Hotel Sirius Deluxe

9,2

27 reviews over Hotel Sirius Deluxe in het Nederlands

Geweldig hotel

Familie Roest, 17-9-2017

Een erg mooi hotel met een mooie rustige ligging direct aan de zee. goede service en zeer vriendelijk personeel die alles doen om het de vakantiegangers naar de zin te maken. De hamam is zeker een aanrader waarbij je als een koning behandeld wordt.
Gereisd met partner in september 2017

Hartelijk en vriendelijk personeel.

Marijke, 10-7-2017

Mooi hotel. Zeer aan te raden. Werden met open armen ontvangen. Veel nederlanders hadden geannuleerd. Wij zijn blij dat we toch gegaan zijn. Waren meer dan welkom.
Gereisd met vrienden in juni 2017

Demi, 1-2-2017

Het hotel is fantastisch. Je hebt verschillende faciliteiten die zij aanbieden. Zo heb je de animatie die leuke spelletjes regelen en in de avond shows organiseren. In het restaurant kun je kiezen uit verschillende soorten gerechten. Elke avond staat er wel wat anders op het menu. Het personeel is erg vriendelijk en doet er alles aan om je vakantie zo goed mogelijk te laten verlopen.
Gereisd met partner in juli 2016

fantastisch

Naomi Snoek, 11-1-2017

het was een super vakantie, het personeel is top en je word heel erg goed behandeld. het is al de tweede keer dat we naar Sirius deluxe zijn gegaan en weer was het top. de animatie voor kinderen is leuk en de feestjes die worden gegeven op het strand ook. als vakantieganger word je in dit hotel heel goed behandeld en het eten is goed. het personeel zelf word ook heel goed behandelt en dat vonden we juist goed in dit hotel vergeleken met andere hotel. het was een vakantie om nooit te vergeten.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Goede prijs kwaliteit

Vakantievierder, 16-9-2016

Mooi hotel en de openbare ruimtes waren heel schoon. Eten en drinken van goede kwaliteit en redelijk wat variatie. De animatie was matig ze zijn met te weinig personen en zijn zeer partijdig. De laatste paar dagen was er een nieuw meisje van de animatie bij de kidsclub die leuke dingen met de kinderen doet. De shows in de avond die ze inhuren zijn wel mooi. De mannen van de guest relations spreken veel mensen aan en vragen naar hun mening. Over het algemeen spreekt men zeer slecht Engels of helemaal niet. De schoonmaak in de kamers is matig in het zicht is het redelijk schoon maar als je iets weg schuift is het erg smerig. De minibar is voor 2 personen gevuld bij aankomst en daarna word alleen het water aangevuld. Wat ons wel opviel dat de kamers niet zo gehoorbaar waren en de bedden goed omdat er een zachtdek op de matras lag. Het bedienend personeel is niet zo heel erg vriendelijk. Het was ook jammer dat er weinig Europeanen waren en veel Turken die over het algemeen even onbeschoft zijn als de Russen. Er is een hele mooie grote pier met voldoende ligbedden. Aan de overkant van het hotel voldoende winkels maar het aanbod stelt weinig voor we hadden het idee dat het veel outlet kleding en tassen waren. Ook staat er heel veel leeg en er zijn weinig kopers en daardoor zijn de verkopers niet altijd even vriendelijk als je met lege tassen hun winkel verlaat.
Gereisd met oudere kinderen in september 2016

Geweldig hotel met prima service.

m_herwaarden8, 21-8-2016

Normaal gaan we nooit terug naar hetzelfde hotel, maar het hotel en de service van vorig jaar deed ons wederom besluiten te boeken voor dit jaar.

Ligging is prima, op honderd meter afstand liggen winkeltjes.

Moderne kamers met goede bedden en een mooie badkamer.

Elke dag wordt netjes de kamer schoongemaakt.

Eten is goed, nog beter dan vorig jaar en voor elk wat wils, en het is geen grote eetschuur.

De mensen in het hotel doen er alles aan om je een onvergetelijke vakantie te bezorgen, iets wat ze aardig lukt.

Heerlijk zwembad.

Animatie was prima.

De handdoeken service is prettig, scheelt je weer gewicht.

Strandbedjes zijn er in overvloed, iets wat je zelden ziet bij hotels.

Er is een grote pier met luxe challetjes en strandbedjes.

twee kleine zandstrandjes, met wat kleine kiezelsteentjes.

Watersport mogelijkheden.

Voor de kleintjes is er een kidsclub.

Kinderbad met glijbanen.

Kortom, een geweldig hotel waar je een keer geweest moet zijn.

Vanwege bovenstaande en de kleinschaligheid gaan we er zeker weer terug.

Gereisd met vrienden in juli 2016

Niet de score waard zoals eerder beschreven

Karl, 16-8-2016

Fel overdreven ingeschat , te weinig (gemotiveerd) personeel , Geen animatie voor kinderen van 6 tot 12 .

Verschillende resto' s en bars gesloten en dit in het hoogseizoen . Enkel locale dranken in de prijs inbegrepen = geen ultra all inclusive !

Teleurstellend en zeker zijn score (niet meer ) waard !

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

fantastisch

Demi, 7-8-2016

Het eten was van goeie kwaliteit en er was genoeg keuze. De animatie had genoeg spelletjes te doen om je te entertainen. Het personeel was erg vriendelijk en deed er alles aan om je vakantie zo goed mogelijk te laten verlopen. Een hotel waar ik zeker nog een paar keer terug kom.
Gereisd met vrienden in juli 2016

Super Hotel

Desiree, 5-8-2016

Het personeel is vriendelijk en kunnen goed Engels. De kamers zijn mooi, en ruim. Het eten is elke avond gevarieerd, en je heb ook een italiaanse en turkse restaurant. De animatie is leuk, en ze hebben elke dag wel iets om aan mee tedoen. Als je het hotel uitloopt zijn er tegenover winkeltjes.

Het was een super vakantie, net zoals vorig jaar 2015, waardoor wij weer in 2016 terug zijn gegaan naar Sirius de Luxe.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

goede vakantie gehaf

g_hueting, 19-7-2016

Mooi hotel, overzichtelijk, nieuw en schoon. Leuke animatie, goede gratis wifi, en goede airco in appartement . Ondanks dat het slecht gaat qua toerisme zit dit hotel aardig vol. Mooie pier ook in zee, een bungalow af huren op de pier is echt rustgevend.

Personeel is vriendelijk en moet hard werken door de crisis.

Minpunten die we kunnen noemen, maar dat komt mogelijk door de crisis, is minder variatie in eten, en iets minder service dan we voorheen gehad hebben in de hotels.

Tevens zijn de Russische toeristen voornamelijk vervangen door Turkische toeristen. Qua voordringen en volle borden laten staan doen ze niet veel onder.

Ondanks de coup die er plaatsvond tijdens ons verblijf, geven we dit hotel met een zeer nette prijs een goede 9-.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Sirius Deluxe bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sirius Deluxe in Alanya, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sirius Deluxe zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Sirius Deluxe scoort een 9.16 uit 10 op basis van 28 reviews.