Hotel IC Hotels Green Palace *****

8,9

Zoover award

57 tips over IC Hotels Green Palace

Ronald, 24-7-2016

Lekker koffie drinken in het koffie café. Heerlijk.

Vooral als Esin er is. Zeer vriendelijke en lieve dame.

Richard, 12-10-2015
Russen komen van half mei tot half oktober: boek buiten deze periode!
Elise, 27-8-2015
Als je een late vlucht hebt, en de kamer om 12 uur moet verlaten: wij hebben onze koffers bij de receptie afgegeven. Onze waardevolle spullen hebben we in een gratis kluisje gedaan in de hamam. We zijn lekker gaan zwemmen en hebben ons gedouched in de hamam. Ze hebben daar twee heerlijke stortdouches. Er is ook een fohn in de kleedkamer.

fred modder, 4-8-2015

wij zatten in een villa maar het hotel is ook erg mooi

er is genoeg te doen in de buurt of je gaat naar lara toe met de bus of naar antalyla met een taxe

info_513, 31-5-2015
de koffieruimte, latte machiatto, of expresso, alles maken ze!
Coen, 30-5-2015
's Avonds bestaat de kans dat je last krijgt van muggen. Neem dus iets mee wat hier tegen helpt.

Tamara, 27-5-2015
We zijn te voet vanaf het resort naar de winkelcentra gelopen, in een half uurtje kom je bij de eerste, de laatste is ongeveer anderhalf uur lopen. Het eerste stukje heb je geen trottoir (ong 100 meter) daarna wel een trottoir waar je veilig kunt lopen. Je kunt natuurlijk ook met de Dolmus, bus of taxi gaan.
N.v.d.Broek, 19-5-2015
Bus verbinding naar Lara en Antalya een uitstekend en goedkoop alternatief.
Barry, 14-1-2015
Vraag een aantal keer naar de prijs van de Hamam, je zal zien dat de prijs zakt.
Anna, 15-10-2014
Sla de Sultan bazaar maar over,akelig vervelend agressief personeel in verschillende winkels daar.Genoeg ander Bazaars met vriendelijk personeel.Ga naar de overkant,daar zijn ook leuke winkels.