Beoordelingen Hotel Kervansaray Lara*****

Kervansaray Lara*****
321 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Kervansaray Lara*****
Trt Kampi Yani, TR-07230, Antalya / Lara / Kundu

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Kervansaray Lara***** in Antalya / Lara / Kundu, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Kervansaray Lara***** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Kervansaray Lara scoort een 8,0 uit 10, op basis van 321 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Kervansaray Lara***** in Antalya / Lara / Kundu, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Kervansaray Lara*****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Kervansaray Lara***** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 209 vakantiefoto's van Hotel Kervansaray Lara***** vinden. Je kunt 1 video van Hotel Kervansaray Lara***** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Turkije. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Mediterraan. Vergelijk Hotel Kervansaray Lara***** met andere accommodaties in Antalya / Lara / Kundu.
Even geduld a.u.b.

7,8
8,4
8,2
8,8
Toon score en beoordelingen van:
Juni 2014
"Fantastisch hotel!"vertalen
Ishta van den Brink
9,0

25-06-2014 Kervansaray Lara de luxe is een top hotel. Vriendelijk personeel...genoeg te doen... Eten fantastisch. Heel gevarieerd en lekker. Voor iedereen wat wils en genoeg. Alleen ontbijt is een beetje eentonig. Maar goed. Jammer dat er handdoekenleggers zijn op het strand en bij het zwembad. Maar wel genoeg bedjes etc. Alleen als je op de steiger wilt liggen moet je zelf maar ook een handdoekenlegger worden (wel lekker op de steiger...met wind etc, goed uit te houden in de hitte). Lekkere cocktails...vooral tequila sunrise...heerlijk😉. En op het strand hebben ze aan cocktail alleen de sex on the beach..ook lekker. Kamer top. Wij hebben de familiekamer gehad. Heerlijk ruim, aparte slaapkamers (ene kamer een slaapbank en andere kamer een 2 persoons boxspring). Beide een aparte douche. In 1 kamer had je een douche en badkuip. Veel Iranezen, maar geen last gehad. Omgeving niet veel te doen. De bazaars in de buurt zijn duur (alles in euro).

"Twitter beoordelingen"
04-07-2013 @meerbusiness023 Heerlijk diner buiten bij het zwembad. (@ Kervansaray Lara Hotel w/ 2 others) [pic]: http://t.co/PmyIcH6Z8D --- Bron: https://twitter.com/meerbusiness023/status/352870727164248065
met oudere kinderen, Mei 2014
"Hotel heeft een flinke renovatie nodig"vertalen
angie
6,0
6,0
7,0
4,0

13-05-2014 wij zijn hier 9 dagen verbleven maar het hotel is geen 5 ster waard!! eerder 3 sterren.
veel kapot, ijskoud zwembad slechte tot geen annimatie voor ons nooit meer

met jonge kinderen, Mei 2014
"Gewoon super!"vertalen
Paulus
9,0

10-05-2014 Dit hotel is zijn sterren meer dan waard ondanks het zeker een opknapbeurt nodig heeft hier en daar. De kamers zijn zeer ruim opgezet, met twee volwassen en een kind heb je genoeg ruimte. Badkamer is best ruim. Het eten is echt héél goed (wie loopt te klagen kan beter thuis blijven). 's Middags kan je ook in de ruim opgezette strandpaviljoen eten. Afstand van hotel naar strand is letterlijk 2 voetbalvelden, maar een golfkarretje die de hele dag op en neer rijdt brengt je er wel heen. Grote pluspunt is dat er voldoende ligstoelen aan het zwembad en op het strand zijn.

Wij gaan al paar jaar naar Turkije en hebben in veel luxere (voor het zicht) hotels gezeten, maar dit hotel doet daar zeker niet voor onder. Zeker voor herhaling vatbaar. Al met al een geslaagde vakantie gehad.

met partner, Mei 2014
"Super leuke plek"vertalen
fam Hoefsloot
7,0

28-05-2014 De accommodatie, is goed.
Uitzicht prima en mooi, je ligt dichtbij het strand.
Er staat zelfs een golfcar klaar om je er naar toe te rijden.
Dit is een extra service, want de loopafstand is minimaal.
Kamers heerlijk ruim en modern.
Balkon groot genoeg.
Veel Indiërs waren er op dat moment, wij hebben daar geen last van gehad.
Sommige andere mensen wel, bv alleenstaande moeders met dochters.
Personeel is over het algemeen heeeel erg vriendelijk, voor de Kids is er een mini disco.
Jammer dat deze in de cocktailbar werd gehouden deze is donker en niet echt
gezellig, ook het bar personeel is hier niet aardig!!!!!!
Het eten is echt zeer maar dan ook zeer uitmuntend, lekker, wisselend, super vers en er is meer dan voldoende, hiervoor een dikke 10+

met partner, Mei 2014
"Perfect eten!!!"vertalen
e. nabuurs
8,0

09-05-2014 Gemiddeld wat ouder hotel vergeleken andere hotels in lara. Hotel netjes schoon, vriendelijk personeel en 't eten is echt van prima kwaliteit en zeer smaakvol! Mustafa van de animatie was super vriendelijk en we hebben een leuke trip met hem gehad! Voor herhaling vatbaar!!!

met jonge kinderen, Apr. 2014
"TOP!"vertalen
Mireille
10,0

01-05-2014 Ik was al eerder bij Kervansaray geweest vandaar de reden deze nogmaals te boeken,maar dan met mijn ouders en zoontje. Mijn ouders hebben al vele turkse hotels bezocht en vonden dit ronduit betreft eten en vriendelijkheid van hotelpersoneel het beste dat zij hebben gehad. De life-guard en strandman van de bedden waren ronduit fantastisch.

Mijn vader is al op leeftijd en moeilijk ter been en iedere dag ging de lifeguard met hem zwemmen,dat hoefde mijn vader niet eens te vragen.

het hotel staat open voor kritiek, lossen snel en gentle iets op mochten er "problemeempjes"zijn.

Het eten was fantastisch, voor de visliefhebbers, het is puur van smaak.

Dan heb ik de fotograaf Musafa nog beloofd een referentie achter te laten ;-) Hij heeft fantastische mooie foto's gemaakt en dat is mocht je mooie foto's willen van je gezin (of voor andere doeleinden maak dit kenbaar) zeker de moeite waard hier gebruik van te maken.

met jonge kinderen, Juli 2013
"Super"vertalen
Sulo
10,0

24-08-2013 Heerlijke vakantie gehad. Overdag genoten van zon, ze en strand en s' avonds genoten van het animatieteam! De kinderen vonden het animatieteam ook super! Bedankt Roxanne, groetjes van de kids

Juli 2013
"Top vakantie!"vertalen
Elize
8,0

26-08-2013 Animatie was top voor zowel jonge kinderen als pubers! Geslaagde vakantie gehad!

met jonge kinderen, Juli 2013
"Geweldig!"vertalen
Stefanie
10,0

11-04-2014 Geweldige vakantie gehad! De animatie was echt top voor zowel jong als oud. Het hotel was schoon en we hadden prima uitzicht! Het eten was goed en gevarieerd en we zaten zo op het strand! Compliment van Roxan. Ze spreekt Nederlands en heeft mijn kinderen goed bezig gehouden! Super vakantie gehad!

met oudere kinderen, Juli 2013
"Volgend jaar terug!!!"vertalen
Joeri - Sylvia
9,0

24-09-2013 We verbleven er van 30-7 t.e.m 13-8 met 2 kinderen van 15en 17j in een familiekamer. Deze bestond uit 2 zeer ruime slaapkamersmet elk eigen badkamer en groot terras. Zowel kamers,het hotel en omgeving zijn zeer verzorgd,proper en goed onderhouden. Men is continue aan het kuisen. Eten was zeer afwisselend en verzorgd. Personeel zeer behulpzaam en zeer vriendelijk,en groot pluspunt,de meesten spreken Engels. Animatie was goed,vriendelijk,meertalig. De avondshows waren zowel de klassiekers als optredens door groepen van buitenaf. Verschillende verzorgde en propere zwembaden,met voldoende toezicht door redders. Groot PLUSpunt voor het hotel is dat er voldoende ligzetels aan de zwembaden en het strand zijn. Alle dagen lekker uitslapen tot 9.00u,dan ontbijten en daarna naar het zwembad waar nog voldoende ligzetels vrij waren. Dit alle dagen,nooit vroeg moeten opstaan!!!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Hoe beveilig jij je spullen op vakantie?

Bent u de eigenaar?