Hotel Riviera & Spa ****

8,7

175 reviews over Hotel Riviera & Spa in het Nederlands

Mooi gastvrij hotel

Jan, 2-6-2017

Strand ligt tegen over hotel. Koop kaartjes bij de receptie is voordeliger. Toen wij er waren kon je voor €10 per dag all inclusieve bij boeken.
Gereisd met partner in mei 2017

Goed hotel.Perfecte locatie.

Hans en Nelly, 29-4-2017

Op het strand moet je betalen voor bedjes en drank.Eten was heel goed verzorgd.Kamer werd dagelijks schoongemaakt.Wij waren tevreden.
Gereisd met partner in april 2017

Goed hotel met mooie kamers

Nel, 26-2-2017

In de winter is er kun je natuurlijk niet zwemmen in het buiten bad al staat er wel water in het binnenbad is in een ander gebouw en is te vergelijken met een grote badkuip, de verzorging is er prima geen animatie ,kamers zijn schoon niets aan te merken met kleine kinderen weet ik niet of ik dit hotel zou kiezen maar voor volwassenen prima
Gereisd met partner in januari 2016

Mooi centraal gelegen

Nel, 25-11-2016

Het eten en de bediening was goed. We zaten in Blok C. Dat lag achter het hotel. Donkere gangen. De kamers waren aardig schoon. Er waren heel veel Duitsers. Maar 4 Nederlanders. Ook in Alanya veel Duitsers. De toiletten op de begane grond waren niet schoon. Er werd iedere keer wel een handtekening gezet, maar er werd niet schoon gemaakt.
Gereisd met partner in november 2016

Geweldig!

Kok, 5-9-2016

Hotel Riviera is een supergoed hotel met vriendelijk personeel heerlijk eten mooie kamers die elke dag weer keurig worden schoongemaakt door lieve dames!

Strand aan de overkant. Gezellige terrasjes en winkels in overvloed .

Kortom een geweldig hotel op een toplocatie.

Komen er al jaren!

Gereisd met oudere kinderen in juni 2016

Prachtig hotet met mooie uitzicht!

Rivière hotel Alanya, 26-8-2016

Eten was super goed en werd niet herhaald, kamers werden elke dag schoongemaakt.

Vriendelijk personeel, airco op alle kamers en mini koelkast.

Strand is op loopafstand, de weg oversteken en je bent er.

Centrum is 800 m van hotel dus prima om te lopen.

Kortom we hebben een top vakantie achter de rug!

Gereisd met vrienden in augustus 2016

Beste hotel wat wij tot nu toe gehad hebben

Irene, 8-7-2016

Echt een geweldig hotel! Wij waren all inclusive gegaan, dat is echt aan te raden. Het eten is er heerlijk, als je om water vraagt krijg je flesjes en tussen 15 en 16:30 mag je gratis ijs pakken. Heerlijk als het zo warm is!

Het personeel is uiterst vriendelijk en behulpzaam, en toch heel relaxed. Wij hadden ons zoontje van 10 maanden mee en die vraten ze op. Ze haalden de kinderstoel voor ons bij het eten, zijn bedje werd elke dag verschoond en ze speelden spelletjes met hem. Heel kindvriendelijk.

Het hotel ligt een paar minuten lopen van het centrum van Alanya af en voor het strand hoef je alleen even de straat over te steken.

Daarnaast worden de kamers super schoon gehouden. Er is altijd plaats op de ligbedden bij het zwembad en het water is schoon. Het enige wat wij misten was wat achtergrondmuziek bij het zwembad. Maar wij hebben echt een topvakantie gehad!

Iemand had op Zoover geschreven dat er voornamelijk Scandinavische gasten waren, dat vonden wij juist erg gezellig.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2016

Fantastisch hotel

Ad, 7-7-2016

Geweldig hotel,personeel super vriendelijk,mooie kamers,goede bedden en ontbijt en diner was geweldig,Alleen jammer dat er in de avond niets te doen was,en dat de hotel bar al om half12-12uur gesloten was.Verder niets op aan te merken.
Gereisd met vrienden in juni 2016

Fantastisch hotel. Neem Altijd dit hotel

Josephina, 25-6-2016

Geweldige ligging, t.o.v het strand. Centrum op loop afstand.

De kamers zijn heel schoon, wat ik erg belangrijk vind.

Heel fijn personeel, geheel mooi gerenoveerde kamers, prachtige Hamam,

Vroeger hoofdzakelijk bezocht door Duitsers en Nederlanders, nu meer door Scandinavisch publiek, waardoor de sfeer wat minder wordt.

Eten wordt na een week herhaald, maar dat is op meer plekken zo, zodat ik af en toe eens buiten ga eten.

Voor de verder rest, heb ik alleen maar lof over het hotel, en vooral personeel waar je toch iedere dag mee te maken hebt. Mijn lof voor hotel Riviera

Gereisd met partner in mei 2016

gezellig

marian, 7-6-2016

jammer dat je er niet alleen logies en ontbijt kunt boeken
Gereisd met oudere kinderen in mei 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Riviera & Spa bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Riviera & Spa in Alanya, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Riviera & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Riviera & Spa scoort een 8.66 uit 10 op basis van 181 reviews.