Hotel Royal Wings *****

Score uit 1901 reviews

1894 reviews over Hotel Royal Wings in het Nederlands

Fantastische vakantie

Angela en carel, 6-10-2017

Alles op en top !prima eten ,fijne kamer,super personeel .duikteam bedankt voor de duikles .gewoon boeken en beleven.
Gereisd met vrienden in september 2017

Robert, 1-10-2017

Alles was goed. Vriendelijkheid van het personeel, de accommodatie, ligging van het hotel, als er wat aan de hand is op je hotelkamer is de technische dienst er binnen een kwartier na het melden om het probleem op te lossen. Het is er schoon en het personeel doet er alles aan om dat ook zo te houden.
Gereisd met partner in september 2017

Heerlijk genieten

Merel, 21-9-2017

We zijn hier nu voor de 3e keer geweest (niet op rij). We hebben een heerlijke vakantie gehad.

Hotel is wel zichtbaar ouder dan andere hotels in de buurt. Maar we hoorde dat ze in november waarschijnlijk gaan renoveren. Kamers zijn prima, wel wat ouder dan wel in andere hotels dan hebben gezien. Maar ze worden super schoongemaakt. Bedden zijn prima.

Zwembad vinden wij echt fantastisch. Het is een groot zwembad en doordat het niet een rechttoe rechtaan zwembad is en er veel palmbomen tussen zitten kun je als je dat wilt voor jezelf een rustig plekje vinden. Omdat we dit keer niet in het hoogseizoen waren hoefde we niet het wel bekende handdoekje leggen te doen. Al kom je middag op de dag is er nog zeeën van ruimte. We zijn hier 1x wel in het hoogseizoen geweest toen was dit wel het geval. Destijds haalde ze wel alle handdoeken die er voor 09:00u onbemand lagen weggehaald.

Eten en drinken is goed. Merkte wel met andere hotels waar we zijn geweest ze iets achterlopen. Maar het was gewoon echt heel lekker. Je kunt in de middag ook snacks halen bij het zwembad. kebab, pizza, sandwiches, fruit en verder naar het strand kan je ook hamburgers eten. Allemaal super lekker.

We zijn 1 avond naar a la carte restaurant geweest met oosters menu. Was erg lekker! Moesten 10,- pp betalen.

Cocktails ook heerlijk!!! En iedere keer vers gemaakt.

Entertainment hartstikke leuk! Leuke shows voor iedereen zitten er wel leuke dingen bij. Paar keer in de week is er ook live-muziek. Ene band is beter dan de andere, maar is altijd erg gezellig.

Ik raad dit hotel echt aan.

Gereisd met partner in september 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Royal Wings bij:

Het was echt fantastisch!

Eric, 6-9-2017

Geen minpunten. Voor een supervakantie moet je hier zijn!

Er kwamen gasten bij ons in het hotel die overgeboekt werden vanuit een ander hotel omdat Royal Wings zo goed is.

Het personeel is erg vriendelijk en zeer gastvrij. Ze doen enorm hun best om er voor te zorgen dat jij een top vakantie hebt. Personeel onthoudt ook goed wat jij wilt!.

Hotel ligt aan zee, dichtbij het vliegveld (dus geen lange transfer). Hotel is erg schoon.

Winkelcentra vlakbij het hotel. Meerdere centra zijn voorzien van airco, dus winkelen kan ook als het erg warm is buiten.

Verder kijken dan alleen het winkelcentrum tegenover het hotel is ook zeker de moeite waard.

Een mooie sportschool voorzien van mooie apparaten (cardio en kracht).

We zijn in meerdere hotels in Turkije geweest maar Royal Wings is zeker 1 van de betere hotels.

Echt een aanrader!

Gereisd met vrienden in augustus 2017

Super hotel, met alles wat je kunt bedenken!

Nagehan, 29-8-2017

Een geweldig hotel met een centrale ligging, dichtbij de luchthaven, het centrum en het strand. Een groot zwembad met genoeg strandstoelen, waardoor je niet je handdoek in de nacht hoeft te leggen. Superkindvriendelijk met heel veel entertainment voor de kids. Schone kamers, super lekker eten en het personeel is erg beleefd, vriendelijk en behulpzaam. Kortom: een top hotel met alles erop en eraan!!
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Het was een super familie hotel

Diny, 27-8-2017

Het was echt een goed hotel voor onseen familie hotel wij waren met 6 personen waaronder twee kleindochters leeftijd 10 en 16 jaar en dit was niet de eerste keer in Turkije de 8keer en dit was echt een aanrader om terug naar toe te gaan

De bediening was super en het eten was zeer goed we kwamen niks te kort het was een hele lieve bediening vroegen of alles naar wens was

en het animatieteam was ook super was leuk om mee te doen .

de avonden waren ook leuk iedere avond wat anders maar de drie jongens die op dinsdagavond zongen waren echt goed de muziek was voor jong en oud .......

(alleen de muziek overdag mag wel wat beter zijn was niet veel aan bij het zwembad )

Maar verder een super vakantie gehad bedankt voor de fijne vakantie. ..

Gereisd met vrienden in augustus 2017

Fantastisch hotel super faciliteiten

Fam. van Boxtel, 8-8-2017

Wil je het nieuwste van het nieuwste , overvloed aan licht en massa ? dan niet hier heen, wil je een bewezen en uitstekend concept, super service en fantastische bediening in een resort met de gemoedelijkheid van een kleinschaliger complex en toch magnifieke voorzieningen ? dan WEL hierheen.

Ja het hotel is wat ouder dan de "LED fabrieken" er naast, maar alles is top.

Nooit het idee dat je op een grootschalig complex aanwezig bent, dit door zeer goed met de ruimtes om te gaan en de speelsheid van het fantastische zwembad.

Mooi direct aan het strand.

Service : top

bedienend personeel : fantastisch

Eten en drinken volop, genoeg locaties en keuze genoeg (al zijn er altijd die toch iets missen, ongelooflijk)

Toen wij er waren was het hotel volledig vol, maar nooit in rijen gestaan of ons ergens aan geërgerd.

Als ik dan toch een minpunt (aandachtpunt) moet noemen : de strandbar mag wat aandacht krijgen en wellicht langer open voor gezellig s'avonds aan het strand iets te kunnen drinken.

Super vakantie gehad

Coolen, 5-8-2017

Super service geweldig animatieteam. Super vakantie gehad niets op aan te merken.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Zeer goed hotel !

Geert, 4-8-2017

Net terug van 14 dagen Royal Wings. Heel goed hotel met een heel groot zwembad en zeer lekker eten ( voor elk wat wils) . We hebben al meer dan 10 maal naar Turkije geweest en dit behoord zekers tot een van de betere hotels. Vriendelijke bediening, nette kamers en vrije goeie WiFi. Het hotel wordt in november terug opgeknapt. De ligging is de grootste troef; dichtbij de luchthaven en tegenover en naast het hotel zijn winkelcentrums. Een vakantie die zeker voor herhaling vatbaar is.

Super vakantie bij Royal wings

H, 4-8-2017

Super fijn hotel van de stone Group. Goede service, tweede dag gebeld door guest relations, aangegeven dat bed wat aan de harde kant was, binnen twee uur een topper op de bedden gekregen. Eten is goed, voldoende keus alleen na 15 dgn wel eentonig. Maar dat is overal met all in. Zwembad groots opgezet met voldoende bedjes. Bij het aquapark altijd nog bedjes vrij. Dichtbij een aantal winkeltjes en een stopping mall met airco. Animatie leuk en niet te opdringerig. Vooral Bonus, Aisha en Venus zijn toppertjes. Oprecht vriendelijk, kinderen vonden het erg om ze achter te laten. Hotel kan hier en daar wel weer een opfris beurt, toiletten op -1, gebruiken maar dit maakt de service die ze bieden helemaal goed.

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Royal Wings bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Royal Wings in Antalya / Lara / Kundu, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Royal Wings zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Royal Wings scoort een 9.06 uit 10 op basis van 1901 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: