De beste prijzen en last minutes voor Hotel Miracle Resort***** bij:

134 tips over hotel Miracle Resort

• Van laere - van be... dmFubGFlcmUuckB0ZWxlbmV0LmJl
    Gunstige ligging op 15 min van luchthaven, goed en afwisselend eten, vlotte bediening.....
  • Ina Bunink en John... aW5hYnVuaW5rQHppZ2dvLm5s
    De winkelstraat is wat eentonig maar je bent met de bus zo in het mooie Antalya.
  • Esther ZXNicm91eEB6aWdnby5ubA==
    Lees op ZOOVER goed 'vraag en antwoord' en ook de 'tips'..: wij hebben daar interessante dingen weten uit te halen in ons voordeel!
  • Cees aGFjZWNvbkBob3RtYWlsLmNvbQ==
    Voor een leuke vakantie, lees prijs / kwaliteit, een aanrader. NIET voor ouders met kinderen in deze periode. Is slechts beperkte animatie voor kinderen.
  • adspring YWRzcHJpbmdAemVlbGFuZG5ldC5ubA==
    Gezellige kamer met zeezicht ,betaal je iets meer voor ,ook gelijk in de morgen wakker met de zon ,op het balkon.Maar heb nu in maart andere kant gezeten ook prachtig uitzicht.Dagje Antalya ook leuk en goed te doen veel te zien ,gezellig winkelen.En het is heerlijk dat het hotel maar 20 min van het vliegveld ligt .Dus de vakantie begint gelijk .
  • Stanley c3RhbmxleXZhbmRvbW1lbGVuQGdtYWlsLmNvbQ==
    Hamam behandeling. deze was super.. voor 50 euro. 30min schuimmassage en 30min antistressmassage
  • Suzan d2luZ211aXNAbGl2ZS5ubA==
    In Aegean Dream (Bodrum) hebben we een fijnere vakantie gehad.
  • kr1959 a3IxOTU5QGhvdG1haWwuY29t
    Pluspunten:
    - Mooie onderhouden tuin
    - Heerlijk eten
    - Zeer goede en gezellige a la carte restaurants waar je wel € 5,- p.p. voor bij moet betalen. Maar deze zijn een verademing t.o.v. het buffetrestaurant en het geld waard.
    - Mooi hotel en tuin.
    Het hotel is prima voor een zonvakantie. Voor ons eenmalig want er is zoveel meer te krijgen wat beter is.
  • Familie Bunschoten bWRyb3BpZUBnbWFpbC5jb20=
    Winkels in het resort zijn erg duur, op 5 minuten afstand diverse leuke winkeltjes.
  • Edwin Daems ZWR3aW5AZGFlbXMubmw=
    Een absolute aanrader en voor ons onvergetelijk is het quadrijden in de buurt van Gebiz geweest. Dit is niet te vergelijken met de lokale aanbieders.
    Deze ervaring moet je meegemaakt hebben. De eigenaar Ali Can, is eenvoudig te bereiken via whatsapp op +90 5437145135. Het is vanaf Kunduz ongeveer 45 minuten rijden. Er wordt voor transfer gezorgd vanaf hotel en terug. Er is altijd een goedkopere prijs bij hem te regelen dan de lokale quadsafari op de hoek.
    Verder is de Canyoning trip een aanrader

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Vier je carnaval of ga je liever op vakantie?

Bent u de eigenaar?