Hotel Porto Bello Hotel Resort & Spa *****

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Porto Bello Hotel Resort & Spa***** bij :

392 reviews over Hotel Porto Bello Hotel Resort & Spa in het Nederlands

Relaxte vakantie,

A.Pelen-Kautz, 16-6-2017

Porto Bello Hotel is vorig jaar overgegaan naar een nieuwe eigenaar. De keukenbrigade is volledig gewisseld. Het servicepersoneel evenzo. Aan de receptie staan nu zeeer vriendelijke mensen die je op ieder moment willen helpen. Wij hebben zelfs na 5 dagen nog van kamer kunnen wisselen en kunnen kiezen uit 4 andere kamers. De manager zei, we zijn pas tevreden als U dat bent. Het eten is lekker altijd wel iets wat in de smaak valt. Alleen grote vleeseters hebben pech, dat aanbod is iets minder. Vis moet je ook zelf fileren of tijdens lunch voor een zeebaarsfilet gaan in het zwembadrestaurant. Daar kun je ook een lekkere pizza of hamburger bestellen want het is daar a la carte. De drank vonden wij ook oke. Maar het kan natuurlijk altijd beter.De bezetting van gasten was zeer divers. Wij hebben zeker 15 verschillende nationaliteiten geteld. Er is ons geen 1 negatief opgevallen.In de omgeving is niet veel te doen, wandelen langs de boulevard, is het wel. Winkelen daar kun je de bus of taxi voor pakken en in Antalya zelf doen. Wat dat betreft is in Konyaalti niks. We bevelen dit hotel wel aan, zeker om te relaxen. Fam. Pelen
Gereisd met partner in mei 2017

Fantastisch hotel!

Karin, 1-6-2017

Alles was meer dan goed.

Het eten: van "supermodel healthy" tot "glazuur van je tanden" en alles er tussen in. Super lekker.

Het zwembad: baantjes trekken is een uitdaging, zo lang is ie.. Bedjes zijn voorzien van comforabele kussens. Handdoekservice.

De kamer: zwaar prima, heerlijke douche. Niks mis mee.

De gym: groot en alle denkbare apparaten. Mèt airco..

De wellness: Goddelijk. Elke dag een massage; het aanbod is huge! Hamman, sauna, Turks bad, prachtig binnenzwembad ook.

Strand: niet geweest, maar is het tunneltje door en ook daar mooie bedjes en parasols.

Kortom je hoeft in principe niet van het terrein af..

Iets minder was de nogal luide muziek overdag bij het zwembad. Maar na mijn "klacht" is dit prima opgelost/aangepast. Eerlijk is eerlijk!

Gereisd alleenreizend in mei 2017

Geweldig

NOG MAALS, 15-3-2017

Het is een mooi hotel ..lekker eten .All inclusive ,,sympatiek personeel ..ik heb geen klacht
Gereisd met partner in juni 2015

Niet meer

Lon, 21-9-2016

Geen 5 sterren resort. Beperkte ruimte. Zeer klein terras waardoor ze elke avond stoelen extra moeten neerzetten op t gazon, waar geen bediening is dus zelf je drankje halen. Ook geen tafeltjes daar dus heb je n drankje moet je hem constant in de hand houden. Dit is niet n 5 sterren resort waardig.Kamer was verder ok. Beetje vroege housekeeping ( voor 9uur soms). Eten weinig gevarieerd. Minimale animatie. Bediening kan veel beter. Bij lunch en diner waren ze meer bezig met het afruimen en klaar maken van de tafels voor de volgende dag ( en wij aten echt niet op t eind). Personeel maakt geen oogcontact waardoor het bestellen van n drankje soms lang op zich liet wachten). De badmeester was helemaal n lachertje. Ben je in nood? Roep niet om hulp maar stuur n bericht op zijn mobiel (wel even zijn nummer vragen) want dat is het enige waar hij oog voor heeft. Dankzij t mooie weer toch genoten. Maar voor ons geen porto bello meer.
Gereisd met partner in september 2016

weinig te beleven

diana, 22-8-2016

hotel was prima maar daar buiten was niks te beleven moet eerst half uur met bus of taxi voor er wat te beleven valt. Vonden wij super jammer. in het hotel is ook niet veel te doen voor wat oudere kinderen
Gereisd familie in augustus 2016

Hotel is geen 5 sterren waard

Beekmans, 30-7-2016

Kamers zijn goed en je krijgt iedere dag nieuwe handdoeken. Ook strandhanddoeken zijn te halen bij de wellness. Wifi is super in het gehele hotel, zelfs op onze kamer top bereik. Zwembad en strand prima onderhouden. Ook fijn dat je op het strand lekker een drankje kan bestellen en s'middags heerlijke ijsjes. Tevens bij het zwembad erg lekker à la carte restaurant waar je prima kunt lunchen. De airco op de kamer is lekker koel en er zat bij ons al een pasje in zodat we in een heerlijke koele kamer konden slapen.

Buiten dat de kamer goed is is de badkamer verouderd. Het ontbijt is werkelijk iedere dag hetzelfde. Over het avondeten nog niet gesproken. Verschrikkelijk! Iedere dag friet of rijst, dat hadden we na twee dagen wel gezien. Het was zelfs zo dat ik op een avond alleen maar soep heb gegeten om ik niet wist wat ik moest pakken. Geen gevarieerd eten dus en het is helemaal niet dat ik niets lust. Vandaar dat ik me ook af vraag of andere mensen er in deze periode geen last van hebben gehad? Daarna lekker een drankje buiten maar helaas viel het entertainment voor ons ook wat tegen. Wij kunnen na deze vakantie heel goed kaarten. Dan maar een rondje lopen door het dorp maar ook hier is niet veel te zien. Wel een lekkere ijssalon op het plein bij de fontein ongeveer 5 minuten lopen van het hotel. Al met al gaan we niet meer terug naar dit hotel.

Gereisd met partner in juli 2016

Mooi hotel

Bert dijksma, 24-6-2016

Goed hotel veel service fijn personeel goede animatie eten bij zwembad erg goed in het restaurant iets minder top vakantie gehad
Gereisd met partner in juni 2016

zeer mooi

kuypers, 22-5-2016

Buiten eten zeer lekker en warm. Binnen was het eten minder en niet goed warm kamer mogen eens opnieuw behangen worden .Het was wat verkleurd maar niet stuk
Gereisd met vrienden in september 2015

verassend goed!

R Schut, 22-5-2016

Heel wat hotels al gezien, maar de bediening is echt super hier, er wordt zelfs in de middag a la carte geserveerd, duidelijk door goed opgeleide hotelschool mensen, zeer vriendelijk personeel.

Het hotel terrein is klein, helaas geen ruimte voor mooie tuin, maar onder het hotel is over de hele oppervlakte ruimte voor oa de hamam ed.

Klasse uitstraling, fijne vakantie gehad.

Gereisd met vrienden in mei 2016

Heerlijk hotel

Gerard, 16-5-2016

Dit hotel is in het voorseizoen (mei) ideaal. Temperatuur ca 24gr. Niet te druk, bezetting 30%. Personeel zeer vriendelijk, hele hotel brandschoon. Eten uitstekend (en ik ben wat gewend). Enige minpunt is de centraal geregelde airco. Voor de rest uitstekend.
Gereisd met partner in mei 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Porto Bello Hotel Resort & Spa in Antalya / Lara / Kundu, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Porto Bello Hotel Resort & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Porto Bello Hotel Resort & Spa scoort een 8.03 uit 10 op basis van 402 reviews.