Hotel Sevki Bey ***

8,1

24 reviews over Hotel Sevki Bey in het Nederlands

Fijne vakantie gehad

Jeanet, 16-6-2016

Accommodatie prima in orde. Alles voldeed aan onze vakantie.Fijne week gehad.

Zeer betaalbaar. Ontbijt, lunch en diner helemaal goed!

Een heel klein minpuntje; Overdadig aanwezigheid van medewerker, die op provisie basis daar te werk is. Blijft je toer loos lastig vallen om mee te werken aan zijn projecten, a la carte eten, waterpijp, likeur te bestellen. Op een gegeven moment halt toe geroepen, aangegeven dat niet op prijs te stellen. Muziek veel te hard, dat ook volgens reisorganisatie.

Gereisd met partner in juni 2016

Heerlijke plek en mooi zwembad maar dat was t ook

Pvs18, 6-10-2015

Na s nachts aan te komen waren ze volgeboekt en moesten we naar een echt vies ander hotel, dit doen ze schijnbaar standaard. Prijs was zo dat ik er niet teveel van verwachte. Ontbijt was slecht met vaak oud brood. Rondom zwembad was echt smerig en wanneer je personeel erop aansprak was het basispensioen de reden met weinig personeel, terwijl er werkelijk 3 mensen waaronder de tuinman de hele dag aan de bar hingen te niksen. Locatie was top en het hotel zou bij goed management en personeel echt potentie hebben. Dinerbuffet was ook slecht en niet warm
Gereisd met partner in januari 2015

Heerlijke vakantie gehad!

Niki, 17-8-2015

Een last-minute geboekt, samen met mijn moeder naar Turkije. We zaten in een 'tuinhuisje' (niet speciaal geboekt, maar 'spontaan' gekregen bij aankomst) in een prachtige tuin met fruitbomen.

Tegenover het strand, bushalte is vlakbij, zwembad is heerlijk, overal goede Wi-Fi, kamers worden iedere dag schoon gemaakt, eten is prima en het personeel super vriendelijk!

Omdat het vrij kleinschalig is maak je snel contact met andere mensen. Wij hebben een geweldige vakantie gehad!

Gereisd anders in augustus 2015

Ik ga terug

Miranda, 15-8-2015

Prima prijs kwaliteit verhouding, Eenvoudig simpel maar goed warm eten, bar terras gezellig goed personeel met name Dilara, Kaan, Mehmet, en Jouzoef. TOP.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

nooit meer, enge manager!

Oosterhout, 10-8-2015

Wij hadden 2 bungalows geboekt, bij aankomst was er maar 1 vrij, we kregen 1 bungalow voor de 1e nacht en moesten maar zien hoe we de nacht met 4 man in 1 kamer door moesten komen geen excuus niets, gedurende onze vakantie hebben wij dagelijks ruzies en boze mensen meegemaakt die niet op hun geboekte kamer konden, dit met een agressieve manager die tegen de mensen schreeuwt en totaal geen moeite deed om het op te lossen. Het ontbijt was slecht. Het zwembad was prima en groot, de bungalows waren ook prima in de mooie tuin. onze WC was een keer of 5 kapot en we moesten per keer ook 5 keer vragen of ze het kwamen maken. Ik had voor de prijs echt geen hoge verwachtingen maar service en vriendelijkheid heeft geen prijs volgens mij!
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

Een fantastische vakantie!

Rus, 21-7-2015

Wij zijn met een bingoreis bij deze vakantie uit gekomen! Erg mooi hotel, super personeel. Het is kleinschalig, wat wij als erg prettig hebben ervaren. Het personeel deed er alles aan om te zorgen dat je je speciaal voelde. De schoonmaak kwam elke dag en maakte redelijk goed schoon: doekje over de meubels, schone lakens en een dweil over de vloer. Dat was voor ons meer dan voldoende. Wij hebben erg genoten van de hamam, jeepsafari en boottrip. Het autoverhuur was wat minder. We huurden een auto voor één dag om naar de markt in Manavgat en Side te gaan (echt een aanrader!). De auto was ons 24 uur belooft (van 9 tot 9), de auto werd een uur te laat afgeleverd en werd om 12 uur die avond alweer opgehaald. Tevens was de verhuurder erg onvriendelijk: hij negeerde mij (vrouw) volledig en schoof ons extra kosten toe, terwijl we al betaald hadden voor een full casco.
Gereisd met partner in juli 2015

Te gekke vakantie

Sazz, 29-4-2015

Het Sevki Bey Hotel in Alanya is een mooi, schoon en rustig hotel met heel vriendelijk personeel en erg lekker eten !! Voor een stel zoals wij was het heerlijk om samen te genieten van het lekkere eten, de mooie kamer maar vooral het personeel heeft onze harten gestolen. Ook de ligging van het hotel vonden wij erg prettig. Niet direct in het centrum van Alanya maar net even buiten de drukte. Maar als je de drukte op wilt zoeken kan je op ieder moment van de dag een busje pakken voor de deur van het hotel en binnen 3 minuten zit je in het centrum !! Met het uitzicht op zee hebben wij daar heel wat romantische avonden beleeft en we gaan zeker terug. Groot compliment voor het personeel van het Sevki Bey die ons echt het gevoel gaven dat we bij de ''familie'' hoorde !!
Gereisd met partner in september 2014

Zeer kleinschalig maar leuk familie hotel

jeroen, 22-9-2014

Mooi hotel om te verblijven, eten was uitstekend vooral Turks georiënteerd, kamers waren redelijk niet meer dan dat, zwembad erg goed onderhouden. kwa prijsverhouding wat je er voor krijgt is buitengewoon goed!! Wat ons ook op viel zijn de 3 katten die er rond lopen, zijn heel erg tam en erg schoon. Ook hebben ze in de prachtige tuin, fruit die je kan plukken en mag meenemen of proeven ( bananen, appels etc. ). De afstand naar de stad Alanya is goed te doen met de bus die praktisch voor het hotel stopt.
Gereisd anders in september 2014

Wil zeker nog eens terug!

Gabriëlla, 2-9-2014

Hotel Sevki Bey voldeed aan alle verwachtingen. Ik heb geen ervaringen met het buffet, maar afgaande op de ervaringen van anderen raad ik mensen aan om niet all in te boeken, maar ter plekke à la carte eten te bestellen. Dan wordt er iedere keer weer heerlijk en vers voor je gekookt voor een lage prijs. Uiteindelijk ben je zelfs goedkoper uit. Dit eten is een 10 waard! De bungalow was aan wat onderhoud toe, maar absoluut een aanrader vanwege de rust en het idyllische karakter. Bovendien iedere dag schoonmaak. De service is formidabel. Wat een geweldige medewerkers. Ik heb twee dagen in het ziekenhuis gelegen en kreeg zelfs een bos bloemen. Een echte aanrader zijn ook de massages van Murat Yildiz! Voor een spotprijs neemt deze man uitgebreid de tijd. Ook de Nederlandse barman is prettig. Eigenlijk waren alle personeelsleden zeer vriendelijk, gastvrij en behulpzaam. De ligging is ideaal. Net buiten de drukte, maar met de bus zit je voor 2 lira binnen 10 minuten midden in het centrum!
Gereisd anders in juli 2014

super hotel!

Hein Elling, 6-7-2014

Sevki bey is een ideaal hotel als je vanrust houd, een hele fijne botanische tuin met fruit en groente wat je zo veel mag plukken als je wilt, het personeel is super aardig en staan altijd voor je klaar.zeker een aanrader!
Gereisd met partner in juni 2014

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Sevki Bey bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sevki Bey in Alanya, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sevki Bey zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Sevki Bey scoort een 8.1 uit 10 op basis van 25 reviews.