Hotel Limak Lara de Luxe Resort *****

WebsiteLink naar website

1849 reviews over Hotel Limak Lara de Luxe Resort in het Nederlands

Wederom een geweldige vakantie

Pauline Slaats en Rinie van de Laar, 14-10-2017

Voor de 12x keer hier.  Nog steeds goed.  Hier en daar wat onderhoud nodig.

Serçan verricht uitstekend werk.  Onze vriend Serçan is zeer vriendelijk en behulpzaam. Net zo als alle andere van het personeel. Voor ons blijft dit hotel voor herhaling vatbaar.

Gereisd met vrienden in september 2017

Een top vakantie vol vermaak!

Michael, 8-10-2017

Wij, 3 vrienden van gemiddeld 21 jaar hebben ons hier de afgelopen zomer prima vermaakt. We kregen bij aankomst een mooie familiekamer toegewezen die van alle gemakken was voorzien. minibar, 2 douches, 2 balkons, jacuzzi in de slaapkamer ect.

Ik kom al ongeveer 15 jaar in Turkije en dit hotel staat bij mij stipt op nummer 1. Het eten is lekker en warm. Varieert voldoende, dus voor ieder wat wils.

Helaas was er niet heel veel ruimte buiten om gezellig te dineren.

veelal merkdranken zoals: Malibu, Red label en Smirnof. Echter moet je hier vaak wel om vragen. Het personeel is hetzelfde als in de meeste resorts, gezellig en spontaan. Alleen wat jonger qua leeftijd (voor ons dus geen probleem).

Het animatieteam was niet bijzonder. veelal patsers met een ego.

Echter waren de feesten die georganiseerd werden wel altijd groots en leuk opgezet.

Het was een top vakantie waarvan wij elk moment genoten hebben. Wij denken er sterk aan om volgend jaar weer terug te komen.

Gereisd met vrienden in juli 2017

Voor 8e keer. Opnieuw geweldig. Maar anders.

Elle, 8-10-2017

Mooi groot resort, met prima eten en goede verzorging.

Maar er zijn het laatste jaar veel dingen verandert.

Heel erg druk met heel veel gezinnen. Dat hadden we nog niet eerder meegemaakt in september.

Veel mensen uit Oostblok landen. Geen last van. Maar waarschijnlijk was het daar nu vakantietijd.

We hadden het gevoel in het hoogseizoen daar te zijn. Zo ontzettend druk.

Zoeken naar een plaats bij zwembad of strand.

Ook jammer dat het restaurant bij het strand weg is. Nu is er maar een buiten restaurant waar het veel te druk was.

Veel te klein voor zoveel mensen.

Maar het blijft een geweldig hotel. Wij komen er zeker nog terug.

U.Emre Ozyurt, gr manager, 15-10-2017

Beste gast,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een feedback te geven van uw verblijf bij ons.

Fijn om te horen dat u tevreden bent gebleven over uw vakantie. We hopen u snel weer te mogen ontvangen bij Limak Lara.

Guest Relation Management

heerlijke vakantie

m., 7-10-2017

Schoon en ruim opgezet resort met een mooi aangelegde tuin/zwembad. Mooie grote kamer, die elke dag tot in de puntjes werd schoongemaakt. Variatie buffet vond ik iets minder , maar de smaak was perfect. Keuze uit hoofdrestaurant en zwembadrestaurant. Verder nog ijs en pannenkoeken. Had misschien wel op meer punten gemogen. Als je 2 weken zou gaan heb je het na een week wel gezien, Avondshows zoals in elk resort. Gezellige avonden in het Teahouse. met elke avond een ander live bandje en volop dansen. Minpuntje was wel de weinig zitplaatsen buiten bij het hoofdrestaurant en in het Teahouse. Personeel heel vriendelijk. Ligging ook perfect, binnen half uur op vliegveld en winkeltjes voor de deur. Kortom zeker een optie om nog eens terug te gaan maar dan blijft het wel bij een weekje.

Guest Relation Managment

Voor ons geen ander hotel in Lara dan limak lara

Marmax, 6-10-2017

Voor de 4e keer hier geweest. Weer prima gehad maar toch merk je dat er bezuinigd wordt. Kleinere buffetten minder keus . Minder en jonger barpersoneel . Minder party s. Maar de sfeer is geweldig. Gaan er zeker weer heen!

Beste gast,

We zijn heel blij om te lezen dat u het zo naar uw zin heeft in ons hotel. Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw reactie achter te laten, en hopelijk tot ziens!

Guest Relations Management

Eddy stam, 6-10-2017

Je moet het meemaken om te geloven !!!! Ben al in een aantal resorts geweest maar dit slaat alles !! Je komt werkelijk niks te kort het enige wat je zelf moet doen is je eten kouwen en je glas zelf leegdrinken( dan word er al gevraagd of je een nieuwe wil😀) super service drankjes inclusief champagne worden op skeelers bij je gebracht bij het zwembad eten is gevarieerd en elke dag een ander thema (oosters, Duits ,Turks enz)mensen die iets aan te merken hebben op dit resort moeten wel heeeeeeel verwend zijn thuis want ik kan niks anders zeggen .... Fantastisch, ik weet al waar ik volgend jaar en de jaren erna naar toe ga ......Limak Lara is Awesome.

Lieve familie Stam,

Bedankt voor de tijd om uw ervaringen te delen. Het was ons een genoegen om uw feedback te lezen en we zijn blij dat we je verwachtingen kunnen nakomen.

We kijken ernaar uit om u binnenkort weer hier te verwelkomen.

Met vriendelijke groet,

limak lara de luxe maar laat de luxe deraf

patrick, 5-10-2017

hotel limak lara de luxe maar luxe is ver te zoeken.

Bij aankomst wilden ze ons een promo kamer geven zonder balkon en dag nadien de kamer met balkon toen we dat weigerden kregen we direct onze geboekte kamer, deels gerenoveerd en in die 9 dagen elke dag droog gekuist en verzorgingsprodukten nooit aangevuld. Geen merkdrank in de minibar op de kamer. Restaurant ééntonig elke dag kip en gehaktballen en vis maar lekkere groentjes en dessert geen keuze. Wel aan renovatie toe ( roeste tafels en stoelen).

Zwembad goed maar veel te veel lawaai van de muziek. Muziek werd ook niet zachter gezet dat de animatie stil lag. We waren reeds in limak atlantis geweest en animatie was er veel beter.

Rollerskates voordeel aan zwembad.

Ijsjes creme bar buiten lag er onverzorgd bij. De houten tegels op het strand lagen vol zand en steentjes mag wel eens geveegd worden paar keer op een dag.

Bij vertrek liggen er in de douche gelegenheid geen verzorgingsprodukten en handdoeken.

Geweldig

Wendy, 5-10-2017

het beste hotel ooit, niet normaal heb niks te klagen

lekker eten echt alles was zeer goed

veel animatie

Gereisd met jonge kinderen in september 2017

Guest Relations Management

Voor de zoveelste keer bij Limak Lara De luxe

Frank en anita uit wijchen, 5-10-2017

Echt weer een super leuke vakantie bij Limak Lara de luxe . Overal hardwerkende mensen . Komen niks te kort aan eten en drinken . Super mooie kamer gehad . Een paar leuke activiteiten meegemaakt het flygtboard in het zwembad was top. In het theehuis de driffters was ook super goed , en het Octoberfest was ook leuk .

Maar omdat wij er vaak zijn geweest hebben wij wel dingen vergeleken conclusie was keuze bij het eten wat minder .

Animatie team vonden wij vorig jaar ook wat beter . Meer mensen als normaal uit het Oostblok , geen last van gehad .

En de Duitser blijven heel veel weg , toch jammer . Maar wel veel Nederlanders .

Geweldig hotel!

Evelyne, 2-10-2017

We verbleven in september in dit mooie hotel. Bij aankomst kregen wij een upgrade naar een suite vanwege onze jubileum. Hele grote kamer met aparte woonkamer, 2 badkamers en 2 balkons, waarvan 1 een trap naar het zwembad had. Het is een ruim resort met verschillende zwembaden, barretjes en eetgelegenheden en direct aan het strand. Er word veel georganiseert zowel overdag als in de avond. Aanrader is om een paviljoen te huren. Dit kan op verschillende plekken aan het zwembad en op het strand. Je hoeft dan niet vroeg op om een handdoekje te leggen. Je hebt lekkere ligbedden in het paviljoen, koelkast met drinken en koekjes, ventilator en als je type B of D huurt ook nog 4 prive ligbedden in het water. Personeel komt vers fruit brengen en brengt je drinken gedurende de hele dag. Ook kun je snacks bestellen die dan gebracht worden. Verder is het eten in het restaurant heel uitgebreid en elke dag zeer gevarieert. Personeel is ontzettend aardig en ze proberen je echt de hele dag naar je zin te maken. Buiten het resort heb je op loopafstand 2 winkelcentrums en een winkelstraat. Al met al zijn we zeer tevreden met dit hotel en de service. Wij komen zeker terug!

Special thanks to Emri from Guest Relations who did everything he can to give us a wonderful stay. Best service I have ever seen!

Also special thanks to Ramazan, Salin an Errin who took care of us at the pavillion. We felt like a King and Queen! Impossible to be thursty, because of your great service and we enjoyed your nice conversations!

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Limak Lara de Luxe Resort bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Limak Lara de Luxe Resort in Antalya / Lara / Kundu, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Limak Lara de Luxe Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Limak Lara de Luxe Resort scoort een 9.09 uit 10 op basis van 1880 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: