Beoordelingen Hotel Miracle Resort*****

Miracle Resort*****
1764 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Miracle Resort*****
Güzeloba Mah. Ya?ar Sobutay Bulvar? No:34, TR-07230, Antalya / Lara / Kundu

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Miracle Resort***** in Antalya / Lara / Kundu, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Miracle Resort***** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Miracle Resort scoort een 8,7 uit 10, op basis van 1764 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Miracle Resort***** in Antalya / Lara / Kundu, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Miracle Resort*****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere vakantiegangers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere vakantiegangers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Miracle Resort***** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 1835 vakantiefoto's van Hotel Miracle Resort***** vinden. Je kunt 14 video's van Hotel Miracle Resort***** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk dan accommodaties in Turkije. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Mediterraan. Vergelijk Hotel Miracle Resort***** met andere accommodaties in Antalya / Lara / Kundu.
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

1671 beoordelingen over Miracle Resort*****

1764 beoordelingen
8,8
8,4
8,6
Toon score en beoordelingen van:
Met partner, 2014
"Nooit meer"vertalen
Anita koole
5,0
8,0

29-10-2014 Overal zijn er katten. In de eetzaal op de terrassen op het strand. Ze hebben zelfs een poezenverblijf. We zijn er eind oktober geweest en er waren zeker 200 en het blijkt dat er vorig jaar nog meer waren! ! Nu zijn er ook weer 5 geboren en ze laten ze weer gewoon rondlopen. Onvoorstelbaar Hoe zo een fantastisch hotel zo onhygiënisch kan zijn

"Twitter beoordelingen"
29-07-2013 @streppel19 Lekker aan het zwembad bij miracle hotel #Antalya --- Bron: https://twitter.com/streppel19/status/361805561488093184
Met partner, Okt. 2014
"Mooi hotel, maar wel erg massaal"vertalen
hleene
8,0

28-10-2014 Eind oktober een week in miracle geweest. Mooi hotel met ruime kamers, veel faciliteiten en goed eten. Een groot minpunt is de grote massa mensen die hier verblijven. Vaak was er tijdens het diner geen tafel meer vrij. Na 20.00 uur gaan eten was de oplossing. Echt storend is 's-avonds het gebrek aan zitplaatsen in de lobby. Door de frissere avonden eind oktober zoekt iedereen de lobby op en worden alle buiten activiteiten binnen georganiseerd.

Met partner, 2014
"Prima resort"vertalen
meneer Klerks
7,0

26-10-2014 Resort was prjma. Fijn zwembad, fijn strand, goede kamers...
Wifi was bijzonder slecht, er was wel een betere (betaalde) wifi beschikbaar maar hierngeen gebruik van gemaakt.

Met oudere kinderen, 2014
"Volks hotel"vertalen
Corive
5,0
4,0

26-10-2014 Afgelopen herfstvakantie met het gezin in dit hotel geweest. Vorig jaar ook in Lara in een duurder hotel. Ander soort mensen (personeel en gasten).
Het hotel is efficiënt opgezet qua verdienmodel. Weinig variatie in eten, weinig snackaanbod, matig geschoold personeel, te weinig personeel voor een goede service, kale efficiënte kamers met niet goed functionerende airco, slechts 6 liften voor 800 kamers, te weinig zitplaatsen in het hotel, kleine fitnessruimte, zeer koud zwemwater, geen verwarmd buitenbad en matige animatie.
Onhygiënisch werken in het restaurant en lauw voedsel. Daardoor een zieke onder ons. Echt een onvoldoende.
Als je anders wilt of meer gewend bent kun je beter een ander hotel kiezen.

Met jonge kinderen, Okt. 2014
"Super schoon en kindvriendelijk hotel"vertalen
fam Meyvogel
10,0

28-10-2014 Voor de 4de keer in dit hotel gezeten,het was weer een super vakantie in een super hotel,zoals altijd weer een mooie schone kamer,goed eten,(snap niet dat er mensen klagen over weinig variatie),personeel was allemaal nieuw op een enkele na,maar wel behulpzaam,na een fooitje te hebben gegeven,en onze dochter van 12 heeft het weer reuze naar haar zin gehad,over een paar weken gaan we weer onze herfstvakantie 2015 bespreken,en gaan we weer voor het Miracle Resort!!!

Met jonge kinderen, Okt. 2014
"Tegenvaller in vergelijking met andere resorts"vertalen
roel
1,0
8,0

25-10-2014 Wij zijn gisteren terug gekomen van dit hotel, nou weet ik dat het een van de laatste weken is geweest en dat het seizoen voorbij is.
En dat was te merken ook.
Onvriendelijk personeel, slechte animatie (geen), en het eten was elke dag hetzelfde.
Het leek wel of de koelkast nog even leeg moest voor het einde van het seizoen ofzo.
Elke dag hetzelfde eten en geen variatie er in, ook de diversiteit van het eten was om te janken.
Tussendoor was er ook niks te snacken behalve koekjes en kant en klaar hamburgers tussen twee en vijf.
De laatste twee dagen regen gehad waarbij we met het gehele hotel in de lobby hebben gezeten zonder muziek of vermaak.
2000 man die elkaar schaapachtig aan zitten te kijken.
Nee, de titel ultra all inclusive mag dit resort zeker niet dragen eerder middelmatig en semi inclusive.
Vorig jaar hebben wij in dezelfde periode bij het hotel er naast gezeten, titanic resort.
Die snappen het dus wel, spijt dat we daar niet terug naar toe zijn gegaan.

Met oudere kinderen, Okt. 2014
"Goed hotel, maar niet voor herhaling vatbaar"vertalen
vanholsteijn
3,0
2,0
6,0

25-10-2014 Van 14 t/m 25 okt. verbleven in Miracle Resort. Kamers ruim en worden goed schoongehouden. Animatie was veruit slecht en deed weinig, alleen van de miniclub zag je regelmatig lopen, de rest voerde weinig uit. Van de 12 dagen dat we er waren, maar 3 goede (professionele) shows gezien. Het voordeel was wel dat je niet vroeg je handdoekje hoefde te leggen. Service was veruit slecht. Tafels werden slecht afgeruimd en ook duurde het in het restaurant lang voordat je je drankje kreeg (of ze waren het vergeten). Niet bepaald vriendelijk personeel, het is dat ze moeten werken. Ook in de lobby slechte service, vaak werd er niet eens gevraagd of je iets te drinken wilde. Waren vele groepen Turken (voor conferenties etc.) Ze hoefde maar 1 teken te geven en het personeel stond voor ze klaar, dat was met toeristen zoals ons wel anders. Belachelijk dat je 5euro pp moet betalen voor a la carte, dit hoort bij ultra all in erbij te zitten. Al met al goed hotel, er zijn betere voor zelfde prijs!

"Fantastische echt een topper"vertalen
merkx
10,0

22-10-2014 deze hotel is echt super netjes personeel super vriendelijk en werken hard om het naar je zin te maken omgeving is een stuk minder maar met de dolmus of openbaar vervoer kom je makkelijk in antalya wat ook een aanrader is om een dagje catamaran tour te doen is echt super mooi als je van varen houd ik kan iedereen deze hotel aanraden

Met vrienden, Okt. 2014
"Wat een topresort"vertalen
cees en dikkie den ...
9,0

17-10-2014 wat hebben we voor de 4e keer weer een geweldige vakantie gehad.Schone kamers,super vriendelijk personeel.Animatieteam was top.Het eten was geweldig.Als je het hier niet naar je zin hebt dan kun je beter thuis blijven dan vind je het nergens leuk.

"Top vakantie"vertalen
Sandra
9,0

21-10-2014 Dit hotel is super. Vriendelijk personeel en zeer behulpzaam. Het is er erg schoon. De toiletten bij het zwembad worden de hele dag schoongemaakt. Ook s'avonds tijden de feestavonden georganiseerd door touroperator worden deze de hele avond schoongemaakt. Het eten is prima. veel afwisseling. Ook kun je bij 4 restaurants reserveren voor 5 euro p.p. extra. Deze waren ook top!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Hoeveel geef jij uit tijdens een bezoek aan een kerstmarkt?

Bent u de eigenaar?