Beoordelingen Hotel Miracle Resort*****

Miracle Resort*****
1755 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Miracle Resort*****
Güzeloba Mah. Ya?ar Sobutay Bulvar? No:34, TR-07230, Antalya / Lara / Kundu

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Miracle Resort***** in Antalya / Lara / Kundu, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Miracle Resort***** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Miracle Resort scoort een 8,7 uit 10, op basis van 1755 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Miracle Resort***** in Antalya / Lara / Kundu, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Miracle Resort*****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Miracle Resort***** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 1835 vakantiefoto's van Hotel Miracle Resort***** vinden. Je kunt 14 video's van Hotel Miracle Resort***** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Turkije. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Mediterraan. Vergelijk Hotel Miracle Resort***** met andere accommodaties in Antalya / Lara / Kundu.
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

1660 beoordelingen over Miracle Resort*****

1755 beoordelingen
8,8
8,4
8,7
Toon score en beoordelingen van:
"3e keer, het was weer grandioos"vertalen
KimenAlex2209
10,0

27-09-2014 Voor de 3e keer gingen we naar dit hotel. Hotel zat vol met Nederlanders <-- (die trouwens de ergste zijn met handdoekjes leggen en vervolgens hier gaan klagen over andere die dat doen) Belgen, Duitsers en nog wat nationaliteiten. Weinig russen. Kamers waren top, een likje nieuwe verf zou het helemaal afmaken. De vloerbedekking in het hotel zou ook vervangen mogen worden (heb dit ook aangegeven in het hotel) Eten was Top! Voor ieder wat wils. Lunchen hebben we vaak gedaan in het donerhuisje, echt een aanrader, heerlijke iskender kebab. De italiaanse en de pittige mexicaanse a la carte vonden wij het beste. Wat we ook heerlijk vonden is om op de pier te liggen, op de grote ligzakken was het relaxen a gogo. Personeel loopt keihard voor je, als ik dan hier hoor dat mensen zelf hun drankjes moesten halen en daar verbolgen over waren dan krijg ik een beetje kippenvel, een beetje lopen in je vakantie kan geen kwaad.Verders een geweldig hotel die wij iedereen zouden aanraden.

"Twitter beoordelingen"
29-07-2013 @streppel19 Lekker aan het zwembad bij miracle hotel #Antalya --- Bron: https://twitter.com/streppel19/status/361805561488093184
"Ook voor de 5de keer geweldig."vertalen
S. de Vries
10,0

04-10-2014 Weer een super vakantie gehad. Alles weer superschoon en netjes. Eten was ook weer geweldig. Al met al bij we komen bij leven en welzijn volgend jaar zeker terug. Wie over dit resort wat te klagen heeft moet in het vervolg thuis blijven en niet zeiken.

"Waar voor je geld"vertalen
daniel_rademaker
10,0

02-10-2014 Net terug van een 10-daags verblijf op het Miracle Resort in Lara. Kan niet anders concluderen dat het 10 top dagen zijn geweest. Kamer van alle gemakken voorzien, mini-bar en airco. Prachtig mooi zwembad, leuk animatieteam en bovenal bijzonder goed eten. Snap dan ook werkelijk niet dat mensen klagen over te koud/slecht eten. Zijn op alle denkbaar mogelijke aanvangstijdstippen in het restaurant geweest en keer op keer warm/goed eten voorgeschoteld gekregen. Voor ouderen kan de muziek die bij het zwembad aan staat storend zijn. In zo'n geval biedt het strand uitkomst. Personeel is vriendelijk en behulpzaam, echter bij enorme drukte soms ook sprake van een wachtrij. Al met al iedereen aan te raden een bezoek te brengen aan dit resort.

met partner, Sept. 2014
"Leuke tijd gehad maar ga er niet meer heen"vertalen
Tinkerbell83
7,0

27-09-2014 Ik zou dit hotel niet meer kiezen.. De vriendelijk van het personeel is ver te zoeken er zijn hele groepen ouderen die met tafels mogen schruiven boven op het grote terras en er werden zelfs tafels door het personeel van binnen naar buiten gezet voor ze..en wij deden dit 1 x en de ober kwam gelijk met een grote mond aan zetten dat als we met een grote groep zijn dat we maar apart aan tafels moeten gaan zitten en waar het over gaat dat we dit doen
Op de kamers wordt heel slecht schoongemaakt
Bijna elk drankje kun je wel krijgen ook Malibu cola en engery(redbull) alleen moijitos moest worden betaald
Ze hebben 2 verschillende matrassen een harde en zachte.. Deze worden probleemloos omgeruild mocht je het niet lekker vinden te liggen
Anitmatie stelt niet heel veel voor overdags is r 2 x water Polo en om 12 uur meestal 1 ronde op de surfplank. En moet wel latte om de animatie meisjes als ze de club dance doen ze zijn zo stijf als een hark de mannen daarin tegen doen wel gezellig mee

met jonge kinderen, Sept. 2014
"Super voor de kleintjes"vertalen
kim
10,0

26-09-2014 Net terug van 13 dagen miracle wat super goed bevallen is. Vorige jaren in de durdere hotels van lara gezeten dus kan het redelijk goed vergelijken... Eten goed! Bediening goed! Kamer goed! Zwembad perfect en dan vooral het kinderbadje waar je van alles te doen heb waardoor je kleintje niet snel verveeld is.. Kortom een aanrader voor mense met kinderen

met partner, Sept. 2014
"Geweldige vakantie gehad in een top hotel!"vertalen
Ilona
10,0

23-09-2014 We hebben een super vakantie gehad in Miracle resort. Een goed hotel met een mooi zwembad en een prachtige tuin er om heen, die zeer goed wordt onderhouden. Het eten was goed en ook de kamers zagen er netjes uit. Het animatieteam was heel actief en hen zag je ook meerdere malen op een dag iets organiseren voor de gasten. De glijbanen waren maar 2x per dag 2 uurtjes 'open'. Dit was wel jammer. Verder heb ik geen op - of aanmerkingen. Het was een topvakantie!

"Nooit meer!"vertalen
Suzan
2,0
4,0
9,0

22-09-2014 Zeezicht geboekt, liftschacht en lobby dak gekregen. Pas na 2x klagen bij de receptie een schone badkamer en balkon. Het bed was compleet door gelegen. Reis agent was de hele vakantie niet te bereiken. Bediening/service ronduit slecht en merendeels onvriendelijk. Openbare toiletten, tuin en zwembad erg netjes. Het eten erg goed. Prijzen in het hotel (winkels en excursies/watersporten) en de omgeving ERG duur. Nooit meer! Voor minder geld hebben we veel betere hotels gehad.

"Fantastisch!"vertalen
Annemiek
9,0

29-09-2014 Wij kregen een update naar een gigantische hoekkamer, met een bijbehorend balkon. Service prima, personeel ook zonder tip heel hard voor je aan het werk. Eten overdadig en zeer goed. Elke dag zoveel dat je elke dag wat anders kunt eten als je niet denkt dat je alles in 1 keer moet proeven.
Elke dag rond 8:30-9 uur richting zwembad en volop bedjes te bemachtigen.
Prima met de stadsbus naar het centrum te gaan, wandelen langs de winkels daar is wat 'saai' omdat er niet veel winkels zijn.
Al met al een Top vakantie gehad

We gaan ZEKER terug!!!

met partner, 2014
"Mwua.."vertalen
Britt
4,0
3,0
7,0

24-08-2014 We gingen er samen heen met een redeljk goed beeld van miracle, ook door de vele goede beoordelingen op zoover. Het viel enorm tegen! Handoekje leggen om 06:00, we kwamen thuis met wallen onder onze ogen. Het zwembad was pisheet, afkoelen deed je er niet. Ik lees ook zoveel mensen over het fantastische eten, zijn die ergens anders wezen eten dan? Eten was koud en flauw. Veel keus, lunch en ontbijt zijn hetzelfde. Bij het late ontbijt om 10:00 halen ze vanalles weg wat nog lang niet op is. Het enige verschil met lunch en ontbijt is yoghurt word vervangen door saladebar. Het eten is verder elke dag hetzelfde ongeveer. Ik heb de animatie niet echt gezien dus daar geen oordeel over. De kamer was verouderd, maar wel heel schoon! Mijn tip: ga lekker op het strand of op de pier liggen, en spaar 20 euro extra en ga lekker elkedag a la carte eten. Je word lekker bediend, eten is warm heerlijk! Verder een hele lekkere en gezellige vakantie gehad!

met vrienden, 2014
"Supergave en relaxte vakantie"vertalen
Dimitri
9,0

24-08-2014 Onwijs lekker hotel waar je kunt genieten van rust zon zee en strand. Leuk dat je in de avond gezellig net buiten het hotel naar de winkels kunt en ook superleuk dat er een Nederlands eetcafé in de buurt is.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

In welk land rij je het liefst auto?

Bent u de eigenaar?