Appartement Risus ***

Appartement Risus
Risus

55 reviews over Appartement Risus in het Nederlands

Prima hotel naar sterren beoordeling

Jeroen, 14-8-2015

Hotel is prima. Het is maar wat je wil verwachten.Douche is krap. Kamer ruim genoeg. Bedden prima. Allen last van steek muggen als je pech hebt . Veel mensen er mee zien lopen. Neem er wat voor mee. Stukje lopen naar de boulevard. 7 min. Dan kan je met de streekbus. Lijn 1 en 101 naar centrum voor 2 lira. Elke 10 min tot 1 uur s nachts. Taxi vanuit centrum naar Oba mag maximaal 30 lira kosten. Personeelsleden geen problemen mee. Hoop dat het weer beter gaat met de persoon gaat die daar ziek is geworden.
Gereisd alleenreizend in augustus 2015

leuke vakantie plek.

Jennifer, 7-7-2015

Het heeft de ideale ligging vlak bij restaurantjes en barretjes (centrum oba). Strand dicht bij. Grote van Alanya met een taxi bezocht . De meneer geeft 2 avonden in de week een feestje (poolparty en tukse avond) hij is wat opdringerig maar wel aardig. Personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam.

Kamers zijn wat oubollig maar van alles voorzien. Alleen de douche was erg krap en lekte van boven,voor de rest keurige kamers.

Gereisd met partner in juni 2015

Leuk appartementen complex met fijne ligging

Eyena, 1-6-2015

Risus is een fijn appartementen complex met ruime, eenvoudige appartementen. De eigenaar lijkt eerst een stugge man, maar is echt super vriendelijk en behulpzaam.

De ligging van Risus is echt top, middenin de wijk oba waar ook 1 keer in de week ene leuke markt te vinden is.

Met de dolmus zit je met 10 minuten in het centrum van Alanya.

Richting de boulevard, zit Mojito Beach een leuk strand waarbij tegen een kleine vergoeding lekker heel de dag kan liggen.

1 tip: ga daar ook eens avondeten ;)

Gereisd anders in januari 2015

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Risus bij:

Super appartementen...met een " maar "

helenakooistra, 3-11-2014

Risus ligt op 5 minuten lopen van t centrum van Oba en 10 minuten naar t strand. De appartementen zijn erg ruim, wel beetje kaal. De schoonmaak kwam iedere dag en wij zaten helemaal boven. Het personeel was allemaal bijzonder vriendelijk en hulpvaardig. Je kan daar ook heerlijk eten. Ze geven idd een lagere wisselkoers maar dat is aan jezelf om daar wel of niet gebruik van te maken !

En dan nu de maar ! De eigenaar had besloten daar een feestje te geven en ons werd medegedeeld dat we de volgende dag niet welkom waren bij t zwembad. We zijn met zijn allen flink in opstand gekomen en ook de hostess op de hoogte gebracht. Dus toch bij t zwembad gelegen ! Maar dit kan je niet maken zeg !

Dankzij de goede service van t personeel en de andere gezellige vakantiegangers wel een hele leuke vakantie gehad. Dus we kunnen Risus wel aanbevelen !

Gereisd met partner in september 2014

Tweede keer Risus

Alisah, 8-8-2014

2 jaar geleden samen met mijn vriend naar Risus geweest, dit hebben wij als erg fijn ervaren. Dit jaar met de hele familie 11 dagen verbleven. Personeel receptie, keuken, haman & kapper, TOP! Nieuw personeel bij het zwembad, FLOP! Erg opdringerig en maakt onderscheidt tussen gasten, erg jammer.
Gereisd met vrienden in januari 2014

Slecht

Huis, 29-7-2014

Appartement is vies, en de schoonmaak vindt nauwelijks plaats;

Het personeel is niet servicesgericht en onbetrouwbaar (rekeningen opvoeren, beneden hotelwisselkoers gaan zitten);

De apparatuur in de keuken is uitermate gering;

Het zwembad is veel te klein;

De balkons zijn onveilig.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

Rustig appartement met goede sfeer

arjen holterman, 15-7-2014

Het appartementencomplex is rustig gelegen in Oba, schone kamers, met iedere dag keurig schone handdoeken. De manager van de bar is wel erg opdringerig voor zijn 2 avonden( poolparty en turkse avond) gewoon negeren. Tevens staat de muziek vrij hard. Als je van het strand houdt neem waterschoenen mee, want in het water zijn veel rotsen. De strandbedjes kun je huren voor 1,5 lira, maar lekker lang op het strand liggen kan niet, want om 18.30 uur wordt je verzocht om te vertrekken. Een zeer goed restaurant is panorama, bovenop de berg bij alanya, heerlijk eten, erg goedkoop en een onvergetelijk uitzicht
Gereisd met partner in juli 2014

Eenvoudig app geen drie sterren waardig.

K.Pater, 29-9-2013

Vorig jaar ook geweest was beter ten opzichte van dit jaar.

Schoonmaak was erg slecht.

Personeel receptie erg vriendelijk.

Bepaald persoon die zich Romeo noemt van het restaurant ronduit onbeschoft tot het beledigende af.

Hij vond het vanzelfsprekend dat omdat wij daar zaten wij verplicht waren om daar te eten. Wij huren er een kamer. Heb hem duidelijk gemaakt dat wij elders gingen om te eten.

Gereisd met partner in september 2013

Heerlijke vakantie na het hoogseizoen

Doubled010, 17-9-2013

Wij zijn van 9 tot 17 sept 2013 hier geweest en hadden een FANTASTISCHE vakantie!! Heerlijke ligging ca. 200 meter van het strand en het eerste supermarktje is op nog geen 10 meter! En de Romeo waar ik veel over las is zo slecht niet! Wij vonden het een fijne vent met wat aparte humor, maar geen kwaad in! Ook niet onbelangrijk wij hebben geen ongedierte gezien, nergens in het hotel! Dat is in turkije wel eens anders. Al met al een erg goede vakantie! Eten is daar prima in orde! Ontbijt is niet super veel maar wel allemaal vers!
Gereisd met partner in september 2013

Eenvoudig, maar goed

sander, 11-8-2013

Een eenvoudig appartement, maar op prima locatie met uitstekend zwembad.

We lazen op zoover over de opdringerige obers in het restaurant, maar dat valt alles mee. Alleen die romeo kan erg verontwaardigd zijn als je niet komt eten en vraagt dan lang door waarom je niet komt eten. Als je dat uitlegt dat je anders wel een all inclusive accomodatie had geboekt of dat je de stad in gaat is er niets aan de hand. Het eten in het restaurant van het hotel is prima en niet al te duur. Ook de thema avonden vonden wij erg gezellig.

Risus ligt in Oba en daar valt genoeg te beleven. Vooral restaurant Mitos is een aanrader. Zijn daar veel leuke winkeltjes met de bekende spulletjes (nepkleding, sieraden souvernirs etc)

Naar alanya centrum kun je met de bus ( duurt ongeveer 20 minuten) en op het strand kan je voor weinig geld ligbedjes huren.

Al met al een prima vakantie gehad in Risus.

Gereisd met partner in juli 2013

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Risus bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Risus in Alanya, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Risus zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Risus scoort een 7.99 uit 10 op basis van 59 reviews.