Hotel Panorama ****

8,8

488 reviews over Hotel Panorama in het Nederlands

Voor herhaling vatbaar

Peter Heerland, 31-8-2017

Bijzonder midden in Alanya en direct aan zee. Kleinschalig en njet ruski. Geen 5 sterren aso bakbeest maar een leuk hotel voor mij als iets oudere jongere. Snap niet dat de mensen klagen over eten. Was prima verzorgd met voldoende variatie elke dag. Twee gedeelten a en b blok a direct aan zee b aan de andere kant van de weg. Dat was een minpunt, niet de bereikbaarheid maar de overlast van die weg. Veel verkeerslawaai dat was jammer en het ochtend gebed om 05:00 uur. Dus ik snap de opmerking over slapen met oordopjes. Echter geen laat feesthotel of lawaai animatie. Top was de Hammam, veel gezien in Turkye echter deze was echt top. Schoon fris en mensen die verstand van massage hebben. Bijboeken voor de kamer omdat wij laat vertrokken geen probleem. 25 euro voor de hele dag vond ik een koopje. Qua verzorging prima qua ligging voor mijn doel ( dichtbij centrum) prima. Min verkeerslawaai en de minaret. De zon in augustus maakte die minpuntjes erg klein.
Gereisd met partner in augustus 2017

Fantastisch ! Heerlijk hotel en lief personeel!!

Caroline van Loon, 24-8-2017

Wij kwamen na een overplaatsing van hotel Sifalar in Alanya in hotel Panorama .Werkelijk onze vakantie was eerst een hel en in Panorama kwamen we in de hemel terecht. Fantastisch eten voor ieder wat wils. Bediening fantastisch je hoeft niets zelf te halen altijd komen ze de drank brengen Airco in de eetzaal en het eten was gekoeld dus geen ziekte opgelopen .De hotelkamers zijn mooi en erg schoon ,zeer lieve schoonmaaksters .het zwembad is groot en goed . De poolbar prima ook daar lieve obers.

Heb je geen zijn om te lunchen kun je ook op het strand eten .Heerlijke Turkse pizza's .ijs inde middag ,gebak speciale Turkse pannenkoekjes. Echt te veel iedereen die het niet goed vind moet zich achter de oren krabben of ze thuis ook zo koken .In de hamman krijg je werkelijk een fantastische massage. Alleen als je kleine kinderen hebt en je verwacht animatie dan zit je in het Panorama hotel verkeerd de animatie ook inde avond was kort en overdag slecht. Maar wij vonden dat prima want wij houden niet animatie.

Strandwas prima stoelen en parasol gratis ook handdoeken.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Niet aan te raden

Ilona de bie, 13-8-2017

Ligging van het hotel is perfect, meteen aan het strand en binnen twee minuten in de binnenstad.

Kamer was schoon, grote douche.

Het eten was echt heel slecht, altijd koud. Om half acht was het eten al bijna op. Als je in de middag aan het strand eten bestelde was je gemiddeld 45 minuten aan het wachten (met uitschieter van 1,5 uur wachten!!!!)

Entertainment was elke dag maar 15 minuten dus zeker geen avond programma.

Personeel was niet vriendelijk (op twee medewerkers na), we merkten dat ze selectief waren. Vooral na dat we de aangeboden boottrip afsloegen.

Dit hotel zouden wij niet aanraden.

Gereisd met partner in juli 2017

Goed hotel

Saskia, 9-8-2017

Net terug uit hotel panorama het hotel is heel schoon ,bediening super aardig en wij waren geen duitsers en toch liepen ze de benen onder hun kont weg voor ons het zijn toppers,eten was minder vaak lauw en door sommige mensen werden borden vol opgeschept en niet opgegeten gewoon schandalig maar ben niet verhongerd in deze week,animatie waardeloos hebben ze helemaal niet gezien ,

Zou er zeker weer naar toe gaan ,lekker dicht bij het centrum loop je zo naartoe.

Gereisd met vrienden in augustus 2017

Fantastisch verblijf en vriendelijke personeel

C van Hattem, 29-7-2017

Alles is goed de kamers zijn schoon en het eten is goed en vriendelijke bediening .
Gereisd met partner in september 2016

Dit nooit meer!

Shady, 27-6-2017

Hotel panorama heeft een perfecte ligging! Leuke winkeltjes, restaurantjes, barren in de buurt! Dat allemaal op loop afstand! Ook is het fijn dat je kunt kiezen voor het strand of het zwembad.. de kamers zijn ook prima. Dit was wel de positiviteit!!!!! Het eten was super slecht, weinig keus, koud! De cocktails die op de kaart stonden waren niet te drinken en voor de andere dranken moest je bij betalen! Dit verwacht je niet van all in clusive in Turkije, we zijn elke avond uit eten geweest. Het bar personeel was super onvriendelijk, op een enkele na.. als je geen Duitser was kreeg je geen aandacht of gewoon geen drinken! De eerste paar dagen van onze vakantie was het hotel lekker rustig.. tot dat de ramadan voor bij was.. het hotel overspoelde met turken! Ze namen het hele hotel over! Het zwembad, de bar. Als je een bed gereserveerd had pikte ze het gewoon in! Hondsbrutaal waren ze! Voor ons nooit geen Panorama hotel meer!
Gereisd met partner in juni 2017

Nooit meer !

Lars, 27-6-2017

De ligging van het hotel is zeer goed midden in het centrum van alanya.

Het eten is om te huilen!!! Alles is koud of lauw en niet te eten wii zijn daardoor ook elke avond uit eten geweest!

Het personeel is heel onvriendelijk tegen Nederlanders en wij werden ook gewoon heel vaak genegeerd en voorbij gelopen.

Mensen van de hammam op het hotel zijn zeer opdringerig en laten je heel de vakantie niet met rust en spreken je wel 6x per dag aan!

Aan het einde van de ramadan als het Suikerfeest begint is het ook echt niet meer leuk om te zitten, lokale mensen komen naar het hotel waarbij ook totaal geen rekening meer word gehouden met de toeristen!!

Je spullen worden gewoon voor je neus geleend zonder ook maar iets te vragen en nemen letterlijk heel het hotel over.

Gereisd met partner in juni 2017

Geweldig

F Mulder, 26-5-2017

Het personeel de kamers het eten is gewoon super goed er was niets wat niet goed was
Gereisd met partner in juni 2016

fantastisch

pieter, 20-5-2017

vriendelijke mensen overal binnen het hotel zeer lekkere eten animatie shows in de avond in een woord fantastisch.
Gereisd met partner in juni 2016

fantastisch, personeel geweldig, heel schoon.

irma, 14-5-2017

Alles was goed, voor strandkamers bij betalen iets minder.

Animatieteam vol toewijding vooral Darina.

Gereisd met oudere kinderen in april 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Panorama bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Panorama in Alanya, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Panorama zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Panorama scoort een 8.76 uit 10 op basis van 519 reviews.