Hotel Brabant ***

4 reviews over Hotel Brabant in het Nederlands

Nooit meer

Sophie, 17-3-2010

Prut Hotel

Was saarna zo afgeknapt dat ik nooit meer in Turkye ben geweest.

Wat een stelletje laaien lichters

Gereisd met partner in januari 2005

Miranda Meeuw, 31-10-2007

Ik heb net twee weken in het hotel gelogeerd.

Ik heb het enorm naar mijn zin gehad.

Het personeel was super vriendelijk en erg behulpzaam.

Wanneer je niet van het "gewone" turkse eten bent dan kun je in de avond beter buiten het hotel eten in een van de dichtbijzijnde eetgelegenheden.

Het hotel heeft in vergelijking met andere hotels in de buurt een groot zwembad. En deze wordt netjes bijgehouden.

Kamers zijn schoon en de bedden zijn groot genoeg (ik ben 1.90 en mijn vriend is nog langer)

Al met al vond ik het een erg geslaagde accommodatie, ik snap ook echt niet dat iemand een lager cijfer dan een 6 kan geven.

Zeker weer zo een typische hollander die liever in een 5sterren "toeristenfabriek" verblijft.

Gereisd met partner in oktober 2007

Herman, 9-1-2007

Zogenaamd aircogaat uit om 1 uur middernacht zodat je badend in het zweet wakker wordt.

Als je bijbetaald dan gaat de airco langer aan.

Opmerking van personeel is"was dan in Holland gebleven".

Eten was laat, slecht en eenzijdig. Niets van de ozo geweldige Turkse keuken bemerkt.

Ontbijt stelt niet voor, plakken komkommer en tomaat en wat kaas.

2 sterren is hoog gegrepen.

Gereisd met partner in augustus 2004

René, 15-7-2006

(Bezoek was in 2004 dus enige gegevens kunnen inmiddels veranderd zijn): Hotel ligt in een rustige wijk met de rotskust op 200 meter, geen strand. Van een gratis shuttle service naar Lara beach heb ik niets bemerkt. Enkele winkeltjes en restaurants in de directe omgeving, verder weinig mogelijkheden tot vertier e.d. Halte voor dolmus op 100 meter. Gunstige ligging t.o.v. centrum Antalya (6 km), Lara strand (3 km) en Düden waterval.

Zwembad mooiste van de wijk. Rondom zwembad verzorgde zitjes en een bar. Kamers klein maar netjes, airco. Ontbijt prima, diner voldoende. Het hotel heeft een Nederlands sprekende eigenaar.

De service was uitstekend. Minder: gebrekkige kennis personeel duits en engels, daarentegen veel enthousiasme en vriendelijkheid. Een prima hotel voor wie zichzelf kan vermaken en betaalbare, stategische ligging belangrijker vindt dan een kant en klaar strandvakantie.

Gereisd anders in juli 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Brabant in Antalya / Lara / Kundu, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Brabant zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Brabant scoort een 5.25 uit 10 op basis van 4 reviews.