Hotel Miracle Resort ****

8,5

2170 reviews over Hotel Miracle Resort in het Nederlands

mooi verzorgd hotel

Gunter V, 24-9-2017

We zijn voor de eerste keer naar dit hotel gegaan.Het is een groot hotel,kamer was heel netjes.Het eten was heel uitgebreid met heel veel keuze.Het domein was heel verzorgd en werd dagelijks goed onderhouden.Wij komen zeker nog terug
Gereisd met partner in september 2017

Super geweldig genoten

Rutters, 17-9-2017

Echt gewoon een heerlijke vakantie gehad, mooie kamers en eten was goed en mooi zwembad, wij komen zeker terug
Gereisd met oudere kinderen in september 2017
Michaele Tegelkamp - CRM, CRM, 19-9-2017

Beste gast,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw reactie achter te laten. Wat fijn dat u het zo naar uw zin heeft gehad in ons hotel! We zien u heel graag volgend jaar terug!

crm@miracleotel.om

Geweldig hotel....Voor de 2e keer hier geweest

Malasch, 14-9-2017

Alles was super goed helemaal niks op aan te merken..Alles was top...kamers,eten,zwembad,fitness,zeer vriendelijk personeel..vooral s'morgens met de bedden op maken was een lief vrouwtje...we hebben echt héél veel genoten met onze vakantie.....Miracle Resort dank je wel voor jullie lieve gastvrijheid en héél tot gauw...!!!😙🌴🌞
Gereisd met partner in september 2017
Michaele Tegelkamp, CRM, 16-9-2017

Beste Gast,

Wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent over uw verblijf bij ons in het hotel!

Geweldig

De jong, 7-9-2017

Buitenzwembad is groot en warm maar hebben een koel binnenzwembadje, airco werkt super. Perfecte all-in service. Schoon hotel, vriendelijke mensen!
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017
Michaele Tegelkamp, CRM, 9-9-2017

Beste gasten

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw beoordeling te plaatsen, we zijn blij dat we uw ervaringen mogen ontvangen.Wij hopen u snel weer te gast te hebben bij ons in Miracle Resort Hotel.

Super vakantie !

Familie Broos, 7-9-2017

Mooi resort, schoon, heerlijk eten, ruime kamers. Kortom we hebben enorm genoten en komen zeker terug.

Bijzondere dank aan de dames van de miniclub !

Geweldig ,Fantastisch,personeel top,kan niet beter

Addy, 3-9-2017

Wij gaan twee keer per jaar soms 2 soms 3 weken .Elke keer voelt het weer als thuis komen .Super lekker eten geweldig schoon overal.Behulpzaam met alles, elk klein probleem word opgelost .Wij willen echt nergens anders meer naar toe dit is gewoon het beste hotel voor ons al 7 jaar.Buiten het hotel gezellige winkels leuk om te wandelen .Tuin van het hotel prachtig onderhouden heerlijk wandelen .Dit is echt vakantie daar.Zo wil je dat je vakantie is .Dicht bij het vliegveld dus maar 10 min.in de bus .Droom vakantie, gelukkig gaan we weer snel.Groetjes: Addy ,Anneke ,en Kalle.
Gereisd met vrienden in maart 2017

Goed hotel

coyv, 1-9-2017

+punten kamer,sommige personeel ,eten veel variatie,hygiëne van de wc,s

-punten katten bij het eten,avondeten een heksenketel,sommige gaste die geen RESPECT hebben voor het personeel,worden als voetveeg behandeld verweer die mensen in je hotel al heel wat hotels gehad in lara maar miracle is niks mis mee er zit ook een prijskaartje aan vast deze is wel stuk goedkoper dan andere

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017
Michaele Tegelkamp, CRM, 2-9-2017

Beste Gast,

Wat fijn om te horen dat u tevreden bent over uw verblijf bij ons in het hotel.

Prima hotel!

silvana, 28-8-2017

Voor het eerst naar Miracle geweest.

Vele hotels in Lara gehad.

De kamers zijn super en lekker ruim. Schoonmaak van de kamers kon wel beter maar niet storend.

De service kon zeker wel beter, kon van vele geen glimlach van af op een aantal na die echt uitblinkte en erg vriendelijk waren.

3 x dezelfde live band en zelfde nummers in 10 dagen was ook wel iets te veel van het goede.

Verder een prima hotel maar voor ons niet snel een volgende keer.

Gereisd met partner in augustus 2017
Michaele Tegelkamp - CRM, CRM, 30-8-2017

Beste Gast,

Wat fijn om te horen dat u tevreden bent over uw verblijf bij ons in het hotel! Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaringen met ons te delen en wij hopen u snel weer te gast te hebben bij ons in Miracle Resort Hotel

Miracle Resort Hotel

Geweldig hotel van alle gemakken voorzien!

Fam Bonfrere, 25-8-2017

Geweldig hotel, mooie ruime kamers, heerlijk eten kotrtom zeker een van de betere hotels en met kinderen ideaal omdat de transfer van luchthaven naar hotel amper 15min is. Maar we willen vooral de dames en heren van het animatie team en de dames van de Mini club een dikke 10 geven! Ieder uur is er wel ergens een leuke activiteit en bij de Mini club zijn er ook vele leuke activiteiten voor de kids!
Michaela - repeat guest service, CRM, 26-8-2017

Beste gast

Wat goed om te lezen dat jullie hebben genoten bij Miracle Resort Hotel. Ons animatie team en de damen van de Mini Club krijgt inderdaad veel complimenten en hier zullen we ze dan ook zeer voor bedanken!

Hopelijk mogen we jullie volgend jaar weer verwelkomen in Miracle Resort.

Miracle Resort Hotel Management

Uitstekende prijs-kwaliteitverhouding!

Alex, 24-8-2017

Met ons gezin (j10, m8) hebben wij hier 11 dagen genoten van een heerlijke vakantie.

De nette, ruime kamers die dagelijks worden schoongemaakt zijn voorzien van een goed werkende airco, minibar en een nette badkamer met een ruime inloopdouche.

Er zijn voldoende, verschillende mogelijkheden om te eten en te drinken. Houd rekening met enige drukte in het buffetrestaurant met name tijdens het diner. De bekwaamheid en inzet van het personeel hebben wij als wisselend ervaren maar was altijd op zijn minst voldoende.

In de periode dat wij het hotel bezochten waren vrijwel alle kamers bezet. Omdat er (maar) één "groot" zwembad is, merk je dat wel en moet je wel meedoen met het dagelijkse "handoekje leggen". Voor kleine kinderen is er een apart (ondiep) zwembad in de schaduw met bijbehorende glijbanen.

Wij zijn zeer tevreden over dit hotel en de kans is groot dat wij hier in de toekomst weer naar toe gaan.

TIP: De duikexcursie die je kunt boeken (€25) bij het zwembad is leuk om te doen!

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Miracle Resort bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Miracle Resort in Antalya / Lara / Kundu, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Miracle Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Miracle Resort scoort een 8.54 uit 10 op basis van 2194 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: