Beoordelingen Hotel Panorama****

Panorama****
443 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Panorama****
Ahmet Toku? Bulvar? No:30, TR-07400, Alanya

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Panorama**** in Alanya, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Panorama**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Panorama scoort een 8,8 uit 10, op basis van 443 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Panorama**** in Alanya, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Panorama****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Panorama**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 569 vakantiefoto's van Hotel Panorama**** vinden. Je kunt 1 video van Hotel Panorama**** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Turkije. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Mediterraan. Vergelijk Hotel Panorama**** met andere accommodaties in Alanya.
Even geduld a.u.b.

9,1
9,2
7,7
7,4
Toon score en beoordelingen van:
Met partner, Okt. 2014
"Fijn hotel"vertalen
eddij
7,0

15-10-2014 zeker nog eenmaal terug,maar is wel erg prijzig....passen hun prijs aan zoover waardering ,animatie was wat minder!

Met een groep, Sept. 2014
"Bij het tweede bezoek toch een paar minpuntjes"vertalen
h_g_scheper
8,0

09-10-2014 Deze keer hebben we met het hele gezin in Panorama hotel gelogeerd. 6 volwassenen en een kindje van 16 mnd. Bij aankomst was er geen kinderbedje aanwezig en werd ons gezegd dat ze maar in een grote bed moest gaan slapen. Na veel aandringen is er uiteindelijk toch een kinderbedje gebracht. Ook was er geen water op de kamer. Verder mag je in het a la Carte restaurant roken en dat is niet fijn als je zit te eten. Vegetarisch eten hebben ze ook niet. We moesten het vlees maar van de salade afhalen. Dit restaurant krijgt van ons dan ook een dikke onvoldoende. Dit alles heeft onze vakantiepret verder niet bedorven. We hebben 10 leuke dagen gehad en hebben genoten van de gastvrijheid van de obers. Ze waren iedere dag even vriendelijk. Ook de schoonmaaksters krijgen een dikke pluim. Er werd regelmatig iets leuks gemaakt van de handdoeken en alles werd prima schoongemaakt. Al met al (ondanks een slechte start) een aanrader.

Met partner, Sept. 2014
"Kei goed"vertalen
Ross
8,0

30-09-2014 Voor de 5e keer in Panorama geweest, was weer super hadden een kamer aan de Zeezijde, zijn wel erg klein maar uitzicht is geweldig, personeel is Super, zo vriendelijk , heb 1minpuntje,de eetzaal is eigenlijk te klein voor het aantal mensen die in het hotel logeren , is erg hektisch tijdens de maaltijden, maar is geen echt drama . kortom het was weer Geweldig.

"Volgend jaar weer !"vertalen
Leen Koster
9,0

06-09-2014 Laatste week augustus 2014 geweest. In een woord een fantastich hotel. Bufetten waren prima en gevarieeerd. Personeel was erg vriendelijk, voor je het wist, stond er al weer een nieuw drankje voor je klaar. Prachtig uitzicht op zee vanaf het restaurant. Eemaal per verblijf Chinees a la carte restaurant. Wij hadden een mooie kamer met zicht op zee, de drukke weg hebben wij niet als hinderlijk ervaren. Heerlijke airco, badkamer met ruime douche en altijd warm water en voldoende waterdruk. Koelkastje met iedere dag nieuwe flessen water. Flatscreen tv met Nederland 1 en RTL 4.Kamer werd keurig schoongehouden. Heel het complex was erg schoon en netjes. Direct aan het strand en altijd een zonnebed beschikbaar, ook als je later op de dag pas gaat. Geldt ook voor het zwembad. Echt zandstrand en langzaam aflopend. Eerste meter wat steentjes, maar daar was een watebrug voor aanwezig. Anders waterschoentjes meenemen. We gaan nooit twee keer naar hetzelfde hotel, maar volgend jaar absoluut wel!

"1 keer maar niet nog een keer"vertalen
inge
6,0
6,0
5,0
5,0
1,0
3,0

20-08-2014 Personeel aan het de zee meer dan vriendelijk, echter aan het zwembad best sjaggo. Eten ging niet echt goed , wel bij de zee tussen de middag werd je eten en drinken gebracht en je glas ng niet op of er stond er weer 1.
Kmer in het achterste gebouw 2 sterren qua op elkaar gepropt , hadden een huisje aan zee, wat wel er mooi is en uitzicht heeft.
De animatie is ronduit slecht te noemen .Ook bijna geen muziek daar houdt de eigenaresse niet van. Wel goed hotel voor jongeren die uitgaan , lekker bij het centrum.

"Super vakantie"vertalen
juliette
8,0

17-08-2014 Erg goede service en uitzonderlijk vriendelijk personeel. Zou graag in de toekomst nogmaals terug komen. De locatie aan het strand en binnen tien minuten in de stad is perfect. Het eten was erg goed, elke dag het zelfde concept maar er was altijd enige vorm van variatie. De schoonmaak was uitstekend. Alleen de vriendelijkheid bij de receptie viel ons wat tegen.

Met oudere kinderen, Juli 2014
"Direkt aan strand en de stad"vertalen
d.appeldoorn
7,0

01-08-2014 Panorama hotel doet zijn naam eer aan. Het is een keurig netjes verzorgd en schoon hotel, waarin de service van dit complex voorop staat. Het eten in het restaurant zou voor ons wat uitgebreider en warmer mogen zijn. Een minpuntje is het geluid v.h.schuiven v.d. stoelpoten.Het complex bestaat uit 2 gedeelten, die via het voetgangerstunnel bereikbaar is zonder de drukke hoofdstraat over te steken. Het restaurant en beachbar ligt aan de directe zeezijde met een mooi uitzicht op de burcht. s-middags kun je hier lekker v.d. menukaart eten ipv het lopende midagbuffet in het restaurant. overdag is de animatie wat beperkt. s-avonds zijn er voorstellingen of eens per week live muziek.Alles is wel om 22:30 afgelopen.Onze bevinding na 14 jaar ervaring in Turkije is dit een goed hotel en was 10 dagen hier voldoende. De beoordeling van 5* op het bord bij de receptie vonden wat wel wat overtrokken. De centrale ligging biedt enorm veel excursie mogelijkheden en uitvalshoeken om erop uit te gaan.

Met oudere kinderen, Juli 2014
"Prima hotel!"vertalen
Margriet
8,0

29-07-2014 Pluspunten: Ligging, dicht bij stad en aan strand. Voldoende ligbedden en parasols bij strand en zwembad. Ook al kom je om 11 uur. Eten is lekker en goed. Nette kamer en badkamer. Vriendelijk personeel.
Kleine minpuntjes: Drinken, de vruchtendrankjes zijn erg zoet allemaal. Voor veel cocktails moet je apart betalen. Ze vullen je glas wel constant maar ik heb liever minder en een betere kwaliteit. A la carte chinees restaurant is echt niet goed. Dit kunnen ze beter afschaffen.

Met vrienden, Juni 2014
"Geweldig hotel!"vertalen
Tom Loock
9,0

07-07-2014 Perfecte liggging, bijna in het centrum. Personeel is super vriendelijk, nieuw drankje voordat de oude op is en altijd vrolijk. Ontbijt en snacks bij zwembad en strand heel goed! Avond eten iets minder maar wel redelijk. Eind juni/begin juli genoeg ligbedden, dit zal in het hoogseizoen wel anders zijn. Kamers worden elke dag schoon gemaakt en je krijgt bij aankomst voor iedereen wifi (met eigen paspoort nummer, redelijk traag) Kortom een aanrader!

Met partner, Juni 2014
"Prima hotel"vertalen
kielhorn
8,0

09-07-2014 Fijn gemoedelijk hotel. Het restaurant en de panoramabar liggen aan het strand. Het zwembad en de rest van het hotel liggen aan de andere kant van de weg. Het hotel ligt ongeveer 10 minuten lopen van het centrum en de haven van Alanya. Het eten is goed, er is voor iedereen wel iets. Warm, koud, fruit, toetjes. De kamer is niet groot wel netjes en schoon. Er wordt iedere dag schoongemaakt en in het koelkastje worden flessen water neergezet. Bij aankomst liggen er per persoon badlakens in de kamer, je kan deze omwisselen en dan moet je 1 euro betalen per badlaken. Het personeel is vriendelijk en zodra ze zien dat je glas leeg wordt het weer gevuld. Ik zou volgende keer wel een kamer met zeezicht aan het strand willen. Het hotel heeft nog 2 hogere gebouwen achteraan staan. Daar zou ik zelf niet in willen zitten. Wij zaten in kamer 208 aan de lange kant, prima. Het hotel zat niet vol en daardoor was er op het stand plek zat op de ligbedjes en er waren ook genoeg parasols.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Ik zou vooral een kerstmarkt bezoeken om...

Bent u de eigenaar?