Appartement Queen ***

Queen
7,3

16 reviews over Appartement Queen in het Nederlands

A.van Tongeren, 2-11-2006

even een reactie op diverse vorige inzenders.Die hebben het namelijk over Mij Sweet Queen.en niet over app.Queen, Mij sweet Queen heeft all.in en app.Queen niet,ze liggen wel direct naast elkaar.Ik ben er zelf 10 keer geweest en altijd een prima vakantie gehad daar.De manager Bülent een fantastische man die altijd voor je klaar staat(stond) het app. is inmiddels verbouwd en niet meer te boeken.Helaas
Gereisd alleenreizend in oktober 2004

mamaloe, 19-10-2005

Leuk gezellig appartement met vriendelijk personeel.Iedere dag werd de kamer schoongemaakt compleet met schone handdoeken.Perfecte ligging zo vlakbij het strand en en het centrum.

Het enige minpunt,en toch wel belangrijk,is het zwembad.Dit werd zeer slecht onderhouden.De laatste dagen was het zelfs groen!!!

Gereisd anders in oktober 2005

Maarten van der Rijt, 27-8-2005

Queen appartement is een prima hotel voor mensen die niet teveel verwachten.

De kamers zijn simpel en niet heel groot, maar zijn wel netjes en worden elke dag goed schoongemaakt door een aardige schoonmaakster! Het personeel spreekt redelijk Engels en we werden goed geholpen. Het balkon was ook een echt pluspunt! Groot, met zitje en twee deuren, één naar woonkamer en één naar de slaapkamer: handig! Airco was wel prima.

Enig nadeel is de badkamer. Deze is heel klein, je moet douchen binnen 1 vierkante meter en het toilet houdt ook niet bepaald ruimte over! En een heel stom douchegordijn zodat altijd de hele badkamer nat is!!

De overige faciliteiten, zoals een bar, lounge en de TV hoek, stellen niet zoveel voor, maar ja, daarvoor ga ik ook niet op vakantie!

Dus voor een vakantie, waarbij je niet alleen maar op je kamer wilt zitten: een prima appartement met een groot balkon!

Wouter, 16-8-2005

De ligging is ideaal. Dicht bij het strand en het centrum. De mensen van het appartment zijn aardig. Er wordt elke dag goed schoongemaakt en van nieuwe handdoeken voorzien. De kamers zijn groot en het balkon mooi. Minder is de badkamer, deze is veel te klein en vaak had je koud water. Vaak stroomuitval, maar dit was dan in heel Alanya en niet alleen in het appartement. Kortom als je niet teveel in de badkamer komt is het een goed appartmentencomplex!!

W. van Vuuren, 12-8-2005

Hebben gelukkig 1 week in dit app. gezeten. dit van 31-7 tot 7-8-05, we keken ipv het zwembad op een vuilnisbelt. Kluis waarin we alles hadden gestopt was defect gegaan pas na 5 dagen kwam er iemand opdagen. 3 keer stroomuitval gehad, opzich valt dat niet aan het app. te wijten. Aanraden als lastminute verder nooit meer. Op je gemakt toiletteren en douchen NO!

sevgim, 8-8-2005

Appartement Queen is zeker een leuk appartement.

Dat de mensen bij de receptie niet goed engels konden was voor ons geen probleem.

We hebben ook meegemaakt dat de stroom uitviel maar zelfs dat kon de gezelligheid niet bederven.

Zeker weten voor herhaling vatbaar.

José, 30-7-2005

Ons appartement was helemaal goed. Een mooi groot balkon, slaapkamer met airco die altijd werkte en een mooie schone badkamer. De kamer werd elke dag schoongemaakt door een aardig vrouwtje. Warm water was er niet altijd, maar met die hitte was dat niet zo heel erg. Maar 1x stroomuitval gehad van ongeveer 3 minuten. Aardige mensen bij de receptie, alleen konden ze niet goed Engels. Vanaf balkon keken we zo op de zee...het ideale plaatje voor je vakantie!
              Gereisd anders in juli 2005

henk en elly vrouwe, 15-1-2005

wij hadden een mooi app als er wat was deden ze erg hun best hoe duur het er was weten we niet want we hebben er nooit iets genomen
                Gereisd anders in januari 2005

Weer Johan, 30-10-2004

Voorgaande bevindingen als reactie.Personeel praten nauwelijks nederlands,engels,duits.Kamer is goed genoeg voor slapen en vlug wat eten,anders is t veel te klein.Douchen? dan kun je tegelijk op de wc-pot gaan zitten want die staat er heel dicht langs.Koud water?Mij niet bekend.Maar warm water is echt warm,of lauw en dan heel warm,lauw etc.Stroomuitval heb ik in 2 weken 1 uur meegemaakt.Verder:Een aanrader als n last-minute dicht in de buurt van t strand-centrum.Maar verder NOOIT! meer
                  Gereisd anders in oktober 2004

Beppie, 1-9-2004

over 't algemeen een goed appartement.

Jammerlijk alleen dat de bar en restaurant vaak gesloten waren, dat voor eind aug/sept 2003! Mensen zijn zeer vriendelijk, spreken echter hun talen slecht. Ook een minpuntje is dat er een jaar eerder 2002 (juni) diverse malen russische hoertjes rondliepen. Daarnaast hebben die russen een mentaliteit van veel eten en drinken bestellen, vooral als het voor niks is. En vervolgens wordt bijna alles weggegooid. Erg irritant!!!!

Gereisd anders in september 2004

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Queen in Alanya, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Queen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Queen scoort een 7.25 uit 10 op basis van 16 reviews.