Beoordelingen Hotel Miracle Resort*****

Miracle Resort*****
1705 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Miracle Resort*****
Güzeloba Mah. Ya?ar Sobutay Bulvar? No:34, TR-07230, Antalya / Lara / Kundu

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Miracle Resort***** in Antalya / Lara / Kundu, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Miracle Resort***** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Miracle Resort scoort een 8,7 uit 10, op basis van 1705 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Miracle Resort***** in Antalya / Lara / Kundu, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Miracle Resort*****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Miracle Resort***** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 1770 vakantiefoto's van Hotel Miracle Resort***** vinden. Je kunt 14 video's van Hotel Miracle Resort***** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Turkije. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Mediterraan. Vergelijk Hotel Miracle Resort***** met andere accommodaties in Antalya / Lara / Kundu.
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

1618 beoordelingen over Miracle Resort*****

1705 beoordelingen
8,8
8,4
8,6
Toon score en beoordelingen van:
"Veel herrie voor 200 appartementen"vertalen
Michel Feenstra
9,0

23-07-2014 Het ziet er allemaal prachtig uit alleen 1 groot minpunt! Wij hebben geboekt met zeezicht. Dat hebben we ook gekregen die je denkt lekker op mijn balkon zitten. Nou lekker rustig daar zitten gaat niet want de hele dag staat er 1 of andere koeler buiten aan. Ik kan me niet anders voorstellen dat een kwart van het hotel er last van heeft. Voor dit geld kan dat echt niet!

Dan had ik nog beter geen zeezicht kunnen boeken wat goedkoper is maar wel lekker relaxed op me balkon kunnen zitten.

"Twitter beoordelingen"
29-07-2013 @streppel19 Lekker aan het zwembad bij miracle hotel #Antalya --- Bron: https://twitter.com/streppel19/status/361805561488093184
met jonge kinderen, Juli 2014
"Het was in één woord weer geweldig !!!"vertalen
Peter
10,0

19-07-2014 Wij waren met ons gezin nu voor de vierde keer in ,, Miracle Resort" en we weer genoten echt geweldig ! kamers schoon, heerlijke bad kamer, lekker eten prachtige shows, lekker zwemmen wat wil je nog meer ! Top top top!!

"Koeler/Enorme geluidoverlast!"vertalen
Richard

"Veel meer verwacht.."vertalen
Charissa
7,0

23-07-2014 Toen wij alles op zoover gelezen hadden over dit resort waren ik en mijn vriend razend enthousiast. Wij vinden de service, het eten in een resort altijd erg belangrijk. Als je all-in zit vind ik dat het eten uitermate top moet zijn. Dit viel ons erg tegen, weinig variatie en soms koud eten. Aankomst in 't hotel, wij keken onze ogen uit, mooi resort en zeker een goede ligging dichtbij winkeltjes etc. Bij het inchecken vond ik dat we slecht geïnformeerd waren, we kregen onze kamer, de kaartjes voor het zwembad en dat was het, met andere woorden: de rest moet je zelf maar uitzoeken. Als je in zo'n groot resort zit vinden wij het zeker belangrijk dat je goed geïnformeerd moet worden over de tijden van het eten, algemene informatie etc. Dit viel ons enorm tegen. We kregen van andere gasten te horen dat je ook s'middags bij de a la carte restaurants kon eten. Als we dit niet gehoord hadden van hun, hadden we dit misschien niet eens geweten. Erg jammer, dit heeft onze vakantie erg beïnvloed.

met oudere kinderen, Juli 2014
"Fantastisch hotel"vertalen
silvia42
10,0

23-07-2014 Wij waren hier van 9 juli tot 19 juli maar was geweldig.Supergrote familiekamer minibar elke dag gevuld eten was prima en niet koud.Maar als je om 7 uur komt moet je niet meteeen gaan pakken maar even 10 min wachten dan is alles weer bijgevuld en goed warm. Spulletjes kopen buiten resort op het resort niet te betalen.Smorgens rond 8 uur handdoek leggen om 6 uur beginnen ze hier al mee, walgelijk.Bedjes op het strand meer dan genoeg. OOk pizza en doner restaurant waar je smiddags kan eten. Savonds lekkere coctails en echte nederlandse wiskey. Wiffi gratis is drama alleen in lobby en slechte verbinding betaalde wiffie kost 35 euro per week maar kun je maar voor 1 persoon gebruiken. Alleen erg jammer dat er geen waterkoker is op kamer je kunt dus geen koffie zetten smorgens kan je wel halen en meenemen naar je kamer.

met vrienden, Juli 2014
"Super resort"vertalen
leonie
10,0

16-07-2014 Het was een geweldige vakantie, wat een goed hotel. Schone kamers, minibar iedere dag bijgevuld. Eten gevarieerd en lekker. Bij het Lagos restaurant, kon je heerlijk doner eten. Handdoekenservice goed, groot zwembad, leuke animatie. Genoeg te doen voor jong en oud. Volgend jaar zeker terug.

"Droomparadijs!"vertalen
Mitchell
10,0

12-07-2014 Wij zijn net terug van vakantie in dit resort en hebben echt een super vakantie gehad. Kamers zijn super schoon (alleen wel wat ouderwets ingericht), mini bar wordt elke dag bijgevuld. Wij vonden persoonlijk het "handdoekje leggen" reuze meevallen; om half 10 begon het wel wat drukker te worden aan het zwembad. Het eten was super vooral tussen de middag was het Lagos restaurant bij ons favoriet, hier kun je heerlijke döner halen. Volgend jaar gaan we zeker weer!

"Heerlijk hotel"vertalen
jack
9,0

06-07-2014 Mooi hotel vriendelijk personeel, mooi schoon zwembad.

met partner, Juni 2014
"Ze weten niet wat gasten zijn"vertalen
jos verkooijen
9,0

04-07-2014 Miracle ziet er geweldig uit maar het personeel weet niet wat service is en dat begint al bij de receptie waar geen tot weinig uitleg wordt gegeven in slecht engels en personeel ziet je als gast niet staan. Eten is veel van het zelfde en verschillende soorten eten zijn koud. Dacht dat dit veel zou overtreffen maar ik heb al veel beter gehad.

met partner, Juni 2014
"Super Hotel heel mooi vakantie gehad!!!"vertalen
Gerda van Tintelen
10,0

01-07-2014 Wij zijn net terug van een week Turkije en we hebben een prima vakantie gehad,
Het hotel was groot, maar alles was heel schoon en het personeel was heel behulpzaam en hielpen je graag ook in de eetzaal, ze waren heel vriendelijk, onze kamer was mooi en er was een heel groot bed, elke dag netjes schoon gemaakt en ook de minibar werd elke dag bij gevuld,
eten was er genoeg voor iedereen wat,en een mooi groot zwembad,het animatie team die waren ook goed, ze kwamen gezellig een praatje maken ze waren erg vriendelijk, kort om we hebben een heerlijke week gehad in het Miracle Resort,en een plus puntje!! je zit maar een kwartiertje in de bus naar het vliegveld dat is ook wel fijn!!!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Hoe beveilig jij je spullen op vakantie?

Bent u de eigenaar?