Hotel Sesam

Sesam
7,8

4 reviews over Hotel Sesam in het Nederlands

Mark, 10-8-2007

Toen we aankwamen om 7 uur 's ochtends na een vermoeiende reis, was het hotel vol. Personeel wel vriendelijk, maar slechts 1 persoon spreekt redelijk Engels, de rest niet. Je moet altijd zelf om schone handdoeken en beddengoed vragen. Airco is duur, 6 euro per dag. Zwembad is vies, geen chloor. Het halve hotel had last van de oren. Het eten is redelijk prijzig. Steeds dezelfde muziek en 's avonds zit er niemand bij de bar of het 'restaurant'. Kamers wel heel groot, groot balkon, maar er wordt amper schoongemaakt. Aanwezige keukengerei, servies en bestek is heel karig. Heel veel stroomuitval en geen noodvoorziening, dus soms zit je uren zonder stroom (en dus zonder airco en soms zelfs zonder water). Na een paar dagen wilde ik het liefst weer naar huis, maar daarna werd het gelukkig wat beter. Onderhoudsstaat is bagger. Betonrenovatie in Nederland zou hier niet eens meer aan beginnen. Niet aan beginnen!
Gereisd met partner in juli 2007

Lisette, 1-10-2005

De appartementen zijn heel erg groot, we schrokken gewoon van de grote bij aankomst. Elke dag wordt er schoongemaakt en nieuwe handdoeken neergelegd. Het personeel is super vriendelijk, gezellig en erg behulpzaam en zijn dan ook vrienden van ons geworden! Rondom het appartement zijn restaurantjes, strand en zee zijn een paar min lopen vanaf het appartement (je hoeft maar 1straat over), geweldige disco's op 20 minuten loopafstand, (lijkt veel korter omdat je door een erg gezellige straat loopt vol winkeltjes, restaurantjes)Bistro Bellman & Zaphan waren onze favoriete disco's (de beste muziek, sfeer en leukste mensen waren hier te vinden en stonden ook nog's naast elkaar, perfect!).

Wij zijn elf dagen in appartement Sesam in Alanya verbleven, wat achteraf veel te kort was! Een geweldige vakantie in een super appartement!

Gereisd anders in oktober 2005

Erwin en Marie Louise, 27-7-2005

Door overboeking zijn wij in een mega groot appartement terecht gekomen en het was echt geweldig! Het barpersoneel was super, er werd genoeg schoongemaakt, je zat met 4 minuten op het strand en binnen een half uur in het centrum bij alle grote discotheken! Echt een aanrader!!!
Gereisd anders in juli 2005

luffy, 4-7-2005

heel mooi, geschikt en gezellige omgeving
Gereisd anders in juli 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sesam in Alanya, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sesam zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Sesam scoort een 7.75 uit 10 op basis van 4 reviews.