8,8

Uitstekend

Zoover award

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Fame Residence Lara***** bij :

1236 reviews over Hotel Fame Residence Lara in het Nederlands

Zeer mooi hotel, waar voor je geld!

P. V., 19-8-2017

Prachtig hotel, personeel zeer vriendelijk en servicegericht. Eten was binnen en buiten het hotel van goede kwaliteit, als je wil hoef je hier geen enkele dag van je vakantie hetzelfde te eten, de keuze is reuze! Je moet het wel allemaal proberen. Kinderclub en kinderdisco; zeer vriendelijke dames, waar je je kinderen zonder enige twijfel aan kan toevertrouwen, ze zorgen goed voor de kids en beleven daar een hoop en maken de mooiste dingen!! Onze dochter Britt kwam er graag en dat zegt een hoop over de dames die de kinderen begeleiden. Her hotel werd constant erg netjes en schoon gehouden, vloeren werden gedweild en aangeveegd. Buiten het hotel zijn heel wat kleine en grote winkels op de boulevard, waar m'n van alles en nog niks kan kopen, erg leuk om s'avonds even overheen te lopen.

Wij hebben in 1 woord "Genoten" in dit hotel.

Super Place❤️

Gerrard, 16-8-2017

Het hotel is heel erg mooi, we zijn er 10 dagen geweest. Elke dag zijn er andere activiteiten in het zwembad en het entertaiment team doet heel goed zijn best. Het eten is heel erg lekker alleen misten we het nederlandse eten een beetje, hopelijk hebben ze dat volgende jaar als we hier terug komen. Niemand hoeft zich druk te maken om naar turkije te gaan er is hier niks aan de hand en alle mensen zijn heel vriendelijk zowel in als buiten het hotel. In het hotel zelf is er een jongen van het entertaiment team in het speciaal, zijn naam is Arda hij heeft onze vakantie echt geweldig gemaakt.

Perefecte vakantie gehad

Stanley van Dommelen, 16-8-2017

twijfel niet om naar Fame Residence te gaan.. We hebben een geweldige vakantie gehad, alles was op en top! Goed gevarieerd eten / schone kamers / animatie team was geweldig ( vooral Ramazan ). echt een resort waar je lekker kan genieten / tot rust kan komen.
Gereisd familie in september 2016

Het was echt fantastisch

Jantina Beerlings, 15-8-2017

Wij gaan er dit jaar in Oktober weer heen, maar nu 15 dagen. Het personeel is heel erg vriendelijk, de service is ook prima en ook erg netjes. Vanaf het vliegveld is het maar 20 min. rijden. Het strand is ook heel erg mooi en breed, met een beachbar. En aan de hoofdweg wat er vlak vor langs loopt, heb je vele winkeltjes.Ik raad Fame Residence Lara echt aan om je vakantie te vieren.
Gereisd met partner in augustus 2017

Geweldig hotel

gidi koolen, 15-8-2017

Super vriendelijk personeel dat het je aan niets laat ontbreken. Het restaurant is goed, heerlijk eten wel vaak kip alleen dat weet je in een land waar geen varkensvlees gegeten word. Je kon ook heerlijk wokken dat was zeker een aanrader. Personeel super vriendelijk, in de loop van de vakantie stond het drinken al op tafel bij aankomst. Ontbijt ook goed volop keuze. In de middag nooit gegeten in het hoofdrestaurant. Altijd aan het strand waar een kip gerecht geserveerd werd en waar heerlijke Turkse pannenkoekjes gemaakt werden. Verder was er bij het zwembad nog een patisserie waar gebakjes stonden, een bar met friet, kip, vlees en hamburgers en er was een pizzeria hier moest wel lang wachten. Bij de snackcorner heerlijke wafels met verschillende toppings. Kamers zeer ruim, wij hadden een familie kamer met 2 kamer en 2 badkamers en een mooi balkon. Waar er in eerder reacties gezegd wordt dat er maar 2 liften zijn klopt dit absoluut niet er zijn meer liften verderop in de gang. We miste wel het amfitheater waardoor er soms wel eens te weinig plaats was bij de professioneel uitgevoerde shows
Gereisd met vrienden in augustus 2017

Fantastische vakantie

Colinda, 13-8-2017

Dit jaar ben ik in fame ressidence. Het was een super hotel en het eten was ook geweldig. Avondshows zijn erg leuk en erg afwisselend , nooit hetzelfde. Ik ben 1 persoon super dankbaar en dat is arda van het animatieteam , hij nam altijd onze kinderen mee naar darten en maakte veel lol met ze. Hierdoor had ik ook lekker de tijd om met mijn man door te brengen.

Super vakantie

Bennie veltman, 13-8-2017

We zijn voor de 2e keer in dit hotel. Beste hotel tot nu toe in lara , iedereen hier lacht en is vriendelijk. De zwembaden zijn geweldig net als de avondshows. Er is 1 persoon in animatieteam genaamd arda en darten is altijd leuk met hem vooral omdat die ook nederlands kan spreken. Ik zou hem hier volgend jaar graag weer willen zien 🎯 ❤️

Mooıe vakantıe

Jordy vandema, 13-8-2017

Het was een groot hotel. Zwembaden zıjn erg mooı en groot. En het animatie team was super vriendelijk. Arda was vooral een hele aardige jongen en doet ze werk super goed. Hij is er altijd bij het darten en aakt het daar super gezellig. Het enige nadeel is de wifi buiten bij het zwembad maar binnen is het gewoon normaal. We zullen hier zeker nog een keer naar toekomen.

Niet goed, niet slecht

Marlijn, 13-8-2017

Ten eerste hebben mijn vriend en ik een super vakantie gehad, dus slecht is het resort zeker niet!! Er zijn enkel wat dingen die wij niet goed vinden.

De kamers zijn ontzettend gehorig, ieder kuchje hoor je. Dit vonden wij erg vervelend. Daarnaast stonk onze kamer naar sigarettenrook, wij hadden het idee dat dit van de kamer boven ons af kwam.

Het eten vonden wij minder.

Het eten is eigenlijk alleen maar hetzelfde, ik ben er zelf ook een paar keer flink misselijk van geworden, dus ik heb mijn twijfels of het aan de hygiene eisen voldoet.

Verder is de ligging goed, genoeg bazaartjes op loop afstand om lekker voor op pad te gaan.

Wat de kamers van het hotel betreft; je moet geluk hebben qua kamer. Er zijn kamers met en zonder balkons. Wij zaten eerst zonder balkon wat we niet fijn vonden, na een nachtje slapen kregen we alsnog een kamer met balkon. En geloof het of niet, de kamer was bijna twee keer zo groot! Heel gek, je betaald hetzelfde.

Gereisd met partner in augustus 2017

Geweldige vakantie

Venema, 10-8-2017

Heerlijke vakantie gehad mijn jongste zoon heeft een geweldige tijd bij de mini club gehad met de Nederlandse Renate en de twee andere dames

Super lief personeel en doen super goed hun best .

Gereisd anders in juli 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fame Residence Lara in Antalya / Lara / Kundu, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fame Residence Lara zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Fame Residence Lara scoort een 8.78 uit 10 op basis van 1260 reviews.