8,3

143 reviews over Hotel Unal Beach in het Nederlands

gezellig en gastvrij

nicky, 19-3-2009

zeer gezellig en gastvrij hotelletje.

heel klein en simpel.

wel netjes en iedereen super aardig.

geweldig leuke vakantie gehad mede dankzij murat en zijn team.

niks geen overbodige luxe maar echt heel leuk.

Gereisd met vrienden in maart 2009

Als je mensen kent zijn ze aardig, anders niet

alanyaboys, 2-8-2008

Twee jonge gasten hebben hier 15 dagen goed naar ons zin gehad, toch waren er enkele voorvallen waar we onze twijfels over hadden. Als je in contact komt met het personeel is het daar zwaar rlx, spreek je ze niet of nauwelijks dan is het geen aanrader. Prijzen verschillen per personeel. (geen vaste prijzen)
Gereisd met vrienden in juli 2008

Erg leuk hotel & vriendelijk personeel.

Melvin Cornelissen, 16-7-2008

Ik ben hier samen met mijn toen nog vriendin heen geweest, en we hebben echt genoten. Het strand is nog geen 3 minuten lopen, en ook het centrum is lopend te doen. Ook al kun je net zo makkelijk de bus pakken voor 1ytl.
Gereisd met partner in juni 2006

Super vakantie

., 26-6-2008

We hebben het weer heerlijk gehad.

Dit was de 5e keer dat we in Alanya waren, en 3 keer in dit hotel. Er zijn wel wat dingen veranderd, er zijn nu 2 hotels samen gegaan. Het heet nu tegenwoordig Kleopatra Ikiz. Ze hebben alle 2 hotels aangepakt bijna alles is nieuw. Het eten zou wel iets beter kunnen, of iets nieuws op de menu kaart zou niet overbodig zijn. Maar op honderd meter afstand kun je alweer heerlijk eten voor 10 euro p.p.

Het nieuwe personeel spreekt bijna geen engels maar met handen en voeten kom je een heel eind, was voor ons geen probleem tenminste.

Ik had iets laten liggen in de bus vanaf het vliegveld naar het hotel, ze hebben alles geregeld dag daarna lag het klaar voor mij bij de receptie in het hotel. Ze doen alles voor je.

Als je voor een leuke prijs een fijne vakantie wil is dit echt een aanrader! Veel plezier.

Gereisd met partner in juni 2008

het heet nu het ikiz hotel

leon van wageningen, 21-6-2008

het hotel is goed alleen het ontbijd stelt niks voor en we hebben 1 keer daar gegeten en is niet aan te raden verder ze snapen niet als je lo ontbijd boekt dat je dan niet de hele dag in het hotel zijn wij gingen vroeg weg en kwamen laat terug dat snappen ze niet verder je kan niet even snel je kamer in want ze houden dan je aan en maken een praatje wat ik soms best wel lastig vondt vondt het niet leuk en als je iets vraag om iets te doen doen ze het niet maar verder is het een schoon hotel jammer dat het zwembad in de schaduw lag het water was daarom koud het zee water was veel lekkerder de kamer werdt elke dag goed schoongemaakt en ze maakte elke dag en leuk plaatje van je bed zoals een zwaan gemaakt van de handoek met rozen erbij elke dag iets anders ik kom er volgend jaar niet terug want ik wil elke jaar een andere hotel doen maar het verder erg vriendelijk af en toe te vriendeijk
Gereisd met vrienden in juni 2008

pietersma, 10-6-2008

de bediening was slecht eer was maar

een man die engels spraak geen duits

alleen turks

Gereisd met partner in juni 2008

anoniem, 16-5-2008

Wij zijn vorig jaar naar unal beach hotel geweest, wij dachten dat het nog angora beach hotel was, het was zo leuk in angora beach hotel, het personeel was vriendelijk maar de nieuwe eigenaars zijn absoluut niet aardig en er hangt totaal geen sfeer er is nooit wat te doen en de kamers zijn ook flink achteruit gegaan, de mensen die voorheen erin zaten zitten nu in angora app. en daar is het veel leuker en gezelliger, Ga absoluut niet naar Unal Beach Hotel.
Gereisd anders in mei 2008

Diane Bos, 28-9-2007

We hebben er een mooie tijd gehad personeel was vriendelijk het eten was goed de kamers waren schoon maar ik blijf zeggen mensen je bent in turkey daar is alles anders dan nederland je moet je gewoon aanpassen
Gereisd anders in september 2007

T. van Unen, 27-9-2007

Hotel is sterk verouderd en is nodig toe aan een complete revitalisering. Let op, de naamgeving zoals hier staat is onjuist het is in werkelijkheid Unal Beach Hotel, de nieuwe eigenaar probeert nog een beetje te profiteren van de vorige eigenaar. Het personeel is correct en ze doen hun best om er nog iets van te maken. Mustafa, Mehmet zijn prima jongens. Algemeen: wie nu eenmaal niet veel wil uitgeven voor de plek war je slaapt moet niet de hoogste wensen hebben. We gaan naar de zon om buiten te zijn toch!
Gereisd alleenreizend in september 2007

Chaigneau, 8-9-2007

De ligging was dicht bij het cleopatra beach, ook wel uitzicht op de moskee, dit kan een beperking geven bij je nachtrust, om 5.00 begint het! Naar het centrum was goed te lopen of anders kon je een taxi regelen. De kamer was simpel maar schoon, elke dag schone handdoeken.. Het ontbijt was standaard. Het personeel weing gesproken, een probleem werd wel opgelost. Het is was een simpel hotel geen accomodatie maar prima voor een heerlijke strandvakantie.
Gereisd anders in augustus 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Unal Beach in Alanya, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Unal Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Unal Beach scoort een 8.32 uit 10 op basis van 146 reviews.