tip is als je graag van voordelig shoppen houd (echte Nederlanders) ga dan eens met de bus naar het oude centrum van Antalya . Daar is het echt leuk en goed shoppen . Gewoon buslijn 07 heen en terug ook kosten 1.5 Euro per persoon .
VeermanKarin, 3-12-2014
Met de bus ben je op 15min afstand van een mooie winkelcentrum en een prachtige Turkse bazaar. Valt zeker te proberen.
Bart Dekkers, 8-11-2014
Neem zee-uitzicht; gewoon prachtig!

Kim van Dijk, 8-11-2014
Wij hadden uitzicht op de glijbanen voor het hotel, heel mooi uitzicht op de 8'ste verdieping!
Patricia, 2-11-2014
De kamer die wij hadden op de 3e verdieping had uitzicht op zee en zwembad, zeker een aanrader! Kamers worden altijd netjes bijgehouden, iedere dag hadden we wanneer we dat wilden, schone handdoeken.
Debbie, 1-11-2014
Neem een zee-zicht kamer!

Veerman, 6-10-2014

(ter info) Wij hadden 2x 2persoonskamer. Vrij dichtbij dat aircosysteem (zie review)

Prijs/kwaliteit goed €735 voor 8 dagen (goede vliegtijden dus 8 volle dagen)

Mocht je geen makkelijke eter zijn, dan weet ik niet of Sherwood het ideale hotel is. Het eten vond ik best tegenvallen en ik lust vrijwel alles.

Animatie was leuk, maar niet extreem goed, met een vast weekprogramma. Limak Lara of Club Golden Beach hadden leukere activiteiten.

De boottrip langs de rotsen vond ik erg leuk om te doen.

Jitske, 18-8-2014

Als je wat luxer wilt, dan moet je echt een ander hotel boeken. Maar dan betaal je uiteraard ook meer.

Als je nog vragen hebt, dan mag je me gerust mailen.

Tonnie Jansen Blom, 10-8-2014
s Avonds was het nogal chaotich in restaurant ,had het idee dat personeel er net werkte , ze deden wel hun best .
Mark van den Berg, 3-8-2014
ik ga eens een buurresort bezoeken, schijnen ook helemaal geweldig te wezen.