Hotel Aska Lara Resort & SPA *****

Zoover award

454 reviews over Hotel Aska Lara Resort & SPA in het Nederlands

nooit meer!!!

koen goessens, 29-7-2017

mooi hotel en zwembaden,maar de rest véél minder:het eten te ééntonig,om de twee dagen zelfde terug!!!soms lange rijen aanschuiven!ook bij zwembaden veel teveel turken die hun uitwerpsel of hun wassen erin!!!(schandelig)en spijtig dat men telkens een shutlle busje moeten nemen om naar wet wild tegaan,of avonds naar shows tegaan kijken!!!!!dit hotel voor dat nog maar 5jaar bestaat zal het snel naar beneden gaan met slechte beoordelingen!
Gereisd met oudere kinderen in juli 2017
CRM Supervisor, Guest Relations Manager, 30-7-2017

Dear guests,

First of all thank you for taking the time to give us your valuable feedback.We are saddened to see a low rating and would like to apologize for all kind of inconveneinces you have experienced during your stay. We are especially sorry for the behavior of some other guests which had such a big impact for you and I pesonally understand your emotions. We always warn the guests about pool usage regulations in case it breaks, perhaps we should bring even more attention to this fact. I will also forward your comments regarding the food with our chef who will be very upset as most of our guests are happy about food variety and taste. However we are always opened to the criticism and promise to make a good note of it.

Best regards,

CRM Supervisor

Goed hotel

Dorien, 29-7-2017

Leuk hotel, eten af en toe niet wam.Maar wel goed! Voor de kinderen is er vanalles te doen.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017
CRM Supervisor, Guest Relations Manager, 30-7-2017

Dear Dorien,

First of all we would like to thank you for your valuable comments regarding your stay in our hotel. And thank you for your positive comment regarding the food. To be honest I am a little stunned with your comments regarding children activities. There is entertainment park at the beach side of hotel which has no analogue at Kundu beach. These park is a children paradise fully oriented on their day and night time entertainments. We are sorry if you found it not enough. But we appreciate you comments and will share it with upper management.

Regards,

CRM Supervisor

Prima vakantie gehad

Yvo H, 22-6-2017

Voor ons de ruim 7e keer allebei in een vakantie naar Turkije. Wij zijn 21 en 17 jaar oud.

Prima hotel. Veel keuze in cocktails en drankjes. Vriendelijk personeel, Eten had ietsje beter gekund dit was vaak louw tot echt koud. Dit viel ons een beetje tegen, maar het zou ook kunnen dat wij toevallig op verkeerde momenten eten opschepte.

Wat ik wel jammer vond is dat je in Turkije toch steeds op je hoede moet zijn voor veel te hoge prijzen, of om belazerd te worden..

Nog een paar belangrijke tips om te weten als u hier ook heen gaat;

1: Bij het nemen van een massage van 30 minuten wordt er daadwerkelijk maar 15 min gemasseerd, en laten ze je 15 min liggen. Bespreek dit duidelijk bij het nemen van een massage. (aangezien wij 35 euro p.p hebben betaald, vonden wij 15 minuten zeer kort)

2: Bij het huren van een Jet-Ski (of ander water activiteit) worden er ongevraagd foto's gemaakt terwijl je op de jetski aan het varen bent. Dit is zeer hinderlijk omdat je niet eens toekomt aan normaal te varen.. Deze zijn de koop achteraf voor 5,00 per stuk. met een minimale afname van 4 foto's (20euro). Mocht je dit niet willen, zou ik adviseren om dit van te voren aan te geven. Het was namelijk aardig vervelend..

3: Bij het nemen van een fotoshoot claimen de fotograven dat het geheel vrijblijvend is, en dat het prima is om slechts 1 foto te kopen voor 8 euro. Wij hebben een fotoshoot genomen, en met klem gevraagd aan het personeel van de fotograaf of het prima is als wij maar slechts enkele foto's afnemen. Bij het uitzoeken van de foto's hadden wij 9 foto's geselecteerd. Hier was de fotograaf al een beetje geïrriteerd over wat mij verbaasde omdat zijn collega tegen ons vertelde dat het niet verplicht is om meerdere foto's af te nemen. Uiteindelijk wouden wij 3 foto's afnemen, toen wij dit vertelde werd de fotograaf woedend (schelden in het turks etc.) en belde hij zijn collega boos op, en verwijten ons dat wij dit niet aan hem zelf hebben nagevraagd. Let hier goed op!

4: Bij het nemen van een taxi (taxi standpunt pal naast het hotel) naar Antalya, hebben wij gevraagd of de taxi ons kon afzetten in een toeristische winkelstraat. Zo gezegd zo gedaan dachten wij.. (taxi kostte ons 50 euro retour). Wij werden afgezet bij een winkel waar de taxichauffeur mee naar binnen liep met ons, en ons vertelde dat deze winkel alleen maar goede kwaliteit, goede prijzen blabla heeft. Ik vroeg direct of hij commissie kreeg, waarop hij nee antwoordde. Wij zijn hierna direct uit de winkel gestapt omdat wij hier natuurlijk niet op zaten te wachten. Toen wij uit de winkel waren bleken we op een winkelstraat te zijn waar alleen maar turken rondliepen, en totaal geen winkels voor toeristen waren. Uiteindelijk wat gaan drinken op een terrasje, waarbij ons van alles werd aangesmeerd. (trap er niet in, ze proberen je thee te verkopen voor abnormale prijzen. mij wou die 15 euro laten betalen voor 1 schep poeder thee..)

5: De makkelijkste manier om naar de toeristische winkels van Aska te komen is met de bus. Dit kost niet veel en de bus rijd om het kwartier. (kaartje bij de receptie kost 5 euro, Kaartje in de bust kost omgerekend ongeveer 3,50)

6: Zoals velen weten, Altijd Afdingen.. En check heel goed zelf de kwaliteit van een product, Want de verkopers zeggen allemaal dat zij de beste kwaliteit verkopen natuurlijk..

Ik heb een prima vakantie gehad, Alleen zijn wij helaas toch een hoop ergernissen tegengekomen..

Gereisd met partner in juni 2017

Dear Yvo H,

Thank you for your high rating and for such a detailed review. We are very to sorry to hear about all those struggles you had during your stay. I would like to notice that photopgraphers and spa center are third party compabies in our hotel renting a place for their buisiness. However they also effect pur reputation and we would not prefer our guests to feel that they are treated in unfair way. I have to forward you comments to upper management and I promise it will be investigated. Obviously taxi drivers do not belong the hotel, and I am sincereluy sorry for your experience, as well as for experience wşth water sports who does not belong to any hotel, but renta part of the beach and serve guests from all the hotels by near. However I would like to apologize for your experience and kindly advice to contact Guest Services in such a cases in future, some of the aspects you described could be improved while staying. We hope we will have an opportunity to welcome you here again!

Respectfully,

Fantastisch hotel

Nas, 19-6-2017

Top hotel. Lekker eten en drinken. Erg schoon. Word goed geluisterd naar de gasten. Ik wil graag terug
Gereisd met partner in januari 2017

Dear Nas,

Thank a lot for taking the time to rate our hotel, we are happy to see the maximum rate! Hopefully one day we will be welcoming you here again! Kindly, Jana Revina

Topper

K El Ghayyati Fares, 18-6-2017

Aska Lara spa en resort een geweldig resort om zeker mee te maken en zeker voor herhaling vatbaar.
Gereisd met jonge kinderen in januari 2017
CRM Responsible Aska Lara Resort&SPA, Guest Relations Manager, 25-6-2017

Dear K El Ghayyati Fares,

Thank a lot for rating ASKA Lara Resort & Spa, we are glad to know that you liked here! Hope to see you again! Kindly, Jana Revina

Best holliday ever

M van der Toorn, 18-6-2017

Aska Lara daar komen wij al vier jaar sinds het open ging.

Zij draaien zich in alle bochtennomnhet hun gasten naar hun zin te maken.

Het eten is super goed met veel variatie wij hebben in onze vakantie en wij zijn nu net zes dagen terug niet een avond het zelfde gegeten.

Ook de ala card restaurants zijn geweldig daar dineer je op Michelin niveau het nieuwe vis restaurant is een absolute aanrader.

De kamers zijn fantastisch en ruim.

Voor wie een zorge loze en fijne vakantie zoekt voor zowel stelletjes als gezinnen dan moet je zeker Aska Lara overwegen.

Wij kijken nu al voor wanneer we in september weer gaan.

Gereisd met partner in juni 2017
CRM Responsible Aska Lara Resort & SPA, Guest Relations Manager, 25-6-2017

Dear Guests, We are a little confused with your two absolutely opposite reviews. However we are very glad to know that you had an enjoyable time here again, enjoyed fish a la carte restaurant at the terrace of River Suites. We would be hhapy to welcoming you here again and again!

Geweldig hotel

Corrina Boskeljon, 17-6-2017

Wij kunnen ons geen beter of mooier hotel voorstellen. Alles was goed. Ik kan geen minpunten bedenken.
Gereisd met partner in april 2015

Dear Corrina Boskeljon,

First of all thank you for taking the time to give us your valuable feedback and sharing your comments of Aska Lara hotel. We are honored to know that you were satisfied with every hotel facility. We hope we will get a chance to welcoming you in our hotel repeatedly!

Jana Revina

fantasties aanrader voor jong en oud,ik zeg boeken

monique verschoor, 16-6-2017

van alles te doen,je zal je geen moment vervelen,en ook niet omkomen van de honger en dorst,lekker boeken,kerst is ook geweldig daar,met de kerstman en zijn vrouwtjes,en alle kinderen een kado van de kerstman,zo lief
Gereisd met vrienden in mei 2017

Dear monique verschoor,

Many thanks for your comments and rating. We hope we will see you here again!

CRM Responsible

Aska Lara Resort & SPA

Heel goed maar minder goed dan vorig jaar

Davy, 13-6-2017

We zijn net terug van een week Aska Lara.

Wat direct opviel tov vorig jaar , veel meer russen , je hebt er niet echt last van maar is een hele andere mentaliteit dan Europeanen . Ze kruipen overal voor , maken echt letterlijk het personeel uit als iets nietwaar hun zin is etc...

Kinderanimatie is niks in het Nederlands vorig jaar wel .

Al doen ze wel erg hun best om de kinderen bezig te houden, in de kindercinema spelen ze films Russisch of Turks gesproken ???? Voorzie dan toch films waar niet hoeft in gesproken te worden dat elk kind verstaat ( Bvb roadrunner etc) ,

Eten ; minder keuze dan vorig jaar , veel kalkoen , geen zalm gezien , geen aardbeien , amper kipnuggets wat voor kinderen er toch bijna altijd zou moeten zijn .

Aan de receptie geen Nederlands

Al bij al goede vakantie gehad maar voelde me echt geen repeaded guest , kamer was kleiner werd minder goed schoongemaakt .

Ik denk niet dat we volgend jaar opnieuw voor dit hotel kiezen , maar wel opnieuw in Lara .

Gereisd met jonge kinderen in juni 2017

Dear Davy,

Many thanks for your review. Despite quite high rating I feel the slight flavour of disappointment in your comments and we are extremelly upset to know that we could not meet your expecations this time. Your notices will be shared with upper management as well as all other guests' reviews we get. We truly value your comments and hope, one day you will find the reason to visit us again.

Jana Revina

Helaas was dit onze laatste keer

M van der Toorn, 9-6-2017

Terwijl ik dit tikt om 06:15 uur ben ik op vakantie in Aska Lara en ben absoluut niet blij.

Wij komen hier vanaf het net geopend is dus dat is 4 jaar, elke keer als wij naar huis moesten had ik daar moeite mee nu lig ik op bed en realiseer mij dat ik nu naar huis wil.

Het zo mooie Aska Lara is duidelijk veranderd het heeft zijn glans verloren de glamour is niet meer.

Ze proberen het wel maar het lukt ze niet meer.

Voor mij is het net of ik op een zinkend schip zit en het schip eerder wil verlaten dan gepland.

Ik keek er zo naar uit om weer hier te zijn vertelde erover aan iedereen die wat wilde weten hier hier moet je naar toe als je een geweldige vakantie wil en ja als je hier voor de eerste keer komt dan kom je nog steeds in het paradijs.

Maar goed ik kwam hier om uit te rusten maar gaat moeier naar huis dan dat ik gekomen was ik ben er klaar mee.

Gereisd met partner in mei 2017

Dear M van der Toorn,

Thank you for spending the time to rate our hotel. We are extremely saddened to know that this time we fell short and could not meet your holidays expecations. Whatever may be the root reason, we are indeed aware that this is our responsibility and we apologise for any inconveniences during your holiday. We are searching for solutions to prevent dissatisfaction like yours. We hope that you will find a reason to visit us again. Kindly, Jana Revina

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Aska Lara Resort & SPA bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Aska Lara Resort & SPA in Antalya / Lara / Kundu, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Aska Lara Resort & SPA zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Aska Lara Resort & SPA scoort een 8.8 uit 10 op basis van 544 reviews.