Beoordelingen Hotel Panorama****

Panorama****
431 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Panorama****
Ahmet Toku? Bulvar? No:30, TR-07400, Alanya

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Panorama**** in Alanya, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Panorama**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Panorama scoort een 8,8 uit 10, op basis van 431 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Panorama**** in Alanya, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Panorama****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Panorama**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 536 vakantiefoto's van Hotel Panorama**** vinden. Je kunt 1 video van Hotel Panorama**** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Turkije. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Mediterraan. Vergelijk Hotel Panorama**** met andere accommodaties in Alanya.
Even geduld a.u.b.

9,1
8,9
7,8
7,5
Toon score en beoordelingen van:
met vrienden, Juni 2014
"Geweldig hotel!"vertalen
Tom Loock
9,0

07-07-2014 Perfecte liggging, bijna in het centrum. Personeel is super vriendelijk, nieuw drankje voordat de oude op is en altijd vrolijk. Ontbijt en snacks bij zwembad en strand heel goed! Avond eten iets minder maar wel redelijk. Eind juni/begin juli genoeg ligbedden, dit zal in het hoogseizoen wel anders zijn. Kamers worden elke dag schoon gemaakt en je krijgt bij aankomst voor iedereen wifi (met eigen paspoort nummer, redelijk traag) Kortom een aanrader!

met partner, Juni 2014
"Prima hotel"vertalen
kielhorn
8,0

09-07-2014 Fijn gemoedelijk hotel. Het restaurant en de panoramabar liggen aan het strand. Het zwembad en de rest van het hotel liggen aan de andere kant van de weg. Het hotel ligt ongeveer 10 minuten lopen van het centrum en de haven van Alanya. Het eten is goed, er is voor iedereen wel iets. Warm, koud, fruit, toetjes. De kamer is niet groot wel netjes en schoon. Er wordt iedere dag schoongemaakt en in het koelkastje worden flessen water neergezet. Bij aankomst liggen er per persoon badlakens in de kamer, je kan deze omwisselen en dan moet je 1 euro betalen per badlaken. Het personeel is vriendelijk en zodra ze zien dat je glas leeg wordt het weer gevuld. Ik zou volgende keer wel een kamer met zeezicht aan het strand willen. Het hotel heeft nog 2 hogere gebouwen achteraan staan. Daar zou ik zelf niet in willen zitten. Wij zaten in kamer 208 aan de lange kant, prima. Het hotel zat niet vol en daardoor was er op het stand plek zat op de ligbedjes en er waren ook genoeg parasols.

met partner, Juni 2014
"Gewoon een goed hotel en niet meer dan dat."vertalen
Piet
8,0

21-06-2014 Personeel vriendelijk en service gericht. Hoofdrestaurant erg krap en schuiven van stoelen irritant.
Tijdens verblijf mag men eenmaal dineren in het (Chinese- ????) a la carte restaurant. Na vier matige gangen stonden we binnen een uur weer buiten. Herman den Blijker zou hier een schone taak hebben.
Levensgevaarlijk om naar het centrum te lopen vanwege de fietsen en elektrische driewielers op het trottoir.

met oudere kinderen, Juni 2014
"Beter kan volgens mij niet"vertalen
jojo.nijboer_1
9,0

18-06-2014 Panoramahotel een erg goed en leuk familie hotel aan zee met goed en leuk personeel, je voelt je er welkom . Netje en schoon . We zijn er nu 4 keer geweest , maar absoluut niet voor het laatst

"Prima hotel"vertalen
w.linden30
6,0
10,0

15-06-2014 Weer genoten van een schitterende vakantie, met topkwaliteit aan services en vriendelijkheid, van manager tot wasdames iedereen werkt hard om het ons naar de zin te maken,wie voor dit hotel kiest kiest voor gastvrijheid met vlagenwimpel, er zijn altijd bedjes bij het strand en het zwembad even vragen word geregeld

"Klasse hotel"vertalen
fam. van orsouw
7,0

06-06-2014 1e keer geweest 4 ster hotel met service van een 5 ster animatie niks bijzonders eerst reclame leren jassen show brillen verkoop laseren proberen klanten te lokken op straat al genoeg verkoop niet nodig in een hotel eten goed ,kamers netjes,in 10 jaar turkije nog nooit een betere service gehad het personeel krijgt een vette 10 alleen schuilt het gevaar hoe hoger hun cijfer hoe duurder het zal gaan worden hoorde van vaste klanten daar dat het dit jaar ook weer duurder was geworden we kijken volgend jaar maar wat dan de prijzen doen wij vonden hotel panorame voor de 1e keer geweldig de service en vriendelijkheid spande de kroon fijne vacantie als u nog gaat neem zelf goede zin mee de rest ondervindt u wel gr henry en jana van orsouw

"In 1 woord "geweldig""vertalen
ingrid
8,0

15-06-2014 Echt een perfect hotel, met een hele goede service, eten is goed, kamers mooi en schoon, goede handdoeken service en tegen betaling van een euro kan je ook extra handdoeken krijgen. En al het personeel is super vriendelijk. Het enige kleine nadeel vonden wij dat het strand heel smal is en dat de mensen er al vanaf 6 uur hun handdoeken gaan neerleggen, dus als je een plekje op het strand wil hebben ben je verplicht hieraan mee te gaan doen. Wij hebben een paar keer gegeten in en om het centrum echt voor weinig geld kan je er heerlijk eten. Echt voor herhaling vatbaar.

"Prima hotel, ideale ligging"vertalen
meneer Spaan
6,0

26-05-2014 de verzorging, service en eten zijn prima geregeld. Ligging; op loopafstand van centrum, aan strand

met vrienden, Mei 2014
"Geweldig"vertalen
Janske
10,0

28-05-2014 Over dit hotel kunnen wij niets verkeerd melden. In een woord geweldig en we komen zeker een keer terug

"Fantastische plek"vertalen
Rita
8,0

22-05-2014 Zoals de voorgaande berichten al gemeld hebben, het is een geweldig hotel. Het hotel is in 2 delen, 1 aan het zwembad en het andere aan zee. Wij hebben in beide geslapen en onze voorkeur gaat uit naar het gedeelte met zwembad (achterste gedeelte) omdat je daar de 4 baans weg niet hoort. Lege glazen bestaan daar niet. De service is geweldig en het is er heel erg schoon. Als je langzaam wandelt is het centrum10-15 min lopen. Dat geldt ook voor de markt en de haven. Een rondtoer Alanya is schrikbarend duur 49,-- en je komt dan 3 x voor je hotel langs. De burcht is wel leuk evenals een rondvaart. Je kunt dit beter op eigen gelegenheid doen. Je mist dan alleen een druipsteengrot waar weinig te zien is.
Al met al een aanrader. Wij gaan in oktober nog een keer en dat terwijl wij tot dusver nog nooit 2 x hetzelfde hotel hebben geboekt.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Hoe beveilig jij je spullen op vakantie?

Bent u de eigenaar?