Onvoldoende

1 review over Aparthotel Sempati in het Nederlands

Niet doen!

Nb, 19-7-2011

Ik was in het sempati otel voor werk in Alanya. In juli is het belangrijk dat je verkoeling kan vinden. Dit was ten eerste al niet het geval. Ik sliep op de vijfde verdieping en het was hier heel heet. De airco blies wel, maar de kamer werd niet koeler. De eerste nacht was dan ook een hel. Wakker van de pijn in mijn keel en de droogte. Ik was meteen ziek. De balkondeur kon niet goed dicht en als die dicht zat niet open. Op de tweede verdieping was ook een kamer. Raam kon niet dicht, terwijl men zo naar binnen kan klimmen. Schimmel op de deur, ze vraten het hout op. Toilet echt vies, airco lekte.

Je voelt je daar gewoon vies! Andere kamers gezien, ook slecht. Met open ramenvoel je je gewoon niet veilig.

Gereisd zakelijk in juli 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Sempati in Antalya / Lara / Kundu, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Sempati zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Sempati scoort een 4 uit 10 op basis van 1 reviews.