Beoordelingen Hotel Porto Bello Hotel Resort & Spa*****

Porto Bello Hotel Resort & Spa*****
358 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Porto Bello Hotel Resort & Spa*****
Akdeniz Bulvar? 6. Sk. Konyaalt?, TR-07070, Antalya / Lara / Kundu

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Porto Bello Hotel Resort & Spa***** in Antalya / Lara / Kundu, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Porto Bello Hotel Resort & Spa***** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Porto Bello Hotel Resort & Spa scoort een 8,3 uit 10, op basis van 358 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Porto Bello Hotel Resort & Spa***** in Antalya / Lara / Kundu, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Porto Bello Hotel Resort & Spa*****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Porto Bello Hotel Resort & Spa***** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 198 vakantiefoto's van Hotel Porto Bello Hotel Resort & Spa***** vinden. Je kunt 3 video's van Hotel Porto Bello Hotel Resort & Spa***** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Turkije. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Mediterraan. Vergelijk Hotel Porto Bello Hotel Resort & Spa***** met andere accommodaties in Antalya / Lara / Kundu.
Even geduld a.u.b.

8,1
8,4
7,1
7,4
Toon score en beoordelingen van:
met partner, Juni 2014
"Leuk voor 1 keer"vertalen
C. Schaap
7,0

23-06-2014 Porto Bello ligt ong. 20 min vanaf Antayla. Nette kamer, eten is ook okay. Drank wordt niet geserveerd aan tafel. Veel russen, jammer. Strand al vroeg bezet met handdoeken! Tennisbaan gehuurd, materiaal rackets en tennisballen om te huilen, dus neem zelf spullen mee. Hotel is leuk voor 1 keer. Restaurant buiten bij het zwembad is een aanrader, heerlijk eten en aardig personeel.

met partner, Mei 2014
"Geen 5 sterren waardig"vertalen
meneer Drent

08-06-2014 Het is een goed hotel maar vinden het zeker geen 5sterren waard
Veel van het personeel kan niet goed of helemaal Engels

met oudere kinderen, Mei 2014
"Goed hotel, maar enige opmerkingen."vertalen
Lisa
7,0

31-05-2014 Opzich is Porto Bello een prima hotel, service is goed, het eten is echt heerlijk en de excursies zijn goed geregeld. Echter zijn er wel minpunten. Ik vind dit hotel geen 5 sterren waard. Er hangt geen sfeer in het hotel, na 11 uur is de animatie klaar en is er letterlijk niks meer voor de jeugd te doen, alleen een disco waar niemand komt in het hotel zelf. Als je buiten zit moet je erg lang wachten op je drankje, soms wel een half uur. Personeel is meestal chagerijnig, hier en daar uitzonderingen. In het hotel zelf hebben wij veel last van Irakezen gehad die je met hun ogen uitkleden. Ik zelf, 17 jaar, voelde me hier ongemakkelijk bij.
Ik heb leuke mensen ontmoet in het hotel en dat heeft voor mij de vakantie leuk gemaakt, maar je moet het wel zelf leuk maken. Daar wordt verder niet voor gezorgd door het animatie/ door het hotel.
Kamers niet geheel schoon.
Persoonlijk zou ik er niet meer naar toe gaan, maar voor 8 dagen is het te doen.

met jonge kinderen, Mei 2014
"Helaas geen derde keer porto bello voor ons"vertalen
Atmane
3,0
1,0
5,0
7,0

18-05-2014 We zijn hier 2 jaar geleden geweest en niet anders dan lof over het hotel en service. Maar na onze ervaring van de afgelopen periode (7 mei tot 18 mei 2014 ) kunnen we niet anders concluderen dan nooit meer dit hotel. De receptie is erg onvriendelijk en bejegening is absoluut niet klantvriendelijk. We hadden een late vlucht en daardoor de kamer nodig tot de avond. Ze wilde ons 120 euro in rekening brengen voor 9 uurtjes en de wijze waarop ze dit deden was absoluut niet klantvriendelijk. We leken wel een last voor ze! Bij aanvang word je hartelijk ontvangen maar tegen het einde aan lijkt het alsof je niet meer meetelt. Met een klein kind absoluut niet fijn dus. Let dus op bij late vlucht dat je niet wacht tot de voorlaatste dag zoals het hotel je adviseert. Dit is een tactiek om je de volle pond te Latem betalen voor een paar uur! De bediening was onder de maat, leken wel geen zin te hebben om bestellingen op te nemen?!

met partner, Apr. 2014
"Wel vriendelijk personeel"vertalen
Kortenoeven
8,0

27-04-2014 In tegenstelling met de mededeling hieronder zijn wij van mening dat het zeer vriendelijk personeel is,ze doen echt alles om het je naar de zin te maken,zelfs op het zwembad komen ze je vragen wat je wilt drinken.Wil je sávonds beneden wat drinken en je besteld het,dan moet je gaan zitten want ze brengen het bij je.Er is een bushalte dichtbij,ook staan er her en der telefooncellen waar je spotgoedkoop naar nederland kunt bellen met een kaart,die je vlakbij in een winkeltje kan kopen.Het eten is prima en het blijft warm mits men de bakken zelf eens dicht doet als men eten heeft opgeschept,dus klaag niet over koud eten want dat doet de vakantieganger zelf!!Heb je iets dan lossen ze het direkt op,echt een hotel om naar toe tegaan.Gewoon doen zal ik zeggen.Kamers zijn iets gedateerd maar ach,dat is niet erg en elke 2 dagen een schoon bed wat wil je nog meer?

alleenreizend, Okt. 2013
"Goede verhouding prijs/kwaliteit"vertalen
Bianca
5,0

05-11-2013 mooi hotel met goede, schone en nette kamers. eten ok,laatse dagen wat minder variatie. het water van het zwembad had een verschrikkelijke temperatuur waar niet in te zwemmen was, zo koud!! echt een minpunt. verder spraken de medewerkers slecht engels en vond ik ze niet zo vriendelijk, soms lang wachten op een drankje of koffie, soms werden we vergeten. hoewel er veel gasten waren, was er zeer weinig activiteit in het hotel qua activiteiten, het animatieteam stelde niet veel voor. de laatse dagen was er een conferentie in het hotel, de deelnemers daarvan gebruikten hun lunch op dezelfde tijd als de resort-gasten, waardoor het chaotisch druk was en niet relaxed was om te lunchen, gelukkig vond de hotelleiding dit zelf ook, zodat het de 2e dag al minder was. prijs/kwaliteit verhouding is oke. als het hotel de minpunten verbeterd dan is het zeker een hele goede aanrader, nu zou ik niet zo maar teruggaan naar dit hotel

met partner, Okt. 2013
"Mooi Hotel"vertalen
Rene en Anita
8,0

04-11-2013 Het is een mooi en schoon hotel.
Ligt vrij centraal naar antalya en kemer.
Heeft vriendelijk en hard werkend personeel.
Eten was goed

met partner, Okt. 2013
"Mooi en goed hotel"vertalen
bert
8,0

29-10-2013 Goed hotel met vriendelijk personeel. Als je zelf vriendelijk bent, zijn zij het ook .Eten goed en afwisseling genoeg. Men moet niet zeuren !Koud eten ?Doe dan zelf de bakken dicht, dan blijft het warm! Drankjes kun je ook zelf halen, hoef je niet te wachten .Met de Dolmus naar Antalya-centrum of Kemer is ideaal. Wij wandelden naar Antalya, dat is goed te doen. Als je met de taxi gaat heb je waarschijnlijk te veel geld ! Met het hotel en personeel is niets mis! Alle zeurpieten ten spijt .Kamers worden elke dag schoongemaakt.

met vrienden, Okt. 2013
"Super Hotel, fijne vakantie gehad"vertalen
Familie E
9,0

31-10-2013 Hotel is een aanrader, behoorlijk groot van opzet doch alles liep geordend netjes en verzorgd.Niemand komt hier iets tekort .
Alles was goed Strand Buffetten Drankjes Koffie(soorten)zelfs de aanvulling van producten op de badkamer . Lawaai op het strand of op de kamer valt erg mee. Deur dicht van de kamer airco zachtjes aan en je slaapt perfect.

met vrienden, Sept. 2013
"Heerlijk hotel"vertalen
S Slottje
6,0

10-10-2013 Een heerlijk hotel, heerlijk eten, mooie kamer, fijne lobby, vriendelijk personeel, en een zalig strand. Voor herhaling vatbaar.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Hoe beveilig jij je spullen op vakantie?

Bent u de eigenaar?