Hotel Suntime ***

Hotel Suntime
Suntime

7 reviews over Hotel Suntime in het Nederlands

nooit meer all in clusive!

Joyce, 18-8-2009

wij zijn van 05-08-2009 t/m 16-08-2009 in hotel suntime in alanya geweest. de ligging is echt prachtig en we hebben het ook echt naar ons zin gehad. maar het hotel was echt slecht, het doet zich mooier voor op internet dan dat het in werkelijkheid is. het eten is dan ook niet te eten. het smaakt nergens naar en je hebt weinig keus. ook heb ik een paar keer meegemaakt dat er een dode vlieg midden in mijn eten zat, niet echt hygienisch dus!! we zijn dan ook elke avond uit eten geweest want het eten in alanya is spot goedkoop, zo kun je met zn 2en prima uit eten gaan voor maar 15 euro!

als u hier naar toe gaat is maren beach club echt een aanrader! leuk personeel en heerlijk eten.

als we het hotel niet meerekenen hebben we echt een top vakantie gehad!

Gereisd met partner in augustus 2009

bah wat vies

M vd Linden, 31-7-2009

Na 15 dagen in dit hotel te hebben gezeten ben ik blij dat ik weer thuis ben.

De eerste indruk was goed maar...toen ik mijn kamer binnen kwam zag ik de stofwolken al op de vloer liggen. Ook zaten er bloedspetters op de lakens. In de badkamer hing een vieze lucht. Na 4 dagen kreeg ik eindelijk mijn schone handdoeken, nadat ik er zelf om had gevraagd. Het ontbijt was prima.

In de tweede week kreeg ik helaas uitslag. Nadat ik bij de dokter in Nederland zalf heb gehaald is dit gelukkig weer weg gegaan. Mijn inziens is dit gekomen door de slechte hygiene in het hotel.

Dit was eens maar nooit meer.

Gereisd met vrienden in juli 2009

leuk hotel

arrielle, 27-2-2009

Het is een eenvoudig leuk hotel maar daar is de

prijs naar.

het zwembad is niet groot maar wel gezellig

De omgeving is erg leuk leuke winkeltjes en lekker vlakbij het strand en s"avonds gezellig wat drinken bij de palmolive is een echte aanrader.

Gereisd met vrienden in september 2008

R.G., 12-10-2007

Wij zijn van 2 t/m 9 oktober in dit Hotel geweest en het enigste wat we er goed vonden was eigenlijk het eten.

Op zich zag het er werder wel netjes uit, alleen in de douche hing constant een strontlucht beetje smerig.

En verder bestaan de gasten vooral uit Russen, denen, Zweden en Polen.

Beetje jammer want zo vriendelijk zijn die mensen allemaal niet.

Gereisd met partner in oktober 2007

fam verschoor, 21-7-2007

Vandaag terug gekomen,van 14 tm 21 juli geweest.Best een leuk hotel om te zien,goed onderhouden,je moet wel geluk hebben met je uitzicht,het kan zijn dat je op de troep van de buren kijkt.

Met het personeel moet je ook geluk hebben,de meeste kunnen geen woord engels spreken.

Ja en Jan en Joop is dan een leuke troost want daar zit je vlakbij,en dat is altijd super gezellig!!!!

Gereisd met partner in juli 2007

g janssens, 14-11-2005

Wij 4 oktober in suntime geweest,perfecte ligging 70 meter van het strand. heerlijk zandstrand met in zee wat grote stenen.s'avonds een lekkere wandeling naar de bazaar in het centrum ongeveer 1km,goed om te doen. bij de terug wandeling nog even een afzakkertje pakken bij jan en joop ,altijd heel gezellig en meestal live muziek,zeker een aanrader. het hotel is netjes zuiver, en de kamers worden elke dag netjes schoon gemaakt.het eten is iets minder, maar wat wil je voor dat geld .
Gereisd anders in november 2005

Miranda, 20-10-2005

Wij zijn van 12 t/m 19 oktober in dit hotel geweest. Opzich was het wel een leuk hotel. Lekker dicht bij het strand en het centrum is goed te lopen. Bij het zwembad was niet echt veel te beleven, er lag niemand maar dat komt denk ik doordat het zwembad en het terras de hele dag in de schaduw is. Als er niet veel mensen zijn dan moest je naar de overkant van de straat om bij een ander hotel mee te eten. beetje vreemd. De kamers waren prima, alleen kan je het bestel een kamer aan de voorkant hebben, aan de achterkant kijk je tegen andere gebouwen aan, heel saai.

De mensen bij de receptie zijn niet echt vriendelijk en spreken amper een woord engels. Verder hebben wij een perfecte vakantie gehad. groetjes uit Lathum

Gereisd anders in oktober 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Suntime in Alanya, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Suntime zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Suntime scoort een 7 uit 10 op basis van 7 reviews.