Hotel Büyük Antakya ****

7,3

4 reviews over Hotel Büyük Antakya in het Nederlands

Goed hotel tijdens rondreis

luc, 25-9-2012

Daar er in dit hotel geen zwembad is, zou ik het niet echt een vakantiehotel noemen. Het dient vooral als stopplaats om de stad en omstreken te kunnen bezoeken. Het avonddiner was gewoon goed en het ontbijt viel best ook mee. Doordat er 2 trouwfeesten waren tijdens ons verblijf, was er wel wat lawaai tot in de late uurtjes.

Het hotel ligt op 100 meter van het museum en pal in het centrum. We maakten er dan ook een leuke avondwandeling tot in het park. We zagen vanop het balkon de rivier, de ezellige drukte en de bergen.

Bij de vele kleine benodigdheden in de badkamer was er ook een kam.

De badkamer was gewoontjes maar alles werkte naar behoren.

Gereisd met vrienden in september 2012

Doorreishotel

Marc en Marleen, 23-9-2012

Goed hotel voor 1 of enkele nachten tijdens een rondreis. Je wordt aan tafel bediend, dus geen keuze. Het hotel oogt modern en net. De kamers zijn proper maar de airco is niet goed te regelen. In de weekends (vrijdag en zaterdag) zijn er huwelijksfeesten, zowel binnen als buiten. Wij kregen een kamer die uitgaf op het terras waar een feest ging plaatsvinden; op aanvraag kregen we een kamer aan de andere kant en hier hadden we geen last van lawaai.
Gereisd met vrienden in september 2012

nooit meer

danielle kuipers, 11-8-2011

De 1e dag was onze kamer,ad voorkant,langd die drukke straat,douche werkte na 2 dagen niet meer,en eten was elke dag koud.
Gereisd met partner in juli 2011

Derya, 18-1-2007

Het is een super hotel.......
    Gereisd anders in januari 2007

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Büyük Antakya bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Büyük Antakya in Antakya, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Büyük Antakya zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Büyük Antakya scoort een 7.33 uit 10 op basis van 4 reviews.