Hotel Aska Lara Resort & SPA *****

Hotel Aska Lara Resort & SPA
Aska Lara Resort & SPA
8,8

Zoover award

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Aska Lara Resort & SPA bij:

246 reacties Hotel Aska Lara Resort & SPA

Mindervalide

Angelique, 8-8-2017
We hebben een vraag we zien op de foto dat je zo via trappen het water in kan lopen maar zijn er ook handgrepen zodat je via de trappen ook zo het water uit kan lopen voor mindervalide mensen wie o wie kan helpen met deze vraag

Aska river Suites

Mandy, 6-8-2017
Goedeavond, wij vertrekken 16 augustus naar aska river suites. Dit is ook een hotel van aska Lara Resort. Wij mogen dan ook gebruik maken van het aska Lara Resort. Heeft iemand al ervaring met het aska river suites hotel. Is het hotel echt helemaal klaar. Is het ver lopen naar het aska Lara Resort. En is het echt waar dat je idd overal gebruik van mag maken bij het aska Lara Resort. En nog een vraag heeft het aska river suites een balkon
3 reacties

Hutjes aan het strand

Rabia, 3-6-2017

Hallo,

Ik ga in augustus deze zomer voor 16 dagen naar dit resort en wou graag een hutje huren aan het strand ik heb begrepen dat het 25€ is per dag en wou graag weten of ik dit op voorhand moet doen of wanneer we aankomen.

Kan iemand mij aub helpen

Dank u

Rabia

6 reacties

Fiets

Glenn, 27-5-2017

Wij gaan in juli aska Lara. Weet iemand of je in de korte nabijheid een racefiets of mtb kan huren. En dit eventueel met een gids

Kluisje

Fam. van Mil, 24-5-2017

Wij gaan eind juli naar aska lara.

Het kluisje op de kamer is dat gratis of tegen betaling?

Rooms

Dounia, 16-4-2017

Dear aska,

We want to ask you something about the economy room.

We booked a economy room and we are coming in 09 may 2017 with 2 adults, 1 child, and 1 baby.

But i read that not every room has a balcony and we need a balcony for the close of the children to dry.

How can we find a solution for this problem?

We booked from holiday check, a Double economy room.

Maybe its possible to upgrade our room in the hotel?

And we want to know how much cost babysit for the children?

Thank u

Familiekamer

Annlem, 23-3-2017
Ik heb voor d zomer 2017 een familiekamer geboekt voor 4 personen zonder tussendeur. Heeft daar iemand foto s van? Zijn dit 2 kamers of is een een standaard kamer met extra bedden? Het 2de geval lijkt mij nogal krap. Wie kan mij helpen?

Veiligheid

Plunk, 13-3-2017
Hoe is het met de veiligheid voor Nederlanders in Lara gesteld? En op Anatalya Airport? We hebben geboekt voor de meivakantie, 22 april.
2 reacties

Aqua park

debby, 6-3-2017
wij komen 22 april,is dan t Wet and Wild park al open??
4 reacties

Glijbanen

Turkije-Lovers, 28-2-2017

Moet je bij iedere glijbaan er met de band vanaf????

Groetjes!