Hotel Aska Lara Resort & SPA *****

Hotel Aska Lara Resort & SPA
Aska Lara Resort & SPA
8,8

Zoover award

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Aska Lara Resort & SPA bij:

452 reviews over Hotel Aska Lara Resort & SPA in het Nederlands

Super hotel

Nel, 6-7-2014

Zijn net terug van een heerlijke vakantie in Aska Lara Resort & spa. De bediening en service van het personeel was geweldig, niet eerder meegemaakt dat al het personeel zo aardig, netjes en beleefd is. Ook de mensen bij de incheckbalie en de informatie balie zijn erg behulpzaam bij alles. Geen minpuntje kunnen vinden. Wij hebben erg goed gegeten en elke avond anders. Zijn in veel hotels geweest zoals Cornelia diamond en Maxx Royaal en vele andere 5 sterren hotels, maar dit hotel heeft het beste personeel. Gaan graag nog een keer terug.
Gereisd anders in juni 2014

Er zijn nog veel verbeterpunten te behalen!

Birgitte, 2-7-2014

Afgelopen week verbleven in dit nieuwe 5* hotel. Onze hoge verwachtingen zijn niet helemaal waargemaakt! Vragen die we bij de guest relations hebben neergelegd werden niet teruggekoppeld en/of opgelost. Wat is dan de meerwaarde van een guest relations, vraag ik me af? Eten was heerlijk, maar niet altijd warm. Wel veel keuze. A la carte restaurants waren niet druk bezet, waardoor de gezelligheid ontbreekt. Waarschijnlijk blijven gasten weg omdat er €10,00 p.p. per reservering betaald moet worden. Wel erg vriendelijk personeel. Zwembad bij het hotel perfect wanneer je voor je rust komt. Alleen de schoonmaak rondom zwembad mag beter. Zo ook de kamers. Kamer was ontzettend mooi, maar de schoonmaak was echt slecht. Iig zeker geen 5* waardig. Bij het uitchecken werd niet gevraagd hoe we het verblijf hadden ervaren cq. was er geen enquete formulier. Aska laat hier echt een steek vallen. Hoe kun je een nieuw 5* hotel anders verbeteren en/of de standaard hoog houden? Wellness relatief duur.

in één woord Geweldig!!

claudia bergsma-leijte, 1-7-2014

zijn van 8 t/m24 juni in dit fantastische hotel geweest. zijn al vele malen in Turkije geweest,altijd 5 sterren, maar dit was ronduit top. Geweldig eten, dat na 17 dagen nog niet verveeld. Dagelijks verschillende soorten vis,vlees, salades,sushi, amuze hapjes, toetjes, te veel om op te noemen. En koud ,wat ik lees, heb ik echt niet meegemaakt. Ontbijt ook super met verse jus inclusief, zelfs activa toetjes die je zo kunt pakken. Bij hotel leuke panorama bar, met goede drankvoorziening, brasserie waar je 24 uur p/d kunt eten/drinken. fijne pier,met heerlijke ligbedden. Mooi waterpark met snack en a la carte restaurant.Hier is ook 3x p/w live muziek. verder elke avond kidsclub en aansluitend show. Het enige wat je als min puntje zou kunnen aanmerken, is dat het personeel niet op alle plekken al goed op elkaar is ingespeeld. Het lijkt me dat je dit kunt verwachten in een hotel dat net 2,5 maand open is. Wij vonden het echt top en hopen dat het volgend jaar nog betaalbaar zal zijn.

Prachtig Hotel !

Piet, 29-6-2014

Prachtig nieuw hotel! Wij boekten een voordeelkamer, maar vonden hem super luxe! Ruim, grote stortdouche en prima matrassen en een heel grote kluis (inclusief) met verlichting er in en een stopcontact. Eten is voortreffelijk! Gratis wifi, ook op de kamer (6e etage). Dat het hotel twee gedeeltes heeft, je moet de weg oversteken om naar het strand te gaan, vonden wij geen enkel bezwaar. We gaan zeker nog eens terug!

geweldig hotel

fam. lientje, 28-6-2014

Heel mooi hotel, een aanrader voor mensen met en zonder kinderen. Goed eten, leuke avondshows en voor de kinderen is het wet and wild gedeelte geweldig. Hele mooie kamers en heerlijke bedden... Wij hebben de laatste avond a la carte gegeten in het Italiaanse restaurant en 10 euro pp betaald en dit was zeker de moeite waard.
Gereisd met jonge kinderen in juni 2014

Geweldig dit hotel en fantastisch voor de kinderen

Yasin Akcakaya, 23-6-2014

Wij hebben deze hotel gekozen voor zijn kind vriendelijkheid en het is vlakbij de luchthaven (20min).

Ons kind van 14 maanden had het helemaal naar zijn zin, dan wij ook. Zwembaden, glijbanen, speeltuin, draaimolen, alles is compleet. Om de kwartier rijdt er een trein van het hotel naar het strand/zwembaden. Het is te doen, wij stoorden ons daar niet aan. Elke avond hebben ze ook een kinderdisco.

In de omgeving van het hotel is er niks te doen. Als je ergens heen wilt moet je met de taxi.

Personeel is heel klantvriendelijk. Zo af en toe heb je wel een mopperkont er tussen zitten maar dat is overal wel zo.

Elke dag was er lekker en gevarieerd eten.

Kamers zijn schoon en ruim, elke dag word er schoongemaakt.

Toen wij net weggingen werd het wel drukker en dus flinke rijen bij de restaurants en volle ligbedjes aan het zwembad.

Volgend jaar zeker weer

W.van Rossum, 23-6-2014

Vandaag terug gekomen, in een woord geweldig, vaak in Turkije geweest maar dit was het beste en mooiste hotel waar we geweest zijn.

Alles klopt alles is perfect, geweldig personeel en eten.

Super luxe hotel

Bianca, 23-6-2014

Een week met 3 vriendinnen hier verbleven, we hadden een geweldige familiekamer, bestaande uit 2 kamers met twee tv's en 2 badkamers, heel ruim, perfect. Ik ben geen buffetfan maar hier was het buffet perfect, voor ieder wat wils, 2 x a la carte gegeten, kost 10 euro per persoon maar je krijgt heerlijk eten en lieve bediening. Bij het hotel is het savonds saai maar bij het aquapark is het overdags super, heerlijke bedden op de steiger, beachbar en bij de zwembaden lekkere restaurantjes waar je prima kan lunchen. geweldige glijbanen. savonds mooie show en om de dag live band, die maken er gezellig avondje van. Laatste avond beachparty, zandtekenaar, band en dj bij het strand, helemaal geweldig. Je kan zien dat het nw hotel is sommige moeten inspel op elkaar maar wij hebben een super week gehad. er werken veel lieve mensen. De Lobbybar is wat minder maar er zijn nog 4 andere barren en dan wordt je snel en super geholpen. ik zeg aanrader....
Gereisd met vrienden in juni 2014

Geen 5 sterren

Ivon, 19-6-2014

Momenteel verblijven wij in dit hotel, absoluut een mooi hotel met zeer mooie kamers, drankenkaart is uitgebreid maar je moet wel in de rij staan bij de bar, 1 barman die nogal gestrest oogt en daardoor lange wachtrijen, er is wel bediening maar is zeer traag,

Eten is dagelijks hetzelfde en koud en bij de zwembadbar zijn de frites slap evenals de bruchettas en met olie doorweekt of het is op jammer genoeg is er in de namiddag niets te krijgen van vers fruit of ander eten wat we tot nog toe wel in alle hotels in Turkije hadden, als je dat wel wil moet je het s'middags uit het restaurant meenemen, al met al is het eten, de kwaliteit, en sowieso de mogelijkheid om te eten zeer zeker geen 5 sterren waard, er is wel een mogelijkheid om voor € 10 pp extra te boeken in 3 verschillende restaurant, tot nog toe nog altijd meegemaakt dat 1x gratis is, veel ruimte voor verbetering.

Fantastisch nieuw hotel!

Jansen uit epe, 17-6-2014

Twee weken in dit super mooie en nieuwe hotel geweest met 3 kinderen. Van het begin tot het einde is alles goed geregeld. Ook toen het druk werd in het hotel was alles goed onder controle bij het personeel. Geen lange wachtrijen bij het eten en geen chaotische toestanden. Gewoon top. Eten is zeer gevarieerd en zeker ook goed warm. Alle tijd om rustig te eten en personeel zeer vriendelijk en behulpzaam. Kamers zijn keurig en goed schoon. Iedere dag schone handdoeken en om de dag schoon beddengoed. Minibar wordt dagelijks aangevuld zonder meerprijs en ook het kluisje zit bij de prijs in. Animatie voor jong en oud meer dan voldoende. Zeer actief maar niet opdringerig. Het waterpark aan de overkant van het hotel is prima bereikbaar met het treintje maar lopen (5 minuten) kan ook prima. Het totale complex is van alle gemakken voorzien en biedt meer dan voldoende voorzieningen voor een prima vakantie. Dit hotel is echt een aanrader. Gewoon een tophotel!
Gereisd met jonge kinderen in juni 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Aska Lara Resort & SPA in Antalya / Lara / Kundu, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Aska Lara Resort & SPA zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Aska Lara Resort & SPA scoort een 8.8 uit 10 op basis van 542 reviews.