Appartement Volkan

Plaats als eerst een review!

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement Volkan bij :

1 review over Appartement Volkan in het Nederlands

?

Ik zou nog eens gaan!

Annick, 21-1-2009

Het appartement was bij aankomst niet schoon, de vloer was erg vies! We zijn dus meteen aan het poetsen geslagen, maar verder was alles prima! Het appartement was groot voor 3 personen en er zat ook nog een groot balkon bij. Het zwembad was zo fijn dat we bijna niet naar het strand zijn geweest, dat is trouwens ook dichtbij en aan de overkant van de straat liggen winkeltjes. Het personeel is overigens ook erg vriendelijk en als je iets nodig hebt komen ze dat meteen brengen!
          Gereisd met vrienden in augustus 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Volkan in Alanya, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Volkan zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Volkan scoort een 0 uit 10 op basis van 1 reviews.