Beoordelingen Hotel Miracle Resort*****

Miracle Resort*****
1704 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Miracle Resort*****
Güzeloba Mah. Ya?ar Sobutay Bulvar? No:34, TR-07230, Antalya / Lara / Kundu

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Miracle Resort***** in Antalya / Lara / Kundu, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Miracle Resort***** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Miracle Resort scoort een 8,7 uit 10, op basis van 1704 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Miracle Resort***** in Antalya / Lara / Kundu, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Miracle Resort*****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Miracle Resort***** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 1770 vakantiefoto's van Hotel Miracle Resort***** vinden. Je kunt 14 video's van Hotel Miracle Resort***** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Turkije. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Mediterraan. Vergelijk Hotel Miracle Resort***** met andere accommodaties in Antalya / Lara / Kundu.
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

1614 beoordelingen over Miracle Resort*****

1704 beoordelingen
8,8
8,4
8,6
Toon score en beoordelingen van:
met jonge kinderen, Juli 2014
"Het was in één woord weer geweldig !!!"vertalen
Peter
10,0

19-07-2014 Wij waren met ons gezin nu voor de vierde keer in ,, Miracle Resort" en we weer genoten echt geweldig ! kamers schoon, heerlijke bad kamer, lekker eten prachtige shows, lekker zwemmen wat wil je nog meer ! Top top top!!

"Twitter beoordelingen"
29-07-2013 @streppel19 Lekker aan het zwembad bij miracle hotel #Antalya --- Bron: https://twitter.com/streppel19/status/361805561488093184
met vrienden, Juli 2014
"Super resort"vertalen
leonie
10,0

16-07-2014 Het was een geweldige vakantie, wat een goed hotel. Schone kamers, minibar iedere dag bijgevuld. Eten gevarieerd en lekker. Bij het Lagos restaurant, kon je heerlijk doner eten. Handdoekenservice goed, groot zwembad, leuke animatie. Genoeg te doen voor jong en oud. Volgend jaar zeker terug.

met partner, Juli 2014
"Droomparadijs!"vertalen
Mitchell
10,0

12-07-2014 Wij zijn net terug van vakantie in dit resort en hebben echt een super vakantie gehad. Kamers zijn super schoon (alleen wel wat ouderwets ingericht), mini bar wordt elke dag bijgevuld. Wij vonden persoonlijk het "handdoekje leggen" reuze meevallen; om half 10 begon het wel wat drukker te worden aan het zwembad. Het eten was super vooral tussen de middag was het Lagos restaurant bij ons favoriet, hier kun je heerlijke döner halen. Volgend jaar gaan we zeker weer!

"Heerlijk hotel"vertalen
jack
9,0

06-07-2014 Mooi hotel vriendelijk personeel, mooi schoon zwembad.

met partner, Juni 2014
"Ze weten niet wat gasten zijn"vertalen
jos verkooijen
7,0
3,0
6,0
5,0
9,0

04-07-2014 Miracle ziet er geweldig uit maar het personeel weet niet wat service is en dat begint al bij de receptie waar geen tot weinig uitleg wordt gegeven in slecht engels en personeel ziet je als gast niet staan. Eten is veel van het zelfde en verschillende soorten eten zijn koud. Dacht dat dit veel zou overtreffen maar ik heb al veel beter gehad.

met partner, Juni 2014
"Super Hotel heel mooi vakantie gehad!!!"vertalen
Gerda van Tintelen
10,0

01-07-2014 Wij zijn net terug van een week Turkije en we hebben een prima vakantie gehad,
Het hotel was groot, maar alles was heel schoon en het personeel was heel behulpzaam en hielpen je graag ook in de eetzaal, ze waren heel vriendelijk, onze kamer was mooi en er was een heel groot bed, elke dag netjes schoon gemaakt en ook de minibar werd elke dag bij gevuld,
eten was er genoeg voor iedereen wat,en een mooi groot zwembad,het animatie team die waren ook goed, ze kwamen gezellig een praatje maken ze waren erg vriendelijk, kort om we hebben een heerlijke week gehad in het Miracle Resort,en een plus puntje!! je zit maar een kwartiertje in de bus naar het vliegveld dat is ook wel fijn!!!

"Fantastische vakantie"vertalen
annikahuibers88
9,0

08-07-2014 Wij zijn 9 dagen in dit mooie resort geweest. En we vonden het super. Mooi hotel, fijne kamers iedere dag schone handdoeken. Eten zowel ontbijt lunch en diner vonden we erg goed en lekker. Er is voor ieder wat wils. Je kunt zowel binnen als buiten eten heerlijk. En over de dag kun je overal te eten en te drinken krijgen. Een mooi zwemband voor groot en klein, wel even je handdoekje op een bedje gaan leggen voor als je een mooi plekje aan het zwembad wil. Het mag niet maar ach iedereen doet dat. Een geweldig animatie team die de hele dag de boel weten te vermaken voor iedereen. Iedere avond is er een show die of het animatie team invult of er komt een groep dansers geweldig. We vonden het in een woord fantastisch. En wat lekker is dat je maar 20 min in de bus zit van en naar het vliegveld.

met vrienden, Juni 2014
"Voor de 2e keer en nog beter!"vertalen
A. de Boon
10,0

30-06-2014 Geweldig hotel, service is top. Leuke bediening , heerlijk eten vooral de kleine schaaltjes met tophapjes. Had zelfs op het balkon gratis wifi en gelukkig geen zon haha. Als we aan het eind van de middag op de kamer terugkwamen was het heelijk op het balkon in de schaduw. Grote zaal met airco waar je voetbal kon kijken. Animatieteam deed goed hun best, vooral Loes. We hebben vaak buiten gegeten en waren toch met z.n vieren. Volgend jaar weer!

met jonge kinderen, Juni 2014
"Helemaal top"vertalen
elfrink
7,0
10,0

22-06-2014 heb in veel hotels gezeten maar dit is echt een top hotel snap ook niet dat er nog mensen zijn die zeggen van niet of nooit meer echt goed voor jong oud en kinderen mooi kinderzwembad met alles er op en er an echt over na gedacht kind vriendelijk het eten helemaal top en smaakvol ja als het druk is moet je even kijken voor een tafel maar dat duurd nooit lang ondertussen loop je te kijken wat er allemaal te eten is en dat is echt veel en dan is er heus wel een tafel vrij hoor als je half 7 even opstaat heb je plek zat bij het zwembad om je handoek neer te leggen ga je weer terug je bed in elke avond disco buiten en mooie show ze zorge elke avond wel voor wat leuks enigste minpuntje is dat er buiten het hotel niet veel is paar winkels maar neem je taxi naar centrum 15 euro maar je hoeft niet weg in het hotel is het ook leuk ben net terug hebben handtekeningen aktie

met jonge kinderen, Juni 2014
"Heerlijke vakantie gehad."vertalen
palmtak
10,0

11-06-2014 Miracle resort is alles wat je nodig hebt op vakantie. Rust gezelligheid en als je wil kan je naar het centrum. Ruime kamers en alles erg schoon. Denk wel dat je in het hoogseizoen moet vechten om een plekje bij het zwembad.

Ga gewoon naar het centrum met lijnbus 7 of te druk deel een taxi voor 25 euro enkele reis. Dit werd ons afgeraden door de touroperator. Maar gewoon lekker gaan.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Hoe beveilig jij je spullen op vakantie?

Bent u de eigenaar?