Appartement Tac Naula ***

7,5

36 reviews over Appartement Tac Naula in het Nederlands

Fantastisch hier !!!

Geert en Monique, 3-10-2009

Hotel Tac Naula Premier is een geweldig hotel.

Het eten van ontbijt tot lunch en diner alles in buffetvorm. Er is zoveel keuze en iedere dag is er wat anders. We hebben hier heerlijk gegeten.

Ook zijn wij net om de hoek bij Aspendos wezen eten omdat we ook wel eens wat anders willen en niet omdat het slecht was.

Het zwembad was groot en als je eenmaal aan de watertempratuur was gewend heerlijk. Het water is namelijk erg koud.

Wij hadden een prachtige hotelkamer met uitzicht op zee en op de Ataturk. Wel hebben we van andere nederlanders gehoord dat zij minder mazzel hadden dan ons. Die werden in de appartementen gestopt. Zodra je bij de receptie aangeeft dat je in het hotel wilt zullen ze daar zeker hun best voor doen.

Kortom een geweldig hotel hier komen we zeker terug.

Gereisd met partner in september 2009

Beetje jammer

A+L, 8-10-2008

We kregen eerst een oude kamer. Na wateroverlast kregen we een gerenoveerde kamer maar zonder balkon. Elke dag kregen we 4nieuwe handdoeken en als je er afwas had staan werd dat zelfs voor je gedaan. Ligging van het app is goed. Straat oversteken en dan door een straatje lopen en je bent er. Aan de boulevard stikt het van de verkopers die je naar hun winkel willen krijgen. Dit was behoorlijk irritant.

Voor kinderen is er heel weinig te doen bij het app, maar over het algemeen is er in en om Alanya niet echt veel te doen.

Wij hadden 4dagen regen en dan ben je het app ook wel zat als je geen kant op kunt.

Voor 0:00uur kun je niet slapen, want dan staat de muziek aan bij het zwembad ook al zitten er geen gasten.

Voor ons geen Alanya weer.

Gereisd met partner in oktober 2008

beetje jammer

Nolda, 6-10-2008

Als je dit hotel boekt weet je niet welke complex krijgt. Ons complex was blok 4 deze was aan een renovatie toe.

Kameruituitzicht was erg depri, je keek door de tralies naar een opslag van het hotel en een stukje van zwembad, zie foto, een generator die de hele nacht stond te loeien, na 4 dgn andere kamer gekregen deze was wel ok.

Beetje jammer

A+L, 5-10-2008

We kregen eerst een oude kamer. Na wateroverlast kregen we een gerenoveerde kamer maar zonder balkon. Het balkon miste je wel maar de renovatie deed de kamer goed. Elke dag kregen we 4nieuwe handdoeken en als je er afwas had staan werd dat zelfs voor je gedaan. Ligging van het app is goed. Straat oversteken en dan door een smalstraatje lopen en je bent er. Aan de boulevard stikt het van de verkopers die je naar hun winkel willen krijgen. Dit was behoorlijk irritant.

Het winkeltje bij het app heeft hele aparte prijzen. Soms in je voordeel maar ook wel eens in je nadeel. Brood kost altijd hetzelfde de rest is verschillend.

Voor ons geen Alanya weer.

super vakantie gehad

H Heessels, 1-10-2008

Dit is een mooi appartement, goede ligging aan het strand maar wel ff wandelen naar het centrum (goed te doen via gezellig drukke hoofdstraat). Mooi zwembad. Heel goede vakantie gehad!!!
Gereisd met partner in september 2006

erg mooi

Rob & Monique, 15-9-2008

Erg mooi appartementen complex, wij zaten volgens mij een een deel dat nog niet helemaal vernieuwd was, maar dan nog was het netjes en schoon. Het ontbijt was niet wat wij er ons van voor hadden gesteld, maar er was wel cornflakes dus wij konden wel iets eten.

Het is echt een aanrader voor mensen zonder kinderen die weinig tijd in het appartement door brengen. Elke avond uit eten is echt een aanrader, vooral bij Elite (richting centrum lopen en je komt er vanzelf langs). Het centrum is op goede loopafstand (ongeveer 15 minuten). Het strand ligt op ongeveer 50 meter en het is hier heerlijk.

Kortom heen heerlijk verblijf.

steenmassa

fs, 14-9-2008

Vraag bij aankomst direct om kamer met balkon, ze proberen natuurlijk om je er 1 te geven zonder. App.veel naar binnen gericht, dus geen uitzicht naar de omgeving, op den duur voel je je je wel opgesloten. Plaats van het complex wel erg goed, als je bij het centrum en dicht bij zee wil zitten.

Rustig complex, de handdoekenservice en beddenopmaak is goed. Weing serviesgoed.

Al met al toch wel een ardig cpmplex om te vertoeven.

Gereisd met partner in augustus 2008

Er zijn goede en slechte kamers

Nel en Hans, 12-9-2008

Ondanks startproblemen fijne vakantie gehad.

Kregen eerst een oude hotelkamer terwijl we appartement hadden geboekt.

Foto's op de site kloppen niet met de werkelijkheid.

Zwembad is veel mooier en groter als op de foto's van de site.

Er zijn oude en nieuwe kamers

Er zijn kamers zonder balkon

Een nadeel als je klein bent en niet kan zwemmen is dit geen aanrader.

Ik ben 1.58 groot en kon er niet staan.

Gereisd anders in september 2008

Niet echt slecht niet echt goed

Manon, 11-9-2008

Vaak geen warm water, voldoet niet aan de foto's op het internet. Veel mensen hiervoor schrijven dat ook maar dan in het positieve, ik vind het negatief. Het is slechter dan de foto's doen overkomen.
Gereisd familie in september 2008

Zeer mooie locatie

J&H, 6-9-2008

Mooi complex,goeie service,prijs kwaliteit verhouding zeer goed,toplocatie dicht bij het strand,vriendelijk personeel.

We gaan er zeker weer terug.

Gereisd met partner in augustus 2008

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement Tac Naula bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Tac Naula in Alanya, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Tac Naula zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Tac Naula scoort een 7.51 uit 10 op basis van 37 reviews.