Beoordelingen Hotel Kervansaray Lara*****

Kervansaray Lara*****
334 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Kervansaray Lara*****
Trt Kampi Yani, TR-07230, Antalya / Lara / Kundu

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Kervansaray Lara***** in Antalya / Lara / Kundu, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Kervansaray Lara***** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Kervansaray Lara scoort een 8,1 uit 10, op basis van 334 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Kervansaray Lara***** in Antalya / Lara / Kundu, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Kervansaray Lara*****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Kervansaray Lara***** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 209 vakantiefoto's van Hotel Kervansaray Lara***** vinden. Je kunt 1 video van Hotel Kervansaray Lara***** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Turkije. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Mediterraan. Vergelijk Hotel Kervansaray Lara***** met andere accommodaties in Antalya / Lara / Kundu.
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

298 beoordelingen over Kervansaray Lara*****

334 beoordelingen
7,7
8,3
8,5
Toon score en beoordelingen van:
met jonge kinderen, Aug. 2014
"Leuke vakantie ondanks wat teleurstellende hotel"vertalen
Anuschka M
7,0

26-08-2014 Kervansaray Lara zou ik niet aanbevelen. Niet dat we geen leuke vakantie hebben gehad (humeur is vaak een persoonlijkheidskwestie ;)
- De grootsheid en deels het achterstallig onderhoud was daar vrnl de oorzaak van.
- De kameropmaak was dagelijks ondermaats (steeds bellen voor spullen oa. wc papier),
- de receptie is slecht aanspreekbaar en alle Turkssprekenden –de meerderheid- drongen zich standaard voor en dat werd oogluikend toegelaten,
- we sliepen in een krappe ongescheiden 3P kamer en ondanks protest onveranderd (met z’n 4-en incl 2 jonge kids), dus lastig,
- water in div koelkasten in lobby is standaard te lauw (voor 38-40graden),
- animatie programma was enkele dagen leuk en enkele weer erg pover (contrast groot).
- Wordt i.h.a. zeer slecht engels gesproken in zulk 5* hotel.
- Een fotoshoot in hotel zou ik zeer afraden; wordt als vrijblijvend ‘verkocht’ en dat je p.foto kan betalen, maar als je na horen vd woekerprijzen afhaakt of weinig afneemt, dan zijn ze driftig.

"Twitter beoordelingen"
04-07-2013 @meerbusiness023 Heerlijk diner buiten bij het zwembad. (@ Kervansaray Lara Hotel w/ 2 others) [pic]: http://t.co/PmyIcH6Z8D --- Bron: https://twitter.com/meerbusiness023/status/352870727164248065
met een groep, Aug. 2014
"Nooit meer voor jongeren"vertalen
Ahmet
1,0

13-08-2014 Wij waren met wat vrienden naar dit hotel geweest voor 6 nachten. Wij kregen te horen van het bureau in Eskisehir waar we hadden geboekt dat het een leuk en gezellig hotel zou zijn voor jongeren met leuke feestjes etc. Eenmaal aangekomen kwamen we andere jongeren tegen in het hotel en kregen gelijk te horen dat het een flut hotel was vol met Iranezen en gezinnen. Dit klopte ook nog. Het hotel was vol en doodvol met Iranezen, niet dat dat een probleem is maar het ging te ver met de volheid. Meeste waren ook nog onbeschoft en zij kregen meer voorrang dan ons terwijl wij van turks/nederlands komaf zijn. Ook was er in het hotel geen jongeren te bekennen behalve ons groepje en dat groepje die we tegenkwamen.In de avond had je een disco die vol was met Iraneze mannen boven de 35+ (geen vrouwen??) CONCLUSIE: Wil je feesten met Iraneze mannen en arrogante medewerkers moet je hier zijn.

Juni 2014
"Fantastisch hotel!"vertalen
Ishta van den Brink
9,0

25-06-2014 Kervansaray Lara de luxe is een top hotel. Vriendelijk personeel...genoeg te doen... Eten fantastisch. Heel gevarieerd en lekker. Voor iedereen wat wils en genoeg. Alleen ontbijt is een beetje eentonig. Maar goed. Jammer dat er handdoekenleggers zijn op het strand en bij het zwembad. Maar wel genoeg bedjes etc. Alleen als je op de steiger wilt liggen moet je zelf maar ook een handdoekenlegger worden (wel lekker op de steiger...met wind etc, goed uit te houden in de hitte). Lekkere cocktails...vooral tequila sunrise...heerlijk😉. En op het strand hebben ze aan cocktail alleen de sex on the beach..ook lekker. Kamer top. Wij hebben de familiekamer gehad. Heerlijk ruim, aparte slaapkamers (ene kamer een slaapbank en andere kamer een 2 persoons boxspring). Beide een aparte douche. In 1 kamer had je een douche en badkuip. Veel Iranezen, maar geen last gehad. Omgeving niet veel te doen. De bazaars in de buurt zijn duur (alles in euro).

met oudere kinderen, Mei 2014
"Hotel heeft een flinke renovatie nodig"vertalen
angie
4,0

13-05-2014 wij zijn hier 9 dagen verbleven maar het hotel is geen 5 ster waard!! eerder 3 sterren.
veel kapot, ijskoud zwembad slechte tot geen annimatie voor ons nooit meer

met jonge kinderen, Mei 2014
"Gewoon super!"vertalen
Paulus
9,0

10-05-2014 Dit hotel is zijn sterren meer dan waard ondanks het zeker een opknapbeurt nodig heeft hier en daar. De kamers zijn zeer ruim opgezet, met twee volwassen en een kind heb je genoeg ruimte. Badkamer is best ruim. Het eten is echt héél goed (wie loopt te klagen kan beter thuis blijven). 's Middags kan je ook in de ruim opgezette strandpaviljoen eten. Afstand van hotel naar strand is letterlijk 2 voetbalvelden, maar een golfkarretje die de hele dag op en neer rijdt brengt je er wel heen. Grote pluspunt is dat er voldoende ligstoelen aan het zwembad en op het strand zijn.

Wij gaan al paar jaar naar Turkije en hebben in veel luxere (voor het zicht) hotels gezeten, maar dit hotel doet daar zeker niet voor onder. Zeker voor herhaling vatbaar. Al met al een geslaagde vakantie gehad.

met partner, Mei 2014
"Super leuke plek"vertalen
fam Hoefsloot
7,0

28-05-2014 De accommodatie, is goed.
Uitzicht prima en mooi, je ligt dichtbij het strand.
Er staat zelfs een golfcar klaar om je er naar toe te rijden.
Dit is een extra service, want de loopafstand is minimaal.
Kamers heerlijk ruim en modern.
Balkon groot genoeg.
Veel Indiërs waren er op dat moment, wij hebben daar geen last van gehad.
Sommige andere mensen wel, bv alleenstaande moeders met dochters.
Personeel is over het algemeen heeeel erg vriendelijk, voor de Kids is er een mini disco.
Jammer dat deze in de cocktailbar werd gehouden deze is donker en niet echt
gezellig, ook het bar personeel is hier niet aardig!!!!!!
Het eten is echt zeer maar dan ook zeer uitmuntend, lekker, wisselend, super vers en er is meer dan voldoende, hiervoor een dikke 10+

met partner, Mei 2014
"Perfect eten!!!"vertalen
e. nabuurs
8,0

09-05-2014 Gemiddeld wat ouder hotel vergeleken andere hotels in lara. Hotel netjes schoon, vriendelijk personeel en 't eten is echt van prima kwaliteit en zeer smaakvol! Mustafa van de animatie was super vriendelijk en we hebben een leuke trip met hem gehad! Voor herhaling vatbaar!!!

met jonge kinderen, Apr. 2014
"TOP!"vertalen
Mireille
10,0

01-05-2014 Ik was al eerder bij Kervansaray geweest vandaar de reden deze nogmaals te boeken,maar dan met mijn ouders en zoontje. Mijn ouders hebben al vele turkse hotels bezocht en vonden dit ronduit betreft eten en vriendelijkheid van hotelpersoneel het beste dat zij hebben gehad. De life-guard en strandman van de bedden waren ronduit fantastisch.

Mijn vader is al op leeftijd en moeilijk ter been en iedere dag ging de lifeguard met hem zwemmen,dat hoefde mijn vader niet eens te vragen.

het hotel staat open voor kritiek, lossen snel en gentle iets op mochten er "problemeempjes"zijn.

Het eten was fantastisch, voor de visliefhebbers, het is puur van smaak.

Dan heb ik de fotograaf Musafa nog beloofd een referentie achter te laten ;-) Hij heeft fantastische mooie foto's gemaakt en dat is mocht je mooie foto's willen van je gezin (of voor andere doeleinden maak dit kenbaar) zeker de moeite waard hier gebruik van te maken.

met jonge kinderen, Juli 2013
"Super"vertalen
Sulo
10,0

24-08-2013 Heerlijke vakantie gehad. Overdag genoten van zon, ze en strand en s' avonds genoten van het animatieteam! De kinderen vonden het animatieteam ook super! Bedankt Roxanne, groetjes van de kids

Juli 2013
"Top vakantie!"vertalen
Elize
8,0

26-08-2013 Animatie was top voor zowel jonge kinderen als pubers! Geslaagde vakantie gehad!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Naar wat voor restaurant ga jij het liefst?

Bent u de eigenaar?