Hotel Barut Lara *****

WebsiteLink naar website

503 reviews over Hotel Barut Lara in het Nederlands

Niet denderend

Agnes, 12-10-2017

We hadden een leuke kamer (maar zeker niet luxueus te noemen) op het gelijkvloers in het bijgebouw uitkijkend op een binnenkoer met zwembad. Lekker rustig dus.

Het is wat je noemt een mastodont van een hotel en dat gevoel heb je dan ook overal. Enorm druk, wel voldoende bars en restaurants alles was ook degelijk onderhouden en verzorgd.

Qua keuken is dit zeker geen aanrader. Het main restaurant doet meer denken aan een fabriekskantine, zowel qua inrichting als qua kwaliteit van het eten dat nooit maar dan ook nooit warm was, alles ligt te verpieperen in warmhoudbakken. Geen showcooking, jammer.

Personeel was niet zoals we gewoon zijn in Turkije en je wordt zeker niet op je wenken bediend.

Sommige van de gà la carte restaurants bieden dan wel kwaliteit. Andere zijn absoluut te vermijden.

Dus al bij al, niet wat je noemt een super vakantie, ook niet echt slecht, maar terug gaan zeer zeker niet.

Gereisd met vrienden in september 2017

Geweldig hotel

Debbie, 26-8-2017

Van alle hotels die we op Lara bezochten steekt deze er echt boven uit. Mooie kamers, geweldig eten, erg schoon. Leuke entertainment.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Fantastisch hotel, schoon, ruime tuin, lekker eten

SOM, 12-8-2017

Alles is gewoon perfect. Dicht bij het vliegveld. Mooi schoon hotel. Mooie kamers, Super eten. Leuke animatie, grote ruime tuin, prachtige zwembaden en strand. Zeer vriendelijk en gastvrij personeel. Top a la carte restaurants. De Spa is een echte aanrader. 24/7 All Inclusive. Overal Wifi zelfs op het strand. Wij zijn hier nu al negen keer achter elkaar geweest en in September 2017 gaan we weer.
Gereisd met vrienden in september 2016

Hotel met uitmuntende keuken

Rudi, 8-8-2017

Hotel Barut Lara is een hotel op een uitgestrekt domain. Het eerste grote hotel langs de kust naast de luchthaven maar van de vliegtuigen weinig last gehad. Het hotel blinkt uit voor zijn lekker eten maar ook voor de verzorgde tuin en vriendelijke bediening. Shows zijn mooi maar jammer genoeg geen gala avond of een kennismaking met directie. Het animatieteam (20 man sterk) doet zijn best maar heeft niet de middelen wat andere hotels in de omgeving wel hebben. Wifi is overal aanwezig en werkt redelijk goed. Kamers zijn groot en verzorgd met inloopdouche (hoofdgebouw). Bij laat vertrekken is er een verkleedruimte beschikbaar met (maar) 2 douches wat eigenlijk te weinig is voor zo een groot hotel. Er zijn 8 ‘gratis’ thema restaurants aanwezig waardoor in het hoofdrestaurant in volle seizoen altijd voldoende plaats is. Het eten in het hoofdrestaurant is gevarieerd met regelmatig thema avonden. (italiaans, turks, thais, …) Coctails en andere dranken worden met zorg geserveerd ook aan het zwembad. Ligstoelen zijn voldoende aanwezig dus niet opstaan om 6 uur. Wil je uw specifiek plaatsje aan het zwembad dan is vroeger opstaan wel nodig.
Gereisd met partner in juli 2017

Genieten voor jong en oud

Bert Damman , 19-6-2017

Hadden een kamer op de hoek van het hoofd gebouw , uitzicht op zee , balkon met bad .Omgeving is niet zo veel bijzonders , alleen een paar gedateerde winkel centra . Het hotel heeft een zeer uitgebreid park voor kinderen met begeleiding van een team van dames , deze zijn zeer kindvriendelijk en het park met vele attracties is afgesloten door een hek , er zijn diverse restaurants met een uitstekende kaart , het hoofdrestaurant is ook zeer gevarieerd en van prima kwaliteit . Personeel zeer vriendelijk , heel mooi strand met een bar/ handdoeken services en WC , ook op het strand speelwerktuig voor kinderen , reparaat zijn op het strand cabines te huur om op een afgeschermde plak te liggen inclusief services , het is niet goedkoop !het resort heeft een mooie tuin en gevarieerde zwembaden . Er is een pendeldienst middels een golfkarretje tussen strand en hotel .
Gereisd met partner in mei 2017

Zorgenloze vakantie!

Megane, 17-6-2017

Voor de 6e keer terug!

Een kwaliteitsvol hotel waar je echt niets te kort komt.

Bediening is zeer vriendelijk, het eten is zeer afwisselend, animatie is top zowel voor jong en oud.

De verschillende a la carte restaurants zijn een meerwaarde voor dit hotel.

Que hygiene kan het niet beter!

Kortom, wij komen terug!!

Gereisd met partner in mei 2017

op vele punten het beste hotel van lara

pascal, 5-6-2017

wat je hier niet krijgt is het wauw effect, dus de eerste indruk is niet heel speciaal .

de 2 e indruk echter wel , want hier kloppen heel erg veel details die bij andere 5*uai resorts niet kloppen en ik heb er heel wat gezien.

perfecte koffie , perfect eten , ruimtelijk van opzet (het is absoluut geen massagevoel).

voor de ervaren turkijeganger moet je dit hotel echt eens kiezen , zeker omdat de prijs allesbehalve hoog is . prijs / kwaliteit een 10.

Gereisd met partner in juni 2017

Perfect!

Karpuz, 15-5-2017

Geweldig hotel! Alles in topkwaliteit. Vriendelijk personeel, mooi hotel met perfecte faciliteiten, eten is superlekker en zeer uitgebreid, voor kinderen is er ook van alles, overal was het tip top schoon en overal is aangedacht.
Gereisd met jonge kinderen in april 2017

Een bestseller in Turkije

Geubbelmans F, 13-4-2017

Uitstekende keuken. Mooi ingerichte kamers. Receptie is zeer klantvriendelijk. Diverse activiteiten laten u geen momenten van verveling kennen.Verschillende gratis à la carte restaurants van hoog niveau
Gereisd met oudere kinderen in april 2017

wat een geweldig hotel

Johanna, 13-4-2017

wat hebben wij een heerlijke vakantie gehad in dit hotel. Al bij aankomst hadden wij het gevoel helemaal thuis te zijn. de kamers zijn prachtig en niet gehoorig. Om 14.30 kwamen we aan en konden eten in het stand restaurant waar we een vers gebakken visje van de dag konden eten met een heerlijk glas wijn. het eten is er verrukkelijk en geen dag hetzelfde maar elke dag heel verrassend. leuke show's s'avonds en in de lobby een prachtig piano spel. Er is ook een verwarmt buitenbad waar we heerlijk gebruik van hebben gemaakt. barut het is een echte aanrader Wij gaan zeker nog eens terug
Gereisd met partner in april 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Barut Lara bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Barut Lara in Antalya / Lara / Kundu, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Barut Lara zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Barut Lara scoort een 9.07 uit 10 op basis van 517 reviews.