Hotel Saturn Palace *****

Fantasties

Kluitmans, 22-9-2017

Mooi hotel

Goede service

Eten drinken wordt op diverse tijden rond gebracht aan het zwembad en zee

Kinderanimatie is vanaf (4 jaar) maar onze kids 1,5/ en 3,5 waren zeer welkom .

Hotel is echt een familie hotel

Saturn tot volgend jaar !!

Gereisd met jonge kinderen in september 2017

fantastisch

Trish, 22-9-2017

het personeel is erg vriendelijk. meerdere zwembaden waar het personeel geregeld langs komt met eten en drinken. het ziet er allemaal schoon uit en de kamers worden dagelijks schoon gemaakt. kamers zijn netjes allen de bedden zijn hard. het eten is goed maar tijdens de lunch zou er meer variatie mogen zijn. het management komt geregeld langs om te informeren of alles naar wens is. we vertrokken 's nachts en kregen een lunch pakket mee. al met al een fantastische vakantie gehad.

Monique, 21-9-2017

Super goed hotel. Hier word er alles aan gedaan om je vakantie top te maken. Wij zijn nu 14 dagen hier van de 22 dagen. Ontbijt en avondeten echt zeer ruime keus. Enige minpuntje is het animatieteam.

Maar niet twijfelen en gewoon boeken.

Fam de Gooijert, 19-9-2017

1ste keer naar Saturn Palace geweest ,maar dat gaan er zeker meer worden.

Wat een fantastische resort.

Met zeer vriendelijk personeel die alles voor je doet met een glimlach op hun gezicht.

Je kwam daar niks te kort , je kon de hele dag eigenlijk op je ligbedje blijven liggen als je dit wilde ,ze kwamen van alles aan je bedje brengen van broodje hamburger,pizza,ijs watermeloen,komkommer ,wortel ,koffie, sandwiches en natuurlijk de drankjes.(bedankt Aydin (skeelerboy) en Mehmet ) jullie waren geweldig.

De kamers werden goed schoongemaakt.

Ook kwamen ze regelmatig vragen of alles nog oke was en je geen klachten of iets dergelijks had ,wat ze eigenlijk gelijk op wilde lossen.

De zwembaden waren super leuk en werd elke dag gecheckt.

De wifi wij bij ons super goed zelfs op de kamer , op het strand en natuurlijk bij het zwembad.

Wij gaan hier zeker terug naar toe .

Gereisd met oudere kinderen in september 2017

Bijna bijna perfect!

Walter en Jana, 19-9-2017

Geweldige hotel met warme en gedienstig personeel...perfect? bijna bijna.

Superservice personeel werkt hard en vriendelijk. Sfeer? Gemoedelijk.

Ligging? 10-15min van de airport. Eten? Lekker lekker , wordt continu vervangen. Zelfs bitterballen en frikandelle.

Hygiëne? kamer elke keer schoon en fresh, veel personeel die heel den tijd alles nakijkt. Management? De GM komt om de 2dagen langs met de guestrelations.

Problemen? Worden onmiddellijk opgelost.

Aan te raden? ZEKER!

Score? Bijna perfect 9.9/10

TipTop In Orde!

DidierVO, 19-9-2017

Lekker Gezellig!Maar boek zeker een kamer met Jacquizi! We hebben lekker genoten van onze Buitenjacquizi met prachtige zichtje, ook 's nachts! .

Voor onze 20jarig jub hebben we lekker drank en taart gekregen op onze kamer. EN dit zonder bijkosten!Smorgens verse fruitsap gratis.

A la carte rest zijn top, wij hebben er 2 gedaan, steakhouse was Gratis, bij onze vorige hotel betaalden we 30europ/p vlees van topkwaliteit, Italiaans ook zeer lekker, service is uitmuntend. Deze tijd zijn de zwembaden nog beetje koud dus sprongen we in de zee lekker gezond.Lunch in SaturnuUS is super . Relaxzwembad was rustig wij zaten daar , onze kinderen gingen naar de Aquapool en super bediening door Ibrahim, Erdal en Yusuf lekkere coctails! De Pizza en coctailsboys spraken een beetje vlaams super service . Receptionisten houden van de guests, altijd ne BigSmile. Kamermeid superwerk! Dit is zeker voor herhaling vatbaar ! Enige nadeel was dat er weinig Russen waren :-p

Gereisd met oudere kinderen in september 2017

Topvakantie

Claudia Boersma en Ron Nieuwenhuizen, 18-9-2017

Fantastisch hotel. Centrum van Lara en van Antalya goed te doen met taxi en bus (de bus was een zeer leuke ervaring).

Hotel heeft vriendelijk en behulpzaam personeel. Zeker de moeite waard om terug te gaan. Eten was goed en gevarieerd, kamers netjes en schoon. Iedere dag verschonen van de handdoeken. Mooie zwembaden en glijbanen, ook voor de kleintje onder ons. Ook aan het strand is het rpjma vetoeven. Zowel aan het strand als de zwmebaden kwam het personeel diverse keren langs met ijs, drankjes en nog veel meer. Wij lagen iedere dag aan de relaxpool en werden prima verzorgd.

Wij heden een topvakantie gehad.

Subliem!!

Jean-pierre Vanhulsen (keepertrainer), 14-9-2017

Een fantastisch hotel, ruime kamers, héél lekker en gevarieerd eten, super de luxe zwembaden, héél kindvriendelijk. Ligging oké op 15 km van de luchthaven, dus geen lange busrit naar je hotel! Wij waren hier voor de 8ste keer en als we 't geluk hebben zullen we hier nog veel terugkomen. Groot pluspunt : aan de receptie wordt u onthaald in het Nederlands! Heel handig als je iets moet uitleggen! De guestrelations zorgen ervoor dat een probleempje direct wordt opgelost. Voor ons niets anders dan superlatieven voor dit super-hotel. Heeft een familiaal karakter wat ook belangrijk is tussen al die grote mastodonten van hotels die ernaast en er rond staan.

Héél zeker aan te raden hotel, zowel met kleine en oudere kinderen. Niet twijfelen, boeken!!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

heerlijk

Odilia En Marcel, 12-9-2017

wij hadden kamer 9229 met jacuzzi wat een top kamer op de kops zijn kant.het is een heerlijk hotel eten goed service goed iedere dag kwamen ze vragen of we klachten hadden, kreeg tussendoor via mijn mail een mail of ik die in wou vullen over het hotel had ingevuld dat de schoonmaak van onze kamer niet echt naar wens was, de volgende dag lag er een brief op onze kamer of ik wou komen bij de receptie en dat ging over de schoonmaak ze kwamen ook onze kamer gelijk extra doen, het eten was ook goed je kwam niks tekort komen heel de dag met eten rond bij het zwembad, en het ijs is daar heerlijk

wij hebben al aardig wat hotels gehad in die straat maar dit hotel is kwa prijs en kwaliteit gewoon goed

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

fantastisch resort

patricia reedijk, 10-9-2017

eerste indruk was het hotel erg klein te midden van de andere hotels.

en dan onze kamer was klein en wat ontzettend tegenviel was het opklapbedje voor onze dochter van 12 jaar echt niet te doen

we kamen om half 1 snachts aan en konden beneden nog wat te eten en drinken pakken niet echt boeiend op dat moment

de volgende morgen bij daglicht het resort wat rondgelopen en alles daarbuiten viel niet tegen

alles mooi groen en verzorgde tuin

we kwamen in de middag hakan van gast relations tegen het lijf en geklaagd over het bedje hij zou gaan zorgen dat we een andere in de plaast kregen al met al een ander bedje maar alsnog een opklapbed maar dan wat hoger

kamer mocht iets beter schoongemaakt maar verder was alles naar wens

eten zoveel keus ook voor kids elke dag patat spagetti pizza teveel om op te noemen van ontbijt tot avond eten allemaal TOP complimenten voor alle werklui

zoveel luxe daar wij waren er zeer tevreden over en zou zo voor een 2e keer gaan

alleen onze kamer viel tegen thats all wij hadden een algemene kamer geboekt.

eten fantastisch,personeel hardwerkend,genoeg ligbedden, mooie vuurwerkswow met uitgebreid drank en eten versierd

mooie zwembaden 3 voor volwassenen en 2 voor de kleintjes

rollerskate boys verzorgen je bij het zwembad met eten en drinken

ik kan nog meer opnoemen maar ieder ervaart zijn eigen dingen maar uit mijn mond zou ik zeggen aarzel niet aan die paar negatieve verhalen en boeken maar hoor!!

bij mij volgende aankomst zou ik als enigste een mooiere kamer willen dan is alles compleet!

wij hopen nog een keer terug te mogen in saturn palace resort

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Saturn Palace bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Saturn Palace in Antalya / Lara / Kundu, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Saturn Palace zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Saturn Palace scoort een 9.13 uit 10 op basis van 2480 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: