Aparthotel Sifalar ***

WebsiteLink naar website

497 reviews over Aparthotel Sifalar in het Nederlands

Super

Frans Ineke, 14-10-2017

Wij komen hier al meer dan 20 jaar en hebben het steeds weer naar ons zin.

Mooie appartementen maar kunnen wel wat vernieuwing hebben.

Heerlijk zwembad.

En goede service van het personeel.

Wij hopen er in mei weer te zijn.

Gereisd met partner in september 2017

2017! Wifi bijna Overal Gratis! Sifalar...yok!

Anoniem, 9-10-2017

Bezoekers moeten rekening houden met extra kosten voor het gebruik van WIFI van 2 euro per dag!! op Stranden en erg veel gelegenheden in Centrum overal WiFi GRATIS!! Voor 2 weken 2 pers toch 56 euro Extra!! dan nog voor oud kluisje 56 euro betaal je toch al 112 euro extra dat op heel veel accomodaties GRATIS is!!

s' Avonds eten bij Sifalar kan heel lekker zijn maar je moet wel veel geduld hebben: Voor de opname/afwikkeling bestelling, het opdienen, en alle andere zaken was alleen Mustafa beschikbaar!! Mustafa was vele avonden tijdens het verblijf ALLEEN beschikbaar voor de hele bediening!! er zaten groepen van 16 personen welke een All-Inn verblijf hadden geboekt en nog vele stellen en kleine groepen welke ALLEMAAL door EEN persoon werden geholpen en waarbij de uit- servering soms ondersteund moest worden door de Kok!!

Wel lopen er de hele dag indirecte medewerker(s) rond met volgens ons controlerende activiteiten op de uitvoering van de directe medewerkers !!! welke zich de hele dag al kapot werken!! ON-voorstelbaar.!!!!

Wij vonden de directe medewerkers hun stinkende BEST doen om het verblijf van de gasten het naar hun zin te maken en dan gaat het natuurlijk ook over het reinigen van de appartementen en het oplossen van eventuele technische problemen. Ook de prima Engels sprekende receptiemedewerker/s voldoen in behulpzaamheid en vriendelijkheid.

Al bij al vinden wij dat de Directie beter enkele directe personeelsleden kan toevoegen aan de uitvoerende activiteiten zodat de GASTEN het gevoel krijgen dat ZIJ en niet bepaalde medewerkers de BELANGRIJKSTEN zijn voor het verder Prima Appartementencomplex SIFALAR!!!!!

Gereisd met vrienden in oktober 2017

Comfort van hotel & huiselijkheid van appartement

Ike Amanatkhan, 6-9-2017

Comfortabele, ruime appartement. Wij hadden een 6 persoonsappartement (halfpension) en verbleven er met 4 personen voor 14 dagen. Eten is lekker. Dagelijks werd er schoongemaakt. Ideale ligging tov strand, winkels, restaurants en lokale bevolking. Personeel is behulpzaam en vriendelijk. We hebben een fijne verblijf gehad!

Het ontbijt heeft weinig variatie in fruit. Er had wel wat meer variatie gemogen in het diner. Ik miste vis en variatie in rauwkostsalades. Groenten worden allen koud geserveerd. Meubilair dateert van 30 jaar geleden, wel praktisch nog!

Heerlijk

Lorenzo, 3-9-2017

Alles onwijs goed voor de eerste keer hier en zeker een plek om terug te komen.

Goed zwembad goed eten zowel het ontbijt lunch en avond eten personeel is ook aardig (mustafa) spreek een woordje nederlands en helpt je graag een handje.

Gereisd met partner in september 2017

Heel goed !!

Jamayma, 30-8-2017

Kamer is super !

Eten is heerlijk. Alles super vers en wat warm hoort te zijn is warm.

Zwembad heel schoon. Het personeel is heel vriendelijk.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Schone kamers, fijne sfeer en prima service

mevr. Hullen, 27-8-2017

In het aparthotel Sifalar is het goed toeven. De kamers zijn schoon en ruim en hebben airco. Het eten (wij hadden half pension) was heel goed met voldoende variatie en ook veel salades. Sifalar ligt heel centraal, je loopt zo'n 10 minuten en dan ben je op het strand. De mensen van het hotel zijn enorm vriendelijk en behulpzaam. Vooral Vatti en Mustafa van de bediening zijn enorm aardig. De laatste dag werd mijn dochter niet lekker op het strand en na een telefoontje naar Mustafa, werden we gelijk opgehaald op het strand. Heel fijn. Wij hebben het enorm naar onze zin gehad.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

met gierende banden weg!!!

Linda, 26-8-2017

Omscrijviing deugt niet . Maar 1 zwembad en geen tafeltennis tafel en dergelijke. Die staan bij het dichte hotel gedeelte. Wordt met 3 maten gemeten . De gene die er jaren komen en goede recenties schrijven krijgen eenVIP behandeling .

Eten staat een hele tijd ONGEKOELD buiten zeker de koude gerechten. Zeer gevaarlijk als het + 35^ is !

Er is onduidelijkheid hoeveel sterren dit hotel is de ene 3 de andere 3,5 en sommige 4 . Maar in mijn optiek 3- .

Voor mijn NOOIT MEER .

een echte aanrader

anoniem, 26-8-2017

een fantastische vakantie hebben wij gehad. en al die negatieve reacties vind ik deels onterecht. ja diegene die je naar je kamer brengt, blijft wachten op fooi, maar dat proberen ze overal in Turkije, en als je het niet wil, zeg je het gewoon. verder is het belangrijk om te weten dat er 2 appartementen complexen zijn. de ene is met een zwembad en glijbaan, en de andere heeft ook een zwembad, maar geen glijbaan. omdat de toerisme afneemt in Turkije kunnen ze het niet opbrengen om allebeide complexen open te gooien als 1 complex nog niet eens gevuld is. dus het complex met glijbaan is dicht. ( al 2 jaar zo). verder is het eten goed! je moet gewoon weten dat je niet in Nederland bent, en dus ook niet alles daar hebt wat je in Nederland hebt. Dus je moet je aanpassen aan de cultuur. Het personeel is super vriendelijk. Ze werken keihard ( bijna de hele dag). De kamers zijn altijd brandschoon, behalve het plafond van de badkamer. elke dag komen de schoonmakers schoonmaken en bedden verschonen en schone handdoeken brengen. Het strand ligt op loopafstand en het centrum ook, er zijn leuke uitgaansgelegenheden, zoals robin hood: daar komen veel Nederlandse toeristen.

verder is schuin tegenover het hotel een restaurant 'Theo's place' van een Nederlandse eigenaresse, en het is daar savonds ook super gezellig. ER zijn veel leuke uitstapjes die je kan ondernemen, maar je kan ook zelf met taxi of iets dergelijks naar de rivier. dat is een ijskoude rivier met gezellige terrasjes.

De sfeer in het hotel is savonds ook heel erg gezellig. 1 nadeel vond ik, dat er live muziek is beloofd, maar dat is er dus niet. Verder is het eten goed, als je iets anders wil eten, kan je het gewoon vragen en dan maken ze dat voor jou.

nog een paar tips: je kan het kaanwater in Turkije niet drinken. Pas op met ijsklontjes in drinken. dit heb je meestal niet door, maar dat komt ook gewoon uit de kraan.

Als je erover twijfelt om naar Turkije te gaan, i.v.m. terreur enzovoort, onthoudt dit als er in Turkije een aanslag wordt gepleegd is dat meestal honderden of misschien wel duizenden kilometers van Alanya, de afstand is zo groot dat kan je vergelijken met van Nederland naar Duitsland. en veel Nederlanders gaan gewoon naar Duitsland.

dus gewoon naar Turkije en dan is dit hotel een echte aanrader.

Gereisd met vrienden in augustus 2017

Vreselijk !! Blijf liever thuis dan naar Sifalar !

Caroline van Loon, 24-8-2017

Ongelofelijk dat iedereen zo vreselijk positief is over Sifalar.

Ik weet niet waarom mensen niet eerlijk zijn in hun reviews ,dit hotel is niet meer dan maximaal een 6 waard. Wij hadden het 4* hotel Sifalar geboekt maar helaas het is een 3* hotel .Geen all in incl. buffet er waren te weinig gasten n Augustus?? De volgende dag ook niet want de kok was ziek. De ene gast heeft wel airco in zijn kamer de andere niet ligt waar je geboekt hebt. Het eten is slecht je kan niet kiezen als er geen buffet is en als er wel een buffet is staat het eten buiten geserveerd in de hitte van meer dan 30 gr. ,zonder koeling dus als Rob Geus zou controleren loopt de legionella uit alle salades en fruit. Zeer gevaarlijk en wat er over is staat s, avonds weer zonder koeling buiten incl. melk en Yoghurt. Kamers zijn oud en de badkamer is ronduit vies ,van het plafond kun je eten en de gordijnen zaten vol met kauwgom. Zwembad en stoelen zijn klein maar prima. En Mustafa is alleen maar aan het bijverdienen met zijn excursies. Al met al niet de 8.8 wat iedereen geeft !

Gewoon weg Fantastisch

Tom van Dooren, 23-8-2017

Kleinschalig Familie App. Hotel op ongeveer 10 min lopen afstand van het Centrum van Alanya.

Mooie ruime en schone kamers en extreem vriendelijk personeel vooral de jongens van de bar.

Mustafa ,Alihan en Fatih 3 geweldige jongens die altijd voor je klaar staan en zeker bijdragen aan een fantastisch vakantie en je het familie gevoel geven. Ik verbaas me dan ook over de 2 vorige reacties, over de persoonlijke reactie over Mustafa vergeet niet dat wij er ook waren in die periode, ja het klopt dat je na 23:00 geen gratis drank meer krijgt en die zelf moet betalen en dat je niet altijd echte Limonade of een ander biertje krijgt maar dat is All in in Turkije als die jongens niets anders krijgen om te schenken moet je hun er ook niet op afrekenen dan is dit het beleid van het Hotel.

Ik kom al sinds jaren in Turkije en heb al vele Hotels gehad hier in de omgeving maar naar Sifalar App.hotel gaat voor ons duidelijk de voorkeur naar uit mede dankzij Mustafa, Alihan en Fatih

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Sifalar bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Sifalar in Alanya, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Sifalar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Sifalar scoort een 8.75 uit 10 op basis van 513 reviews.