Beoordelingen Hotel Porto Bello Hotel Resort & Spa*****

Porto Bello Hotel Resort & Spa*****
352 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Porto Bello Hotel Resort & Spa*****
Akdeniz Bulvar? 6. Sk. Konyaalt?, TR-07070, Antalya / Lara / Kundu

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Porto Bello Hotel Resort & Spa***** in Antalya / Lara / Kundu, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Porto Bello Hotel Resort & Spa***** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Porto Bello Hotel Resort & Spa scoort een 8,3 uit 10, op basis van 352 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Porto Bello Hotel Resort & Spa***** in Antalya / Lara / Kundu, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Porto Bello Hotel Resort & Spa*****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Porto Bello Hotel Resort & Spa***** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 198 vakantiefoto's van Hotel Porto Bello Hotel Resort & Spa***** vinden. Je kunt 3 video's van Hotel Porto Bello Hotel Resort & Spa***** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Turkije. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Mediterraan. Vergelijk Hotel Porto Bello Hotel Resort & Spa***** met andere accommodaties in Antalya / Lara / Kundu.
Even geduld a.u.b.

8,2
8,5
7,1
7,7
Toon score en beoordelingen van:
alleenreizend, Okt. 2013
"Goede verhouding prijs/kwaliteit"vertalen
Bianca
5,0

5-11-2013 mooi hotel met goede, schone en nette kamers. eten ok,laatse dagen wat minder variatie. het water van het zwembad had een verschrikkelijke temperatuur waar niet in te zwemmen was, zo koud!! echt een minpunt. verder spraken de medewerkers slecht engels en vond ik ze niet zo vriendelijk, soms lang wachten op een drankje of koffie, soms werden we vergeten. hoewel er veel gasten waren, was er zeer weinig activiteit in het hotel qua activiteiten, het animatieteam stelde niet veel voor. de laatse dagen was er een conferentie in het hotel, de deelnemers daarvan gebruikten hun lunch op dezelfde tijd als de resort-gasten, waardoor het chaotisch druk was en niet relaxed was om te lunchen, gelukkig vond de hotelleiding dit zelf ook, zodat het de 2e dag al minder was. prijs/kwaliteit verhouding is oke. als het hotel de minpunten verbeterd dan is het zeker een hele goede aanrader, nu zou ik niet zo maar teruggaan naar dit hotel

met partner, Okt. 2013
"Mooi Hotel"vertalen
Rene en Anita
8,0

4-11-2013 Het is een mooi en schoon hotel.
Ligt vrij centraal naar antalya en kemer.
Heeft vriendelijk en hard werkend personeel.
Eten was goed

met partner, Okt. 2013
"Mooi en goed hotel"vertalen
bert
8,0

29-10-2013 Goed hotel met vriendelijk personeel. Als je zelf vriendelijk bent, zijn zij het ook .Eten goed en afwisseling genoeg. Men moet niet zeuren !Koud eten ?Doe dan zelf de bakken dicht, dan blijft het warm! Drankjes kun je ook zelf halen, hoef je niet te wachten .Met de Dolmus naar Antalya-centrum of Kemer is ideaal. Wij wandelden naar Antalya, dat is goed te doen. Als je met de taxi gaat heb je waarschijnlijk te veel geld ! Met het hotel en personeel is niets mis! Alle zeurpieten ten spijt .Kamers worden elke dag schoongemaakt.

met vrienden, Okt. 2013
"Super Hotel, fijne vakantie gehad"vertalen
Familie E
9,0

31-10-2013 Hotel is een aanrader, behoorlijk groot van opzet doch alles liep geordend netjes en verzorgd.Niemand komt hier iets tekort .
Alles was goed Strand Buffetten Drankjes Koffie(soorten)zelfs de aanvulling van producten op de badkamer . Lawaai op het strand of op de kamer valt erg mee. Deur dicht van de kamer airco zachtjes aan en je slaapt perfect.

met vrienden, Sept. 2013
"Heerlijk hotel"vertalen
S Slottje
6,0

10-10-2013 Een heerlijk hotel, heerlijk eten, mooie kamer, fijne lobby, vriendelijk personeel, en een zalig strand. Voor herhaling vatbaar.

"Prima maar net niet"vertalen
Annemiek
7,0

15-12-2013 Eigenlijk is alkes er prima: eten, kamers, personeel etc! Dikke voldoende...

Jammer dat de ruimte niet optimaal benut wordt. Buiten staan tafel en stoelen voor de avond.... Maar nog niet een kwart van de gasten kan er zitten. De lobby wordt dan dus veel gebruikt. Prima maar de leren banken/stoelen zij dan erg plakkerig....
Het hotel ligt 20-25 minuten met de stadsbus vanaf het oude centrum.
We zijn er 8 dgn geweest, heerlijk genoten, prima kamers en het eten was perfect!(zeker de lunch....)

met jonge kinderen, Sept. 2013
"Goed hotel"vertalen
Helma, Patrick en N...
9,0

9-12-2013 Half september 10 dagen hier geweest. Goed hotel waarbij idd in de omgeving niks is te beleven maar dit kan je voor dat je boekt overal terug vinden. Daarom dus ook raar als mensen hierover klagen, gewoon niet hiernaartoe gaan als je iets met vertier wilt. Antalya overigens goed bereikbaar met bus/dolmus/taxi. Personeel gewoon super vriendelijk met uitzondering daargelaten. Service is perfect, als je ook maar een probleem hebt, ze zijn meteen aanwezig om je te helpen!! Prijs/kwaliteit is super. Het eten is gewoonweg uitgebreid en goed....als je hier niet aan je trekken komt dan vragen wij ons af wat je in godsnaam verwacht. Iedereen was super vriendelijk en ook tegen ons zoontje van bijna 4. Zwembad had in het begin lekker water temperatuur, maar na wat mindere dagen zakte ook deze temperatuur waardoor het in de zee lekkerder was!!! Het privestrand/bar is overigens ook super. Kinderanimatie alleen wat aan de late kant en vwb andere animatie, ze probeerden de gasten te vermaken.

"Goed hotel"vertalen
Peter en Ariana
8,0

23-9-2013 Enige minpunt aan dit hotel is dat het gelegen is in een woonwijk waar geen avond vertier is ( winkels ), is verder een prima accommodatie waar het je aan niets ontbreekt. Wat er in eerdere reviews ook gezegd wordt personeel loopt zich de gehele dag uit de naad te werken en je kan je op alle mogelijke manieren verstaanbaar maken van Nederlands tot Duits en Engels. Eten is gewoon goed. Schoon hotel met nette kamers.
Prijs kwaliteit is uitstekend.
kortom een geweldige vakantie gehad.

met een groep, Sept. 2013
"Prachtig hotel aan zee"vertalen
Bert & Thea
4,0
8,0

19-9-2013 Wij zijn 8 dagen naar Porto Bello geweest. Werden bij aankomst in een familiesuite geplaatst ivm overboeking? De volgende ochtend kregen we onze eigen kamers en fruit en een fles wijn ter compensatie. Erg jammer is het bar- en bedienend personeel. Erg onvriendelijk en chagrijnig! Het is een resort en ligt erg afgelegen. In de buurt is niets te doen. Met de taxi voor €13,- naar Antalya is erg leuk. Daar het vakantiegevoel gekregen. De oude stad en haven is echt de moeite waard. In Antalya bruist het! Voor ons een tegenvaller, dit hotel! We zijn het beter gewend en altijd zeer verwent in andere hotels in Turkije. Voor ons nooit weer Porto Bello.

"Wederom goed!"vertalen
Selim & Dewi Dikmen
7,0

15-9-2013 Wij zijn voor de tweede keer naar dit hotel geweest. Wederom goede service, een nette kamer en het eten is gewoon goed. Natuurlijk zijn er mensen die zeuren dat het eten niet gevarieerd is, maar wij persoonlijk vinden het eten goed genoeg en gevarieerd genoeg. De kamer was schoon er wordt elke dag schoongemaakt. Het personeel spreekt inderdaad weinig tot geen engels, maar met hand en voet gebaren kom je al heel ver. Verder erg vriendelijk. Helaas waren er weer veel asociale / onbeschofte Russen die ook erg onvriendelijk tegen het personeel en gasten waren. Prijs kwaliteit is gewoon goed.Aanrader in het hotel is Mangal restaurant a la carte buiten bij het zwembad. Simpel maar lekker eten. Kortom weer een heerlijke vakantie gehad met partner.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Wat ga jij doen met Pasen?

Bent u de eigenaar?