Appartement Saranay ***

Saranay
6,6

10 reviews over Appartement Saranay in het Nederlands

Lianne, 22-9-2006

Ik heb een heerlijke tijd gehad in Saranay. Het is een echt turks hotel en dat vind ik juist zo leuk eraan. Lekker zwemmen en het eten is daar heerlijk (Osmaanse pan is echt een aanrader). Het personeel is super vriendelijk en bedienen je naar wens. Ik vond het top. Volgende keer boek ik weer Saranay. Ligging is ook perfect, straat oversteken en je duikt de zee in.
Gereisd met vrienden in september 2006

jannie, 18-9-2006

Net terug van 10 dagen saranay. wat een afgang, smerige kamers, mijn eerste werk toen ik kwam was de wc schoonmaken, 10 dagen geen schone handdoeken en ook geen schoon bed,bed opmaken hadden ze nog nooit van gehoord, personeel de grootste bullebakken die er zijn. in een woord verschikkelijk. voor mij nooit meer saranay!!!!!!!!
    Gereisd anders in september 2006

Suzy, 7-8-2006

Helemaal toppie ... een echte aanrader. Ruime kamers, netjes en van alle benodigdheden voorzien ... en het personeel, helemaal te gek. Ook de kamermeisjes zijn echt schatjes.
      Gereisd anders in augustus 2006

simon, 26-8-2005

Leuk dicht bij het strand maar ver van het centrum; toch wel makkelijk bereikbaar met de dolmus.

Het ontbijt was Turks en lekker. Bijna alle gasten in Saranay waren trouwens Turks.

De kamer werd regelmatig schoongehouden, maar de handdoeken en het beddengoed werden pas na 5 dagen vernieuwd.

De receptionisten en andere bedienden waren heel vriendelijk, maar helaas ontvingen allebei mijn (Marokkaanse) pleegdochters na zes dagen vurige liefdesverklaringen van die jongens! (Mogelijk door wat flirterig gedrag van mijn dochters...). Vaders: pas op!

Gereisd anders in augustus 2005

Joep, 18-10-2004

Wij zijn eind september in Saranay geweest. We zouden eerst naar het ervoor gelegen Ocean (zien er hetzelfde uit) gaan maar dat zat vol. Achteraf jammer, want de appartementen van Ocean zijn na de bouw wel nog eens gerenoveerd (we zijn er binnen geweest), die van Saranay waren oud. Het was er wel schoon, maar zag er niet zo uit omdat alles niet echt is bijgehouden.

Zwembad, zoals eerder gezegd, wordt door Saranay en Ocean gedeeld. Kleopatrastrand ligt aan de andere kant van de weg (op 80m) en het centrum is 15-20 min. lopen.

We hadden bij ETC (=nederlands) geboekt, maar kregen in Turkije een slecht Duits sprekende reisleiding, niet echt makkelijk. Op de heenreis kon het hotel niet gevonden worden en we moesten zelf uitvinden hoe laat we weer werden opgehaald.

Gereisd anders in oktober 2004

Mariska, 13-8-2004

Wij hebben maar 2 nachten en 2 en een halfe dag bij Saranay gezeten..

Het wasren wel gezellig dagen.. Het persorneel was heel aardig en deed alles voor je! We zaten alleen ver van het centrum vandaan en dat vonden we wel jammer.. In het app waren ook weinig nederlandse van onze leefijd.. In die tijd

We zijn uiteindelijk toch naar saray gegaan en voor ons zelf was dat een goede keuze.

Maar we moeten eerlijk zeggen dat we het daar toch heel goed hebben gehad!!

De groeten aan het personeel van Sarany!

Gereisd anders in augustus 2004

jeanette, 4-12-2003

Ik had Saray geboekt,maar kwam in Saranay terecht.Maar dankzij jan,sanne,linda en Tarek was het een super tijd.En het personeel was ook geweldig en erg behulpzaam.Dus een top tijd ondanks dat ik Saranay niet had geboekt.
              Gereisd anders in december 2003

cor van der stelt, 28-10-2003

wij gaan altijd naar saray, maar we hebben eens 1 nachtje in saranay geslapen en gaan er nog wel eens een biertje drinken. op en top in saranay. heel vriendelijk personeel. beslist een aanrader.
                Gereisd anders in oktober 2003

Ramon (22), 10-10-2003

het was echt te gek in saranay. We hadden eigenljk een ander appartement(saray), maar

we konden kiezen wat we het beste vonden. Dat was dus saranay. De ligging is perfect, de straat over en je ligt op het strand. Het personeel was (je zou zeggen te vriendelijk),

en het centrum was op 5min loopafstand.

Jammergenoeg waren er weinig mensen, maar wel allemaal nederlanders. De leukste mensen kwamen we de laatste avond tegen(Jan en Sanne en vrienden) We hebben een gezellige avond

gehad, misschien zien we ons volgend jaar weer, want ik weet zeker dat ik terugga.

ECHT EEN AANRADER (prijs/kwaliteit)

Gereisd anders in oktober 2003

Annelies, 23-9-2003

Appartementen op zich zijn prima, wel erg simpel. Personeel is vriendelijk. In de periode dat wij dit appartementencomplex bezochten waren er alleen Turkse gasten, waarmee je jammer genoeg geen contact krijgt. Ook was er een warm water probleem, waardoor wij overgeplaatst zijn naar een ander complex
                    Gereisd anders in september 2003

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Saranay in Alanya, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Saranay zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Saranay scoort een 6.6 uit 10 op basis van 10 reviews.