Tips Hotel Miracle Resort*****

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

122 tips van Miracle Resort*****

23-7-2014
silvia42

Als je met een gezin bent neem dan een familie kamer twee kamers met een tussendeur die open kan .Wij hadden 2306 en 2308 gigantisch balkon , en 1 kamer met 2persoons bed en de andere een 2pers en 1 pers bed. 2 badkamers heerlijk.

20-7-2014
Marloes

Je kunt op het vliegveld in Turkije je visum gaan halen, daar kost deze tegenwoordig € 25,00. Je kunt ook een E-visum aanvragen online. Dit kun je doen via de Visum centrale met ideal, maar via deze weg is het nog duurder nl. € 31,00. Je kunt het beste gaan naar de site: www.evisa.gov.tr Hier kunt je voor € 15,00 je visum aanvragen. Hiervoor moet je wel beschikken over een creditcard. Deze hebben wij van mijn schoonvader mogen lenen dus hoeft niet perse op naam te zijn.

Scheelt weer een hoop.

8-7-2014
annikahuibers88

Als je een fotoshoot wil doen vraag dan naar Alex, hij maakt de mooiste foto's en is niet opdringerig. En bij de watersport altijd ff met de prijs spelen.

22-6-2014
elfrink

gehouden voor de voetbal werd gelijk scherm buite geplaats om naar nederland spanje te kijken een groot feest werd het dus ga je binne kort kun je gewoon gezellig kijken je krijg al 2 pasjes voor je kamer en stroom erco kan je gewoon heledag aanlaten minibar ijskastje in je kamer zit vol drank water en lekkernij en word elkedag bij gevuld is gratis dus krijg je niet de rekening als je weggaat wat wil je nog meer ppff kamers zijn gewoon schoon en heerlijke ruime bedden boxspring ik ga zeker weer

11-6-2014
palmtak

Neem niet meer dan 3 stuks kleding pp retour bij ons is bij een check alles ingenomen bij de douane ze checken op dit moment heel streng iedereen.

4-6-2014
linda

in de omgeving zijn wat kleding/souvenir winkels

in de tuin kan je smiddags, lekker fruit , pannekoekjes en bbq halen.
En je kan de hele dag overal flesjes water halen, erg netjes.

William

Döner house en kebab met yoghurt en tomatensaus

C. Visser

Zijn er nu 3 keer geweest en alle kamers zijn prima echter wij prefereren een kamer aan de westzijde van het complex zeezijde.

Marionne en Joop

Alle kamer kan je nemen, voor meer rust de bovenste.

6-5-2014
denises

Het Doner House, restaurantje onderweg naar het strand, is een aangename plek om 's middags te lunchen en om de drukte van het grote restaurant te ontvluchten. Ook de mevrouw in de tent bij de tuin maakt heerlijke (zoete) pannenkoeken. Verder is eten goed, wel oppassen voor te veel zoetigheid.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende
Is het de eerste keer dat je een tip geeft? Let dan even op de regels voor het plaatsen van tips!
Even geduld a.u.b.

Plaats ook een tip

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Hoe beveilig jij je spullen op vakantie?

Bent u de eigenaar?