Beoordelingen Hotel Miracle Resort*****

Miracle Resort*****
1726 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Miracle Resort*****
Güzeloba Mah. Ya?ar Sobutay Bulvar? No:34, TR-07230, Antalya / Lara / Kundu

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Miracle Resort***** in Antalya / Lara / Kundu, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Miracle Resort***** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Miracle Resort scoort een 8,7 uit 10, op basis van 1726 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Miracle Resort***** in Antalya / Lara / Kundu, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Miracle Resort*****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Miracle Resort***** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 1769 vakantiefoto's van Hotel Miracle Resort***** vinden. Je kunt 14 video's van Hotel Miracle Resort***** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Turkije. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Mediterraan. Vergelijk Hotel Miracle Resort***** met andere accommodaties in Antalya / Lara / Kundu.
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

1637 beoordelingen over Miracle Resort*****

1726 beoordelingen
8,8
8,4
8,6
Toon score en beoordelingen van:
met jonge kinderen, Juli 2014
"Het was in één woord weer geweldig !!!"vertalen
Peter
10,0

19-07-2014 Wij waren met ons gezin nu voor de vierde keer in ,, Miracle Resort" en we weer genoten echt geweldig ! kamers schoon, heerlijke bad kamer, lekker eten prachtige shows, lekker zwemmen wat wil je nog meer ! Top top top!!

"Twitter beoordelingen"
29-07-2013 @streppel19 Lekker aan het zwembad bij miracle hotel #Antalya --- Bron: https://twitter.com/streppel19/status/361805561488093184
"Koeler/Enorme geluidoverlast!"vertalen
Richard
3,0
7,0

23-07-2014 Het ziet er allemaal prachtig uit alleen 1 groot minpunt! Wij hebben geboekt met zeezicht. Dat hebben we ook gekregen die je denkt lekker op mijn balkon zitten. Nou lekker rustig daar zitten gaat niet want de hele dag staat er 1 of andere koeler buiten aan. Ik kan me niet anders voorstellen dat een kwart van het hotel er last van heeft. Voor dit geld kan dat echt niet!

Dan had ik nog beter geen zeezicht kunnen boeken wat goedkoper is maar wel lekker relaxed op me balkon kunnen zitten.

met oudere kinderen, Juli 2014
"Een geweldig hotel. Vriendelijk personeel."vertalen
Edwin Daems
9,0

15-08-2014 We hebben al aardig wat hotels in Lara gehad en dit is een van de betere.
Supervriendelijk personeel en altijd afwisseld eten.
Zeer uitgebreid buffet en bijna elk uur van de dag kan je wel ergens wat te eten krijgen.
Zoals bij bijna alle hotels ook hier het nadeel met handdoek "gereserveerde" ligbedjes aan het zwembad. Gelukkig wel pas vanaf 6u in de ochtend dus als je een vroege vogel bent dan is er nog wel een bedje te bemachtigen.
Mooie en verzorgde kamers. Als je van uitzicht houdt, zorg dan bij het boeken dat je zeezicht reserveert. Het hotel beschikt over gratis wifi in de lounge welke doorstraalt naar de eerste en tweede verdieping en dan heb je met een beetje geluk daar ook wifi op de kamer. Anders is er nog de mogelijkheid voor een apart betaald wifi netwerk à €50,00 p.wk. waarbij je door het hele complex tot op het strand zelfs wifi hebt.
Wij zijn er geweest van eind juli tot en met begin augustus en vinden het een echte aanrader.

met jonge kinderen, Juli 2014
"Absoluut voor herhaling vatbaar, fantastisch!!"vertalen
Fam. Peters
9,0

06-08-2014 Boeken bij Miracle Resort betekent feest! Van de schone kamers (incl.dagelijkse schoonmaak), de prachtige locatie t/m de mooie zwembaden inclusief geweldige glijbanen voor jong en oud, de prachtige aangelegde tuinen en niet in de laatste plaats het overheerlijke eten! Wat een gastvriendelijkheid, geweldig. We hebben niet eens gebruik gemaakt van de à la carte restaurants, het aanbod bij zowel ontbijt, lunch als diner was overweldigend en overheerlijk!! Voor ieder wat wils, super vers (bereid) en alles op temperatuur. De ultra all inclusive formule (incl. dagelijks nieuw gevulde minibar) is z'n 5-sterren zeer zeker waard. Het entertainment voor de kleintjes zowel overdag als 's avonds was top en ook het entertainment na de dagelijkse mini-disco was iedere avond weer verrassend en van hoog niveau. Kortom: echt vakantie! Onze kinderen (5 en 2 jaar) hebben het er nog dagelijks over :-))

"Veel meer verwacht.."vertalen
Charissa
7,0

23-07-2014 Toen wij alles op zoover gelezen hadden over dit resort waren ik en mijn vriend razend enthousiast. Wij vinden de service, het eten in een resort altijd erg belangrijk. Als je all-in zit vind ik dat het eten uitermate top moet zijn. Dit viel ons erg tegen, weinig variatie en soms koud eten. Aankomst in 't hotel, wij keken onze ogen uit, mooi resort en zeker een goede ligging dichtbij winkeltjes etc. Bij het inchecken vond ik dat we slecht geïnformeerd waren, we kregen onze kamer, de kaartjes voor het zwembad en dat was het, met andere woorden: de rest moet je zelf maar uitzoeken. Als je in zo'n groot resort zit vinden wij het zeker belangrijk dat je goed geïnformeerd moet worden over de tijden van het eten, algemene informatie etc. Dit viel ons enorm tegen. We kregen van andere gasten te horen dat je ook s'middags bij de a la carte restaurants kon eten. Als we dit niet gehoord hadden van hun, hadden we dit misschien niet eens geweten. Erg jammer, dit heeft onze vakantie erg beïnvloed.

met oudere kinderen, Juli 2014
"Fantastisch hotel"vertalen
silvia42
10,0

23-07-2014 Wij waren hier van 9 juli tot 19 juli maar was geweldig.Supergrote familiekamer minibar elke dag gevuld eten was prima en niet koud.Maar als je om 7 uur komt moet je niet meteeen gaan pakken maar even 10 min wachten dan is alles weer bijgevuld en goed warm. Spulletjes kopen buiten resort op het resort niet te betalen.Smorgens rond 8 uur handdoek leggen om 6 uur beginnen ze hier al mee, walgelijk.Bedjes op het strand meer dan genoeg. OOk pizza en doner restaurant waar je smiddags kan eten. Savonds lekkere coctails en echte nederlandse wiskey. Wiffi gratis is drama alleen in lobby en slechte verbinding betaalde wiffie kost 35 euro per week maar kun je maar voor 1 persoon gebruiken. Alleen erg jammer dat er geen waterkoker is op kamer je kunt dus geen koffie zetten smorgens kan je wel halen en meenemen naar je kamer.

"Geen 5 sterren waard"vertalen
Max
7,0

08-08-2014 Dit hotel is zeker geen 5 sterren waard! Wij zijn hier in julie geweest en ik denk niet dat we nog eens terugkomen. Het personeel is helemaal niet vriendelijk, als je bij je aankomst bij het eerste drankje meteen een snauw krijgt is je indruk ook wel gemaakt en het is overall aan de bar aan het zwembad, in de eetzaal, ... deze mensen hebben echt geen zin om te werken. Het Italiaans (betalende) restaurant is wel een aanrader. Voor de prijs dat ze vragen had ik wel iets helemaal anders verwacht, er zijn goedkoper hotels in Turkije waar je veel meer waar voor je geld krijgt. Bij de animatie is de motivatie ook ver te zoeken enkel als ze je iets proberen te verkopen, uitzondering hierbij is Charly gelukkig motivatie voor 10!

met vrienden, Juli 2014
"Super resort"vertalen
leonie
10,0

16-07-2014 Het was een geweldige vakantie, wat een goed hotel. Schone kamers, minibar iedere dag bijgevuld. Eten gevarieerd en lekker. Bij het Lagos restaurant, kon je heerlijk doner eten. Handdoekenservice goed, groot zwembad, leuke animatie. Genoeg te doen voor jong en oud. Volgend jaar zeker terug.

"Droomparadijs!"vertalen
Mitchell
10,0

12-07-2014 Wij zijn net terug van vakantie in dit resort en hebben echt een super vakantie gehad. Kamers zijn super schoon (alleen wel wat ouderwets ingericht), mini bar wordt elke dag bijgevuld. Wij vonden persoonlijk het "handdoekje leggen" reuze meevallen; om half 10 begon het wel wat drukker te worden aan het zwembad. Het eten was super vooral tussen de middag was het Lagos restaurant bij ons favoriet, hier kun je heerlijke döner halen. Volgend jaar gaan we zeker weer!

met partner, Juni 2014
"Heerlijk hotel"vertalen
jack
9,0

06-07-2014 Mooi hotel vriendelijk personeel, mooi schoon zwembad.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Waarmee schiet jij de meeste vakantiefoto’s?

Bent u de eigenaar?