Beoordelingen Hotel Porto Bello Hotel Resort & Spa*****

Porto Bello Hotel Resort & Spa*****
377 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Porto Bello Hotel Resort & Spa*****
Akdeniz Bulvarı 1, TR-07070, Antalya / Lara / Kundu

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Porto Bello Hotel Resort & Spa***** in Antalya / Lara / Kundu, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Porto Bello Hotel Resort & Spa***** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Porto Bello Hotel Resort & Spa scoort een 8,1 uit 10, op basis van 377 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Porto Bello Hotel Resort & Spa***** in Antalya / Lara / Kundu, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Porto Bello Hotel Resort & Spa*****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere vakantiegangers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere vakantiegangers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Porto Bello Hotel Resort & Spa***** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 198 vakantiefoto's van Hotel Porto Bello Hotel Resort & Spa***** vinden. Je kunt 3 video's van Hotel Porto Bello Hotel Resort & Spa***** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk dan accommodaties in Turkije. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Mediterraan. Vergelijk Hotel Porto Bello Hotel Resort & Spa***** met andere accommodaties in Antalya / Lara / Kundu.
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

368 beoordelingen over Porto Bello Hotel Resort & Spa*****

377 beoordelingen
7,9
8,3
7,1
Toon score en beoordelingen van:
Met jonge kinderen, Okt. 2014
"Goed hotel met heerlijk eten"vertalen
marga_jacobs25
8,0

01-11-2014 Prachtig hotel met goede faciliteiten. De gebruikers waren tijdens ons verblijf 80% zakelijk en de overige 20% waren vakantie gangers. Dit maakt het hotel minder geschikt voor kinderen en is het een beetje vreemd in badkleding te lopen tussen de mannen in een strak pak. De service en het eten is perfect en ook de bediening is gewoon erg goed. Het eten is niethetzelfde een kleine basis staat er elke dag en voor de rest meer dan keus genoeg. Zelfs een dag sushi. Aanrader maar let goed op de beschrijvingen, what you see is what you get. Het is geen resort maar een stadshotel. Wij hebben genoten !

Met partner, Okt. 2014
"Geen ijs, lauw bier en sterke koffie."vertalen
Dirk en Christa
8,0

20-10-2014 We waren in april en oktober naar dit hotel i.v.m. een tandheelkundige behandeling in een nabije kliniek. Min of meer een gedwongen keuze dus. De maaltijden waren uitstekend qua variëteit en keuze. Maar er is geen ijs op de blokjes in je cola na dan. Verder ziet de bar herhaald kans om een vers biertje te tappen in een glas dat net gloeiendheet uit de afwasmachine komt. Killing voor de smaak natuurlijk. Dan de koffie. In april was die uitstekend. Maar in oktober een ramp, zo sterk. Leuk voor liefhebbers, maar niet voor ons. We hebben een paar keer geprobeerd om slappere koffie te krijgen. Niet dus. Klein minpuntje was verder nog dat er buiten op het terras geen anti-rook zones zijn. Als niet roker zit je dus altijd in de stank van andermans genot. Dus:
Voor rokers die niet van ijs en wel van lauw bier en sterke koffie houden is dit een uitstekend hotel. Wij gaan er nooit meer heen Of het zou opnieuw voor de tandarts moeten zijn.

Met partner, Okt. 2014
"Prima vakantie"vertalen
g.thijssen
8,0

20-10-2014 Goed hotel,het eten vond ik erg goed.Vriendelijk personeel,met prima service.Wifi ontvangst,op de kamer,terwijl deze kamers goede afmetingen hadden,en erg proper werden gehouden.Als er dan een min puntje aan dit verhaal is toe te voegen,dan zijn het de aantal zitplaatsen buiten in de avond uren.Ga zeker nog een keer terug naar Porto Bello

Met een groep, Sept. 2014
"Rolstoelers hebben hier geen zorgeloze vakantie."vertalen
yuri
5,0

08-09-2014 Het hotel is via touroperator geboekt. Als groepsreis voor invalide personen. Het hotel is mijn inziens niet geschikt voor rolstoelers. Op de invalide kamers zijn drempels tussen de gang en de badkamer. Het is erg krap en als je een bredere dan standaard rolstoelmaat hebt kun je niet douchen en alleen het invalide toilet gebruiken op min 1.
De liften zijn erg krap voor rolstoelers en het zwembad heeft geen mogelijk om met een lift te betreden. Ik raad het een ieder af die minder mobiel is om hier heen te gaan.
Het personeel spreekt slecht Engels en er ontstaat erg snel miscommunicatie.
Het hotel is zijn vijf sterren niet waard. Eten is goed maar niet bijzonder.
Service van personeel is beperkt, ik sliep in een kamer die stonk naar riool en schimmel en dat zouden ze verhelpen met wat parfum. Verder was er weinig mogelijk.
Touroperator is op de hoogte van de problematiek en die hebben zich nog niet in het hotel laten zien tot heden.

Met oudere kinderen, Aug. 2014
"Geweldig en fijn hotel voor jong & oud!"vertalen
Serena
10,0

21-09-2014 In de eerste week van september een weekje naar Porte Bello geweest. In één woord fantastisch. Het reisgezelschap bestond uit 2 volwassenen en dochter van 22 die onverwachts meeging. Vooral de dochter heeft zich uitermate goed vermaakt dit kwam echt door de mogelijkheden die het hotel bood en de service. Leuke discoavonden georganiseerd door het animatieteam voor een normale prijs. Een geweldige Spa ruimte waar je voor een leuk prijsje een geweldige behandeling krijgt. Een photo shoot is ook mogelijk in het hotel wederom voor een leuk prijs en een leuke blijvende herinnering. Niet ontzettend veel Nederlanders aanwezig in het hotel. Het publiek bestond voornamelijk uit Turkse mensen uit Duitsland. In het hotel hing een ontspannen sfeer. De drankjes waren goed en heerlijke cocktails. Het eten was prima! Ontzettend veel keus en alles is goed warm. In de middag kan je lekker een ijsje op het strand eten en gebruik van de a la carte service bij het zwembad. De kamers waren schoon en ruim!

Met vrienden, Aug. 2014
"Geen 5 sterren maar niet vreselijk"vertalen
Reinier dijkshoorn
7,0

03-09-2014 Alhoewel het hotel 5 sterren heeft, vind ik het zelf niet meer dan 4 sterren waard. De kamers waren prima alleen de eerste dag werden we gelijk gevraagd om een 5 personen kamer te nemen in plaats van 2x eenpersoons kamers, jammer dat ons dat een beetje werd opgedrongen en na 1 dag direct gewijzigd. Ook het eten was weliswaar lekker maar weinig variatie dus hebben we bijna elke avond a la carte gegeten waarvoor we wel 10 lira of 5 euro extra moesten betalen. Eten was ook hier lekker maar voor een reissom van bijna 1000 p.p. had ik toch wel wat meer verwacht en had ik natuurlijk niet gerekend op extra kosten voor eten omdat het ten slotte 'all in' zou moeten zijn. Ook wifi was een drama omdat het of steeds uitviel of er was slecht bereik waardoor ik bijvoorbeeld mijn tablet niet eenzijdig keer heb kunnen gebruiken. De spa en de fitnesszaal waren dik in orde maar samengevat vind ik de prijs/kwaliteit verhouding matig.

Met partner, Aug. 2014
"En dit noemt men 5 sterren!"vertalen
Rinie van den Hurk
2,0

01-09-2014 Tja waar moet ik beginnen, : Eten koud en eenzijdig , Schoonmaak van de kamers is ronduit slecht, Centrum Antalya 30!! min met de taxi, geen winkels rond het hotel, te klein zwembad voor al die gasten , als je geluk hebt krijg je je biertje na 20 min zo dood als een pier. Het personeel ziet je liever gaan dan komen, Voor ons en heel veel andere gasten Nooit meer ik snap niet dat de grootste touroperator dit als 5 sterren verkoopt echt onbegrijpelijk.

Met partner, 2014
"Tegenvaller"vertalen
Karin van Straten
7,0

17-08-2014 Dit hotel bezocht van 10 t/m 22 juli. Personeel in het hotel spreekt nauwelijks tot geen engels, dus erg moeilijk communiceren. Kamers netjes en schoon en niet gehorig, wel harde bedden. Eten erg eentonig. Mooi zwembad maar 's ochtens vanaf 7 uur handoekje leggen, op het strand is wel altijd plek. 'S avonds weinig zitplek buiten, dus vaak genoodzaakt om binnen te zitten. Verder erg veel last gehad van asociale russen. 90% van de mensen in het hotel zijn russen, 5% is turks en 5% van andere nationaliteiten. Hotel gelegen in een rustige omgeving, maar met een bushalte voor de deur kun je voor weinig geld alle kanten uit. Stad van Antalya is erg leuk en gezellig! Dagje naar Kemer stad is ook aan te raden. Animatie in het hotel is ok. Voor ons geen tweede keer in dit hotel.

Met partner, Aug. 2014
"Nooit meer!!"vertalen
mtn
1,0
1,0
2,0

11-08-2014 Elke dag hetzelfde eten, weinig personeel daar door slechte service, alles is erg duur in het hotel, weinig ruimte bij het zwembad, binnenbad was ijskoud,
nooit meer daar naar toe

Met jonge kinderen, Aug. 2014
"Tweede keer waard!!!"vertalen
gulcan en musti
9,0

02-09-2014 Zeer goed hotel, met zeer vriendekijk personeel . Eten was gevarieerd en lekker en zeker niet koud zoals het hier boven vermeld staat!!!!! Genoeg plaats aan het zwembad voor iedereen en zeker aan het strand..aan de balie helpen ze zeer vriendelijk als er vragen of problemen Zijn. We gaan zeker terug !!!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Waarom ga jij niet naar een sauna?

Bent u de eigenaar?