4,2

Onvoldoende

29 reviews over Hotel Lara Hadrianus in het Nederlands

nooit meer !

Jeannine Van Immerseel, 3-10-2015

Zeer slecht, we hadden dit hotel 5 jaar geleden ook, toen heeft zelfs de gids beslist dat we er niet zouden blijven. Vieze eetzaal, bijna geen warm eten, kippenboutjes en de vis is nooit aangevuld, de desserten werden ook bijna niet aangevuld. Een vieze tafel die niet werd schoongemaakt, de katten die uit de openstaande laden kwamen gekropen.

Badkamer naam niet waardig, als je op het toilet zat moest je met je voeten in de douche staan. 's morgens, wegens noodweer, stond de bar onder water en in de eetzaal lekte het binnen recht op het buffet, electriciteit was gesprongen, dus geen koffie en in het donker je eten zoeken. Ontbijtbuffet moest klaar staan om 6.30 uur wegens vroeg vertrek, was ook niet oke, Je kan er een dik boek over schrijven , maar kort en krachtig, ofwel renoveren ofwel afbreken die boel, naam hotel niet waardig !

Gereisd met vrienden in september 2015

nooit meer

Maartje Wartenbergh, 29-9-2015

ons verblijf was slecht. Vies hotel, koud eten helemaal geen service. Omdat onze reis relatief goedkoop was mag je toch wel verwachten dat het schoon en netjes is. Ook wat het eten betreft was alles koud eentonig en niet smakelijk. Omdat ik graag naar Cappadosie wilde, had ik deze reis geboekt met het verwachte dat dit hotel heel min was. Maar dat het zo erg was had ik niet verwacht. In de paar dagen dat wij er geweest zijn kan ik een boek van vol schrijven. Jammer. Hoop er nooit meer te komen.
Gereisd met vrienden in september 2015

Nooit meer!

Cor,Hetty, 22-2-2015

Verouderd hotel,onvriendelijk personeel,weinig variatie in eten,erg gehorige kamers.

Zeer ongezellige bar ruimte.Geen aanrader!!

Gereisd met partner in februari 2015

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Lara Hadrianus bij :

Schrappen van de lijst touroperator!

Rosa van N., 16-9-2014

Bij een rondreis van touroperator kwamen wij terecht in dit hotel. Op de dag van aankomst troffen wij een vieze kamer en een kapotte tv. Bovendien vliegen er dag en nacht vliegtuigen heel laag over. Veel kabaal dus.

Het eten is beneden de maat. Brood van enkele dagen oud was geen uitzondering. Koud eten eveneens. Ik kreeg de indruk dat het personeel wel zijn best deed maar het hotel zat bomvol Iraniërs en Russen die er af en toe een grote puinhoop van maakten.(bord omkeren op tafel)

Gereisd met vrienden in september 2014

Slecht ligging slecht eten

Patrick, 7-10-2013

We hebben in dit hotel maar 1 dag verbleven ivm een geannuleerde vlucht. Helaas kom je in dit hotel niet toe aan rust omdat het in de aanvliegroute bevind van Antalya Airport. Tevens is het eten slecht de spaghetti saus rook naar afwasmiddel. Drinken was alleen voor een hele hoge prijs beschikbaar. Het is ook een Russenhotel hou je hier niet van moet je hier echt niet naar toe gaan.
Gereisd met partner in oktober 2013

Geen aanrader voor een luxe vakantie

Harmen, 3-3-2013

Voor de relatief lage prijs waar je dit voor boekt is dit te verwachten. Bepaald geen hotel voor critici. De algemene staat is niet meer dan redelijk. Desondanks hebben wij er wel een goede korte tijd gehad. Het hotel is voor groepsreizen en niet individueel te boeken. Voor iemand met een low budget die weinig eisen stelt aan een hotel is dit een wel een aanrader.
Gereisd met vrienden in februari 2013

voldoende

arija, 2-1-2013

Dit hotel krijgt van mij een voldoende vanwege het vriendelijke en behulpzame personeel. Eten is goed, veel vooral; restaurant kan gezelliger. Kamers schoon en verzorgd. Prijs/kwaliteit is voldoende: 't Is geen luxe resort maar daar betaal je ook niet voor.
Gereisd met vrienden in december 2012

Gemoedelijk

Henk, 6-11-2012

Hier nacht geslapen op weg naar Cappadocie

Redelijk ontbijt

Gereisd met vrienden in oktober 2012

rondreis

patrick en linda, 7-9-2012

Eerste nacht en 3 laatste nachten van onze cappadocie rondreis daar verbleven. Bijna een nachtmerrie. De kamers vuil , de douches beschimmeld, ramen die niet sluiten, een koelkast die niet werkt , onvriendelijk personeel . Het eten was door de grote aanwezigheid van Russen en Iraniers vlug op . Sommige gerechten die a la minute werden gemaakt waren er niet altijd omdat de kok er gewoon mee stopte.( vb. 'smorgens waren er maar van 7.30 tot 8.00 h spiegeleitjes idem voor de flensjes) aan het zwembad waren er maar een zeer beperkt aantal ligstoelen en op het terras van de bar stonden hooguit 20 stoelen. Dit hotel is niet waardig om één ster te hebben laat staan 3. Dit hotel zou door Belgische en Nederlandse touroperators moeten worden geschrapt van hun verblijfslijst . Ik weet wel dat ik een budget vriendelijke reis had geboekt maar dit was toch wel iets van het goede (slechte )teveel.
Gereisd alleenreizend in september 2012

altijd koud eten

Bart, 18-10-2011

Met de pakketreis van touroperator 4 nachten in dit hotel geslapen. Het eten was iedere avond gewoon koud. Slappe koude frites koude kip en groente. Ondanks diverse klachten geen enkele verbetering. In de au bain marie zat nauwlijks water en dit was ook niet op temperatuur.Bij het ontbijt lagen broodjes welke verkruimelde als je ze door midden wilde snijden. Ongeinteresseerd personeel, bij klagen krteeg ik te horen dat de chef kok vakantie had! Op deze site lees je dezelfde klacht al jaren! Misschien toch een reden dit hotel maar te mijden.
Gereisd met partner in oktober 2011

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Lara Hadrianus bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Lara Hadrianus in Antalya / Lara / Kundu, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Lara Hadrianus zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Lara Hadrianus scoort een 4.22 uit 10 op basis van 29 reviews.