Hotel Kervansaray Lara *****

345 reviews over Hotel Kervansaray Lara in het Nederlands

Verouderd hotel

Verweij, 25-7-2017

Hotel is verouderd en geen 5* meer waard

Wel top animatie vooral pablo

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Twijfel geval

Ilayda, 23-7-2017

Wij waren met vriendinnen naar dit hotel gegaan, het hotel is eigenlijk best goed maar paar dingen verpesten het geheel. Kamers zijn bijvoorbeeld goed, maar dan krijg je weer een vieze badkamer of vieze handdoeken. Veel rare typetjes in het hotel, maar daar kan het hotel ook niet veel aan doen. Bij het restaurant personeel zaten er paar aardige tussen maar meeste keken je niet eens aan tijdens het geven van drinken etc, ze leken het werken zat en waren niet zo vriendelijk als in andere hotels. Eten niet heel bijzonder, zwembaden wel te doen. In de avond is er wel veel te doen, eerst heb je een show daarna live muziek bij de beach club en daarna heb je nog een disco. Animatie team is top! Yasmina, Fero en Pablo super aardige en gezellige mensen waarmee je een leuk praatje kon maken en die het nog een beetje leuk maakten voot ons. Ondanks dat het hotel een beetje tegenviel, hebben wij er toch een leuke tijd van kunnen maken.
Gereisd met vrienden in januari 2017

Leuke vakantie maar niet door het hotel

Anoeska, 26-6-2017

Het hotel kan wat mij betreft gesloten worden wat betreft uitstraling, hygiene en gevaarlijke situaties vanwege achterstallig onderhoud. We waren in shock bij

Het inchecken en de kamer was verschrikkelijk vies en hadden totaal geen uitzicht.

Het personeel deed ontzettend hun best en onder andere daardoor hebben we een top vakantie gehad. Pablo van het animatieteam was iedere dag enthousiast van s morgens vroeg tot s avonds laat. Super lief ook voor onze 2 meiden.

Een super vakantie samen met de fam maar niet door het hotel.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2017

Mooi hotel lekker eten

Bremer, 25-6-2017

Mooi hotel weinig Nederlanders maar dat is niet erg, keuze in eten is wat minder bij andere hotels maar wat er is is allemaal lekker, leuk voor een week, heb mooi hotelkamer gehad
Gereisd met partner in april 2017

Alles perfect

A.J.de Jonge van der Salm, 17-6-2017

Alles is van superieure kwalitijd.en volop aanwezig
Gereisd met partner in mei 2017

Vergane glorie

Vervaan, 11-6-2017

Er vindt hier geen onderhoud plaats. Het hotel is 14 jaar oud en sindsdien is er geen cent meer geinvesteerd. Best wel jammer want de basis is goed. 99% russen maar beschaafder dan ik ooit mee heb gemaakt. Dit hotel is een schande voor Lara.
Gereisd met partner in juni 2017

Super tegenvaller!!

Ayse Kose, 30-4-2017

Na een goede ervaring 6 jaar geleden hebben we dit jaar weer geboekt voor Kervansaray in Lara. Binnen een half uur na aankomst hadden wij echter een totaal andere ervaring opgedaan. Het hotel is in alle opzichten achteruit gegaan; hygiëne en verzorging ontbrak totaal. Zelfs de bloemen in de tuin om het hotel heen waren bijna allemaal dood. Het water in het zwembad stond veel te laag. De pier op het strand was nog niet eens klaar voor gebruik en de zonweringen boven de strandbedden ontbraken ook. We hebben daarom ook direct geklaagd en het naastgelegen hotel Miracle geboekt (waren we ook vorig jaar) We hebben niet eens 1 nacht doorgebracht in Kervansaray en konden gelukkig gelijk terecht in Miracle. Totaal geen 5 sterren meer waard, absolute afrader...
Gereisd met oudere kinderen in april 2017

Fantastische plek om te zijnmet je kinderen

Emine cakar, 13-4-2017

Het eten was perfect liggng ook een hele mooie plek en hotel om met je gezin door te brengen
Gereisd met jonge kinderen in april 2015

Fantastisch plek

Hkoc, 7-1-2017

Kervansaray lara is goed.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Zonde van uw geld

Patrick, 25-9-2016

Slecht onderhouden smerig hotel. Sfeerloos hok dat meer weg heeft van een kantoorgebouw. Basic zwembad en strandbedjes. Vieze badkamer, schimmel, lekkage plekken op de kamers. Wij werden hier voor 1 nacht (gelukkig maar 1!!) met 250 andere passagiers door onze reisorganisatie gedropt vanwege uitgelopen onderhoudswerkzaamheden aan het vliegtuig. Je zal hier je vakantiegeld aan besteed hebben...zonde !!
Gereisd met partner in september 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Kervansaray Lara bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Kervansaray Lara in Antalya / Lara / Kundu, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Kervansaray Lara zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Kervansaray Lara scoort een 9.29 uit 10 op basis van 1135 reviews.