9,2

Uitstekend

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Delphin Imperial***** bij :

503 reviews over Hotel Delphin Imperial in het Nederlands

Luxe en overdaad!

Maurice, 15-8-2017

Een heel luxe hotel. Schitterende lobby waar het heerlijk vertoeven is. Een overdaad aan drinken, er staan zelf overal koelkasten (eetzaal, zwembad, strand) met water, cola, bier etc en meisjes en jongens op rolschaatsen komen drankjes brengen aan het zwembad. Eten is goed, veel keuze en goed warm. Je wordt aan je tafel ook geserveerd met drankjes. Wellicht belangrijk voor sommigen, maar de WiFi is heel goed. Overal is bereik, van de lobby tot de kamrs en van het zwembad tot het strand, perfect dus. Enige punt van kritiek is de door ons geboekte familiekamer waar de 5e persoon op een harde sofa moest liggen. Na wat discussie uiteindelijk een matras gekregen, dus eigenlijk prima opgelost. Buiten het resort is het aantal winkeltjes flink toegenomen in de laatste jaren, leuk dus om te shoppen.
Gereisd familie in augustus 2017

Prachtige reis gehad

KRIS, 25-7-2017

We komen nu al vele jaren naar Turkije maar dit is wel één van de betere hotels .

Gewoon jammer dat het vrij jonge animatie team niet meer mogelijkheden kon aanbieden ..Avond animatie was dan weer bij momenten subliem .De retro show is een aanrader maar zou ook weer wat langer mogen duren .Verder hadden we een mooie kamer met schitterend uitzicht .Het eten was heerlijk !Kortom hebben we terug genoten van een heerlijke reis .Zeker de jetski safari overwegen met Mustafa .Echt een aanrader !

Gereisd familie in juli 2017

Geweldig hotel maar onbetrouwbaar personeel

Brouwers, 24-7-2017

Het hotel is geweldig. Drankjes, eten, aankleding, interieur etc. Hier kan ik niks slechts over zeggen.

Wat me wel ontzettend tegen is gevallen is het personeel. Ik ben al jaren een trouwe fan van de verschillende luxe all in hotels van Turkije maar na deze vakantie ga ik nooit meer terug, en zeker niet NOOIT MEER naar Delphin.

Ik ben samen met mijn partner ontzettend opgelicht door een bedieningsmedewerker en verschillende andere receptiemedewerkers (we zijn beroofd en bedreigd). Deze bedieningsmedewerker gaf aan dat het vaak wat rustig is in het hotel en bood aan om voor ons een stapavond buiten het hotel te regelen. Na wat gegoogled te hebben naar de desbetreffende club waar hij ons naar toe wilde sturen, besloten we het niet te doen. Meerdere recente reacties gaven aan dat je word opgelicht als toerist. De bedieningsmedewerker zocht ons met spoed op en samen met andere medewerkers van de receptie verzekerde ze ons dat hun zouden bellen en dat we niet opgelicht zouden worden. Aangezien Delphin zo goed staat aangeschreven vertrouwden we de medewerkers toch. Met als gevolg dat we beroofd en bedreigd op straat stonden, gevlucht van (bleek achteraf) Turkse Maffia die de baas was van de club. Het hotel wilde ons eigenlijk niet eens ophalen toen we gevlucht waren, na een halfuur lang bellen en huilen aan de telefoon hadden we zelf een taxi geregeld die we het hotel hebben laten betalen. De dag erna rustig ons woord gedaan aan de Guest Relations, deze kwamen ons met niks tegemoet. Hun conclusie was dat het niet aan de medewerkers kon liggen, maar deze zouden ons wel hun excuses aan komen bieden.

Valt me ontzettend tegen van zo'n goed geschreven hotel!!! Ik raad je aan om dan ook geen reis meer te boeken, want als er een keer echt 'stront aan de knikker is' doen ze helemaal niks voor je.

Gereisd met partner in juli 2017

Meer dan perfect!

Ineke, 5-7-2017

Hotel is prachtig en luxe aangekleed, het kost wat maar dan heb je ook echt wel wat. Hotelkamer perfect. Zwembaden niets op aan te merken, voldoende stoelen, er is een "adult only zwembad en eetzaal'. Zwembaden goed toegankelijk voor minder validen en ouderen (brede trap met leuning het water in). Drankjes worden door dames op rolschaatsen rondgebracht. Het strand perfect, stenen looppaden tussen de ligbedden, stenen looppad naar het water (tot aan 5 mtr van waterkant). Wel kiezelstenen aan de waterkant (om het zand niet te laten wegspoelen denk ik) dus waterschoenen mee is wel slim. Water loopt wel snel af dus uitkijken met kleine kinderen. Op het strand loopt de hele dag een mannetje met een soort ijscokar met gekoeld water, frisdrank, bier en borrels.

Eten onovertroffen. je kan kiezen om buiten te eten of binnen. Buiten heel veel "showcooking" Binnen wel alles in bakken - eten is goed op temperatuur. Bij het ontbijt vers uitgeperste sinaasappelsap zoveel als je wilt (gratis dus) Vers fruit in alle soorten en maten. Er wordt strikt opgelet dat er geen eten mee genomen wordt naar kamers en dat is prima vind ik. Zag een keurige dame een plastic tas (in haar handtas verstopt) volstouwen met kersen om mee te nemen en nee het was geen Russin, smiddags kwam ik haar weer tegen met een pink en neus in de lucht een kopje thee nippen (hoe kan je je vergissen in mensen) - asociaal!!!

Kleine puntjes van kritiek: op onze kamer stond een nespresso apparaat maar de cups werden niet dagelijks aangevuld maar als je een briefje schreef voor housekeeping ging dit wel goed. Geen toiletten op het strand daar moest je een stukje verder voor lopen.

Veel krijsende (onopgevoede) kids toen wij er waren (17 juni - 1 juli 2017) maar ook aso ouders hoor, let op je kinderen laat ze niet alleen voeding halen en leer ze tafelmanieren.

Personeel: niets dan lof ze doen er alles aan om het je naar de zin te maken en werken hard zelf in de 48 graden die wij onze laatste dag hadden echt ongelofelijk!!

Van de politieke onrust hebben wij niets gemerkt je kan met een gerust hart naar de kustplaatsen in Turkije gaan. Wel hebben wij gemerkt dat het met de economie niet goed gaat, lege shoppinghals, geen nieuw aanbod van artikelen vergeleken met juni en oktober 2016. De Turkse Lira is flink in waarde gedaald en de winkeliers willen het liefst in euro's betaald krijgen.

Gereisd met partner in april 2017

Perfectie!

Mama van 2, 3-7-2017

Top hotel met top service!

Dit is echt het beste hotel van Lara! Pure luxe

Gereisd familie in augustus 2016

Mega hotel met alles erop en eraan - zeer luxueus

Eddy Perdieus, 18-6-2017

Prachtig hotel, superleuk personeel, goede en uitgebreide keuken, enorm veel mogelijkheden, leuke zwembaden, prachtige pier... Meer heb je niet nodig om er een super vakantie van te maken...
Gereisd met partner in oktober 2016

Wederom een relax/geniet-verblijf !

Jolanda & Evert, 17-6-2017

Voor de 5e x geboekt voor Delphin Imperial, heerlijk 8 dagen relaxen & genieten van het mooie hotel, de geweldige service, behulpzaam personeel , lekkere eten en het geweldige rollerskate-barpersoneel, brengen je alles met een gemeende glimlach, de altijd je zonnebril poetsende pool-hulp, teveel om op te noemen.

Hier word je op en top verwend.

Helaas heeft het Erdogan-beleid het toerisme een flinke terugloop bezorgd, voor ons was de rust heerlijk maar voor vertier zoekende vakantiegangers is Turkije momenteel erg stilletjes, zo ontzettend jammer.

Gereisd met partner in mei 2017

Erg goed hotel

Brac, 17-6-2017

Was met dochter en kleinkind van 2 1/2 jaar voor 5 dagen in mei 2017 naar dit hotel gegaan, op basis van de goede ervaringen samen met echtgenoot in sept. 2016. Voor (kleine) kinderen is het een top hotel. De zwem-/ speeltuinfaciliteiten, en het lunapark zijn geweldig en ook het aparte gedeelte in het restaurant voor families is prima. De kamers zijn verder goed en het eten overweldigend. Toch wat kleine irritaties. Waarschijnlijk door het bijna vol zitten van het hotel rond een Turkse feestdag, was de service minimaal. Babybedje stond 's avonds laat bij aankomst niet klaar (via mail nog extra gevraagd) en moesten daar 3 kwartier op wachten. Kamer een keer niet schoongemaakt (werd later alsnog gedaan), maar het vervelendste was het lang moeten wachten in de restaurants op een kinderstoel, op het drinken en tussentijds afruimen werd helemaal niet gedaan. Onvriendelijk personeel daar, maar eigenlijk overal. Door de regen en het schoonspuiten van de stoelen rond de kinderzwembaden, bleef het vieze, stinkende water liggen onder de 2e rij stoelen, waardoor daar nauwelijks gezeten kon worden (was wel nodig i.v.m. de drukte). Een bord met daarop het verzoek bij deze baden niet te roken, werd natuurlijk niet nageleefd en absoluut niet gecontroleerd. Jammer.
Gereisd familie in mei 2017

Super de luxe hotel

Fam. V Grinsven, 17-6-2017

Delphin Imperial is een grandioos hotel

Voor jong en oud.

Personeel heel erg vriendelijk .

Je voelt je als een vorst daar.

Echt een hotel om aan te bevelen

Gereisd met partner in januari 2017

fantastisch hotel. Een van de beste

Rose, 17-6-2017

Super hotel. zeer vriendelijke bediening die er al jaren werken en leuk om terug te komen. Nette grote kamers met grote bedden. Mooi aangelegd geheel. Heerlijk eten met elke dag nieuwe variaties. Alleen in de avond erg vol buiten en soms moeilijk een plaatsje te vinden en erg rumoerig vanwege ophaal servies. Fantastische pier met ligbedden en bar (alleen weer jammer dat mensen 0800 uur handdoekje leggen en pas om 1100 of 1200 komen liggen, terwijl er plaats genoeg is) Voor ons al de 8e keer dat we daar geweest zijn en is nog steeds erg goed
Gereisd met partner in april 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Delphin Imperial in Antalya / Lara / Kundu, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Delphin Imperial zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Delphin Imperial scoort een 9.15 uit 10 op basis van 505 reviews.