9,1

Uitstekend

27 tips over Hotel Baia Lara

Savelberg, 18-6-2015
zeker een aanrader voor jong en oud
Baeten Carina, 22-5-2015
Vooral de massages zou iedereen moeten proberen. Wij hebben er 4 keer gebruik van gemaakt en ik moet zeggen een echte aanrader !! Het team kende zijn werk.
Bosman Kris, 15-5-2015
Zeker een verse pizza laten bereiden achter de eetkraampjes!

Janssen Marleen , 22-4-2015
Supper vriendelijk personeel in bar 'bekir. , Erdal Sehmus ,Zelda top Waiters. Doen alles om je lekker te verwennen En supper animatie team. Zafer. , mahmuth , smilee. Top....... Een echte aanrader voor jong en oud
betty en will:y, 13-3-2015
regelmatig goede live muziek waar je maar hartenlust op kunt dansen. en zeker niet onze laatste keer in dit mooie hotel, wij hadden kamer 3 de verdiep met frontaal zeezicht geboekt , ook een aanrader.
Peggy, 29-1-2015
Vlakbij is voldoende shopgelegenheid, alleen de omgeving is niet echt mooi, er is geen mooi dorpje of zo

rudi.maes, 14-11-2014
Bezoek ook eens Antalya. Met Taxi 50 Euro (heen en terug, 6 personen). Mooie stad met 2 miljoen inwoners. Haven en kleine winkelstraten zijn aangenaam om in de wandelen.
Julie, 12-8-2014
Op de pier bij de zee is het vaak beter uit te houden qua hitte dan bij het zwembad. Vooral als er dagen van rond de 39 graden bij zitten.
Maurice, 20-5-2014

Neem briefjes van 5, 10 en 20 Euro mee. Het personeel wilt deze graag met je ruilen voor kleingeld. Zij kunnen geen kleingeld inleveren / omwisselen bij de banken.

Huur een Lodge op het strand voor een dag (30 Eu). Dit was lekker relax, je wordt er zelfs bediend.....

Florizoone François, 18-4-2014
Zeker het Italiaans à la carte restaurant proberen: super en met een al te gekke ober.