Hotel Sealife *****

8,3

41 reviews over Hotel Sealife in het Nederlands

Oordoppen mee nemen!

Henk, 5-10-2017

Het hotel is schoon en het personeel vriendelijk. Het eten is zoals in veel andere hotels lauw - warm. Wat ons het meeste stoorde was dat er overal muziek was. In de lobby, lift, zwembad, strand en eetzaal. In de eetzaal waar het sowieso erg rumoerig was schalde de muziek daar nog eens bovenuit. Bij het zwembad oorverdovende muziek. Op het strand van het buurhotel staat een soort van discogebouwtje waar de godganse dag keiharde bonk bonk ''muziek" gedraaid werd. Met oordoppen in en een koptelefoon met eigen muziek op hoorde je de dreun nog. Op dat buurstrand lag bijna niemand en op het eigen strand van ons hotel lag het bijna vol maar kropen de mensen zoveel mogelijk naar de andere kant, maar dat hielp niet veel, er viel niet aan te ontkomen. Costumer service zei dat er al veel mensen over geklaagd hadden en dat ze het al meermaals hadden door gegeven maar er verder niets aan konden doen. Het lag een het gouvernement. Dus als je niet van oorverdovende muziek houd niet hier heen gaan. Wij hebben door een auto te huren nog wat dagen weten te ontsnappen aan deze terreur.
Gereisd met partner in september 2017

Heerlijk!

Denise, 15-7-2017

Wat hebben we een heerlijke vakantie gehad! Het hotel heeft twee mooie, schone zwembaden en via een tunnel kom je op het privé strand. Let op! Dit is een kiezelstrand. Onze kamer was niet groot maar groot genoeg. Er is genoeg te eten en te drinken, allemaal super lekker en vooral de toetjes zijn waanzinnig goed. Op het strand en aan het zwembad komen ze in de ochtend exotische drankjes aan je bedje brengen en in de middag komen ze langs met stukken watermeloen. Verder is er een uitgebreid ontbijtbuffet, is de snackbar met pizza, hamburgers, hotdogs en patat open, een zwembad- en poolbar, ijsjes van twee tot drie, crêpes, koffie thee en koekjes, avondeten en late night snacks. Voor kinderen is er veel aandacht bij de mini club en disco en na de disco zijn er shows voor de volwassenen. Het hotel is schoon, het eten is lekker, het ligt aan een gezellige boulevard en het weer is uiteraard perfect. Het enige minpuntje is dat het grootste deel van het personeel slecht Engels spreekt, er zijn ook weinig Nederlanders in het hotel.
Gereisd met vrienden in juli 2017

Super

Ramkema, 10-11-2016

Inderdaad niet veel Nederlanders Super schoon hotel.Bijzonder hartelijk personeel en wat een super en gevarieerd buffet.

Een aanrader.

Gereisd met vrienden in oktober 2016

Nooit meer

Nederlanders, 27-8-2016

Kamers schoon, eten slecht, saaie animatie, weinig tot geen Nederlanders. Bent u op zoek naar een vakantie waar u weinig tot geen Nederlanders wilt tegenkomen, is dit een prima hotel. Het eten is absoluut niet op Europeanen gericht. De bediening (op 1 na) spreken geen woord Engels. Wifi is erg slecht.

In de buurt geen leuke toeristische winkels. Daarvoor moet je echt het centrum in. Het is echt een doortrek hotel voor Turkse gasten.

Het enige voordeel was dat je er 's morgens niet vroeg uit moest voor de bedjes bij het zwembad. Je moet wel goed tegen boerkinies, boerka's en nikabs kunnen. De onderlinge sfeer onder de Turkse bevolking vonden wij niet prettig om te ervaren. Voor ons de eerste paar jaren geen Turkije meer.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Familie hotel met uitstekende service

Cora, 24-10-2014

De kamer en met name de douche was aan een opknapbeurt toe, ligging to het vliegveld is ideaal.

Na een val bij het zwembad is alles uit de kast getrokken om mij zo goed mogelijk te helpen; bezoek door Korhan in het ziekenhuis, een schaaltje fruit bij terugkomst, hulp bij het opscheppen van eten, echt fantastisch!

Ook Erol van touroperator heeft enorm zijn best gedaan!

Gereisd met partner in oktober 2014

absoluut geen 5 sterren waard

jannetvandenhoorn, 13-9-2014

positieve was dat we een familiekamer kregen. voor de rest: personeel onvriendelijk, er kon geen goedemorgen vanaf. drinken voor ontbijt lunch diner zelf halen aan een barretje, alles in kartonnen bekers!!! wil je je kamer iets langer aanhouden:80 euro. dus dan maar douchen bij de haman: slippers aanhouden.

de enige variatie in eten zat in de plaats waar het lag. wilde je taart als toetje, zorg dat je om 19.00 uur de eetzaal binnenstormt met de andere 150 vakantievierders en pak als eerste taart want om 19.15 is het op en wordt niet aangevuld.

de koffie...om over je nek te gaan!

strandstoelen: de helft is kapot.

bij het zwembad liggen vreselijke oude houten strandbedjes zonder lak.

al met al, ik snap nog steeds niet wie die 5 sterren gegeven heeft. heb veel Nederlanders gesproken en er was niemand die ooit in zo'n hotel gezeten had. strand is geen kiezel maar keienstrand.zo groot als tennisballen.

Gereisd met vrienden in september 2014

super mooi resort

wilma, 12-8-2014

super mooi resort, netjes schoon, lekker eten (uitgebreid en veel keuze) en drinken

zeker aan te raden

uitzicht mooi, zeer vriendelijk personeel

mooi zwembad en een tunnel onder de drukke weg door naar het strand

zijn een paar winkeltjes in de buurt, maar met de bus kun je naar Antalya centrum

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

heerlijke vakantie gehad

Lieke, 18-4-2014

we zijn heel positief over dit hotel. er schijnt nieuw management te zijn, die hebben het echt prima voor elkaar. service is echt heel goed, goed eten, kamers schoon. en de locatie is super, aan de boulevard. wij zouden hier wel terug kunnen komen. er waren nu nog weinig nederlanders, maar het is ook nog geen hoogseizoen, en wij vonden dat niet zo erg.
Gereisd met partner in april 2014

Voldoet helemaal niet aan 5 sterren

J.P., 5-11-2010

Veel te kleine en overjaarse slaapkamers.5 sterren is waarschijnlijk een Turkse waardemeter,internationale waardering max.2 sterren.Weinig variaties in de buffetten.De ligging t.o.een park en het strand was wel goed.
Gereisd met vrienden in oktober 2010

Super vakantie gehad

Nikki, 27-5-2010

Ligt perfect, dichtbij strand, dichtbij vliegveld en binnenstad. Hotel is heerlijk. Heb geen opmerkingen. Als gezin er geweest, dochter (5 jr.) vond het ook geweldig. Eten is niks op aan te merken.
Gereisd met jonge kinderen in mei 2010

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Sealife bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sealife in Antalya / Lara / Kundu, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sealife zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Sealife scoort een 8.31 uit 10 op basis van 64 reviews.