Beoordelingen Hotel Miracle Resort*****

Miracle Resort*****
1646 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Miracle Resort*****
Güzeloba Mah. Ya?ar Sobutay Bulvar? No:34, TR-07230, Antalya / Lara / Kundu

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Miracle Resort***** in Antalya / Lara / Kundu, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Miracle Resort***** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Miracle Resort scoort een 8,8 uit 10, op basis van 1646 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Miracle Resort***** in Antalya / Lara / Kundu, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Miracle Resort*****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Miracle Resort***** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 1735 vakantiefoto's van Hotel Miracle Resort***** vinden. Je kunt 14 video's van Hotel Miracle Resort***** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Turkije. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Mediterraan. Vergelijk Hotel Miracle Resort***** met andere accommodaties in Antalya / Lara / Kundu.
Even geduld a.u.b.

8,6
8,7
8,6
8,1
Toon score en beoordelingen van:
met vrienden, Apr. 2014
"Geweldig, plek om nogmaals te bezoeken"vertalen
Hans van Grafhorst
8,0

11-4-2014 Rondom het resort is het een andere wereld maar zodra je binnen bent dan zit je in een droom. Geweldig uitzicht en de kamer voldeed prima. Minder was de werking van de airco welke overdag goed werkt maar 's avonds en 's nachts warme lucht blaast. Omdat er nogal veel jongere waren die in de nacht voor de nodige overlast zorgden vonden we het jammer dat we de balkon deuren niet konden sluiten en de airco gebruiken.
Natuurlijk was het mogelijk de balkondeuren te sluiten maar dan zweette je je bed uit. Eten was voortreffelijk met ruime keus. Aanvang avondeten werd gedurende de week gewijzigd van aanvang 1830 uur naar 1900 uur. 1830 uur vonden wij beter en liep de toestroom beter dan vanaf 1900 uur. Personeel in het restaurant was over het algemeen vriendelijk.

"Twitter beoordelingen"
29-7-2013 @streppel19 Lekker aan het zwembad bij miracle hotel #Antalya --- Bron: https://twitter.com/streppel19/status/361805561488093184
met vrienden, Mrt. 2014
"Een super goed en zeer vriendelijk hotel"vertalen
Mevr.A.vanschaik
10,0

18-3-2014 Hotel Miracle zeer gezellig hotel ,erg goed en vriendelijk personeel,behulpzaam, gastvrij ,schone kamers ,elke dag schoongemaakt ,prachtig uitzicht vanaf de zeezicht kamer, zeer ruime kamers ,mooi aangelegde tuin rond om het hotel is leuke wandeling,uitstekend eten veel verschillende gerechten voor elk wat wils en hele leuke live band,s in de avond met dansen , entertaining zeer vriendelijk en gezellig zo wel voor jong en oud. Wellness en spa perfect, professioneel , dit hotel voel je je thuis is echt aanrader wij hebben al weer geboekt voor a.s. oktober .

met partner, Feb. 2014
"Prima Hotel"vertalen
Peter
9,0

12-3-2014 We zijn begin februari een week hier geweest.
Ideale week geweest, met het weer hadden we het prima getroffen, iedere dag heerlijk weer met behoorlijk veel zon en dat begin februari.
Verder niets te klagen over het hotel, heel erg goed en lekker eten met heel veel keuze.
De kamer was lekker ruim en werd prima schoon gemaakt. En iedere dag een gevulde minibar was ook ideaal.
Het personeel was ook niets op aan te merken, iedereen was super vriendelijk en behulpzaam.
Dus onze inclusie is dat dit een perfect hotel is, wat je in februari voor een leuk prijsje kan boeken, volgend jaar doen we dit zeker weer.

met partner, 2013
"Ga er niet meer heen geen 5 * waard"vertalen
Ine
3,0
6,0
1,0

9-12-2013 kamer stonk als een rioolput kregen na 3 x klagen een andere frisse kamer
warme eten vaak koud en salades lauw. cocktails niet vers maar getapt uit een frisdrank automaat (smaakte niet zo als het moet zijn ) werd er misselijk van. Op de geschonken wiskey kreeg een van ons direct een heftige allergische reactie . Het binnen zwembad was koud . Dan het verschil in armbandjes nog .vaste klanten krijgen schijnbaar voorkeur behandeling beetje raar iedere gast moet zicht toch koning voelen . Dit was hier duidelijk niet het geval de volgende keer toch maar weer Titanic met het warme eten meer afwisseling Heerlijk zembad en bediening en zonder armbandjes 1 plus punt van het miracle het animatie team is perfect doet in de avond er veel aan om de gasten te vermaken

Sales Manager Miracle, 20-1-2014
Eigenaar zegt:  Als eerst willen we aangeven dat we het heel jammer vinden dat u uw vakatie bij Miracle zo heeft ervaren. Helaas hebben we geen klacht bij de Guest relation ontvangen. Wanneer dat wel het geval zou zijn doen wij er natuurlijk alles aan doen om u gerust te stellen tijdens uw vakantiee. Over uw klachten, Door de beschikbaarheid van de kamers is er wellicht laat actie ondernomen. De geschonken wiskey is een internationale export drank wat legaal het hotel binnen komt en wordt geserveerd. Wat betreft de dranken en het eten deze worden elke dag gecontroleerd door onze kwaliteits manager. Zij houdt dit regelmatig bij en onderneemd direct actie wanneer er problemen zijn. Het eten wordt door de chefkoks regelmatig warm en vers in het buffet gezet en gecontroleerd. Onze gasten vergeten wel eens het bak open te laten en dan onstaat er opstakel.Nogmaals onze excuses voor uw slechte ervaring, we hopen u weer in ons resort te verwelkomen. Zo kunnen wij u veel meer tonen dan u de laatste keer.

alleenreizend, Nov. 2013
"Prima hotel voor winterweekje"vertalen
4thefamily
7,0
8,0

29-12-2013 Hotel is netjes onderhouden, zeer schoon, personeel vriendelijk en behulpzaam, kamer en badkamer worden netjes bijgehouden. Lakens regelmatig verschoond, handdoeken/toiletartikelen dagelijks, koelkast vullen ook. Eten is in verhouding met de reissom, voldoende keus en variatie. Binnenzwembad heeft prima temperatuur. Buitenzwembad niet verwarmd. Badlakens/hamamdoeken zijn aanwezig. Sauna, hamam, sportzaal prima. In de winter weinig activiteiten overdag, animatie wel in de avond (band, bingo, dansen). Goede week gehad, geen last gehad van katten, geen onvriendelijke obers, geen onhygienische toestanden of iets dergelijks. Voor de 350E die ik betaalde heb ik een fantastische week gehad en enorm waar voor mijn geld gekregen. Ben ook in luxere all in's geweest, maar dan betaal je ook meer. Leg af en toe eens een fooitje neer voor het kamermeisje en de ober of lach eens vriendelijk naar ze. Zij doen enorm hun best voor Nederlanders die voor een prikkie op de eerste rang willen zitten!!

alleenreizend, Nov. 2013
"Goed en degelijk hotel met een fraaie architectuur"vertalen
JJM Bakker
9,0

15-12-2013 Hotel waarin alles perfect geregeld is en gesmeerd loopt. Ruime algemene ruimtes en gangen. Het personeel is op natuurlijke wijze vriendelijk en loopt de benen uit zijn lijf. Prettig dat het hotel wat van de drukke doorgaande weg af ligt. Hierdoor geen verkeerslawaai rond het complex. Mooie tuin en prima strand. De twee eetzalen zijn wat massaal en sfeerloos, maar de maaltijdkeuze is oneindig.
Verwacht geen chique of glamour entourage. Gewoon goed en verzorgd.

met partner, Nov. 2013
"Mooi, schoon en goed hotel"vertalen
Leo
9,0

19-11-2013 Een weekje in dit hotel doorgebracht. Enige jammere was dat doordat het na-seizoen was de buitenbarren gesloten waren. Wel kon je er gebruik maken van de koffieautomaten en gekoelde flesjes water nemen. Van te voren was ook aangegeven dat in het na-seizoen het allin-arrangement wordt aangepast. Hierover moet je ook niet klagen want de prijs die je betaald is daarop aangepast. Zwembadwater was zoals anderen ook al vermeld hebben erg koud, maar het zeewater was nog heerlijk. Er waren ruimschoots ligbedden en parasols aanwezig. Ontbijt was zeer uitgebreid. Bij de lunch en het diner was het aanbod meer dan voldoende. Mensen die hierover klagen hebben het thuis veel te goed. Wel waren inderdaad sommige gerechten soms wat aan de koude kant, maar dan pak je toch wat anders. Het hotel, toiletten en kamers waren zeer zuiver. Wij hebben geen last gehad van onvriendelijk personeel. Ooit duurde het inderdaad wat langer voordat je je drankje had, maar je hebt toch tijd genoeg in je vakantie.

met jonge kinderen, 2013
"Super vakantie gehad"vertalen
Monique
9,0

6-11-2013 Wij zijn in de herfstvakantie geweest en in 1woord geweldig!
Grote schone kamers, prima service eten was keuze volop en lekker en zeker niet koud!
Ja het zwembadwater was koud, maar als je eenmaal door was was het goed te doen.

met partner, Nov. 2013
"Mirakel"vertalen
Bert Putters
8,0

14-11-2013 Een fantastisch complex, met uitstekend personeel. Omdat wij er al eerder zijn geweest, is er herkenning van het personeel. Wanneer je wat wilt zien is het verstandig enige informatie te vragen aan de helpdesk, waar een Nederlands sprekende Turkse Jongen je alles kunt vertellen. Neem met meerdere een taxi naar Antalya of neem het busje. zorg voor gepast klein geld. Betaal nooit de prijs die wordt gevraagd in de bazaar en winkeltjes nabij het hotel. Ga lang op de helft zitten en probeer dan ongeveer een goede prijs te maken. Schaam je er niet voor. ook zij vinden het een sport. loop gerust de winkel uit, maar ga dan niet terug, tenzij de verkoper je terugroept.
Wanneer een ober muntgeld wilt opwisselen voor papiergeld, doe dit. Daar zijn redenen voor. Ben je een bridger en er zijn bridgereizen in het hotel, meld je dan aan als invaller. Misschien kan je dan een avond mee doen.
In een woord fantastisch

met jonge kinderen, Okt. 2013
"Geweldige plek"vertalen
Arnout Bisschop
7,0

31-10-2013 Ik wordt een beetje ziek van die zeikende mensen dit hotel is gewoon goed ok zwemwater was koud maar eenmaal doorheen was het prima te doen eten was absoluut niet koud elke dag vollop keus en voor ieder wat wils drinken duurde wel wat lang maar ach je hebt vakantie toch,de mensen vermaakte zich wel met hun mobiel of tablet ik kom zeker weer we waren hier met ons negenen

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Wat ga jij doen met Pasen?

Bent u de eigenaar?