Hotel Saritas ****

Hotel Saritas
Saritas
6,5

67 reviews over Hotel Saritas in het Nederlands

klein en niet praktische kamers

mandy, 14-8-2012

De vakantie bij deze accomodatie begon in een te kleine kamer waarbij we tegen bosjes aankeken vanaf ons terasje.. door verhuist naar familie kamer. extra slaapkamer overbodig voor ons maar verreweg beter dan de tweepersoonskamer.

met de bus naar de stad en de weg oversteken naar strand.

marktje om de hoek.

Alles aanwezig en gezellig,goede service.leuk personeel

Gereisd met partner in juli 2009

Eenmalig actie

Marin en Thea Peters, 25-9-2011

Receptie; Bij aankomst in de nacht met ongeveer 20 personen, inschrijving en afhandeling door 1 persoon, die nagenoeg geen engels sprak. totaal geen efficientie.

Hotel bleek voor 90 % door, nadrukkelijk aanwezige soms rumoerige russen bevolkt te zijn.

Kamers goed en redelijk schoon. Lakens en handdoeken niet schoon.

Voedsel, elke dag hetzelfde en niet warm.

Veel voedsel werd weggegooid mede omdat er niet is aangegeven wat het eten was en wat erin zat. Russen namen grote hoeveelheden eten en lieten de helft liggen.

Zwembad schoon. Ligbedden werden heel vroeg met handdoeken bezet gehouden, terwijl men eerst uren later kwam of naar het strand ging en van de bedden weinig of zelfs geen gebruik maakte.

Animatieteam, 2 personen, Russisch/Ouzbekisch, nagenoeg geen Engels.

Bij en rond het zwembad zeer harde en elke dag dezelfde muziek

Waterglijbaan slechts 2 keer per dag een zeer korte tijd aan.

Personeel zeer onvriendelijk en bot.Totaal niet geinteresseerd, soms zelfs vijandig.

Gereisd met partner in september 2011

Voor ons nooit meer dit hotel

Koja, 25-9-2011

Wij zijn net terug van een 8 daagse vakantie in hotel saritas. De ligging is prima maar het eten bah elke bijna het zelfde en wat warm moet zijn is lauw. Nee wij zijn beter gewend in Turkije.

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Saritas bij:

voor de prijs was het redelijk.

Durand Jansen, 25-9-2011

Zo nu mijn reactie over hotel Saritas, Het is dat er leuke Nederlanders waren en twee belgen.

Beginnen we maar over het personeel. Deze zijn onbeschoft af en toe, spreken bijna geen engels. Animatie team beetje saai. En spreken ook bijna geen engels. Er is een glijbaan die gaat 2 keer per dag aan een half uurtje. S,avonds na half 12 kan je nergens meer zitten dan alleen op je hotel kamer. Buiten word je weg gestuurd door het personeel en dan trekken ze over alle tafels en stoelen een zeil.

De kamer van ons was schoon, Zwembad water werd elke dag een monster van genomen. De ligbedjes moet je inderdaad vroeg bij zijn want anders ben je te laat om half negen ligt alles al vol dus vroeg eruit om ook maar een handdoek op een bedje neerleggen. Om 18:00 uur word je ook hier weg gestuurd. Ontbijt is goed en uitgebreid, Lunch,snacks, en diner is bijna elke dag het zelfde en blijft niet warm. De bus naar het centrum is goed te doen. Hotel ligt 2 en half uur van vliegveld vandaan met de bus.

Gereisd met partner in september 2011

niet fantastisch maar ook niet slecht

sofie, 29-8-2011

Ik heb een goede vakantie gehad.

Er is een groot buffet al is het eten wel elke dag bijna hetzelfde en dat was ik na een paar dagen beu. Wij aten nooit in de eetzaal maar buiten op een overdekt terras. Hier was wel altijd plaats en het was er veel gezelliger.

Wij hadden een hele mooie kamer, daar zijn we heel tevreden van. Ook van de poetsvrouwen, ze zij heel vriendelijk. Ander personeel niet.

niet boeken

familie tonnelier, 29-7-2011

Wij zijn net terug van onze vakantie in hotel saritas te Alanya.Nederlandse touroprerators zouden dit hotel niet moeten opnemen in hun aanbod.Het stikt hier van de russen en ik kan u vertellen dat dit geen pretje is.Het zwembad is afgezet met lint en om 7u30 staan russen in de rij om vervolgens binnen 1 minuut alle ligbedden te voorzien van handdoeken en vervolgens laat in de middag verschijnen om te zwemmen.Ook tijdens de buffetmaaltijden lijkt het wel of ze bang zijn dat alles na 5 minuten al op zou zijn.Ze scheppen eten voor 4 personen op en vervlgens laten ze 3kwart staan.Je merkt ook aan het personeel dat ze niet blij zijn met deze mensen,het viel obers ook op dat wij bescheiden ons bord vulde en dat dan ook leegaten.De ober vroeg mij waar ik vandaan kwamen en gedurende de rest van de vakantie werden wij vriendelijk bediend door deze man.De kamer was secht onderhouden,het water liep niet door in de wasbak en de toiletdeur kon niet dicht omdat het kozijn helemaaal vervormd was
Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

Ware ramp

Susan, 26-7-2011

Wij waren in dit hotel geplaatst omdat ons hotel was overboekt (zoals 50procent vd reizigers in onze bus). Dit was een ware ramp, het hotel ligt ver buiten Alanya (niet te lopen). Onze kamer was om te huilen, er lag nog rot fruit van de vorige mensen in de koelkast, sperma/bloedvlekken op dekens. Vuile (gebruikte!) handdoeken, wij kwamen snachts aan maar durfden niet op de bedden te liggen. De badkamer was misschien nog het ergst, vol vuile haren, gebruikte zeepjes, resten in toilet etc. Dag erna direct ander hotel gezocht, 1 nacht maar NOOIT meer! ergste hotel dat ik in mijn leven heb meegemaakt!!

nooit meer!

n, 12-7-2011

hotel saritas nooit meer!

te veel asociale russen, polen, roemenen die al vanaf 7uur sochtends zitten te wachten voor een bedje bij het zwembad, terwijl het pas om 8uur open gaat! ook al ver van te voren voordat je mag gaan eten staan ze al met een bordje te wachten, ook zijn ze niet vriendelijk tegen over het personeel. ze zuipen bij het leven! ze nemen niet 1 glas mee, nee gelijk 2,3 of 4 glazen! en snachts maken ze veel lawaai!

gewoon geweldig

wim venema groningen, 1-5-2011

ik kon sedert 10 jaar in alanya en reeds 4 jaar in hotel saritas en ik ben van mening dat het een goed hotel is voor een zeer goede prijs servies personeel en vooral het etyen is er prima geregeld als je iets wilt hebben t.o.v van het eten heb je altijd de mogelijkheid om te vragen en indien het mogelijk is krijg je het Maar vergeet niet dat een nederlander moet klagen anders gaat het niet goed het personeel is zeer vriendelijk en correct het eten is altijd uitstekend nog nooit 1 keer ziek geweest in hotel saritas wel in een 5 sterren hotel ook de verzorging door TO is fantastisch als je het ergens niet mee eens bent kun je hun bellen en ze komen z.s.m. meestal binnen twee uur en regelen alles voor je ook hun komt lof toe ieder jaar verblijf ik 1 maand in turkye in reeds 4 jaar in saritas de laatste dag mag ik zelf mijn eigen menu samenstellen met de chef kok
Gereisd alleenreizend in augustus 2010

nooit meeeeeerr

emine, 3-10-2010

Beste lezer,

Wij zijn net terug van 2 weken vakantie. Allereerst wil ik vermelden dat wij zelf van Turkse afkomst zijn. Wij waren eerst te gast bij een 3 sterren hotel genaamd "Blue Wave Hotel". Ik wil hier erg kort over zijn omdat het een grote nachtmerrie was. Ik wil er niet meer aan herrinnerd worden. Te vies voor woorden en niet te vergeten "wormen in ons eten". We hebben direct contact gehad met de leidinggevende en die heeft meteen ingegerepen maar tevergeefs. De klachten liepen zover op dat we besloten hebben om na 2 dagen te vertrekken.

Aangekomen in het Saritas hotel: En en al hetzelfde. KIP, KIP en nog eens KIP. Vies bestek en niet te vergeten te veel russen die onbeschoft gedrag vertonen. Ik heb al mijn klachten al meteen kenbaar gemaakt aan de hoteleigenaar. Ik hoop dat hij ermee aan de slag gaat.

Een tip voor alle nederlanders: als jullie van plan zijn om met vakantie te gaan neem AUB een 5 sterren hotel. Dan zit je goed! Neem dat van mij aan

Gereisd met partner in september 2010

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Saritas bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Saritas in Alanya, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Saritas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Saritas scoort een 6.49 uit 10 op basis van 73 reviews.