Hotel Sponza ****

Onvoldoende

75 reviews over Hotel Sponza in het Nederlands

oplichters !!!!!

wijnand, 9-10-2008

Ik en mijn partnerzijn einige jaren geleden in de hotel geweest.

Het was een vies hotel. Er liepen katten dooor het hotel en kinderen namen deze mee naar de kamers. In de periode dat wij er waren had iedere bezoeker last van vlooien beten. Het ongedierten liep over het buffet en het water was leidingwater. Bier en fris drank was op of niet gekoeld. Als je in de zee ging zwemmen, zwemde je lags drollen! het zwembad wat ze hadden was vies. Je gelooft het niet maar in mijn vakantie was het halve hotel ziek. er waren zelfs verscheidende mensen opgenomen in het ziekenhuis. Een hoop waren ingeent! dit zegt dus niet alles.

Tip. maak foto`s en doe je beklach. Zelf heb ik de vakantie bijna geheel vergoed gekregen op de vliegreis na. Oja, op het strand hoef je niet te denken dat je rustig kan liggen.Je wordt heel de tijd lastig gevallen door turken die het bed met je wil delen.Hopelijk valt het tegenwoordig mee, het is niet voor niks dat ze een nieuwe naam hebben.

Maar ik ga het niet testen.

Gereisd met partner in juli 2006

esther, 14-1-2008

enkel jaren geleden in winter 8 dagen in minerva verbleven. nog nooit zo'n vies hotel gezien. het eten was echt niet te eten (zou ik de hond nog niet voorschotelen!) het zwembad was goor. op de bovenste etage moesten alle kamers ontruimt worden ivm waterlekkage van de regen, onder in de hal stonden potten om het regenwater op te vangen. het animatieteam probeerde er nog het beste van te maken, wat helaas niet altijd lukte. personeel kon opdringerig zijn. in de disco elke avond dezelfde muziek. lederzaak was een grote aanfluiting.
        Gereisd met vrienden in februari 2004

Jose, 28-12-2006

Dat de slechte hotel die ik ooit gezien heb.De zwembaden waren vies,opgewarme eten,oplichterij,er is een gymzaal met kapotte apparaten,de strand was vies.

Please ga niet naar toe.Dat word je slechte vakantie ooit.

Gereisd anders in december 2006

Paul, 28-6-2006

Tja 2 jaar geleden geweest ik heb het overleefd!Vies zwembadwater eten was erg matig.Zogenaamd bronwater is kraanwater(ik zag het ze bijvullen).E we waren helaas onze sleutel verloren dit kostte 50 euro in turkije kunnen ze hiervoor denk ik 10 deuren vernieuwen.Liever iets meer betalen ookal betaalde ik in het hoogseizoen 675,- 11 dagen.
        Gereisd met partner in juli 2004

nathalie bos, 5-4-2006

ben hier 3 jaar geleden geweest en inderdaad eten is erg slecht wij zijn er dan ook erg ziek van geworden voor de rest zagen de kamers er niet erg slecht uit en wel netjes schoon
        Gereisd anders in april 2006

ten wolde, 16-11-2005

een bagger hotel.ik ga er nog niet nog eens voor niets heen.al krijg ik geld toe
        Gereisd anders in november 2005

chantal, 27-7-2005

ik ben er in 2004 geweest en het was een goed en verzorgd hotel, goede service en animatie+eten

Arjan Husson, 27-7-2005

Wat een DRAMA !!!!!!!

Niks was daar goed,

Vies eten, Geen variatie, Vieze bierleidingen

Kapotte airco's..

Geen service......

Oplichterij....

Ze zouden onze kaarten wel versturen, betaald, niks gezien.......nooit verstuurd dus.

Appartement zou paar weken oud zijn (toen wij gingen) maar er was geen witte kitran te vinden in de badkamer....

PUUR SLECHT !!!!!!!

en zo kan ik wel UREN doorgaan !

fam. thijssen, 26-7-2005

wij zijn twee jaar geleden in de zomer ook naar hotel minerva geweest en het was een geslaagde vakantie er was verder niets bijzonders aan het hotel maar verder wel goed verzorgd. het personeel was ook erg vriendelijk. we hebben ook geen een keer ongedierte gezien. en het eten was ook wel goed.

Karin en Joke uit Leiden, 25-7-2005

Zeer fout hotel, in sept.3 jaar geleden daar geweest. Zouden in het centrum zitten, dus niet! Hele achteraf wijk. Het avondeten was slecht, alsof alles door de knorr gemikt was! Weinig tot geen vlees. Zwembad was ijskoud! Service op het strand slecht en onbeschoft. De mensen van het hotel zelf waren over het algemeen wel erg aardig en bereid tot helpen. Koelkast en airco werkte alleen op je sleutel, dus had je er weinig aan.De haarfeun ging kapot dus haalde ze gelijk alle electronische apparatuur van de kamer af, wasrek op balkonnetje vloog van de muur af. Hotel niet aanbevolen maar desondanks hebben we er zelf buiten de deur een heerlijke vakantie van gemaakt.
        Gereisd anders in juli 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sponza in Alanya, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sponza zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Sponza scoort een 4.27 uit 10 op basis van 75 reviews.