Hotel Sarpedon HV

Sarpedon HV
7,8

9 reviews over Hotel Sarpedon HV in het Nederlands

sandra, 8-12-2005

erg leuke vakantie gehad vriendelijk personeel, gezellige kamer met uitzicht op zee. Het eten was een beetje saai iedere dag hetzelfde maar we hebben heerlijk gegeten in de restaurantjes in de omgeving. Ook het nabij gelegen stadje vonden wij zeer gezellig.

Ik wil er zeker nog een keer naar toe

Gereisd anders in december 2005

Nico, 30-10-2004

in alle reacties van anderen op dit vakantiepark vind ik wel iets terug. Eigenlijk was geen kamer geheel in orde, bijna iedereen is wel een keer verhuisd. Eten was prima, maar met de all-inclusive lokale alcoholische dranken was het droevig gesteld. behalve bier en wodka was er nauwelijks keuze, of het was op of ze schonken maar wat in. Het drink- en eetgedrag van de Russen is schandalig. Wanneer ik weet dat er meer dan 10% Russen in een hotel zitten, ga ik er beslist niet meer heen.

Lieke en Maria, 27-10-2004

Het is een erg leuk hotel, waar je in huisjes zit. Wij keken uit op het strand, was erg mooi. Sommige paadjes worden slecht verlicht, waardoor ze moeilijk te bewandelen zijn. Het personeel is vriendelijk. De kamer werd redelijk schoon gemaakt, maar moesten wel zelf achter dingen aan (handdoeken / lekkage). Verder is het erg gezellig!!

hans, 14-10-2004

prachtige ligging, echter voor mensen die slecht ter been zijn minder geschikt vanwege vele stenen(slechte)trapjes die s'avonds ook nog slecht verlicht waren.

Toen we aankwamen 6 oktober,regende het behoorlijk,met als gevolg lekkage,zoals vele anderen moesten we verhuizen.

Eten (buffetvorm)uitstekend,en het personeel erg aardig. Hebben ons alleen aan het eetgedrag

van mensen uit Rusland ong. 70% ontzettend gestoord.

Verder hebben we het erg naar ons zin gehad.

fleur, 18-9-2004

prachtige omgeving! eten vond ik heerlijk. kamers werden slecht schoongemaakt, voor handdoeken moesten we zelf op strooptocht.

bar personeel was erg aardig.

Gereisd anders in september 2004

Harry Boon, 1-9-2004

Sarpedon was voor ons een aangename verrassing. Vriendelijk personeel, supergezellig animatieteam, inderdaad wat plat, maar waar heb je dat niet? Schitterende kamer met uitzicht op zee, bedienend personeel lijkt zo van de straat geplukt( geen idee hoe het hoort!)

Muziek bij het zwembad was erg overheersend en op jongeren afgestemd (Turkse house), terwijl die er amper waren.De obers vonden het erg leuk

Eten was prima voor 4****. We zijn in juli geweest (90%Russen!) en gaan in oktober weer.

Gereisd anders in september 2004

S. Scholte, 27-8-2004

Het idee van een vakantiepark is leuk. Het is geen groot gebouw, maar kleine huisjes met hotelkamers. Veel kamers zijn te klein en zonder balkon. Op zich niet erg, maar de kamers zijn niet schoon. Het personeel is niet heel vriendelijk en behulpzaam. Meerdere mensen hebben voedselvergiftiging opgelopen door het eten. Op zich niet zo vreemd als je ziet hoe ze met het eten omgaan. Schalen worden hergebruikt en overblijfsels worden vermengd met nieuw of iets anders. Zwembad is klein en wordt niet goed schoongehouden. Tevens zijn de hoogteverschillen erg vervelend. De nieuwe eigenaar heeft een grote taak dit hotel een 4 sterren hotel te maken, want dit is het naar mijn idee op dit moment niet.

Ilona Buwer, 22-8-2004

Eenhele leuke vakantie gehad.alle mensen die er werken zijn super aardig.het eten was er uitstekend.voor de kinderen is er zelfs een kinderbuffet en ook een dieet buffet.het animatie team deed ook heel veel met de gasten.het hoogte verschil in het park vond ik iets minder en het lekken van de douche bak maar voor de rest een super fijn tijd gehad hier.we gaan er zeker volgend jaar weer heen.in de winter gaat het park verbouwen hebben we daar gehoord dus het kan alleen maar beter worden.

I. Dragt, 11-8-2004

Prachtige locatie, aparte huisjes midden tussen de bomen, mooi uitzicht op zee. Groot verschil tussen de huisjes, sommige ruim met balkon, andere zonder balkon en krap.

Niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn. Vervelend: de electriciteit viel een paar keer uit.

Personeel vriendelijk. Eten redelijk goed. Slechte hygiene. Tot 10 uur kun je uitgebreid ontbijten, slecht langslapersontbijt. Winkels niet direct naast de deur, maar goed bereikbaar met dolmus. Show animatieteam nogal plat. Aantal faciliteiten die wel vermeld staan zijn er niet. Zwembad is wat aan de kleine kant. Disco is een kleine ruimte aan het strand met een vreselijke geluidsinstallatie.

Samengevat, voor families een prima hotel(wat mij betreft niet meer dan 4 sterren) Voor jongeren die vooral drukte, veel activiteiten en een bruisend nachtleven zoeken is het niet geschikt.

Gereisd anders in augustus 2004

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sarpedon HV in Alanya, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sarpedon HV zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Sarpedon HV scoort een 7.78 uit 10 op basis van 9 reviews.