De beste prijzen en last minutes voor Hotel Miracle Resort***** bij:

136 tips over hotel Miracle Resort

Stoor je niet aan kleine dingen (zoals katten), geniet van de mooie dingen (eten/weer/vriendelijkheid/zwembad/zee).

genoeg te doen in de omgeving, een trip naar de watervallen is een aanrader.

Gunstige ligging op 15 min van luchthaven, goed en afwisselend eten, vlotte bediening.....

De winkelstraat is wat eentonig maar je bent met de bus zo in het mooie Antalya.

Lees op ZOOVER goed 'vraag en antwoord' en ook de 'tips'..: wij hebben daar interessante dingen weten uit te halen in ons voordeel!

Voor een leuke vakantie, lees prijs / kwaliteit, een aanrader. NIET voor ouders met kinderen in deze periode. Is slechts beperkte animatie voor kinderen.

Gezellige kamer met zeezicht ,betaal je iets meer voor ,ook gelijk in de morgen wakker met de zon ,op het balkon.Maar heb nu in maart andere kant gezeten ook prachtig uitzicht.Dagje Antalya ook leuk en goed te doen veel te zien ,gezellig winkelen.En het is heerlijk dat het hotel maar 20 min van het vliegveld ligt .Dus de vakantie begint gelijk .

Hamam behandeling. deze was super.. voor 50 euro. 30min schuimmassage en 30min antistressmassage

In Aegean Dream (Bodrum) hebben we een fijnere vakantie gehad.

Pluspunten:
    - Mooie onderhouden tuin
    - Heerlijk eten
    - Zeer goede en gezellige a la carte restaurants waar je wel € 5,- p.p. voor bij moet betalen. Maar deze zijn een verademing t.o.v. het buffetrestaurant en het geld waard.
    - Mooi hotel en tuin.
    Het hotel is prima voor een zonvakantie. Voor ons eenmalig want er is zoveel meer te krijgen wat beter is.

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Wat vind jij van adult only accommodaties?

Bent u de eigenaar?