Hotel Barut Lara *****

9,1

WebsiteLink naar website

6 tips over Barut Lara

alexanderjcs, 9-1-2015

Er heerst een erg prettige sfeer

ik schrijf dat deze sfeer door de kwaliteit van het hotel komt, klasse stijl

en nivo, iedereen gedraagt zich hier, zeer veel stijldansen.

Zeer grote tuin met 2 verwarmde buitenzwembaden! Dit hotel zit in de top 10 van alle bestaande Turkse 5* hotels van Izmir t/m Alanya.

anita_7, 15-10-2014
Wil je je vertrekdag nog even rekken: neem dan een taxi naar het vliegveld. Scheelt toch 3 kwartier, want ze komen je als eerste hotel ophalen...!
biencop, 1-4-2013

Neem geen taxi vanuit het hotel.

+/-300 m rechts v/d uitgang v/h hotel is een taxi parking. Een enkele rit naar Antalya-centrum, kost 25€, zonder afdingen. Een bezoek aan "Antalya Musee" (archeologie) + bezoek "oude stad" + terug hotel kost 70€. De chauffeur wacht je overal geduldig op. Afdingen is een must. Wij deden deze trip voor 60€ en betaalden op het einde van de rit. Onze uitstap duurde bijna 4 uren.

Love Turkey , 24-2-2013

Fotograaf is duur, ga onderhandelen als je een album koopt, want ze willen gewoon geld zien omdat het hotel duur is en elk persoon daar als RIJK wordt beschouwd (ben zelf een turk).

Gebruik geen taksi van het hotel, is een stuk duurder, gewoon de gele taksi, en wel met de teller aan en geen rit kopen want dat is duurder, of je moet de prijs weten natuurlijk

MOYAERT GERDA, 1-10-2012
Een excursie naar Cappadocie is aan te raden maar dit hebben we reeds gedaan. Neem ook een VIP arrangement, men wordt opgehaald bij je thuis met een mercedes-car en teruggebracht. Deze service is perfect!
Aalst, 1-8-2012
Restaurant Akendiz was lekker van eten maar op 50 min hadden we ons voorgerecht, hoofdgerecht en dessert op dit ging wel vlug.