8,5

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Adalya Elite Lara***** bij :

87 reviews over Hotel Adalya Elite Lara in het Nederlands

Hotel is nieuw, maar zij komen personeel te kort

M. Kilic, 16-8-2017

Hotel is nieuw, maar zij komen in verband met de drukte personeel te kort. De service aan de receptie is waardeloos. De heer Omur is zeer on klantvriendelijk en arrogant. Nog nooit zo een slechte service mee gemaakt. Kamers zijn te klein. Personeel is onvriendelijk. Geen aanrader. !!!!
Gereisd familie in augustus 2017

Schitterend!

Rudy&Heidi, 18-6-2017

Volledig nieuw, prachtig modern hotel. Ruime en zeer mooie nette kamers. Voortreffelijke keuken, voorgerechtjes venusschelpen, gamba,s, zalm...maaltijden met veel smaak bereid, lekkere wijn en in de adulds only kan je rustig dineren. Mooie zwembaden en superleuke strandpier met genoeg ligbedjes. Om toch echt een minpuntje te noemen misschien in hoogseizoen nogal druk omdat het hotel ook met kermis en kinderzwembaden veel gezinnen aantrekt.
Gereisd met vrienden in september 2016

Super heerlijke vakantie gehad!

Jess, 18-6-2017

Wij zijn er vorig jaar ook geweest en dit jaar is het nog beter. Het eten is zowel binnen als buiten super goed. Smorgens heb je zoveel keus niet normaal. Smiddags kun je binnen buffet eten buiten heb je 2 buffetjes en een pizza restaurant. Wafel huisje en Turkse pizza. Ala carte restaurants zijn ook goed. Chinees was lekker en gezellig met ober onder en bij de Mexicaan was het wat pittiger. Kamers heel mooi en ruim elke dag schone handdoeken en koelkast gevuld en chips. Mensen zijn zo aardig. Guest relations Seyda regelt alles supergoed. Animatie gezellig komen gewoon kletsen niet opdringerig. Nebi je bent de beste animator!!! Super pier party en schuimparty. Darten jeu de boules aquqgym alles kan. Met de bus na antalya zeker aanrader. Mooie stad lekker door de oude straatjes wandelen na haventje. Binnenzwembad erg ruim. Massage en Welness gewoon onderhandelen over de prijs geen probleem. Sport ruimte ook aanwezig . Waterpijp huisje voor iedereen gezellig avondje! Supergezellig glijbanen en kermis voor de kids. Met popcorn savond!

Erg mooi en aan te raden hotel!

Gereisd met partner in juni 2017

Fantastische plek

M.Altun, 11-5-2017

2 keer limak lara .. 4 keer delphin imperial geweest maar adalya elite was de topper wat een mooi schoonhotel.. en het eten was verukkelijk goed hoe we thuis ook turks eten .. ik ben zelf turks dan weet je ook hoe de eten smaakt... de serviice was goed Oksana en seyda waren erg behulpzaam.. seref en bahadir waren ook erg behulpzaam zekers een aanrader
Gereisd familie in april 2017

Erg mooi en conpleet hotel

Jan de Graaf, 7-5-2017

Net terug van een weekje in dit hotel, over het geheel gezien is dit een erg goed hotel. Pluspunten: mooi zwembad, goed eten en alles ziet er erg verzorgd uit. Nadeel vonden wij dat de mensen bij de mini club nauwelijks engels spreken, mini club leiding zijn bijna allemaal russisch en beheersen de engelse taal niet. Verder hadden we ergens gelezen dat de grote glijbanen voor 11+ zijn en kleine kinderen hier niet op mogen. Dit is officieel ook zo maar wanneer je bij guest relations een formuliertje ondertekend dat je kind jonger dan 11 is en je op eigen risico van de glijbaan gaat dan mag het. Beetje vreemd maar hierdoor konden we wel met onze kids van de glijbanen.
Gereisd familie in april 2017

prachtige vakantie

Ellen Borst, 28-12-2016

Het is een erg luxe hotel, maar veel faciliteiten. Vooral de kermis 's middags was erg leuk voor de kinderen. Genoeg ligbedden.

We misten een klein barretje met muziek voor de gezelligheid in de avond.

Gereisd met vrienden in oktober 2016

Prachtig hotel

Gert, 6-11-2016

Prachtig nieuw hotel. Het eten prima! Personeel heel vriendelijk. Mooie schone kamers. En niet alleen de kamers. Alles in en om het hotel werd goed schoon gehouden. Strand, pier en zwembad volop ruimte. Je kan een heel eind langs het strand wandelen. Eerste winkelcentrum is ong 10 minuten lopen. Het grotere winkelcentrum half uurtje. Je kan natuurlijk ook met de bus gaan. (007) €1,00. Kortom...heerlijke vakantie gehad.
Gereisd met partner in oktober 2016

Mooi maar eenmalig

Tanja, 28-10-2016

Mooi hotel maar mis toch een aantal zaken.

De tijden van de glijbanen zijn slecht. S ochtends van 11.00 tot 12.00 en smiddags van 14.00 tot 16.00. Daarnaast mogen de kinderen pas vanaf 11 jaar ervan af. Dit staat nergens vermeld als je boekt maar kom je pas achter als je er bent.

De patisserie en toetjes buffet bij avond eten stellen weinig voor. Overige eten gaat wel.

Wij waren in de herfstvakantie en het was erg rustig.

We miste de entertainment. Wel 1 pier event gehad en die was super maar de rest van de avonden weinig te doen.

Gereisd familie in oktober 2016

Goed hotel

Daantje, 10-10-2016

Onze paar dagen in het hotel waren prima. De familiekamer was voorzien van 1, 2 persoonsbed met eigen minibar, tv etcetera en 2, 1 persoonsbedden en deze ruimte was ook voorzien van eigen tv en minibar. Beide slaapruimten waren voorzien van airco, Top!.Er was maar 1 badkamer en die was prima. Verder werd de slaapkamer elke dag schoongemaakt en bedden opgemaakt, en werden we voorzien van schone handdoeken.

Het ontbijt, lunch en diner is zeer uitgebreid en afwisselend. Voor mij als nierpatiënt was er de supergoede service geregeld (door medewerkers van de klantenservice van reisorganisatie) dat ik mijn eigen menu en dieet (zoutloos eten) kon doorgeven aan de kok. En de bediening kwam het mij brengen aan de tafel waar ik zat. Bij aankomst in het hotel kon ik mij melden en met de gastvrouw daar heb ik de afspraak betreft mijn dieet gemaakt. Kortom goede service van de reisorganisatie en van het hotel.

Gereisd met vrienden in september 2016

Mooi Hotel maar geen tweede keer

Don, 10-10-2016

Het Hotel was erg mooi en personeel heel vriendelijk, mooie grote pier met bar maar in de avond niet veel te beleven. Maar dan het eten was van zeer slechte kwaliteit eigenlijk niet te eten kan veel dingen op noemen maar dan ben ik nog even bezig. Ik kom al een tijdje in Turkije maar zo slecht heb ik het nog niet mee gemaakt dat is jammer voor zoon mooi hotel.
Gereisd met vrienden in oktober 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Adalya Elite Lara in Antalya / Lara / Kundu, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Adalya Elite Lara zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Adalya Elite Lara scoort een 8.46 uit 10 op basis van 89 reviews.