9,1

Uitstekend

1888 reviews over Hotel Royal Wings in het Nederlands

Fantastisch hotel super faciliteiten

Fam. van Boxtel, 8-8-2017

Wil je het nieuwste van het nieuwste , overvloed aan licht en massa ? dan niet hier heen, wil je een bewezen en uitstekend concept, super service en fantastische bediening in een resort met de gemoedelijkheid van een kleinschaliger complex en toch magnifieke voorzieningen ? dan WEL hierheen.

Ja het hotel is wat ouder dan de "LED fabrieken" er naast, maar alles is top.

Nooit het idee dat je op een grootschalig complex aanwezig bent, dit door zeer goed met de ruimtes om te gaan en de speelsheid van het fantastische zwembad.

Mooi direct aan het strand.

Service : top

bedienend personeel : fantastisch

Eten en drinken volop, genoeg locaties en keuze genoeg (al zijn er altijd die toch iets missen, ongelooflijk)

Toen wij er waren was het hotel volledig vol, maar nooit in rijen gestaan of ons ergens aan geërgerd.

Als ik dan toch een minpunt (aandachtpunt) moet noemen : de strandbar mag wat aandacht krijgen en wellicht langer open voor gezellig s'avonds aan het strand iets te kunnen drinken.

Super vakantie gehad

Coolen, 5-8-2017

Super service geweldig animatieteam. Super vakantie gehad niets op aan te merken.

Zeer goed hotel !

Geert, 4-8-2017

Net terug van 14 dagen Royal Wings. Heel goed hotel met een heel groot zwembad en zeer lekker eten ( voor elk wat wils) . We hebben al meer dan 10 maal naar Turkije geweest en dit behoord zekers tot een van de betere hotels. Vriendelijke bediening, nette kamers en vrije goeie WiFi. Het hotel wordt in november terug opgeknapt. De ligging is de grootste troef; dichtbij de luchthaven en tegenover en naast het hotel zijn winkelcentrums. Een vakantie die zeker voor herhaling vatbaar is.

Super vakantie bij Royal wings

H, 4-8-2017

Super fijn hotel van de stone Group. Goede service, tweede dag gebeld door guest relations, aangegeven dat bed wat aan de harde kant was, binnen twee uur een topper op de bedden gekregen. Eten is goed, voldoende keus alleen na 15 dgn wel eentonig. Maar dat is overal met all in. Zwembad groots opgezet met voldoende bedjes. Bij het aquapark altijd nog bedjes vrij. Dichtbij een aantal winkeltjes en een stopping mall met airco. Animatie leuk en niet te opdringerig. Vooral Bonus, Aisha en Venus zijn toppertjes. Oprecht vriendelijk, kinderen vonden het erg om ze achter te laten. Hotel kan hier en daar wel weer een opfris beurt, toiletten op -1, gebruiken maar dit maakt de service die ze bieden helemaal goed.
Gereisd familie in juli 2017

Leuke vakantie en mooi hotel

Bjorn, Tamara en Lennert, 3-8-2017

7 dagen Royal wings gevolgd door 7 dagen het recentere Royal Holiday Palace van dezelfde keten (stone group). 20e keer turkije in een 5 sterren resort (waarvoor Concorde, Voyage, limak en Crystalketens, Kamelya world, Miracle, Aska,...).

Qua zwemmogelijkheden, eten, drinken en Hygiene een topper. Aanrader voor lagere schoolkinderen (ijsjes, wafels, glijbanen, speeltuin en kermis).Het hotel is gelegen dicht bij de luchthaven. Buiten vind je meerdere winkels en horeca mogelijkheden. Kamers zijn wel iets verouderd en animatie is niet top. Indien je dit laatste echt een must vindt, kun je beter voor Royal holiday palace kiezen. Zeker een aanrader want het hotel zou deze winter een grondige renovatie ondergaan.

Gereisd familie in juli 2017

Heerlijk verblijf in prachtig hotel

L., 2-8-2017

Royal Wings is een prachtig hotel voor jong en oud.

- Personeel is vriendelijk en extra vriendelijk naar kinderen

- Eten is goed, afwisselend, veelzijdig gedurende de gehele dag!

- Restaurant zitplaatsen zijn er genoeg, zowel buiten als binnen

- Zwembad is groot, genoeg ruimte voor ieder om te zwemmen

- Attractiepark, glijbanen, en kidsclub voor het vermaak van kinderen

- Schoon strand en genoeg plek voor ieder

- Mooie pier

- Buiten het hotel een aantal plaatsen om te winkelen

- Hotel ligt dicht bij het vliegveld

Gereisd met vrienden in mei 2017

groot leuk hotel

BART001, 28-7-2017

met de hele familie hier geweest voor een week.

alles dik in orde ,mooie zwembaden en glijbanen,alles goed onderhouden

en iedereen is er vriendelijk. de buffetten zijn mega groot en lekker alsook de eetstandjes in de namiddag .

het kan er wel heel heet worden (rond de 43 gr.elke dag)

zeer geslaagde vakantie in een top hotel.

Gereisd familie in juli 2017

Goed, maar voor ons niet meer

Xavier, 12-7-2017

Net terug van eerste maal Royal Wings en zal ook de laatste keer geweest zijn voor ons. Niettegenstaande hebben

we het daar samen met de kinderen wel naar ons zin gehad, maar omdat we een beter hotel gewend waren, zullen we hier niet

meer terugkomen. Hieronder een opsomming van alle positieve en negatieve zaken die we ervaren hebben.

Positief:

* prachtig domein met een reuze zwembad die bijna tot aan zee doorloopt

* propere kamers

* heel lekker eten en uitgebreid

* mogelijkheid om rustig buiten te eten 's morgens en 's avonds aan het hoofdrestaurant, wat wij ook steeds gedaan hebben

Negatief:

* strand wordt niet constant schoongemaakt, soms liggen er nog borden en etensresten van de dag voordien

* er staan van die grote bedden (paviljoenen) die je kan huren voor een dag op het strand, maar deze staan pal voor de

gewone ligstoelen, waardoor heel je zicht op de zee wordt belemmerd

* als je honger hebt tussen 15h en 18h30, dan kan je (haast) nergens terecht

(de stand met de ijsjes en kebab is dan al gesloten, terwijl je juist op die momenten nog een snack wil)

* de tent met snacks aan het strand is geen selfservice, je moet van het menu bestellen aan tafel. Als je dan met kleine

kinderen zit die weinig geduld hebben, is dit niet ideaal

* slechte Wifi (enkel op de kamer werkt het goed)

* geen enkele keer werd ons gevraagd wat we van het hotel vonden (ook niet als we uitcheckten). In andere hotels wordt

dit wel constant gevraagd en ook iets aan gedaan.

* onze luchtmatras is een keer weggewaaid in zee; we hebben nog geprobeerd deze achterna te zwemmen, maar met de wind

was dit onmogelijk. Toen heeft een boot van de watersport-tent dit opgemerkt en de luchtmatras gaan opvissen. We dachten

onmiddellijk 'wat een service', maar niets was minder waar. Toen we meerdere malen om onze matras gingen informeren aan

de tent, kregen we constant het antwoord dat het in een andere boot lag, terwijl we het bij elke boot gevraagd hebben.

Men heeft deze matras dus met opzet bijgehouden en niet meer willen terug geven.

* veel Russen die inderdaad ongemanierd zijn, nu hebben we het ook aan den lijve ondervonden (niet in de rij wachten en

overal voorsteken; tijdens het beachvolleybal constant op elkaar en andere mensen afgeven als er een bal op de grond valt)

Hierdoor maar 1x beachvolley gedaan, terwijl ik dit in andere hotels haast dagelijks doe.

Super hotel

Miranda heijnekamp, 1-7-2017

Prachtig hotel ....mooie kamers ..prima verzorging groot zwembad die na mijn idee wel wat kouder mag je frist er met 42 graden niet meer echt van op!

Animatie beetje opdringerig maar dat is vaak zo in dit soort resorts .

Eten echt top ,wel ontzettend druk in de eetzaal maar je kunt evt ook buiten eten en dat is zeker aan te raden .

Personeel vriendelijk ..ik geef je het doen om in de hitte te werken en leuk te blijven

Royal Wings is een echte aanrader voor degene die van luxe en luieren houd ..lara is niks aan allemaal dezelfde winkels en verder niks te zien

Gereisd familie in juni 2017

goed, maar niet terug

tes, 27-6-2017

ik ben net 3 dagen terug, ik heb een leuke vakantie gehad, hotel zelf was mooi bij binnenkomst en lobby, de kamers waren wel wat ouder, er is een hele grote zwembad waar je lekker kon zwemmen, je had alle bars lekker dichtbij, bij het strand was ook goed er waren wel na 2 uur veel golven, water was goed niet koud, en waren wel steentjes bij het strand ,ik vond het niet zo prettig ik heb plastic schoentjes moeten kopen, mijn voeten deden zeer.je had wel veel plaats overall je hoefde niet vroeg op te staan.het eten was ook lekker, je had veel buiten om te eten bij de bars en was heel lekker, qua dessert was het bijna wel elke dag het zelfde. personeel vond ik niet zo aardig, vooral als ze je drinken moeten halen.bij de receptie konden ze niet goed Engels. lara is een plaats waar 95%alleen luxe hotels zijn ,royal wings en 2 andere waren die niet zo luxe waren. buiten had je winkels die allemaal het zelfde waren,stad was ver 30 min of meer.Over touroperator 2 keer tijd veranderd! zeer onvriendelijk klantendienst!
Gereisd met partner in juni 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Royal Wings***** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Royal Wings in Antalya / Lara / Kundu, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Royal Wings zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Royal Wings scoort een 9.05 uit 10 op basis van 1895 reviews.