8,8

WebsiteLink naar website

481 reviews over Aparthotel Sifalar in het Nederlands

Leuke rustige plek!

Allali, 24-7-2017

Eenvoudig appartement hotel, rustig.

We hebben het erg naar ons zin gehad.

De service is ontzettend goed, mijn jongste zoontje was ziek had koorts en het was zondag. Moustava en zijn collega hebben voor ons de dienstdoende apotheek opgezocht en 1 van hen is zelfs met mijn man samen naar de apotheek gereden, echt top!!

Ontzettend lief en aardig personeel.

De accommodatie is niet lux, kleine zwembad, gedateerde kamers, maar schoon en ze hanteren een dagmenu. Maar het eten is heerlijk en service echt geweldig gewoon.

Een aanrader, voor wie rust zoekt.

Gereisd familie in juli 2017

Het was geweldig super vakantie gehad.

H. Gunsing, 19-6-2017

Alles was weer goed het personeel zo als al tijd vriendelijk en ze staan altijd voor je klaar. Vooral Mustafa een super man. Alleen jammer dat er weinig toeristen waren, wat meer reclame maken voor Turkije zou wel op zijn plaats zijn. En ook bij Theo`s Place was het weer gezellig, en ook prima personeel staan ook altijd voor je klaar!! Mensen boekt toch naar Turkije het zo`n fijn land, wij komen er al 25 jaar.
Gereisd met partner in mei 2017

Geweldige accomodatie en behandeling

J.C. Nijholt, 27-5-2017

Eten, vriendelijke behandeling service. Kan met de beste wil van de wereld geen negatieve punten vinden.
Gereisd met vrienden in juni 2015

Super hotel

Jacqueline, 13-5-2017

Geweldige bediening en servies..mustafa behulpzaam vriendelijk.ik mis het wil weer terug..
Gereisd familie in januari 2017

Fantastisch hotel

Liesbeth Bevelander, 8-5-2017

Mustafa is een hele goede ober spreek goed Nederlands is heel erg vriendelijk en behulpzaam. Alles is heel schoon en goed verzorgd.
Gereisd met vrienden in mei 2017

geweldig hotel, vriendelijk personeel, schoon

Hahn, 29-9-2016

vriendelijk engels sprekend personeel, schoon, wel oud meubilair maar zeker functioneel, bedden aan de harde kant, ligging midden in het centrum van Alanya.
Gereisd met partner in september 2016

Beste gasten,

graag willen wij ons van harte bedanken voor uw beoordeling en feedback, dit weten wij zeer te waarderen! Wij wensen u en uw familie fijne feestdagen, een gelukkig en vooral gezond nieuw jaar en hopelijk tot ziens in Şifalar!

Zalig Kerstfeest,

ww Şifalar Team

zeer goed,niets slecht, schoon,vriendelijk.

ted .willems, 17-9-2016

wij komen er in juni en september, veel mensen boven de 50 ,zeer rustig ,geen

herrie of overlast van mede gasten ,ook niet s'nachts ,fijne schoonmaaksters ,

al het personeel is altijd behulpzaam als je wat hebt. In onze periodes zijn er geen

kinderen [lekker rustig]. - punt weinig animatie voor kinderen in juli & augustus.

Voor ons ook niet of er wordt een barbecue georganiseerd.Live muziek, of danseressen of andere shows is voor kleine hotels of app zeer duur, ivm duur vergunningstelsel van de gemeente. Voor de rest voor ons een topper,

Gereisd met partner in juni 2016

Beste Ted,

van harte bedankt voor de mooie beoordeling en commentaren. Dit weten wij zeer te waarderen en het verheugt ons te lezen dat uw vakantie bij ons goed bevallen is.

We wensen u en uw familie een fijne Kerst en vooral een gelukkig 2017 en hopen u snel weer bij ons te mogen verwelkomen!

Fantastisch aparthotel

Henk, 16-9-2016

Zeer vriendelijk personeel zowel de manager als het bediening personeel, en de dames van de schoonmaak niet te vergeten. En je kunt er ook heel lekker eten. Naar het strand is ongeveer 8 min. lopen naar het centrum 12 min. lopen. Wij komen al 23 jaar in Alanya, waarvan de laatste 5 jaar in Sifalar en dat 2 keer per jaar . Wij gaan nu in september weer.
Gereisd met partner in mei 2016

Beste familie Gunsing,

even een woord van dank voor de mooie woorden en de prachtige beoordeling!

Hier gaan wij voor en we hopen van harte u ook komende zomer weer bij ons te begroeten.

Wij wensen u en uw familie een gezellige Kerst en een gezond 2017

Super vakantie gehad!

Klinkhamer/Kruijer, 30-8-2016

Wij hebben deze zomer voor het eerst vakantie gevierd bij Sifalar apart hotel en dit is ons zeer goed bevallen. Het appartement waar we in zaten was ruim, schoon en gezellig. Het zwembad was super alleen jammer van het handdoekje leggen. De eerste week viel dit nog wel mee. Maar de tweede week moest je wel echt een handdoek neerleggen wil je een plekje hebben. Het water werd elke dag gecontroleerd door iemand van het personeel. We waren zeer aangenaam verrast door de kwaliteit van t eten. Het eten was alle dagen vers en met name het bbq buffet was ontzettend lekker maar we hadden wel graag iets meer variatie willen zien maar aangezien het feit dat het erg rustig was was dat wel te begrijpen. Het personeel was ontzettend vriendelijk en deed er alles aan om het je naar de zin te maken. Kortom een super leuke vakantie en zeker voor herhaling vatbaar!
Gereisd familie in juli 2016

Familie Klinkhamer / Kruier,

ten eerste onze hartelijke dank voor het positieve feedback, het doet ons veel plezier zulke mooie en dankbare commentaren te lezen! Wij wensen u een heel fijne kerst en vooral een gelukkig en gezond Nieuw Jaar!

Erg goed en fijn hotel

Angela, 28-8-2016

Heel erg goed en fijn verblijf gehad hier. Ismail, Fatih en de rest het personeel zijn heel vriendelijk en proberen het een ieder naar hun zin te maken. Ze zijn erg behulpzaam en gastvrij. We voelde ons erg thuis bij Sifalar. Super fijne vakantie gehad en we komen volgend jaar wellicht terug ❤
Gereisd familie in augustus 2016

Beste Angela,

bedankt voor de mooie beoordeling en we zijn heel blij te horen dat de vakantie zo goed in de smaak gevallen is. We wensen een prettige Kerst en een gelukkig Nieuw Jaar en hopelijk gauw tot ziens in Şifalar!

Jullie Şifalar Team

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Aparthotel Sifalar*** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Sifalar in Alanya, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Sifalar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Sifalar scoort een 8.84 uit 10 op basis van 496 reviews.