Hotel Sevim ***

8,3

3 reviews over Hotel Sevim in het Nederlands

Johan, 27-7-2007

De service is slecht...

toen wij de tafelvoetbalkast opengebroken hadden en vroegen of ze de splinters wilden opruimen werden ze boos, daarna hebben zed een nieuw kastje d'rin gepleurt, de tafeltenisballetjes gejat en allemaal gaten in gemaakt en in de zwembad gegooid, en 1 biljard bal mogen ze in de zee gaan zoeken.. en trouwens ik heb nog 4 bierglazen van hun gejat..

Efes glazen.. en mensen, na 12uur s'nachts moet je voor de drinken betalen.. doe mij na, en ga naar de restaurant op de 2e of 3e verdieping dacht ik, die is dan gesloten, maar je kunt daar zomakkelijk drinken pikken, had daar elke nackt, Cola, Fanta en 7up en nog een beetje whiskey en turkse bier.. en mensen als je naar de strand ga, ga met badslippers, zand is goeiheet, en ook vies, de riolering van sevim eindigt precies bij de privé strand van hun..

Veel plezier ;)

Gereisd met vrienden in juli 2007

alice rakhan, 25-7-2005

Het eten was tamam elke dag andere schotel veel keuze.Veel winkeltjes in de buurt.Aardige personeel.Kamers schoon.Bus voor de deur.Manager aardig en behulpzaam.
Gereisd anders in juli 2005

pieter broeckaert, 6-10-2004

mooi hotel (prijs/kwaliteit), maar zonder wagen is er niet zoveel aan te vangen! wel op een paar meter van de kust, maar hou er rekening mee; veel stenen op het strand! proper hotel, lekker eten, verzorgde kamers!
Gereisd anders in oktober 2004

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sevim in Alanya, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sevim zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Sevim scoort een 8.33 uit 10 op basis van 3 reviews.