Beoordelingen Hotel Miracle Resort*****

Miracle Resort*****
1741 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Miracle Resort*****
Güzeloba Mah. Ya?ar Sobutay Bulvar? No:34, TR-07230, Antalya / Lara / Kundu

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Miracle Resort***** in Antalya / Lara / Kundu, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Miracle Resort***** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Miracle Resort scoort een 8,7 uit 10, op basis van 1741 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Miracle Resort***** in Antalya / Lara / Kundu, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Miracle Resort*****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Miracle Resort***** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 1831 vakantiefoto's van Hotel Miracle Resort***** vinden. Je kunt 14 video's van Hotel Miracle Resort***** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Turkije. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Mediterraan. Vergelijk Hotel Miracle Resort***** met andere accommodaties in Antalya / Lara / Kundu.
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

1648 beoordelingen over Miracle Resort*****

1741 beoordelingen
8,8
8,4
8,6
Toon score en beoordelingen van:
met partner, 2014
"Mwua.."vertalen
Britt
4,0
5,0
3,0
7,0

24-08-2014 We gingen er samen heen met een redeljk goed beeld van miracle, ook door de vele goede beoordelingen op zoover. Het viel enorm tegen! Handoekje leggen om 06:00, we kwamen thuis met wallen onder onze ogen. Het zwembad was pisheet, afkoelen deed je er niet. Ik lees ook zoveel mensen over het fantastische eten, zijn die ergens anders wezen eten dan? Eten was koud en flauw. Veel keus, lunch en ontbijt zijn hetzelfde. Bij het late ontbijt om 10:00 halen ze vanalles weg wat nog lang niet op is. Het enige verschil met lunch en ontbijt is yoghurt word vervangen door saladebar. Het eten is verder elke dag hetzelfde ongeveer. Ik heb de animatie niet echt gezien dus daar geen oordeel over. De kamer was verouderd, maar wel heel schoon! Mijn tip: ga lekker op het strand of op de pier liggen, en spaar 20 euro extra en ga lekker elkedag a la carte eten. Je word lekker bediend, eten is warm heerlijk! Verder een hele lekkere en gezellige vakantie gehad!

"Twitter beoordelingen"
29-07-2013 @streppel19 Lekker aan het zwembad bij miracle hotel #Antalya --- Bron: https://twitter.com/streppel19/status/361805561488093184
met vrienden, 2014
"Supergave en relaxte vakantie"vertalen
Dimitri
9,0

24-08-2014 Onwijs lekker hotel waar je kunt genieten van rust zon zee en strand. Leuk dat je in de avond gezellig net buiten het hotel naar de winkels kunt en ook superleuk dat er een Nederlands eetcafé in de buurt is.

met partner, Aug. 2014
"Ook voor de 2e keer was het weer geweldig."vertalen
mandy
10,0

08-09-2014 dit jaar zijn wij voor de 2e keer naar miracle geweest. Wij hebben de 13 dagen die we er waren een top vakantie gehad.De kamers zijn super schoon en dat de minibar gratis word bijgevuld is ideaal. Het personeel vliegt voor je en doet echt keihard hun best. de wifi was dit jaar een beetje gek. wij hadden betaald internet gedaan voor op de kamer. maar op de kamer was het zo traag en bij het strand op de pier was het super snel. mijn internet was na een week afgelopen de laatste 4 dagen heb ik gratis gedaan. gewoon voor aan gaan liggen bij het zwembad tegen het hotel aan zeg maar dan heb je de hele dag wifi. het animatie team was dit jaar echt geweldig. ze kwamen elke dag even een praatje maken. we hebben erg gelachen en gaan zeker nog weer een keer terug. als u denkt dat u een fotoreportage gaat doen bedenk een prijs en blijf daarbij want ze willen je graag dingen boven de 400euro aansmeren haha maar het zijn wel super mooie foto's.

met jonge kinderen, Aug. 2014
"Maakt verwachting niet waar"vertalen
Chris van der Valk

01-09-2014 Mooi en schoon hotel echter wel wat aanmerkingen:
In tegenstelling tot wat beloofd wordt is er geen teenageclub, wat erg jammer is als je mede daarvoor naar dit hotel gaat!
Service in restaurant moet echt veel beter, je tafel staat vaak vol rotzooi van een ander of is niet gedekt, wachten op drankjes duurt te lange zodat je zelf maar gaat halen. De mensen doen hun best maar staan onderbezet.
Wij hebben weleens beter gegeten in een vijfsterrenhotel in turkije!
Het tweepersoonsbed op je kamer is een soort twijfelaar dus als je een beetje uit de kluiten gewassen bent wordt je daar niet blij van.

met jonge kinderen, Aug. 2014
"Supper"vertalen
kim
10,0

30-08-2014 Wij zijn hier 8 dagen geweest en een supper vakantie gehad wij gaan zeker nog een x terug

Aug. 2014
"Prima voor een zonvakantie."vertalen
kr1959

08-09-2014 Minpunten:
Grote eetzalen met tl-verlichting.Buiten erg weinig tafeltjes om ‘gezellig’ te eten. Geen zeezicht bijboeken de kans dat je deze wel krijgt is erg groot. Alhoewel we zijzeezicht hadden, keken we grotendeels uit op de Titanic en de grote ventilatoren die herrie maakten. Zonde van het geld. Erg weinig personeel. Je moet zelf je drankjes halen. Bij het zwembad ben ik dat gewend maar in de lounge of ’s avonds op het pleintje waar live muziek speelt absoluut niet. Absoluut onderbezetting. Ook in september was het ‘full-house’.
Kamers schoon, ruim en netjes gesausd, echter meubels gedateerd en kapot. Zwembadwater net iets té heet. Je ligt erg op elkaar. Weinig ruimte tussen de bedden zowel op strand als zwembad. Ligging heb ik slechts een 7 gegeven omdat het erg ingebouwd is en je niet lekker langs het strand kunt wandelen. Je moet over rotsen, door rioolwater? alvorens je bij het mooie stukje strand van Lara kunt lopen.

met oudere kinderen, Aug. 2014
"Super"vertalen
Familie Bunschoten
10,0

20-08-2014 Wij hebben met onze 2 dochters een geweldige vakantie gehad.
Personeel bij de receptie is wat minder vriendelijk maar het overige personeel maakt dit helemaal goed. Allemaal erg vriendelijk en erg behulpzaam.
Leuke shows in de avond en het eten is geweldig, genoeg variatie dus voor ieder wat wils. Kamers zien er keurig uit en worden ook prima schoon gemaakt. Iedere dag schone handdoeken en ideaal is dat je zelf geen badlakens hoeft mee te nemen. Die krijg je daar iedere dag schoon.
Minpuntje is het handdoekje leggen. Dit begint hier al rond 06.00u. Als je om 08.00u gaat is er geen plekje meer te vinden. Wellicht zal dit nu het hoogseizoen afloopt minder worden.
Leuk animatie-team die erg hun best doen om het de gasten naar hun zin te maken, ook voor de kleintjes een leuke mini-club. De wifi is hier prima, uiteraard in de piektijden is deze wat minder.

met jonge kinderen, Juli 2014
"Leuk voor ëen keer, jammer van de slechte service!"vertalen
ruud Quaedackers
5,0
7,0

14-08-2014 Hetgeen is geschreven over dit hotel klopt inderdaad. De service is helaas regelmatig onder de maat, met een paar euro kun je wel een vriendelijke bediening 'kopen'. De bediening van het drinken duurt lang, sommige zijn chagrijnig en lopen gewoon langs je af, ook als je herhaaldelijk roept. Daarna vergeten ze je gewoon, komen niet terug. De zwembadbedjes moet je om zes uur reserveren, wij hadden drie dagen geen plek. Alleen ruzie maken met anderen helpt, ze doen er anders niks aan terwijl er genoeg ruimte is om bedden bij te zetten. We hebben ons wel geamuseerd, maar van 4 x Turkije was dit toch wel het minste 5 sterren hotel. Het is maar net wat je gewend bent.

"GEWELDIG"vertalen
Rilana Daniels
10,0

13-08-2014 10 dagen in dit prachtige hotel mogen verblijven. Het is werkelijk schitterend. Kamer mooi, groot en schoon. Eten in overvloed, zwembad erg mooi, groot en een minpuntje is het "handdoekje leggen". We hadden wel elke dag plek, maar je moest er wel voor op tijd je bed uit.
Voor ons was dit de eerste keer in een groot resort en omdat we niet alles hebben kunnen ontdekken gaan we hier zeker nog eens terug.

met jonge kinderen, Juli 2014
"Het was in één woord weer geweldig !!!"vertalen
Peter
10,0

19-07-2014 Wij waren met ons gezin nu voor de vierde keer in ,, Miracle Resort" en we weer genoten echt geweldig ! kamers schoon, heerlijke bad kamer, lekker eten prachtige shows, lekker zwemmen wat wil je nog meer ! Top top top!!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Ben jij weleens gezakkenrold op vakantie?

Bent u de eigenaar?