Hotel Harrington Park *****

9,6

7 reviews over Hotel Harrington Park in het Nederlands

zeer goed hotel!

cenap ozen, 2-1-2016

İk ben samen met mijn partner en twee kids geweest. Wè Heb ben genoten en de tijd gehad van ons leven!

Beste Cenap Ozen,

Hartelijk dank voor je beoordeling over ons hotel Harrington Park Resort. Wij zijn blij dat je ons hotel hebt gekozen voor je verblijf in Antalya.

Wij hopen je weer te mogen begroeten in Harrington Park Resort in de toekomst.

Barbara

Zeker doen!

Esso, 2-1-2016

Een zeer goed hotel.. Wij hebben erg genoten en het erg naar ons zin gehad!

Beste Esso,

Hartelijk dank voor je beoordeling over Harrington Park Resort. Wij zijn zeer blij dat je vakantie naar wens is verlopen.

We hopen je weer te mogen verwelkomen in ons hotel.

Barbara,

Goed hotel met goed personeel en service

Nora & John, 2-1-2016

Wij zijn voor oud en nieuw in dit hotel gezeten. Net terug uit Turkije. Behalve het weer, viel alles mee. Het hotel was goed, vlucht was op tijd, transfer was goed geregeld etc. Alleen het weer viel tegen. Het was rond 5 - 6 graden. We hebben slechts 3 dagen een goed weer gehad. Maar tja dat is niet iets wat wij kunnen plannen. We hebben dit hotel met 50% korting geboekt. 2e persoon was gratis. Het is een goed hotel aan het strand in Konyaalti. Dit gedeelte van Antalya is nog niet ontdekt volgens mij. Er zijn slecht een paar hotel langs de kust en that is it. Het ligt in een rustige wijkje. Op loop afstand heb je bars, cafes en restaurants. Ze hebben ook een eigen prive-strand maar we konden i.v.m. de weeromstandigheden geen gebruik van maken. Maar ze hebben een uitstekend binnen zwembad met sauna, hammam en fitnessruimte. We hebben hier ook 2e persoon gratis geboekt. De kamer was een superior kamer met internet en balkon. We hebben een goede jaarwisseling in dit hotel gehad.
Gereisd met partner in december 2015
Baraba - Guest Relations, Director, 6-1-2016

Beste Nora & John,

Hartelijk dank voor jullie beoordeling. Wij zijn zeer blij om te horen dat jullie verblijf naar de wens is verlopen. Als nieuwe management van Harrington Park Resort proberen wij onze gaste beste service tegen beste tarieven te geven. De management volgt alle op- en aanmerkingen van onze gasten dagelijks en neemt altijd in eigen beoordeling/evaluatie. Jammer dat het weer tijdens jullie verblijf niet toereikend was voor een aangenamere vakantie in Antalya.

Wij bedanken jullie nogmaals voor de beoordeling en hopen jullie weer te mogen verwelkomen in Harrington Park Resort n Antalya.

Barbara

Leuk, schoon en netjes

aiden, 10-11-2015

We hebben een last minute naar Antalya geboekt. Tijdens de orientatie zijn we bij dit hotel terecht gekomen. Na een snelle beslissing met de partner dit hotel geboekt. Bij aankomst goed ontvangen door de nacht receptionist. De kamer was een suite met zeezicht. Dit hadden we bij de boeking aangegeven en is netjes geregeld. In de ochtend hebben we ons ontbijt op onze kamer aangeboden gekregen. Het was heel leuk om met zeezicht het ontbijt te nuttigen in onze kamer. We hebben in de bovenste etage verbleven met zeezicht. Kamernummer 8011. De kamer heeft een schitterend zeezicht. Volgende dag hebben we onze excursie program geboekt. Aspendos was leuk en interessant. Het is bijna een uurtje met de excursiebusje. Dezelfde avond hebben we de Turkse Avond meegemaakt. Het was een leuke avondje met buikdanseresse en traditionele eten etc. De rest van de dagen hebben we gebruik gemaakt van de faciliteiten in het hotel. Het personeel was aardig en service gericht.
Gereisd met partner in oktober 2015
Barbara, Guest Relations Manager, Director, 6-1-2016

Beste Aiden,

Allereerst willen wij je bedanken voor het nemen van je tijd om een beoordeling op Zoover te schrijven. Wij zijn zeer blij om te lezen dat je tevreden bent met je verblijf in Harrington Park Resort. Als nieuwe management van het hotel doen wij ons uiterste best voor een aangenaam verblijf in ons hotel.

Nogmaals willen wij je bedanken voor het kiezen Harrington Park Resort in Antalya en hopen je weer te mogen verwelkomen in ons hotel.

Guest Relations Manager

Barbar

wat wil je meer

otto kogel, 9-11-2015

Gunstige ligging en betaalbare luxe. Het is meer dan een aanrader. De kamers zijn heel comfortable. Gratis ketel en thee service aanwezig in de kamers. Het uitzicht is perfect. Bijzonder uniek dat je in de ochtend met zeezicht wakker wordt. Het personeel is vriendelijk en altijd aanwezig. Er zijn 2 zwembaden. Het terras is leuk om te zonnen. Enige storing is de hoofdweg tussen het hotel en strand. Ze hebben ook een spa center in het hotel.
Barbara, Director, 30-11-2015

Beste Otto,

Hartelijk dank voor je beoordeling voor Harrington Park Resort. We doen ons best met onze nieuwe beste service te geven aan onze gasten. We zijn hartstikke blij om te horen dat je een aangenaam verblijf op Harrington Park Resort in Antalya gehad heeft.

Nogmaals willen wij je bedanken voor je beoordeling en hopen je weer te mogen begroeten in Harrington Park Resort.

goede vakantieadres

David, 7-11-2015

Onze reisorganisatie heeft voor onze rondreis dit hotel geboekt. Wij wisten niet tot dat wij ingecheckt hebben dat wij op dit hotel zou verblijven. Het is een aanrader voor iedereen. Het is volgens mij nieuw goepend en nog zelden gebruikt. De kamers zijn perfect. Geen op- en aanmerkingen. Ontbijt is zoals het hoort bij een five sterren international hotelketen. Het is een goed hotelketen en is goed bevallen.
Gereisd met vrienden in oktober 2015

Beste David,

Hartelijk dank voor je beoordeling en het verblijf op Harrington Park in Antalya. Wij zijn blij om te horen dat je verblijf naar de wens is verlopen. Wij doen onze uiterste best als nieuwe management om het service en kwaliteit voor onze gasten te verbeteren, Het is leuk om te zien dat we eerste vruchten al binnen hebben.

Wij willen je nogmaals bedanken voor het kiezen van Harrington Park Resort en hopen je terug te zien in ons hotel.

Barbar

Goed hotel

Johan, 7-11-2015

Super ligging met leuke kamers. Het ligt aan een boulevard samen met aantal andere hotels. De kamers zijn super goed. Schoon, ruim en netjes. Het is in de ottomaanse stijl gebouwd. Het personeel spreekt geen Nederlands maar je kunt prima terecht overal met Engels. Het is dichtbij de grootste winkelcentrum van Antalya. Een prima alternatief voor een romantische reisje in Antalya. Het oud centrum kun je met de bussen bereiken.
Gereisd met vrienden in oktober 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Harrington Park in Antalya / Lara / Kundu, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Harrington Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Harrington Park scoort een 9.63 uit 10 op basis van 8 reviews.