Hotel Corydella Kumluca *****

Corydella Kumluca
6,1

8 reviews over Hotel Corydella Kumluca in het Nederlands

RNN, 19-8-2006

Vorig jaar zeer positief over dit Resort dankzij het toenmalige management en de hoge kwaliteit van het eten/service en entertainment mogelijkheden. Verhouding toen 40% vs 60% EU/Russsische bezoekers. Verhouding nu 2% EU vs 98% Russen. Het management van vorig jaar is in november 2005 opgestapt na 3 maanden geen salaris te hebben gekregen Het management anno 2006 bestaat uit amateurs. *Ja* schudden en *Nee* doen. Eten doorkookt en van hetzelfde. Bier uit de bierpomp en sapautomaten aangelegd met water en kleurstoffen. Entertainment in het amfitheater alleen gericht op de Russen. Scholen uit Rusland uitgenodigd waardoor het 1 grote kindercrash is met bijbehorende vechtpartijen.

Advies: Geen 5 sterren (hooguit 2) en een No Go area! want hoe snel een TOP Resort zichzelf ten gronde kan richten wordt hier wel bewezen.

Gereisd anders in augustus 2006

Inge Claus, 9-8-2006

Net terug van club Corydella.

Ook mijn dochter (samen met nog 2 andere Nederlandse kinderen en 2 volwassenen) had oorontsteking. Het is zeer russisch georienteerd zo ook de animatie en de aankondigingen. De russen waren zeer onvriendelijk en hadden geen respect voor het in de rij moeten staan of iets over laten voor anderen. De variatie in eten was er wel maar veel smaakte het zelfde. Nauwelijks mogelijkheid om uitstapjes te maken (alleen Russisch/turkse begeleiding) voor een moeder alleen met kind.Personeel deed wel zijn best!

Gereisd anders in augustus 2006

Serpil, 28-7-2006

Zomer 2005 hier geweest met 4 kids en 2 volw.Zwembadwater zag er goed uit maar veel kids (waaronder die van mij ) en volw. hadden oorontsteking. Eten niet veel variatie, elke dag het zelfde maar dan anders opgediend. Late ontbijt slecht weinig variatie. Zee te gevaarlijk voor kids vanaf 5 jaar, loopt stijl af en vies. Voor de meiden van 14 was het zelfs gevaarlijk.'s avonds als vrouw zijnde loop je niet veilig rond, volgens de mannelijke bewoners aldaar is iedere vrouwlijke tourist een h...Geen enkel respect (als turkse heb ik alles kunnen verstaan )Nooit meer in of omgeving konakli
Gereisd anders in juli 2006

Barry, 22-5-2006

Een heerlijke "rus"tige week gehad van 9-16 mei. Prachtig hotel( wel in een uithoek !!), mooie ruime kamers en het eten was divers,maar niet altijd warm. In het hotel kunnen 1000 gasten worden ondergebracht,wij waren de eerste paar dagen met 15 en later in de week met +/- 35 personen (wij, 2 duitsers en verder russen.

De armoede begint hier direct achter het hotel, kilometers zelf in elkaar geprutste kassen met hele kleine huisjes ervoor waar de mensen in wonen, maar ook deze mensen zijn bijzonder vriendelijk. Dit geld overigens ook voor het personeel Enige kanttekening is dat het Russische hotelmanagement de arbeidsvoorwaarden voor het personeel op een onfatsoenlijke manier eenzijdig aanpast, desondanks blijft het personeel uiterst vriendelijk en voorkomend. Met de dolmus naar het nabijgelegen Kumluca is een aanrader, alleen spreekt men daar uitsluitend Turks.

Vragen ?? Email ze

Gereisd anders in mei 2006

douwe, 28-12-2005

Was op zich een heerlijk hotel alles zag er goed uit, kamers weden elke dag schoongemaakt, leuke animatie team en lekker eten dat is positief

nadeel slecht taalkennis bijna geen engels en duits en je kunt zien dat het plaatsje in de steigers staat naast dit hotel wordt ook weer een hotel gebouwd. maar voor gezinnen die lekker hun kinderen vrij wil laten in het zwembad en omgeving en zelf weer tot rust te komen is het een fijne hotel wil je echter meer uitgaan dan toch een hotel zoeken die dichter bij wat meer uitgaansplaatsjes zitten maar voor de rest heb ik een heerlijke vakantie gehad

Gereisd anders in december 2005

Jolanda, 8-8-2005

Ik vond het er prachtig... we hebben een hele leuke vakantie gehad. Het complex was heel nieuw idd, en iedereen deed erg zijn best om het je naar de zin te maken. Het eten was prima... voldoende keus... het zwembad was prachtig. En het dichts bijzijnde plaatsje Kumluca lag op ong. 10 km afstand... en was prima te doen met een Dolmusbusje. Een heel leuk stadje... waar heel weinig toerisme was... ik vond dat heerlijk. En daar kon je prima winkelen trouwens.

Ja... we hebben een hele gave vakantie gehad en komen er vast en zeker nog wel eens terug. Ow.. de afstand van het vliegveld in Antalya is ong 110 km... dat was minder... maar ik heb die 2 uur in de bus er wel voor over om dat mooie plekje terug te keren :-)

Gereisd anders in augustus 2005

Giel Boonhof, 27-7-2005

het complex is erg jong(3 mndn).kamers zijn sober maar netjes.servise is erg goed.animatie is prima.keuze om te eten is groot. helaas wat warm moet zijn is lauw. vaak stroomuitval in het centrale gebouw.ligt ver van de bewoonde wereld. dichtsbijzijnde mogelijkheid om te winkelen is 60 km. strand is kunstmatig aangelegd. zee niet geschikt voor kleine kinderen. veel rotsige partijen onder water.
Gereisd anders in juli 2005

esther, 9-7-2005

opzich leuke vakantie gehad in club corydella,, Het personeel was zeer vriendelijk en het animatie team deed heel erg hun best, alleen we stonden tussen de tomaten plantages, verder helemaal niks in de buurt, dan moest je eerst 3 kwartier reizen. Pinnen kon dus ook niet, Het eten was de eerste week goed daarna werd het erg eentonig, maar ondanks alles toch een fijne vakantie gehad
Gereisd anders in juli 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Corydella Kumluca in Antalya / Lara / Kundu, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Corydella Kumluca zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Corydella Kumluca scoort een 6.1 uit 10 op basis van 10 reviews.