Hotel Fame Residence Lara *****

Fame Residence Lara
8,8

Zoover award

1278 reviews over Hotel Fame Residence Lara in het Nederlands

voor dit geld echt een topper

har, 20-10-2017

Voor de 3e keer naar Fame geweest en het voelt echt als thuiskomen zoveel bekende gezichten van personeel en gasten. Elk jaar wel weer een verandering zoals dit jaar de pizza met bediening, minpuntje is het koude water maar in oktober nog nooit een warm zwembad gehad ook niet in andere resorts. Volgend jaar gewoon weer en vele met ons hoop ik dan word het weer gezellig en keihard lachen. Animatie vond ik wel wat minder dit jaar maar kwam ook omdat we bij olimpic bad lagen.
Gereisd met partner in oktober 2017

Uitstekend hotel, prima kwaliteit/prijs verhouding

Jos en Wim Oolman, 18-10-2017

Jammer, dat de wandelmogelijkheden in de natuur in de directe omgeving ontbreken. Verder geweldig.
Gereisd met vrienden in oktober 2017

Een hotel om terug te gaan

Ton, 18-10-2017

Als je in dit hotel het niet naar je zin heeft dan moet je veel meer betalen of thuis blijven. Prijs en kwaliteit kloppen volledig. Wij waren er voor de vierde keer en al 15 keer in Turkije dus we kunnen een goed vergelijk maken. Het staat bij ons in de top 5.

Prima vakantie

Cees, 16-10-2017

Hotel prima

Eten prima er is altijd wat te zeuren maar dan moet je gewoon thuis blijven want het is nergens zoals thuis.

Personeel in 1 woord geweldig erg vriendelijk en behulpzaam.

Animatie prima groep gezellige jongelui vooral Arda en Eren geweldig gewoon wat kan je daar mee lachen en ze doen erg hun best het naar je zin te maken, in 1 woord geweldig ze maken je vakantie compleet met hun grapjes en vriendelijkheid .

Zwembad geweldig.

Kortom we hebben heerlijk genoten en gaan zeker nog is terug komen hier.

Je zal er zelf wat van moeten maken want het is makkelijk om andere de schuld te geven als je vakantie niet gaat zoals je het zelf graag had gewild!!

Gereisd met vrienden in oktober 2017

Boven verwachting

familie de Graaf, 14-10-2017

Wat een geweldig hotel, schoon, mooie (familie)kamers, prachtige entree. Personeel van het hotel is super vriendelijk, behulpzaam, hardwerkend en vooral Umut en Mehmet super grappig. Eten was prima, voldoende keuze, daardoor dagelijks keus genoeg. Het zwembad is mooi, ruimte genoeg, meer dan genoeg zwembadbedden en parasols, enige nadeel dat het zwembad te koud was tijdens onze vakantie. Het strand is ook goed met mooie overkappingen, bar en ook weer voldoende bedden. Kortom een hotel om nog eens terug te komen.
Gereisd met oudere kinderen in oktober 2017

3 tot 4 sterren maximaal.

Megalos, 14-10-2017

Eten erg eentonig, maar voldoende keuze. Echt elke dag dezelfde keuze dat wel. Receptiemanager Moustafa erg voorkomend en behulpzaam. Echter als iedereen hem kent wil het zeggen dat er veel klachten zijn. Animatieteam bijna onzichtbaar behalve voor jonge meisjes wellicht, rest van het personeel geweldig. Ze proberen zo veel te doen met zo weinig budget. Ondanks dat we een prima weekje hadden kiezen wij volgende keer toch voor een ander resort. Dit mede door een nonchalant rookbeleid, en de ijzige temperatuur van de zwembaden. Hammam zeker een aanrader, en ook het schoonmaakteam Chapeau voor hun werk.

Top!!

Paula, 13-10-2017

Super hotel super prijs. Gezellig en goede service. Vriendelijk personeel 11 dagen genoten!! Alleen het zwembad was erg koud maar gelukkig was de zee er nog!

Uitstekende service, chapeau

B, 12-10-2017

Minpunten zijn inderdaad het "ijskoude" buitenzwembad alsmede de chaos bij het avondeten, dusdanig dat als je bij je tafel terugkomt je eten meestal koud is, maar e.e.a wordt ruimschoots tegoed gedaan, door de prima servicegerichtheid van het personeel, vriendelijkheid van werkelijk elk persoonslid of ze nu wel of geen fooi krijgen, en ook uit alle geledingen., van schoonmaker tot hotelmanager.

Speciale dank gaat uit naar Elles van touroperator die alles uitbreiding kast getrokken heeft ons behulpzaam te zijn evenals de naar blijkt bij Nederlanders reeds goed bekend staande chief reception, Mustafa Caksun, die ons ook met een werkelijk "outstanding service" bij heeft gestaan, chapeau, petje af.Spreekt overigens goed Nederlands

Allemaal tienen lijkt wat overdreven, echter de puur negatieve kritiek lijkt ons ook niet terecht doch dit beeld is vanuit onze eigen perceptie weergegeven.

Geen vijf sterren,nooit meer

Jeanet, 10-10-2017

De zwembaden zijn prachtig, hotel ziet er schitterend uit en personeel wel vriendelijk maar spreekt slecht zn talen. Hoewel er veel Nederlanders waren erg op Duitsers en Turkse mensen ingesteld.

De bedden zijn waardeloos, vreselijk hard , en je wordt gewoon wakker van de rugpijn en pijn in heup van het liggen.

Het eten bij het buffet is ronduit waardeloos, koud, zelfs de soep niet warm.

Als je mooi weer hebt kunnen buiten op bepaalde plekken wel wat halen wat lekker is, maar bij regen is er binnen niks te beleven en ben je op het buffet aangewezen.

Heel massaal.

Puur door de slechte bedden en slecht eten zou ik nooit meer kiezen voor dit resort.

Je gaat gebroken terug naar huis en in mijn geval zelfs een paar kilo lichter

Gereisd met partner in oktober 2017

Je krijgt waarvoor je betaald.

Angelo Waterschoot, 9-10-2017

Dit was het goedkoopste resort uit onze Lara reeks. Eten was zeker niet slecht, maar zoals verwacht niet hetzelfde als de drie keer duurdere buren. Kamer viel wat tegen maar het aanbod om te wisselen lag er. We zitten er op dit moment en ik moet eerlijk vermelden dat wij nog geen enkel lid van het animatie team hebben gezien. Gemiste kans was dat ze tijdens 2 dagen (voorspelde) regen niets voor de kids deden. Hotel is netjes voor wat we betaalt hebben. 5 sterren zeker niet, maar wederom daar is de prijs ook niet naar. Voor alle niet proffzeurders en mopperaars, zeker de moeite waard. Wij hebben het naar de zin. Voor alle 10-10-10-10 beoordelers ..jullie moeten toch echt eens beter kijken. Enigste minpuntje wat wij echt slecht vonden was de temperatuur van de zwembaden...als we dit geweten hadden, zouden we de schaatsen ingepakt hebben. Het cijfer 6 hiervoor geld dus niet in de zomer, maar we zijn er nu eenmaal niet in juli maar nu.

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Fame Residence Lara bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fame Residence Lara in Antalya / Lara / Kundu, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fame Residence Lara zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Fame Residence Lara scoort een 8.77 uit 10 op basis van 1302 reviews.