Hotel Sun Star Beach ****

6,4

7 reviews over Hotel Sun Star Beach in het Nederlands

mooi hotel

Mathijs & Rhianna, 18-8-2016

Het hotel is mooi, heeft EEN nadeel medewerkers spreken gebrekkig tot geen Engels😏.

Voor het gevoel waren wij op vakantie tussen een grote familie bijeenkomst. Jammer.

Eten is lekker alleen veel standaard en weinig variëteit.

EHBO????? Wat is dat!!!!!!!

Spa is een echte aanrader doen dus.

Strand is op loopafstand met een brug over de grote weg heen.

Receptie ongeorganiseerd.

Gereisd met partner in augustus 2016

nooit meer

René Bode, 22-8-2012

er is geen idee daar wat allinn is door dat daar 95% van de gasten russisch is heb je met het opscheppen van ontbijt/lunch/dinner niet het idee dat je in turkije bent . het is zoals de grootste groep gasten kleurloos kil smaakloos. en er is buiten het eten malt bier votka lauwe limo en siroop en koekies niets allinn deze vakantie koste mij € 2000- meer boven op de €2975 om toch nog een vakantie idee tehebben
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2012

niet voor herhaling vatbaar

Familie uit Twente, 18-8-2011

Sunstar Beach...pff..hotel bestaat uit 3 apart gebouwen met 2 zwembaden. 1 bij gebouw A en 1 zwembad bij gebouw C. Ondergronds bij gebouw C zit een discotheek wij (3 kids in leeftijd van 9, 7 en 5) en ik (40) zaten op 8 hoog. Slaap nogal licht en het gedreun van de disco was op 8 hoog hoorbaar...dus slechte nachten. Tevens staat er een moskee bij de gebouwen het de pech met ramadan betekende om iedere ochtend rond 4.19 vanuit de luidsprekers een gebed te horen minstens 10 min. lang. Eten was koud werd niet aangevuld. Heb 2300 euro betaald voor 12 dagen maar nooit weer. Personeel was echter supervriendelijk (obers/animatie/schoonmaaksters). Echter bij de receptie bijna geen woord engels echt russich ingericht...Verder wel bij het strand een bar van het hotel eigen bedjes en parasols wel een wilde zee met grote kiezels. Ben normaal echt niet moeilijk of kritisch maar als ik zo hard spaar voor een vakantie dan wil ik wel graag waar voor mijn geld..voor ons nooit meer SunStar Beach.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

goede prijs kwaliteit verhouding

arthur en Carina, 14-10-2010

Het hotel ligt direct aan het strand. (wel gescheiden door de hoofdweg langs de kust)

Het ligt wel een stukje (ongeveer 6km) van het centrum van Alanya. Het Centrum van Alanya is wel zeer goed te bereiken dmv. Dolmus busjes vanaf de weg, of de bushalte op de hoek van de straat. Het is zeker niet het meest luxe hotel aan de riviera, maar het hotel heeft een zeer goede prijs/kwaliteitverhouding. Het eten is redelijk, en de kamers worden goed schoongehouden/onderhouden. Het personeel is over het algemeen erg vriendelijk, zeker tegen de nederlandse gasten.... want die krijgen ze minder vaak. Wij hebben al met al een hele goede vakantie gehad, en geven het hotel een 8 als eindscore.

Gereisd met partner in september 2010

Prachtig hotel op enkele punten na...

Leen, 1-8-2009

Het eten was niet altijd even lekker en de drank was bijna altijd warm, enkel het bier was koud.

Veel Russen en Duitsers in het hotel.

Gereisd met partner in juli 2007

Super hotel!

Esther, 23-3-2009

We hebben een super vakantie gehad! erg vriendelijk personeel! Ze waren erg blij met ons als Nederlandse gasten! Deze kwamen hier weinig, het was nog niet bij de Nederlanders bekend!

Het was gewoon super, lekker zwembad, dicht aan het strand en met de dolmus ben je binnen een paar minuten in Alanya!

Zeker een aanrader!!

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2008

G vd Brink, 28-8-2007

het was super daar,zo gastvrij geweldig gewoon,voor de kids ook helemaal tof, en 100 meter van het strand heerlijk.
Gereisd met vrienden in juli 2006

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Sun Star Beach bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sun Star Beach in Alanya, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sun Star Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Sun Star Beach scoort een 6.41 uit 10 op basis van 11 reviews.